abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89391731
Gefeliciteerd Samsuus!!!..wat zal jij blij zijn!!, met al die dingen die konden tegenzitten (sneeuw, theorie,) heb je je volgens mij daar meer druk om gemaakt dan om het examen zelf!..
ga je meteen auto kopen of heb je er al 1 of even wachten?!
  woensdag 1 december 2010 @ 17:32:55 #52
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89393414
Thanks all!!

Auto heb ik nog niet, wil ik wel asap kopen. Maar ja, bankrekening is het daar niet mee eens haha..

En idd ik heb me meer druk gemaakt over de sneeuw en mn theorie, dus was echt rustig aan het rijden :)

Ben helemaal happy!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  woensdag 1 december 2010 @ 17:33:57 #53
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89393451
Blistering; beetje jammer dat alle kritiek voor jou onverwachts kwam. Hopelijk heeft t je niet teveel van je stuk gebracht en ga je gewoon slagen!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  woensdag 1 december 2010 @ 17:34:12 #54
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_89393462
Gefeliciteerd!
pi_89397053
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:10 schreef samsuus het volgende:
Geslaagd!!!

Wel wat foutjes (ze zei rechts, ik pakte de verkeerde baan dus ging maar rechtdoor ;), op één stuk vergat ik bij het inhalen van verschillende groepjes fietsers even in mn binnenspiegel te kijken)

Maar ze maakte zelf ook een fout; stapte boven op de rem terwijl ik voorrang had. Ze schrok er zelf van, 10 excuses gemaakt haha.
Nice, gefeliciteerd ^O^

Ik mag het 14-dec nog een keertje proberen. Twee keer scheepsrecht zegt men toch altijd? :P
pi_89398591
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Nice, gefeliciteerd ^O^

Ik mag het 14-dec nog een keertje proberen. Twee keer scheepsrecht zegt men toch altijd? :P
Is helaas driemaal scheepsrecht, dus misschien de volgende keer :P.
  woensdag 1 december 2010 @ 19:45:01 #57
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_89399129
Had gelezen dat CBR alle praktijk examens stil heeft gelegd?
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_89399592
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:35 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Is helaas driemaal scheepsrecht, dus misschien de volgende keer :P.
:D
pi_89405916
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:45 schreef Trava het volgende:
Had gelezen dat CBR alle praktijk examens stil heeft gelegd?
http://www.cbr.nl/download/VandaagUitgesteld.pdf :?
pi_89408028
Gefeliciteerd samsuus!
pi_89416915
Nogmaals bedankt voor de felicitaties!

Basement, ik ben ook de tweede keer geslaagd, dus wie weet ;) Alvast succes!
pi_89420438
nou heb ik dat ding he.. en nog mis ik niks imo :')
  donderdag 2 december 2010 @ 13:01:51 #63
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_89425444
Hoe gaat het met de examens? Ik moet morgen maar het sneeuwt er op los hier.....Ben benieuwd of het doorgaat!
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_89428635
Mijn examen ging vandaag niet door. Mijn instructeur heeft eerst daar nog een half uur van tevoren gevraagd of het nog door ging. Maar dat wisten ze niet. De examens tot 12.35 waren allemaal afgelast. Ik zou eigenlijk om 13.05 uur examen hebben. Dus waarschijnlijk zou het wel door gaan. Toen gingen we nog even rijden, en daarna weer terug. Daar vet lang gewacht, en toen kwamen ze eindelijk aan dat het niet door ging.
misslady83, hopelijk dat het voor jou wel door gaat. Dat wachten word je ook niet vrolijk van. En ze kunnen ook wel even bellen :{
pi_89428683
Na een lange afwezigheid meld ik me toch weer eens;

Theorie inmiddels binnen, met 1 foutje :7
29 december TTT,
12 januari afrijden *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89429936
Morgen rijles.. en dus, als het er nog ligt, de eerste keer in de sneeuw... Ik zie mezelf al een winkel binnenrijden ofzo :X :'( :{ -O-
pi_89429973
Had dinsdag ook rijles in de sneeuw, meteen maar een soort slipcursus van gemaakt... Bleek achteraf maar goed ook :X
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89430297
Wat gebeurde er dan?
pi_89430358
quote:
Op donderdag 2 december 2010 15:06 schreef Hitomi het volgende:
Wat gebeurde er dan?
M'n instructeur testte me door de handrem erop te gooien :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89430381
niks mis mee. :D

* Ou-Tannu wil later ( ooit eens ) een slipcursus gaan volgen :P
pi_89430625
Ow wat balen voor diegene bij wie het examen is verzet!! :( Zou daar echt niet blij van worden!!

Slipcursus lijkt me wel gaaf, zou idd verplicht moeten worden!
pi_89430658
Een vriend van me die bij dezelfde rijinstructeur zit zegt dat de instructeur dus ook wel eens de handrem erop gegooid heeft tijdens het rijden door sneeuw. :X

Ik denk dat ik een helm opdoe morgen. :X
pi_89430702
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef samsuus het volgende:
Ow wat balen voor diegene bij wie het examen is verzet!! :( Zou daar echt niet blij van worden!!

Slipcursus lijkt me wel gaaf, zou idd verplicht moeten worden!
FOK! meet op de slipbaan! :D
  donderdag 2 december 2010 @ 15:17:41 #74
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_89430758
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn examen ging vandaag niet door. Mijn instructeur heeft eerst daar nog een half uur van tevoren gevraagd of het nog door ging. Maar dat wisten ze niet. De examens tot 12.35 waren allemaal afgelast. Ik zou eigenlijk om 13.05 uur examen hebben. Dus waarschijnlijk zou het wel door gaan. Toen gingen we nog even rijden, en daarna weer terug. Daar vet lang gewacht, en toen kwamen ze eindelijk aan dat het niet door ging.
misslady83, hopelijk dat het voor jou wel door gaat. Dat wachten word je ook niet vrolijk van. En ze kunnen ook wel even bellen :{
Idd kleine moeite om even te bellen of desnoods even een mailtje......Ik mis nu ook een les (studie) voor niks als het weer niet doorgaat en het is maar afwachten hoe het de volgende keer gaat met het weer.... zo blijf je bezig.....mn roze pasje laat nu wel heel erg lang op zich wachten lijkt wel..... Zijn ze na een uitgesteld examen misschien iets soepeler trouwens? Ten compensatie van het lange wachten? (denk het niet eigenlijk maar je weet maar nooit)....:)
Waving.....can be positive or negative!..:)
  donderdag 2 december 2010 @ 19:11:54 #75
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89441959
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:17 schreef misslady83 het volgende:

[..]

Idd kleine moeite om even te bellen of desnoods even een mailtje......Ik mis nu ook een les (studie) voor niks als het weer niet doorgaat en het is maar afwachten hoe het de volgende keer gaat met het weer.... zo blijf je bezig.....mn roze pasje laat nu wel heel erg lang op zich wachten lijkt wel..... Zijn ze na een uitgesteld examen misschien iets soepeler trouwens? Ten compensatie van het lange wachten? (denk het niet eigenlijk maar je weet maar nooit)....:)
Haha, nee daar trappen ze niet in _O-
Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')