Nice, gefeliciteerdquote:Op woensdag 1 december 2010 15:10 schreef samsuus het volgende:
Geslaagd!!!
Wel wat foutjes (ze zei rechts, ik pakte de verkeerde baan dus ging maar rechtdoor, op één stuk vergat ik bij het inhalen van verschillende groepjes fietsers even in mn binnenspiegel te kijken)
Maar ze maakte zelf ook een fout; stapte boven op de rem terwijl ik voorrang had. Ze schrok er zelf van, 10 excuses gemaakt haha.
Is helaas driemaal scheepsrecht, dus misschien de volgende keerquote:Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Nice, gefeliciteerd![]()
Ik mag het 14-dec nog een keertje proberen. Twee keer scheepsrecht zegt men toch altijd?
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:35 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Is helaas driemaal scheepsrecht, dus misschien de volgende keer.
http://www.cbr.nl/download/VandaagUitgesteld.pdfquote:Op woensdag 1 december 2010 19:45 schreef Trava het volgende:
Had gelezen dat CBR alle praktijk examens stil heeft gelegd?
FOK! meet op de slipbaan!quote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef samsuus het volgende:
Ow wat balen voor diegene bij wie het examen is verzet!!Zou daar echt niet blij van worden!!
Slipcursus lijkt me wel gaaf, zou idd verplicht moeten worden!
Idd kleine moeite om even te bellen of desnoods even een mailtje......Ik mis nu ook een les (studie) voor niks als het weer niet doorgaat en het is maar afwachten hoe het de volgende keer gaat met het weer.... zo blijf je bezig.....mn roze pasje laat nu wel heel erg lang op zich wachten lijkt wel..... Zijn ze na een uitgesteld examen misschien iets soepeler trouwens? Ten compensatie van het lange wachten? (denk het niet eigenlijk maar je weet maar nooit)....:)quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn examen ging vandaag niet door. Mijn instructeur heeft eerst daar nog een half uur van tevoren gevraagd of het nog door ging. Maar dat wisten ze niet. De examens tot 12.35 waren allemaal afgelast. Ik zou eigenlijk om 13.05 uur examen hebben. Dus waarschijnlijk zou het wel door gaan. Toen gingen we nog even rijden, en daarna weer terug. Daar vet lang gewacht, en toen kwamen ze eindelijk aan dat het niet door ging.
misslady83, hopelijk dat het voor jou wel door gaat. Dat wachten word je ook niet vrolijk van. En ze kunnen ook wel even bellen
Haha, nee daar trappen ze niet inquote:Op donderdag 2 december 2010 15:17 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Idd kleine moeite om even te bellen of desnoods even een mailtje......Ik mis nu ook een les (studie) voor niks als het weer niet doorgaat en het is maar afwachten hoe het de volgende keer gaat met het weer.... zo blijf je bezig.....mn roze pasje laat nu wel heel erg lang op zich wachten lijkt wel..... Zijn ze na een uitgesteld examen misschien iets soepeler trouwens? Ten compensatie van het lange wachten? (denk het niet eigenlijk maar je weet maar nooit)....:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |