abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89410768
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:01 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Zout strooien moet je ook pas na het vegen doen, dan verdwijnt de eerste paar centimeter van de volgende sneeuwbui ook nog. Wel krijg je al die troep (zout) in huis.
Daar hebben we dan weer een goede mat voor, desnoods buiten en binnen. En je hebt natuurlijk altijd de mogelijkheid om je schoenen op tijd uit te doen voordat je je woonkamer inloopt. Blijft het gewoon in de hal en daar kan het geen kwaad. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_89416076
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Gewoon een emmertje warm water gebruiken. Werkt perfect ^O^
Nee zoals ik al eerder zei, dat vriest dus gewoon weer vast bij deze temperatuur. :|W
pi_89416096
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:51 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Nee zoals ik al eerder zei, dat vriest dus gewoon weer vast bij deze temperatuur. :|W
Met warm water heb je inderdaad met dit weer razendsnel een echte ijsbaan. :') Leuk als je wilt schaatsen :P maar als dat niet de bedoeling is.......
Optimist tot in de kist
  donderdag 2 december 2010 @ 01:57:42 #104
323789 Kagi
Milkshakie banaan!
pi_89416103
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Shispeed het volgende:

[..]

nee ik heb nog geen eens buren, maar ik zag dat vandaag in het dorp :')

maar waarom zou je uberhaupt je stoep schoonmaken, waar is de tijd gebleven dat de mensen nog hard en degelijk waren? tegenwoordig zijn ze al bang voor een paar centimeter sneeuw :|W
Mijn opa deed het vroeger ook, stop being an ass : )!
  donderdag 2 december 2010 @ 09:29:27 #105
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89418734
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:28 schreef Yoewie het volgende:
8 euro voor 10kg strooizout :{w
waar goedkoper te krijgen?
Waar denken mensen 10 kilo voor nodig te hebben? :{
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_89424264
ik woon in een hoekhuis aan een kruising van wegen, hierdoor heb ik dus een 20 meter lange en 2 meter brede stoep langs mijn huis liggen: no way dat ik die iedere keer als er wat sneeuw valt ga vegen :{w
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  donderdag 2 december 2010 @ 12:29:05 #107
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89424341
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:26 schreef Leipo666 het volgende:
ik woon in een hoekhuis aan een kruising van wegen, hierdoor heb ik dus een 20 meter lange en 2 meter brede stoep langs mijn huis liggen: no way dat ik die iedere keer als er wat sneeuw valt ga vegen :{w
Niet al het trottoir in een straal van 100 meter rond jouw woning is jouw stoep, hoe graag je het ook wilt ;).
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_89424402
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:29 schreef z3bra het volgende:

[..]

Niet al het trottoir in een straal van 100 meter rond jouw woning is jouw stoep, hoe graag je het ook wilt ;).
maar dan heeft die ene meter voor mijn deur schoonhouden ook geen nut, sterker nog dat is dan alleen maar irritant: ik loop liever de hele tijd over sneeuw/ijs dan dat ik me steeds aan moet passen aan 1 meter stoep dan weer 2 meter sneeuw dan weer stoep/sneeuw/stoep/etc......

die overige 19 meter gaan dan ook echt niet schoongemaakt worden door iemand anders ;)
pi_89425273
Door van die neuroten die gelijk klaarstaan met de sneeuwschep kan ik mijn kinderen niet eens meer met de slee naar school brengen. Laat toch liggen die sneeuw, als je er zelf een hekel aan hebt, blijf je maar thuis.
pi_89425743
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:56 schreef Rorsach het volgende:
Door van die neuroten die gelijk klaarstaan met de sneeuwschep kan ik mijn kinderen niet eens meer met de slee naar school brengen. Laat toch liggen die sneeuw, als je er zelf een hekel aan hebt, blijf je maar thuis.
ja maar die kindermoeders die klagen altijd:

- maak je de stoep schoon dan klagen ze dat ze de kinderen niet op de slee mee kunnen nemen
- maak je de stoep niet schoon dan klagen diezelfde moeders dat ze hun nek bijna breken op de terugweg....

:')
pi_89426042
Mijn buurman begint ermee om 8 uur s'ochtends en dan zo'n heerlijk hard raspend geluid van die schep over de stenen..
Maar ik klaag niet, want hij doet de hele stoep van de straat, en ik kan zonder problemen de deur uit :D
ik weet niet precies waar ik ben
pi_89426393
Ik glij altijd uit over die schoongeveegde stoepjes. vooral als het 's nachts weer gevroren heeft dan worden die stukjes spiegelglad. terwijl als er gewoon een laag (niet al te aangestampte) sneeuw ligt heb ik nergens last van. Maar dat zal dan wel aan de omgeving liggen. ze kunnen er hier gewoon niks van. ^^^

Mijn overbuurman is er ook zo één. die staat dan in de nog vallende sneeuw zijn stoepje te schoon te vegen. lekker eindeloos.
hij doet ook in de regen zijn oprit schoonspuiten met tuinslang en/of hogedrukspuit.
dat is pas kansloos :|W
idiote zwartkous...
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_89426639
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef Shispeed het volgende:
Ieder jaar als het sneeuwt zie je het weer:

Van die totaal doeloze, uitgeneukte, burgelijke types die voor dat het begint te sneeuwen hun sneeuwschuif en strooizout al klaar hebben staan, en zo gauw het dan begint te sneeuwen stormen ze naar buiten om hun stoep sneeuvrij te maken en van een dikke laag zout te voorzien. Waar je het maar druk mee kan hebben.

Dat is dan nog dat, maar het ergste is nog wel dat ze dan ook de stoep voor hun (huur)woning gaan schoonmaken. En uiteraard precies tot de erfgrens, op de centimeter nauwkeurig. Want stel je voor dat je een stukje stoep doet wat de buurman had moeten doen :o

En dan vervolgens ook nog gaan zitten klagen dat de buurman zijn stoepje niet schoon heeft geveegd en dat zeer gevaarlijk is en dat hij zich moet schamen :')

get a life! :')
Zo te zien ben jij zo iemand die ergens op een kamertje woont en niet zijn leven weet te ordenen of succesvol te maken }) want die mensen die laten zien dat ze wel geordend kunnen leven en hun zaakjes goed op orde hebben. :Y
tis normaal dat je de boel opruimt,schoonmaakt en ordent zodat je er zelf profijt van hebt. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89427990
quote:
15s.gif Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef rubje het volgende:

[..]

Zo te zien ben jij zo iemand die ergens op een kamertje woont en niet zijn leven weet te ordenen of succesvol te maken }) want die mensen die laten zien dat ze wel geordend kunnen leven en hun zaakjes goed op orde hebben. :Y
tis normaal dat je de boel opruimt,schoonmaakt en ordent zodat je er zelf profijt van hebt. :Y
Orde als levensdoel, wat een deerniswekkend fenomeen. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 2 december 2010 @ 14:17:58 #115
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_89428307
Ik heb vanmorgen mijn hele stoepje schoongeplast :P
Ik ben een eckte rapnegert
  donderdag 2 december 2010 @ 14:45:38 #116
207403 First
overal, altijd de eerste
pi_89429385
Ik heb gisteren mijn stoep en de stoep van de buren aan beide kanten schoongemaakt want die worden ook al vrij oud O+
  donderdag 2 december 2010 @ 14:45:54 #117
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_89429393
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 14:17 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik heb vanmorgen mijn hele stoepje schoongeplast :P
Accuzuur ten behoeve van gele sneeuw?
pi_89429678
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 23:07 schreef Shispeed het volgende:

[..]

rotterdam, daar ziet het zwart van de mensen :')
haha ze compenseren het eens een keer wit op straat ipv die zwarten:P joking
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.
pi_89431028
Ik werd vanochtend wakker van onze idiote buurman die ook sneeuw liep te schuiven :r
  donderdag 2 december 2010 @ 15:27:15 #120
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_89431156
Eens met TS. Achterlijke burgerlijke ezels. Hele stoepje sneeuwvrij, en hop het begint weer te sneeuwen. Kunnen ze weer opnieuw beginnen.
pi_89431847
waarom vegen ze uberhaupt? Of het smelt of morgen ligt die zooi er toch weer...te nutteloos gewoon.
pi_89439534
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:56 schreef Rorsach het volgende:
Nee, dan gaan je kinderen maar lopen. Ik ga mijn nek niet breken voor jouw kinderen. :P
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:29 schreef z3bra het volgende:

[..]

Waar denken mensen 10 kilo voor nodig te hebben? :{
Als het net zo'n winter gaat worden als vorig jaar dan gaat het snel. ;)
Optimist tot in de kist
  donderdag 2 december 2010 @ 18:39:50 #123
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_89440540
wij hebben geen stoepjes in onze buurt ;(
pi_89440775
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 23:11 schreef CaptainCookie het volgende:
Dat is zelfs verplicht in bepaalde gemeenten
Zoals het hoort!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_89440901
Sneeuw scheppen, als je echt je nek wilt breken moet je gaan sneeuw scheppen. :')
pi_89441434
Vandaag ook de stoep van de buren maar even opgeruimd, als je toch bezig bent waarom dan niet?
Ga weg
  donderdag 2 december 2010 @ 20:57:38 #127
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_89447846
Gewoon sneeuwlaarzen aantrekken, dan glij je ook niet uit, of er nu wel of niet geveegd is :).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_89449400
Ach het is hier normaal om bij een dik pak sneeuw de stoep schoon te vegen. Fietst ook een stuk makkelijker.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_89450517
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:27 schreef Karzai het volgende:
Hierin strijden diverse "stoepen" tegen elkaar. elke stoep heeft natuurlijk een paar mensen die niet mee willen doen en het is de kunst om deze mensen ook mee te krijgen.
Of wat dacht je van "Probleemstoepen", waar een Henk op z'n muil gaat op de stoep van een Ingrid en ze vervolgens elkaars hersens inslaan met een sneeuwschep? Kijkcijferkanon, ik zeg het je.
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:52:23 #130
273841 Rarekwast_
eigenlijk heel normaal
pi_89529938
Vanmiddag weer heerlijk het voortuinpaadje en stoepje schoon gemaakt :)
Er lag weer een cm of tien. Alles aan de kant geschoven en zout gestrooid.
Schone stoep FTW!
pi_89530010
Inderdaad dit soort mensen schaffen zichzelf af.
pi_89530017
quote:
16s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:52 schreef Rarekwast_ het volgende:
Vanmiddag weer heerlijk het voortuinpaadje en stoepje schoon gemaakt :)
Er lag weer een cm of tien. Alles aan de kant geschoven en zout gestrooid.
Schone stoep FTW!
En daarna Bello de labrador nog even lekker uitgelaten?
pi_89530060
Wees blij dat mensen hun stoep vegen!
Thugh life.
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:10:54 #134
273841 Rarekwast_
eigenlijk heel normaal
pi_89530640
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 20:54 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

En daarna Bello de labrador nog even lekker uitgelaten?
Neen. Heb geen hond.
pi_89531252
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:42 schreef Henno het volgende:

[..]

Of wat dacht je van "Probleemstoepen", waar een Henk op z'n muil gaat op de stoep van een Ingrid en ze vervolgens elkaars hersens inslaan met een sneeuwschep? Kijkcijferkanon, ik zeg het je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')