Shit, maar ff googlen dan....quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gebeurt omdat mensen in je buurt ook draadloos internet hebben aangesloten waarschijnlijk. Daar hoef jij niks voor te doen.
je hebt geen verbinding. Heb je die router al een keer aan en uit gezet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef Eef999 het volgende:
Iemand hier nog tips?? Op de niet werkende ipad en mbp begint het ip-adres met 169.254.....
Op de imac en ipod 192.168......
jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
je hebt geen verbinding. Heb je die router al een keer aan en uit gezet?
Volgens mij is op nieuwe iMacs de video-aansluiting een input/output-poort, dus je kan hem ook als 2e monitor gebruiken. Je zal dan wel een VGA-naar-displayport verloopstekkertje moeten hebben. Zelf geen ervaring mee.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik ben aan het kijken of het mogelijk is een windows laptop (via VGA omzetstukje?) aan een iMac te hangen en de iMac als tweede scherm te gebruiken maar lees op verschillende sites dat het hardwarematig niet mogelijk zou zijn. Voor de Mac vond ik een programma genaamd ScreenRecycler waarmee dit wel zou kunnen. Iemand een idee of er ook nog andere opties zijn voor windows?
Niemand een idee ??quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd continue dat als ik in itunes een app koop dat die nergens terug te vinden is. Als ik hem dan op de ipad/iphone download en sync staat ie wel in itunes bij de programma's.
EDIT: Nu kwamen ze niet eens in itunes en waren ze ook op de ipad weg :S . HELP.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:59 schreef Apekoek het volgende:
1 heel vervelend probleem hier! Als ik een .zip wil uitpakken wordt het een .zip.cpgz en dat blijft datn een cirkeltje, in andere woorden ik kan deze zip niet uitpakken terwijl ik zeker weet dat deze zip niet beschadigd is. Wat te doen? Stuffit al geprobeerd maar dat werkt ook niet...
Wat gebeurt er als je die .zip.cpgz hernoemt naar .zip en dan weer uitpakt?quote:
Een family pack heeft 5 licensies, dat is het enige verschil. Er zit trouwens geen enkele controle op, dus je kunt zowel de normale als de family pack zo vaak installeren als je wilt. Maar dat doe je dan dus niet legaal. En ja, je kunt in OS X op elk moment de taal van het hele OS veranderen. Elke user kan zelfs zijn eigen taal ingesteld hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 14:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is het verschil tussen snow leopard en family pack? Is het enkel het aantal licenties? En als ik alles nederlands wil hoef ik toch geen nederlandse editie te hebben, dit is toch gewoon in te stellen naar de herinstallatie?
quote:Op zondag 12 december 2010 14:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je die .zip.cpgz hernoemt naar .zip en dan weer uitpakt?
[..]
Een family pack heeft 5 licensies, dat is het enige verschil. Er zit trouwens geen enkele controle op, dus je kunt zowel de normale als de family pack zo vaak installeren als je wilt. Maar dat doe je dan dus niet legaal. En ja, je kunt in OS X op elk moment de taal van het hele OS veranderen. Elke user kan zelfs zijn eigen taal ingesteld hebben.
Is het niet gewoon een corrupt bestand??quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Apekoek het volgende:
Zelfde circeltje ontstaat dan weer, krijg het gewoon niet uitgepakt.
[..]
transmission, unison, perian, flip4mac, the unarchiver, unrarx, transmit, appcleanerquote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zijn must-have app's/progjes voor een apple newbie? Ben enkel windows gewend en tis echt wennen zo'n apple. Wat moet ik echt hebben of is onwijs handig? Zijn er verder tips voor mij wat jullie bijv hebben gemist toen jullie toendertijd overgestapt waren van pc->mac?
En wat doen die progjes? Of is het handiger om te googlenquote:Op zondag 12 december 2010 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
transmission, unison, perian, flip4mac, the unarchiver, unrarx, transmit, appcleaner
Ik zou niet weten wat het kan zijn. Er zal wel iets verkeerd zijn met syncen. Heb je al geprobeerd om alle Apps van je iPad te halen.quote:
Alleen steekproefsgewijs.quote:Op maandag 13 december 2010 12:25 schreef r3gi3boy het volgende:
Controleert Apple nog of ik ingeschreven zou staan bij de TU of kan ik gewoon met korting kopen?
Ik heb dit ook een beetje, al heb ik al een half jaar een Mac.quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat zijn must-have app's/progjes voor een apple newbie? Ben enkel windows gewend en tis echt wennen zo'n apple. Wat moet ik echt hebben of is onwijs handig? Zijn er verder tips voor mij wat jullie bijv hebben gemist toen jullie toendertijd overgestapt waren van pc->mac?
Lifehacker heeft afentoe wel wat artikelen over desktop customization.quote:Op maandag 13 december 2010 14:18 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Ik heb dit ook een beetje, al heb ik al een half jaar een Mac.
Zo zie ik bijvoorbeeld soms super toffe desktops voorbij komen.. Ik zou niet weten waarmee dat kan? En wat zijn bijvoorbeeld handige apps die Windows niet heeft?
