Iets met Yolanthe?quote:Op maandag 29 november 2010 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Symph ik moet ineens weer ergens aan denken _o-
Nee, iets met een user op Vrijdagavond en een voorbeeldfunctiequote:
Als er iemand vals is vanavond ben jij het welquote:
O die Whahahahahahaquote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, iets met een user op Vrijdagavond en een voorbeeldfunctie
Hijs op dreef op de Maandagavondquote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
Als er iemand vals is vanavond ben jij het wel
Wesley is zeker ook een beetje nerveus.quote:Op maandag 29 november 2010 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
Bibbert hij nou zo erg of voel ik het nummer niet
Ja diequote:
Ik?quote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef just me het volgende:
[..]
Als er iemand vals is vanavond ben jij het wel
Ik net bijna na het ook nog in de TT te lezenquote:Op maandag 29 november 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik pieste echt in mijn broek van het lachen toen
quote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik net bijna na het ook nog in de TT te lezen
quote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief: Tooske heeft hetzelfde hoofd als maurice, en hij heeft ook geen tieten
quote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief: Tooske heeft hetzelfde hoofd als maurice, en hij heeft ook geen tieten
Zelfde orenquote:Op maandag 29 november 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik las iets anders, ik ben moequote:
Ja ter compensatie dat het laat wordtquote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef Karina het volgende:
Niet te geloven er gaat iemand uit die ik eruit wil.
ja verdomd het is zoquote:Op maandag 29 november 2010 22:48 schreef Karina het volgende:
Niet te geloven er gaat iemand uit die ik eruit wil.
Ze lezen mee hierquote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
Wooow... zullen ze het (eindelijk) door hebben?
Ja dat zou geen kwaad kunnenquote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef just me het volgende:
Dat zouden ze dan bij The Voice ook moeten doen
tot vrijdag uiteraardquote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
Tot volgende week dan maar weer (of tot vrijdag bij VOH).
quote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Karina het volgende:
Tot volgende week dan maar weer (of tot vrijdag bij VOH).
Woeheequote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog tijd zat om mijn tanden te poetsen en zo.
Dat zou een verademing zijnquote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze bij VOH nou ook eens de goeie naar huis sturen, dát zou helemaal fijn zijn
als ik mijn surprise en gedicht af heb welquote:
tofquote:Op maandag 29 november 2010 22:52 schreef just me het volgende:
[..]
als ik mijn surprise en gedicht af heb wel
Hmmmm, ja...quote:Op maandag 29 november 2010 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze bij VOH nou ook eens de goeie naar huis sturen, dát zou helemaal fijn zijn
quote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmmm, ja...
Tot volgende week allen
Vrijdag Benny, vrijdagquote:Op maandag 29 november 2010 22:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmmm, ja...
Tot volgende week allen
quote:Op maandag 29 november 2010 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehehe kunnen we natuurlijk wel doen om verwarring te stichten
Kloptquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
Gerard gaat in Januari een ijs-show doen, laat me raden, die komt niet meer terug en Tooske blijft.
Een lichte groei dus... maar dit zijn nog niet de gewenste cijfers denk ikquote:708.000 kijkers (madl: 10.2%)
Ik dacht dat hij misschien het samenwerken met Nance beu was, maar ik lees net dat de ijsshow samen met Nance gepresenteerd gaat wordenquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:58 schreef Pisces29 het volgende:
Gerard gaat in Januari een ijs-show doen, laat me raden, die komt niet meer terug en Tooske blijft.
dit is wel een beetje een disco uitvoeringquote:
Dat wel, beetje Stars on 45 achtig.quote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit is wel een beetje een disco uitvoering
Stars on 45quote:Op maandag 6 december 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel, beetje Stars of 45 achtig.
Zo dat was even tegelijkquote:
Ik ook, leuk waren die, ik downloade toen al, met cassettebandjes van de radio afquote:Op maandag 6 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Stars on 45
Dat heb ik als kind echt helemaal grijs gedraaid
Kan toch niet, met van die vrolijke muziek.quote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zou Sam haar gezicht niet op de pruilmodus staan?
lol, dat deed ik ook altijd!quote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, leuk waren die, ik downloade toen al, met cassettebandjes van de radio af
Ja precies, ik ookquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, leuk waren die, ik downloade toen al, met cassettebandjes van de radio af
Tel er maar 12 bij opquote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
lol, dat deed ik ook altijd!
Maarrr hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik denk dan wel ongeveer van mijn leeftijd? en dat is 36
En van de tvquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wat een stress was datquote:Op maandag 6 december 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
En van de tv
Moest wel iedereen stil zijn
Ik ben 30quote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
lol, dat deed ik ook altijd!
Maarrr hoe oud zijn jullie eigenlijk? Ik denk dan wel ongeveer van mijn leeftijd? en dat is 36
ja johquote:
Ik durf het niet te zeggen of het dan ineens een vrolijke Sam wordtquote:Op maandag 6 december 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan toch niet, met van die vrolijke muziek.
En ik ga nog ouder worden hier denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja joh, ik dacht altijd dat ik bij de "ouderen" hoorde op Fok!, maar het kan dus nog ouder
Minder jong hequote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja joh, ik dacht altijd dat ik bij de "ouderen" hoorde op Fok!, maar het kan dus nog ouder
Jong van hartquote:Op maandag 6 december 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik dacht dat jij eind 30 was Karina
dat vind ik een betere omschrijvingquote:
hij zong het sowieso een toon te laagquote:Op maandag 6 december 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Ach het is wel een aardige knul, maar zingen kan hij niet echt.
Broekiequote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik voel me opeens wel jong(41)
Oh dat vergeet ik steeds, had ik kunnen opnemen. Terugkijken zal wel niet kunnen.quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef MissJ het volgende:
nu reclame bij ANTM, dus ff snel naar SBS6 een leuke gup, een guitige gup, wat zijn dat voor omschrijvingen zeg
quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik voel me opeens wel jong(41)
Jawel hoor, ze moet Rafaella Cara doenquote:Op maandag 6 december 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Bertha is ook niet echt disco materiaal.
quote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jawel hoor, ze moet Rafaella Cara doen
ik heb helaas geen recorder, dus kan niet opnemen. Online kan je het inderdaad niet terugkijken omdat het geen NL serie is. Zaterdag om 18.30 is de herhaling op tv, maar a.s. zaterdag kan ik niet kijken, dus ik moet wel NU kijkenquote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat vergeet ik steeds, had ik kunnen opnemen. Terugkijken zal wel niet kunnen.
Dan ben jij onze Rodyquote:
Jaquote:
Ze moet alleen stil zijn. Ze is wel een beetje fletsig met die make-up en dat jasje.quote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Simone ziet er ook mooi uit, mooi haar, zo hey
Ik had een poster van haar boven mijn bed hangenquote:Op maandag 6 december 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Simone ziet er ook mooi uit, mooi haar, zo hey
Moet ik de TT aanpassen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze moet alleen stil zijn. Ze is wel een beetje fletsig met die make-up en dat jasje.
downloojehquote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik heb helaas geen recorder, dus kan niet opnemen. Online kan je het inderdaad niet terugkijken omdat het geen NL serie is. Zaterdag om 18.30 is de herhaling op tv, maar a.s. zaterdag kan ik niet kijken, dus ik moet wel NU kijken
Dat geeft niet of het flets is, vorige week was het vinger-in-stopcontact haar, dit is mooi en elegant.quote:Op maandag 6 december 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze moet alleen stil zijn. Ze is wel een beetje fletsig met die make-up en dat jasje.
quote:
een beetjequote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Bertha moet ook haar mond dichthouden, want ze heeft wel een beetje paardentanden.
oooooh, dan schakel ik zo over naar Popstars.quote:Op maandag 6 december 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Dean straks! En sinds wanneer is dit disco?
HenkJan kijkt echt naar wat ze kan en zodra ze minder doet dan ze kan, dan slaat hij met de zweepquote:
Ik geef wel aan de collectequote:
Vet nummer! Ik heb nog ergens een hele directory met allemaal van dat soort nummers.quote:
Verlegen en ongeinteresseerdquote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, wat een verschil met die broer van hem, die kijkt altijd zo stuurs.
Ik heb 'm nog op cassettequote:Op maandag 6 december 2010 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vet nummer! Ik heb nog ergens een hele directory met allemaal van dat soort nummers.
Hey ouwequote:
Ik heb helaas een hele zooi bandjes weg moeten gooien, die zaten allemaal vastgeplakt, zo zonde, ik had er een stuk of 100, nog maar een paar over (Gerard Jolingquote:
Wat heb je van Gerard Karina?quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb helaas een hele zooi bandjes weg moeten gooien, die zaten allemaal vastgeplakt, zo zonde, ik had er een stuk of 100, nog maar een paar over (Gerard Joling)
Anky, Anky, Anky kom je buiten spelen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:49 schreef Karina het volgende:
Bertha moet ook haar mond dichthouden, want ze heeft wel een beetje paardentanden.
Vastgeplakt? Waaraan?quote:Op maandag 6 december 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb helaas een hele zooi bandjes weg moeten gooien, die zaten allemaal vastgeplakt, zo zonde, ik had er een stuk of 100, nog maar een paar over (Gerard Joling)
cool! Die heb ik vroeger ook gehad was namelijk helemaal fan van Gerard toen ik 11 was maar heb het bandje helaas niet meer.quote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij een van zijn eerste, Ticket to the Tropics staat er o.a. op.
12quote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
MAAR ik heb ook nog een singletje van Blondie en een 11 inch (of wat is het, zo een grote single) van Sugarhill Gang
Ik heb ze helaas niet meerquote:Op maandag 6 december 2010 20:56 schreef just me het volgende:
Oude cassettebandjes zijn zo leuk!!! Ik heb geen cd's spelen in mijn auto () maar wel bandjes !
Ik wees ergens anders heenquote:Op maandag 6 december 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog op (originele) cd en als mp3 hoor
*hiermee het 'ouwe' ontkracht heeft
Volgens mij doen al mijn tapes het nogquote:Op maandag 6 december 2010 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
De tape zat aanelkaar geplakt, dus je kan ze dan niet meer afspelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Moment, kom er zo op terug. Ff Dean kijkenquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef MissJ het volgende:
Dean is vrijgezel![]()
![]()
Klim in je penSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik ben bang dat dit nummer niet echt geschikt is voor hem, qua toonsoort.
Jammerquote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Jupsquote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Maar wat maakt het uit![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 21:00 schreef MissJ het volgende:
Dean is vrijgezel![]()
![]()
Ik ook weer sinds een maand of 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zou zeggen dat dat al bij de repetities had moeten blijkenquote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef Karina het volgende:
Maar wat maakt het uit![]()
Ik denk dat hij alleen maar heeft gekeken naar wat hij zo graag zou willen doen, maar ja willen en kunnen...quote:Op maandag 6 december 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Jammer
Ik had wel betere nummers voor hem geweten....
Ja zeiden ze net toch al, jammerquote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dat al bij de repetities had moeten blijken
Ja helaasquote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij alleen maar heeft gekeken naar wat hij zo graag zou willen doen, maar ja willen en kunnen...
Samen gaan stappenquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:02 schreef just me het volgende:
Jammer, Dean, ik zit nog gewoon op de bank en ben er niet afgegleden
quote:
cool! Ik woon in Den Haagquote:Op maandag 6 december 2010 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dicht in de buurt voor mij, oh wacht, daar woon ik
ben je vrijgezelquote:
Zelfs hier is het op maandagavond niet leuk. Dinsdag wel, op sommige avonden is het Hans Dulfer (tenminste, dat was).quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef just me het volgende:
Leuk als jullie gaan meeten maar niet op maandagavond hè
neeeeeeeee maandagavond niet hoor, dan zit ik voor de buis!quote:Op maandag 6 december 2010 21:05 schreef just me het volgende:
Leuk als jullie gaan meeten maar niet op maandagavond hè
De jury is onvoorspelbaar, dus eerst zien, dan gelovenquote:Op maandag 6 december 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
Dit is goehoed, dan moeten dit zeker negens zijn :HY
zij wilde alleen eo muziek doen en ja dan wordt t moeilijkquote:Op maandag 6 december 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik snap er geen reet van dat ze na haar vorige overwinning niet is doorgebroken.
Ze is gewoon goehoed, en die uithalen
quote:
Daar is ook markt voorquote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef gomi het volgende:
[..]
zij wilde alleen eo muziek doen en ja dan wordt t moeilijk
Die mods op Maandagavond, zo op dreefquote:
Alleen de mods hier hèquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die mods op Maandagavond, zo op dreef
Dean is de Ewbank van POPquote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Magics het volgende:
Sharon had zeker hoger dan Dean moeten scoren. Ik riek vooropgezet spel om Dean erin te houden!
Hadden ze maar een echte jury moeten nemenquote:Op maandag 6 december 2010 21:11 schreef MissJ het volgende:
Nou inderdaad, de jury begrijp het niet helemaal geloof ik
Ewbank kan ook zingen, alleen iets minder goedquote:Op maandag 6 december 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Met als verschil dat Dean WEL kan zingen.
ik neem ook nog een neutquote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef Karina het volgende:
Ik neem nog maar een glas Prosecco, morgen toch vrij
quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef just me het volgende:
breaking news: Jol wil stoppen bij Ajax
quote:Op maandag 6 december 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ewbank kan ook zingen, alleen iets minder goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |