quote:Op dinsdag 30 november 2010 02:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
Vraagje over de AppleTV 2G.
Kan je video podcasts een beetje makkelijk afspelen? Of moeten die eerst gedownload worden in iTunes? Of kan ik gewoon via het menu? Heb dat nog niet echt goed gezien in de reviews. z
en hoeveel euries zijn dat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:47 schreef Svyatagor het volgende:
Zo, Sinterklaas heeft me via electronic king een 15" MBP geschonkenbetaal uiteindelijk 1225 pond voor de 2,53 GHz i5, prima lijkt me.
Apple SC#371: Waar we aardig tegen elkaar doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
wat is een soortelijk programma als Paint voor de Mac?
oquote:Op dinsdag 30 november 2010 20:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Apple SC#371: Waar we aardig tegen elkaar doen
En verder.
TV's hebben een te lage resolutie, dat ga je niet fijn vinden. Apple-schermen zijn top-notch, maar duur. Voor 300 euro zou ik een Samsung syncmaster halen oid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:22 schreef Norrage het volgende:
En als ik toch bezig ben haha: Ik besef me net dat ik graag een mooi beeldscherm wil kopen bij mijn macbook. Dat is toch wel een beetje fijn. Maar ik weet niet wat te kopen.....Wil wel een mooi Apple-scherm maar dat is duurder...ik kan ook een mooie flatscreen LCD TV kopen en die als beeldscherm gebruiken...ook al kijk ik nu geen tv, maar ik ben over 2 maanden afgestudeerd en zal dan toch ooit gaan verhuizen en het wel handig gaan vinden..of ik kan een niet apple beeldscherm kopen (maar dat vind ik zonde want ik ben een apple groupie
) maar dan weet ik weer niet wat voor eentje....
Nou..Help ook met deze vraag graag![]()
Ik kan een beeldscherm voor mijn verjaardag vragen, dus volgens mij kan de prijs wel ergens richting de 300 euro gaan (mijn moeder is heel lief voor me)
Hm, zal ik er wel uit geflikkerd zijn danquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
BS werkt perfect hier. Hetzelfde kan niet gezegd worden vd iPhone backup...
Ik weet niet welke MacBook je hebt. Maar de HDD mag als ik het goed heb maar een maximale hoogte hebben. Anders past hij er niet in. Dus dit moet je ff uitvinden via bijvoorbeeld ifixit.com.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:16 schreef Norrage het volgende:
Hoi!
Ik heb een tekort aan ruimte op de harde schijf van mijn macbook, en ik wil graag een nieuwe kopen, 500 GB minimum. Ik zat al wat rond te kijken en vond wel wat leuks in de orde grootte van 35 tot 80 euro, maar de laatste keer dat ik iets kocht voor mijn macbook is al een tijdje geleden dus ik ben even vergeten waar ik precies moet op moet letten:
2.5 inch SATA toch? zoals bijvoorbeeld deze? http://tweakers.net/price(...)d5000aads-500gb.html (edit: ik zie dat ik de verkeerde link heb toegevoegd, het betreft een 3.5 inch, maar dat is toch niet goed?)
Of raden jullie me aan gewoon een externe te kopen? Ik vind het alleen wel relaxed om mijn laptop als een soort mega-ipod te gebruikenIk had al een case voor mijn oude interne HD trouwens, maar die was maar 120 GB en staat nu gewoon een beetje een backup van 120 GB op weg te rotten met alles wat ik 2 jaar terug op me comp had staan
------
Iets anders: Mijn iphone heeft echt megaslecht 3G bereik de laatste tijd...kan dit liggen aan dat ik de firmware sinds mei niet geupdate heb (vanwege jailbreak) of is het de laatste tijd gewoon weer kut?
3rd Generation Macbook, maar volgens mij is die maximale hoogte 2.5 inch, maar klopt het dus dat het SATA moet zijn? Ik heb er allemaal niet bijster veel verstand van..en dat terwijl ik het 2 jaar terug dus nog uitgezocht hebquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik weet niet welke MacBook je hebt. Maar de HDD mag als ik het goed heb maar een maximale hoogte hebben. Anders past hij er niet in. Dus dit moet je ff uitvinden via bijvoorbeeld ifixit.com.
Je kan een TV kopen. Zorg wel dat je dan een FullHD/1080P scherm koopt. Je hebt dan ook een tuner voor het televisie signaal. Computer monitoren ogen meestal iets scherper. Maar voor video/foto's/games zijn TV's perfect. Raad je aan om even in de winkel te gaan kijken.
@Roel, geen probleem hier.
Mooie prijsquote:Op woensdag 1 december 2010 00:09 schreef nelisb het volgende:
Ik heb een samsung syncmaster gekocht.
27 inch. Full HD.
Ik gebruik hem als tv, maar alle aansluitingen voor monitor zijn aanwezig.
300¤.
Ja daar heb ik ook altijd aan gedacht....maar dat vind ik zo'n overkill aangezien ik al een macbook heb...en heb geen zin zoveel geld uit te geven, moet binnenkort namelijk waarschijnlijk ook aan een nieuwe macbook....deze is ook al weer 3 jaar oud ofzo en begint kuren te vertonen...en, mijn bestedingslimiet zit toch wel ergens in de 300...maar die mac schermen zijn zo mooiquote:Op woensdag 1 december 2010 00:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooie prijs.
Als je een Apple-scherm wil kopen, kun je beter meteen voor een iMac gaan. Heb je meteen een computer erbij.
Ik kom er al 3 weken niet meer op eerlijk gezegd....maar ik kan er met mijn iphone en met windows wel op....quote:Op woensdag 1 december 2010 00:21 schreef Remzz het volgende:
Messenger for mac meld zich sinds gisteren niet meer aan, meer mensen last van? Adium doet het wel.
Je kunt nu kiezen uit 3 fonts. Zie instellingen.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:20 schreef Tijn het volgende:
Sinds 4.2 zijn de notes op mn iPhone 3GS opeens in een soort Comic SansWat een update
Ah! Dank uquote:Op woensdag 1 december 2010 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt nu kiezen uit 3 fonts. Zie instellingen.
quote:The Tech Brands You Can Trust
Every year PCWorld polls its knowledgeable readers to see which companies are providing the best tech support and service. The results of our latest exclusive survey of 79,000 tech aficionados reveal some welcome improvements and some familiar shortcomings.
By Jeff Bertolucci, PCWorld Nov 29, 2010 3:00 am
Device manufacturers spend billions each year on designing, marketing, and advertising their products. That's what they need to do to get you to the counter to buy.
But how many of them are willing to spend the money it takes to ensure that their products hold up after the sale has been made, and to service the product if it breaks?
Those are important questions for customers to ask before they buy--and the key questions of our annual Reliability and Service Survey. Each year we survey thousands of our readers to find out which hardware manufacturers have the best--and worst--product reliability and customer service and support.
This year's response was unprecedented: 79,000 of you rated the tech products you use. With such a large pool of survey data, we learned a great deal about the companies that make laptops, desktops, smartphones, HDTVs, cameras, and printers. Here's the mile-high view of what we found.
--Put simply, products made by Apple, Asus, Brother, and Canon are typically reliable and well supported.
--Products made by Dell and Hewlett-Packard often aren't, especially if you're a home user.
--Laptops are slightly more reliable than before, and have fewer serious problems than desktops.
--Business PC customers are generally more satisfied than their consumer counterparts.
Bron PC-World US
Ik zou eens kijken naar Soulseek alternatieven voor Mac. Ik gebruikte Nicotine in Ubuntu, als daar een Mac versie van is, zou ik dat eens proberen. Vond het altijd een prima programma. Anders zou er nog wel andere, maar daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:24 schreef De_Hertog het volgende:
Weet iemand nog een goed download-programma voor Mac? Aqcuisition hoef ik niet, maar om af en toe eens een liedje te downloaden dat niet in de winkels te vinden is werkt torrent en niewsgroepen niet zo prettig.
Ja, maar het ging hier om dingen die niet op gewone sites, torrents en nieuwsgroepen te vinden zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef nelisb het volgende:
Unison voor nieuwsgroepen werkt perfect.
Trail downloaden van de site. die is 6 dagen gelding.
Na die 6 dagen compleet verwijderen en opnieuw installeren en je kan weer 6 dagen vooruit.
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:25 schreef Junkie het volgende:
Adobe: Nieuwe bèta Flash Player ontlast cpu bijna volledig
Ze zijn eindelijk uit hun luie stoel gekomen.![]()
En natuurlijk niet beschikbaar voor oude hardware.
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whut, laten ze het een vatsige StarTrek-geek presenteren?
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Whut, laten ze het een vatsige StarTrek-geek presenteren?
Dan is die plug gewoon kapot.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef dreamzk het volgende:
Vraagje over mijn iPod touch, als ik mn oortjes erin stop komt er maar aan 1 kant geluid uit. Als ik dan dat ding een beetje naar rechts duw dan komt er uit beide oortjes geluid. Nu al met meerdere oortjes geprobeerd en allemaal hetzelfde verhaal. Dus nu mijn vraag, kan ik dit zelf makkelijk maken of moet ik dit naar Apple sturen (wat me veel geld kost)?
Heb hem nu al 2 jaar, heb hem gekocht op een luchthaven, zou geen probleem moeten zijn toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dan is die plug gewoon kapot.
Hoe lang heb je de iPod al?
Heb je hem in een winkel gekocht of via Apple.nl?
Bij beide gevallen kan je hem gewoon bij een Apple winkel inleveren.
Bij mij werkt Messenger for Mac 8 ook al 2 dagen niet, ebuddy werkt wel. Denk dat ze iets aan't netwerk veranderd hebben dat de huidige cliënts voor mac nog niet mee overweg kunnen :/ hopelijk fix soon!quote:Op woensdag 1 december 2010 01:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
Adium doet het bij mij atm niet..
Adium werkt prima hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:58 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Bij mij werkt Messenger for Mac 8 ook al 2 dagen niet, ebuddy werkt wel. Denk dat ze iets aan't netwerk veranderd hebben dat de huidige cliënts voor mac nog niet mee overweg kunnen :/ hopelijk fix soon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |