Daar hebben we dan weer een goede mat voor, desnoods buiten en binnen. En je hebt natuurlijk altijd de mogelijkheid om je schoenen op tijd uit te doen voordat je je woonkamer inloopt. Blijft het gewoon in de hal en daar kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zout strooien moet je ook pas na het vegen doen, dan verdwijnt de eerste paar centimeter van de volgende sneeuwbui ook nog. Wel krijg je al die troep (zout) in huis.
Nee zoals ik al eerder zei, dat vriest dus gewoon weer vast bij deze temperatuur.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Gewoon een emmertje warm water gebruiken. Werkt perfect
Met warm water heb je inderdaad met dit weer razendsnel een echte ijsbaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:51 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee zoals ik al eerder zei, dat vriest dus gewoon weer vast bij deze temperatuur.
Mijn opa deed het vroeger ook, stop being an ass : )!quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee ik heb nog geen eens buren, maar ik zag dat vandaag in het dorp![]()
maar waarom zou je uberhaupt je stoep schoonmaken, waar is de tijd gebleven dat de mensen nog hard en degelijk waren? tegenwoordig zijn ze al bang voor een paar centimeter sneeuw
Waar denken mensen 10 kilo voor nodig te hebben?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Yoewie het volgende:
8 euro voor 10kg strooizout
waar goedkoper te krijgen?
Niet al het trottoir in een straal van 100 meter rond jouw woning is jouw stoep, hoe graag je het ook wiltquote:Op donderdag 2 december 2010 12:26 schreef Leipo666 het volgende:
ik woon in een hoekhuis aan een kruising van wegen, hierdoor heb ik dus een 20 meter lange en 2 meter brede stoep langs mijn huis liggen: no way dat ik die iedere keer als er wat sneeuw valt ga vegen
maar dan heeft die ene meter voor mijn deur schoonhouden ook geen nut, sterker nog dat is dan alleen maar irritant: ik loop liever de hele tijd over sneeuw/ijs dan dat ik me steeds aan moet passen aan 1 meter stoep dan weer 2 meter sneeuw dan weer stoep/sneeuw/stoep/etc......quote:Op donderdag 2 december 2010 12:29 schreef z3bra het volgende:
[..]
Niet al het trottoir in een straal van 100 meter rond jouw woning is jouw stoep, hoe graag je het ook wilt.
ja maar die kindermoeders die klagen altijd:quote:Op donderdag 2 december 2010 12:56 schreef Rorsach het volgende:
Door van die neuroten die gelijk klaarstaan met de sneeuwschep kan ik mijn kinderen niet eens meer met de slee naar school brengen. Laat toch liggen die sneeuw, als je er zelf een hekel aan hebt, blijf je maar thuis.
Zo te zien ben jij zo iemand die ergens op een kamertje woont en niet zijn leven weet te ordenen of succesvol te makenquote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef Shispeed het volgende:
Ieder jaar als het sneeuwt zie je het weer:
Van die totaal doeloze, uitgeneukte, burgelijke types die voor dat het begint te sneeuwen hun sneeuwschuif en strooizout al klaar hebben staan, en zo gauw het dan begint te sneeuwen stormen ze naar buiten om hun stoep sneeuvrij te maken en van een dikke laag zout te voorzien. Waar je het maar druk mee kan hebben.
Dat is dan nog dat, maar het ergste is nog wel dat ze dan ook de stoep voor hun (huur)woning gaan schoonmaken. En uiteraard precies tot de erfgrens, op de centimeter nauwkeurig. Want stel je voor dat je een stukje stoep doet wat de buurman had moeten doen![]()
En dan vervolgens ook nog gaan zitten klagen dat de buurman zijn stoepje niet schoon heeft geveegd en dat zeer gevaarlijk is en dat hij zich moet schamen![]()
get a life!
Orde als levensdoel, wat een deerniswekkend fenomeen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef rubje het volgende:
[..]
Zo te zien ben jij zo iemand die ergens op een kamertje woont en niet zijn leven weet te ordenen of succesvol te makenwant die mensen die laten zien dat ze wel geordend kunnen leven en hun zaakjes goed op orde hebben.
![]()
tis normaal dat je de boel opruimt,schoonmaakt en ordent zodat je er zelf profijt van hebt.
Accuzuur ten behoeve van gele sneeuw?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:17 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn hele stoepje schoongeplast
haha ze compenseren het eens een keer wit op straat ipv die zwarten:P jokingquote:Op maandag 29 november 2010 23:07 schreef Shispeed het volgende:
[..]
rotterdam, daar ziet het zwart van de mensen
Nee, dan gaan je kinderen maar lopen. Ik ga mijn nek niet breken voor jouw kinderen.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:56 schreef Rorsach het volgende:
Door van die neuroten die gelijk klaarstaan met de sneeuwschep kan ik mijn kinderen niet eens meer met de slee naar school brengen. Laat toch liggen die sneeuw, als je er zelf een hekel aan hebt, blijf je maar thuis.
Als het net zo'n winter gaat worden als vorig jaar dan gaat het snel.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:29 schreef z3bra het volgende:
[..]
Waar denken mensen 10 kilo voor nodig te hebben?
Zoals het hoort!quote:Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat is zelfs verplicht in bepaalde gemeenten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |