abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89391731
Gefeliciteerd Samsuus!!!..wat zal jij blij zijn!!, met al die dingen die konden tegenzitten (sneeuw, theorie,) heb je je volgens mij daar meer druk om gemaakt dan om het examen zelf!..
ga je meteen auto kopen of heb je er al 1 of even wachten?!
  woensdag 1 december 2010 @ 17:32:55 #52
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89393414
Thanks all!!

Auto heb ik nog niet, wil ik wel asap kopen. Maar ja, bankrekening is het daar niet mee eens haha..

En idd ik heb me meer druk gemaakt over de sneeuw en mn theorie, dus was echt rustig aan het rijden :)

Ben helemaal happy!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  woensdag 1 december 2010 @ 17:33:57 #53
240439 samsuus
Twijfelgeval
pi_89393451
Blistering; beetje jammer dat alle kritiek voor jou onverwachts kwam. Hopelijk heeft t je niet teveel van je stuk gebracht en ga je gewoon slagen!
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
  woensdag 1 december 2010 @ 17:34:12 #54
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_89393462
Gefeliciteerd!
pi_89397053
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 15:10 schreef samsuus het volgende:
Geslaagd!!!

Wel wat foutjes (ze zei rechts, ik pakte de verkeerde baan dus ging maar rechtdoor ;), op één stuk vergat ik bij het inhalen van verschillende groepjes fietsers even in mn binnenspiegel te kijken)

Maar ze maakte zelf ook een fout; stapte boven op de rem terwijl ik voorrang had. Ze schrok er zelf van, 10 excuses gemaakt haha.
Nice, gefeliciteerd ^O^

Ik mag het 14-dec nog een keertje proberen. Twee keer scheepsrecht zegt men toch altijd? :P
pi_89398591
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Nice, gefeliciteerd ^O^

Ik mag het 14-dec nog een keertje proberen. Twee keer scheepsrecht zegt men toch altijd? :P
Is helaas driemaal scheepsrecht, dus misschien de volgende keer :P.
  woensdag 1 december 2010 @ 19:45:01 #57
323707 Trava
WikiLeaks insurance password:
pi_89399129
Had gelezen dat CBR alle praktijk examens stil heeft gelegd?
Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____
pi_89399592
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:35 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Is helaas driemaal scheepsrecht, dus misschien de volgende keer :P.
:D
pi_89405916
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:45 schreef Trava het volgende:
Had gelezen dat CBR alle praktijk examens stil heeft gelegd?
http://www.cbr.nl/download/VandaagUitgesteld.pdf :?
pi_89408028
Gefeliciteerd samsuus!
pi_89416915
Nogmaals bedankt voor de felicitaties!

Basement, ik ben ook de tweede keer geslaagd, dus wie weet ;) Alvast succes!
pi_89420438
nou heb ik dat ding he.. en nog mis ik niks imo :')
  donderdag 2 december 2010 @ 13:01:51 #63
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_89425444
Hoe gaat het met de examens? Ik moet morgen maar het sneeuwt er op los hier.....Ben benieuwd of het doorgaat!
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_89428635
Mijn examen ging vandaag niet door. Mijn instructeur heeft eerst daar nog een half uur van tevoren gevraagd of het nog door ging. Maar dat wisten ze niet. De examens tot 12.35 waren allemaal afgelast. Ik zou eigenlijk om 13.05 uur examen hebben. Dus waarschijnlijk zou het wel door gaan. Toen gingen we nog even rijden, en daarna weer terug. Daar vet lang gewacht, en toen kwamen ze eindelijk aan dat het niet door ging.
misslady83, hopelijk dat het voor jou wel door gaat. Dat wachten word je ook niet vrolijk van. En ze kunnen ook wel even bellen :{
pi_89428683
Na een lange afwezigheid meld ik me toch weer eens;

Theorie inmiddels binnen, met 1 foutje :7
29 december TTT,
12 januari afrijden *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89429936
Morgen rijles.. en dus, als het er nog ligt, de eerste keer in de sneeuw... Ik zie mezelf al een winkel binnenrijden ofzo :X :'( :{ -O-
pi_89429973
Had dinsdag ook rijles in de sneeuw, meteen maar een soort slipcursus van gemaakt... Bleek achteraf maar goed ook :X
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89430297
Wat gebeurde er dan?
pi_89430358
quote:
Op donderdag 2 december 2010 15:06 schreef Hitomi het volgende:
Wat gebeurde er dan?
M'n instructeur testte me door de handrem erop te gooien :P
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89430381
niks mis mee. :D

* Ou-Tannu wil later ( ooit eens ) een slipcursus gaan volgen :P
pi_89430625
Ow wat balen voor diegene bij wie het examen is verzet!! :( Zou daar echt niet blij van worden!!

Slipcursus lijkt me wel gaaf, zou idd verplicht moeten worden!
pi_89430658
Een vriend van me die bij dezelfde rijinstructeur zit zegt dat de instructeur dus ook wel eens de handrem erop gegooid heeft tijdens het rijden door sneeuw. :X

Ik denk dat ik een helm opdoe morgen. :X
pi_89430702
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef samsuus het volgende:
Ow wat balen voor diegene bij wie het examen is verzet!! :( Zou daar echt niet blij van worden!!

Slipcursus lijkt me wel gaaf, zou idd verplicht moeten worden!
FOK! meet op de slipbaan! :D
  donderdag 2 december 2010 @ 15:17:41 #74
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_89430758
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn examen ging vandaag niet door. Mijn instructeur heeft eerst daar nog een half uur van tevoren gevraagd of het nog door ging. Maar dat wisten ze niet. De examens tot 12.35 waren allemaal afgelast. Ik zou eigenlijk om 13.05 uur examen hebben. Dus waarschijnlijk zou het wel door gaan. Toen gingen we nog even rijden, en daarna weer terug. Daar vet lang gewacht, en toen kwamen ze eindelijk aan dat het niet door ging.
misslady83, hopelijk dat het voor jou wel door gaat. Dat wachten word je ook niet vrolijk van. En ze kunnen ook wel even bellen :{
Idd kleine moeite om even te bellen of desnoods even een mailtje......Ik mis nu ook een les (studie) voor niks als het weer niet doorgaat en het is maar afwachten hoe het de volgende keer gaat met het weer.... zo blijf je bezig.....mn roze pasje laat nu wel heel erg lang op zich wachten lijkt wel..... Zijn ze na een uitgesteld examen misschien iets soepeler trouwens? Ten compensatie van het lange wachten? (denk het niet eigenlijk maar je weet maar nooit)....:)
Waving.....can be positive or negative!..:)
  donderdag 2 december 2010 @ 19:11:54 #75
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89441959
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 15:17 schreef misslady83 het volgende:

[..]

Idd kleine moeite om even te bellen of desnoods even een mailtje......Ik mis nu ook een les (studie) voor niks als het weer niet doorgaat en het is maar afwachten hoe het de volgende keer gaat met het weer.... zo blijf je bezig.....mn roze pasje laat nu wel heel erg lang op zich wachten lijkt wel..... Zijn ze na een uitgesteld examen misschien iets soepeler trouwens? Ten compensatie van het lange wachten? (denk het niet eigenlijk maar je weet maar nooit)....:)
Haha, nee daar trappen ze niet in _O-
Zo kan ik er nog wel een paar verzinnen ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89475363
Nieuwe datum voor m'n TTT: 8 december
Hopelijk is alle sneeuw dan weg
pi_89479933
Ik ben er heelhuids uitgekomen :Y

Eerste les sneeuwrijden gehad.. Paar wijkjes doorgereden met flinke rechte stukken, waar ik mocht oefenen met snel gas geven en boven op de rem staan.

Wat voelt dat ABS kut aan zeg :P Net alsof je rem in een blender vol grind is veranderd of zo...

En meneer trok ook mooi even aan de handrem in een bocht.. Zucht..
pi_89482037
Ik mag maandag weer een nieuwe poging doen *O* Om 15.50 uur. Hopenlijk gaat het dan wel door.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2010 16:46:08 ]
pi_89482628
Ik ga maandag ook een gooi doen naar het roze papiertje. om tien over half twaalf geht et on!!
pi_89483443
Nu heb ik officieel m'n roze creditcard! ^O^
  vrijdag 3 december 2010 @ 17:40:20 #81
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_89484429
Ik heb morgenmiddag weer rijles, ik hoop wel dat het doorgaat. Ik zou wel graag door die bagger heen rijden :P.
  zaterdag 4 december 2010 @ 15:40:07 #82
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_89519005
Zo, mijn rijles van 15 minuten is ook weer voorbij :P. Beetje (veel) slippen op een parkeerterrein is best wel lachen.
pi_89519340
hmm het sneeuwt hier behoorlijk. Ik moet maandagochtend afrijden in Almelo, maar begin me zo zachtjes aan zorgen te maken of het wel doorgaat..
pi_89519906
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:49 schreef child_of_the_matrix het volgende:
hmm het sneeuwt hier behoorlijk. Ik moet maandagochtend afrijden in Almelo, maar begin me zo zachtjes aan zorgen te maken of het wel doorgaat..
Geen idee wat het wordt...
Het kan vriezen en het kan dooien :P
quote:
Sneeuw, vanavond kans op IJZEL
Een gebied met sneeuw trekt vanmiddag over ons land en verlaat tegen de avond het noordoosten. Er valt zo'n 2-5 cm, lokaal wat meer. De temperatuur ligt rond de -2 graden, maar in het zuidwesten ligt het kwik rond het vriespunt. Aan het einde van de middag komt er van het zuidwesten uit een actief neerslaggebied opzetten. De neerslag begint als sneeuw of ijsregen, maar gaat in de avond in het zuidwesten over in regen met mogelijk ook IJZEL. De temperatuur loopt langzaam op en komt in de avond in het zuidwesten op ca 4 graden boven nul uit. De wind is zuidelijk, matig tot vrij krachtig, kracht 4 of 5. Langs de kust en op het IJsselmeer is de wind (vrij)krachtig, 5-6, af en toe mogelijk hard, 7.

Komende nacht valt de dooi geleidelijk in. In het noordoosten sneeuwt het nog tot tegen de ochtend, elders valt van tijd tot tijd regen, die op de koude ondergrond kan bevriezen. De temperatuur loopt op naar ongeveer 2 graden in het oosten, langs de westkust wordt het 6 graden. De wind is zuidwest, vrij krachtig tot krachtig, aan de kust hard.

Zondag overdag is het wisselend bewolkt, in het noorden komen enkele buien voor, mogelijk met hagel. In het zuidoosten valt tot in de middag waarschijnlijk nog van tijd tot tijd (natte) sneeuw. De temperatuur ligt tussen 2 graden in het zuidoosten en 7 graden aan de kust. In de avond zakt de temperatuur landinwaarts snel richting het vriespunt en kan het door bevriezing en opvriezing verraderlijk glad worden. De wind is matig uit zuidwest tot west, aan de kust eerst nog vrij krachtig. In de avond draait de wind naar zuidwest en neemt af.
Uitgifte: 04/12/2010 14.59 uur LT
maandag 06 december tot en met vrijdag 10 december
Wolkenvelden en eerst op de meeste plaatsen droog, vanaf woensdag winterse buien. Overdag meestal enkele graden boven het vriespunt, vooral aan de kust. In de nachten lichte, soms matige vorst.
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:11:37 #85
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_89520171
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef karton het volgende:

[..]

Geen idee wat het wordt...
Het kan vriezen en het kan dooien :P

[..]

Maar geef mij maar dooie Friezen :P
pi_89576945
Over 24 uur ben ik ook aan de beurt, mits het doorgaat. Maar ik denk van wel.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89579275
te zien hoe de mensen hier over de straat schuivelen en hoe hard (dus niet) de auto's rijden en mensen liever naast hun fiets lopen dan erop zitten, is het aardig glad!..maar vanmiddag gaat het dooien...
pi_89583578
Geslaagd!!!!!!

Had ik nooit verwacht na de rit die ik reed. We begonnen onze weg via de snelweg richting Almelo/Zuid. Daar maakte ik mijn eerste domme fout al door onnodig naar de rechter baan te sorteren achter een vrachtwagen! Goed, de examinator maakte er een opmerking over en we reden verder.

Vervolgens naar mijn idee nog bijna een ingreep gehad toen ik naar de rechterrijbaan moest en het behoorlijk druk was, waardoor ik op het laatste moment nog voor iemand kroop die de richtingaanwijzer naar links aan had. Ging net goed dus toen had ik al zoiets van shit..

Het gedeelte van de rit na de snelwegepisode ging wel goed, veel met de koppeling gespeeld en goed opgelet voor sneaky weggetjes van rechts ed. Op het laatst werd ik wat slordig, heb zelfs bij het oprijden van een voorrangsweg nog een keer de motor af laten slaan doordat ik em in de 4e versnelling had staan (dit is me 2x overkomen).

Dus je zult begrijpen dat ik weinig vertrouwen in een goede afloop had bij het betreden van het cbr gebouw.

Maarrrr toch geslaagd!!!
pi_89584959
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:01 schreef child_of_the_matrix het volgende:
....

Het gedeelte van de rit na de snelwegepisode ging wel goed, veel met de koppeling gespeeld en goed opgelet voor sneaky weggetjes van rechts ed.

Maarrrr toch geslaagd!!!
Gefeliciteerd!
Die 'sneaky weggetjes van rechts' zijn inderdaad hendig klote.
Als ik in een 30km/u zone rijd en ik kom op een gelijkwaardige kruising dan benader ik die altijd met ongeveer 10-15km/u (2e versnelling). Voordat ik afdraai trap ik de koppeling in om te zorgen dat de 2e versnelling de auto niet automatisch weer naar een iets hogere snelheid stuwt.
M'n instructeur zegt dan dat ik beter kan stoppen en dan pas door kan rijden ipv de koppeling in te trappen zodat ik de bocht rustig kan nemen. Maar je gaat toch niet bij élke gelijkwaardige kruising stoppen om de bocht rustig te kunnen nemen? 8)7
Wat is jullie manier om een afslag te nemen op een gelijkwaardige kruising in een 30km/u zone?
pi_89585448
Gefeliciteerd CodM *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89592156
Feli!!!!

Net m'n ''laatste'' les gehad. Was druk op de weg, veel fietsers, gewoon veel verkeer. Maar ik reed goed vond 'ie :). Af en toe iets meer pit, sneller gas pakken en dan komt het helemaal goed zei die. Dus morgen nog 1 uur les en dan examen en dan hopelijk geslaagd :). Ik heb er vertrouwen in!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89592183
Succes Blistering *O*
Hoe laat mag je op?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89592258
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Succes Blistering *O*
Hoe laat mag je op?
9:50 :) En thanks! Heb m'n vrijstelling ook.
pi_89592284
Wel laten weten he :7
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89597078
quote:
2s.gif Op maandag 6 december 2010 13:46 schreef karton het volgende:

[..]

Wat is jullie manier om een afslag te nemen op een gelijkwaardige kruising in een 30km/u zone?
Hangt er vanaf hoeveel zicht je hebt en hoeveel ruimte er is. Als het krap is eerst stoppen en kijken of je niet de boel blokkeert door naar binnen te rijden. Anders gewoon in zijn twee, eventueel met een beetje koppeling erbij.
pi_89597479
Gefeliciteerd child_of_the_matrix ^O^

Ik ben ook geslaagd. Paar foutjes. Moest een stopproef doen; goed gekeken in de spiegels. Zag alleen de auto links van me niet :X Geremd en opnieuw gedaan.
Bij een kruising ging ik weer de fout in; wilde al afslaan, maar zag nog net op het laaste moment een auto van rechts aankomen. Snel op de rem (gelukkig hij niet ;) ). Als commentaar kreeg ik dan ook dat ik dan de volgende keer beter iets langer kon blijven wachten.

Goh, wat ben ik blij :D *O*
pi_89598329
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:01 schreef HeaRt_woRm het volgende:

Bij een kruising ging ik weer de fout in; wilde al afslaan, maar zag nog net op het laaste moment een auto van rechts aankomen. Snel op de rem (gelukkig hij niet ;) ). Als commentaar kreeg ik dan ook dat ik dan de volgende keer beter iets langer kon blijven wachten.

Goh, wat ben ik blij :D *O*
Dit is dus waar het bij mij mis ging. Precies dit, alleen trapte hij wel direct op de rem :( .

Gefeliciteerd trouwens :D
pi_89615767
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Dit is dus waar het bij mij mis ging. Precies dit, alleen trapte hij wel direct op de rem :( .

Gefeliciteerd trouwens :D
Thanks! Oh, dat is bagger. Maar dit was ook niet mijn eerste keer ;( De vorige keer heb ik wel gewoon goed gereden, maar toen niet gehaald.
pi_89621666
Ik ga nog ff wat eten en dan les + afrijden daarna. Wish me luck guys :).
pi_89621759
Succes Blist *O*
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')