Hoezo niet? Is 200 goedkoper toch? Kan toch een aanbieding zijn?quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef pleeborstel het volgende:
In de Mediamarkt Zwolle folder staat nu een 13.3" macbook air voor 999 euro ( 2,4 GHZ, 4GB geheugen, 250 harde schijf).
Klopt niet toch?!
999 voor een 13.3" Air met die specs?! Nee, klopt echt niet, veel te cheap. Denk dat ze in de war zijn met een Pro.quote:Op maandag 13 december 2010 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is 200 goedkoper toch? Kan toch een aanbieding zijn?
Echt? Mooi balen dat ik er pas zaterdag heen kan.. Dan zijn ze vast al opquote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef pleeborstel het volgende:
In de Mediamarkt Zwolle folder staat nu een 13.3" macbook air voor 999 euro ( 2,4 GHZ, 4GB geheugen, 250 harde schijf).
Klopt niet toch?!
Oja de air idd, nee heb me ook vergist danquote:Op maandag 13 december 2010 18:04 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
999 voor een 13.3" Air met die specs?! Nee, klopt echt niet, veel te cheap. Denk dat ze in de war zijn met een Pro.
Plaatje ziet er uit als een Macbook Pro. Nieuwe MBA's hebben ook geen 250GB hdd en 2.4GHz processor. Nog steeds wel een leuke aanbieding voor een Pro!quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef pleeborstel het volgende:
Klopt niet toch?!
quote:This update addresses overall stability and performance issues, and also includes specific fixes that:
Address compatibility with the iLife Media Browser
Improve reliability when upgrading existing Aperture libraries
Address issues with publishing photos to MobileMe, Facebook and Flickr
The update is recommended for all users of Aperture 3.
For detailed information on this update, please visit this website: http://support.apple.com/kb/TS2518
Jumsoft Money.quote:Op dinsdag 14 december 2010 00:14 schreef DaMook het volgende:
Zijn er goede (thuis) boekhouding programma's voor de mac die ook een iOS app hebben ? Ik wil namelijk graag mijn inkomsten en uitgaven wat beter gaan bijhouden.
Die kwam ik net idd ook tegen, denk dat ik voor die gaquote:
Heb dit dus nog steedsquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd continue dat als ik in itunes een app koop dat die nergens terug te vinden is. Als ik hem dan op de ipad/iphone download en sync staat ie wel in itunes bij de programma's.
EDIT: Nu kwamen ze niet eens in itunes en waren ze ook op de ipad weg :S . HELP.
Ziet ook prima uit idd. Werkt het importeren van transactiegegevens van bijvoorbeeld ABN Amro probleemloos?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor prive boekhouding heb ik Moneywell; werkt erg prima.
Dat ziet er best aardig uit, ja. Ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ik hetzelfde niet in Numbers kan opzetten, maar eigenlijk denk ik dan meer als programmeur dan als "it just works!"-Applegebruikerquote:Op dinsdag 14 december 2010 09:55 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Voor prive boekhouding heb ik Moneywell; werkt erg prima.
Niet echt goed toch? Dat hij na 4 weken al op 92% zit?quote:
Kijk 'ns goed, de max charge staat zelfs op 101%. Die 92% was de batterijlading op dat moment.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:28 schreef Wootism het volgende:
[..]
Niet echt goed toch? Dat hij na 4 weken al op 92% zit?
Mijn Macbookje is 2 jaar oud, 492x opgeladen en zit nu op 90%
[ afbeelding ]
Ja, mits je computer aanstaat natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:34 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij deze een vraag, kon zo snel via de search niets vinden.
Ik heb op mijn hoofdcomputer (1e etage) mijn gehele cd collectie 200.000+ bestanden op *.aac format gezet in itunes met covers etc.
Nu wil ik deze muziek draadloos beneden afspelen op mijn stereo installatie.
Dit geheel wil ik bedienen via mijn ipad of iphone 4/3gs.
Heb ik simpelweg genoeg aan 1x airport express en mn remote app ?
Ik zou wel weten wat ik met 450 euro moest doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:00 schreef Svyatagor het volgende:
Nice.
Ik was gisteren even bij mijn belastingadviseur. Ik kan straks aanspraak maken op investeringsaftrek, maar ik kom nét niet aan de norm
Ik moet eigenlijk voor het eind van dit jaar nog iets zakelijk kopen van minimaal 450 ex btw. Zit enorm te geilen op een 27" cinema display, maar die zijn weer meteen bijna 1000. iPad weet ik niet, heb er al eentje gehad en weer verkocht..
Echt compleet overheen gekeken!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Kijk 'ns goed, de max charge staat zelfs op 101%. Die 92% was de batterijlading op dat moment.
Mja, ik moet het voor mijn journalistieke werk nodig hebben. Bovendien heb ik al een paar mooie studiomonitorsquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:35 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik zou wel weten wat ik met 450 euro moest doen.![]()
Een paar mooie speakers en je bent er al.![]()
Of moet het nog een bepaalde categorie vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |