nee ik heb nog geen eens buren, maar ik zag dat vandaag in het dorpquote:
Ik denk dat mensen vroeger hun stoepje vaker schoonmaakten dan nu.,quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nee ik heb nog geen eens buren, maar ik zag dat vandaag in het dorp![]()
maar waarom zou je uberhaupt je stoep schoonmaken, waar is de tijd gebleven dat de mensen nog hard en degelijk waren? tegenwoordig zijn ze al bang voor een paar centimeter sneeuw
rotterdam, daar ziet het zwart van de mensenquote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef MalaCocinera het volgende:
TS in woont in een dorpHier een in Rotterdam
geeft niemand een fuck. De hele straat is sneeuwwit
Moet die flikker maar niet stakenquote:Op maandag 29 november 2010 23:03 schreef tomatenrood het volgende:
Dat is wel zo sociaal tegenover de postbode, dan hoeft die niet uit te glijden
Van de zwartjes vooral jaquote:Op maandag 29 november 2010 23:07 schreef Shispeed het volgende:
[..]
rotterdam, daar ziet het zwart van de mensen
TS heeft geen eens een stoep voor zijn huis omdat zijn huis 40 centimeter van de weg af staatquote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
TS heeft zijn stoepje niet schoon geveegd en dat is zeer gevaarlijk en hij zich moet schamen
Wat is kanslozer, mensen die hun stoepje sneeuwvrij maken of mensen op foras gaan klagen dat er mensen zijn die hun stoep sneeuwvrij willen hebben maar het niet in hun gezicht durven te zeggen?quote:Op maandag 29 november 2010 23:01 schreef Shispeed het volgende:
Ieder jaar als het sneeuwt zie je het weer:
Van die totaal doeloze, uitgeneukte, burgelijke types die voor dat het begint te sneeuwen hun sneeuwschuif en strooizout al klaar hebben staan, en zo gauw het dan begint te sneeuwen stormen ze naar buiten om hun stoep sneeuvrij te maken en van een dikke laag zout te voorzien. Waar je het maar druk mee kan hebben.
Dat is dan nog dat, maar het ergste is nog wel dat ze dan ook de stoep voor hun (huur)woning gaan schoonmaken. En uiteraard precies tot de erfgrens, op de centimeter nauwkeurig. Want stel je voor dat je een stukje stoep doet wat de buurman had moeten doen![]()
En dan vervolgens ook nog gaan zitten klagen dat de buurman zijn stoepje niet schoon heeft geveegd en dat zeer gevaarlijk is en dat hij zich moet schamen![]()
get a life!
Nou wees er lekker trots op meid..quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef MalaCocinera het volgende:
Hier in Rotterdamgeeft niemand een fuck.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |