Correct!quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:29 schreef Temlin het volgende:
Maanderbroek
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,333.9,,0,4.87
Volgens mij hebben we hier wederom met een Dreieck te makenquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:07 schreef junkiexp het volgende:
Het wordt zoeken naar een 2 baans weg waar diagonaal hoogspanningskabels over heen gaan.
Ik gok het oosten van het land....
Alleen land? Of ook inclusief water? Maakt wel een verschilquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:34 schreef Temlin het volgende:
Zoek in de kleinste provincie van Nederland.
landquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:00 schreef JusT_M het volgende:
[..]
Alleen land? Of ook inclusief water? Maakt wel een verschil
Het is eigenlijk de joh j vierbergenweg maar goedquote:
Kijk dat bedoel ik tada!quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:27 schreef Balisto het volgende:
Schalkwijkstraat, Utrecht, huis van W.C. Röntgen
Zoek de snelweg, ik dacht even de A1 bij Hilversum en omgeving, maar nee . Maar ik kom niet zoveel op de snelwegen dus sorry ik hou het ff voor gezienquote:
quote:
Hmm, ik had verwacht dat die kant van het Binnenhof wat minder bekend was.quote:
Welk herkenningspunt had je, als ik vragen mag?quote:
Ja vooral als je uit (de buurt van) Breda komt, zou je denken.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef tdrone het volgende:
je zou toch zeggen dat als iemand daar 1 keer alngs is gekomen hij toch weet waar het is
Die is binnen!quote:
Je dacht zeker.... JD vanavond nog niet gezien, dus ik kan het posten?quote:
Ditmaal niet bij ons in de buurt?quote:
quote:
bork 102quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
basiliekstraatje, Hulst
[ afbeelding ]
hoe bedoel je geen nieuwequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:50 schreef Temlin het volgende:
Ik heb hem (binnen 1 minuut), maar ik kan geen nieuwe foto vinden
quote:
Yup de Domineestraat in Twello.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:25 schreef Temlin het volgende:
http://maps.google.nl/?ie(...)bp=12,142.68,,0,5.08
Oh, dat wist ik niet. sryquote:Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef chufi het volgende:
Deze heb ook al een keer geplaatst, maar iemand anders mag hem nu raden
Goedquote:
das de vorige, je bent wat laatquote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Frieseweg, Ramspolbrug met uitzicht op de waterkering in de Ramsgeul
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:11 schreef bork het volgende:
hey dirkjan, we zijn hier niet helderziend ofzo, er moet wel iets herkenbaars inzitten
prima, goed gedaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan is hij ineens heel makkelijk
Hasseltplein 40, Tilburg
juistem!quote:
en ik maar op gemeentehuis aan het zoekenquote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef FrankRicard het volgende:
Een google images search op stadhuis was mijn eerste gok, en dat werkte
[ afbeelding ]
Op het moment van posten waren er toch al minimaal 400.000 mensen in Nederland die die kerk de afgelopen 1,5 week gezien hadden, dus ik had het idee dat die wel te vinden zou zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef Tenano het volgende:
Wejoow, succes met deze te vinden dan
Heb zeker 3 uur liggen zoeken, weet heel veel nu over stijlen van kerken, etc, etc..
En wss weet ik wie de architect is..
Maar goed, mijn vraag:
Staat deze kerk in Limburg?
O, dan had deze ook goed gekundquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:28 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Op het moment van posten waren er toch al minimaal 400.000 mensen in Nederland die die kerk de afgelopen 1,5 week gezien hadden, dus ik had het idee dat die wel te vinden zou zijn.
En het ergste is misschien dan ook nog dat ik de film al 3x heb gezien!quote:quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef Tenano het volgende:
Wejoow, succes met deze te vinden dan
Heb zeker 3 uur liggen zoeken, weet heel veel nu over stijlen van kerken, etc, etc..
En wss weet ik wie de architect is..
Maar goed, mijn vraag:
Staat deze kerk in Limburg?
Op het moment van posten waren er toch al minimaal 400.000 mensen in Nederland die die kerk de afgelopen 1,5 week gezien hadden, dus ik had het idee dat die wel te vinden zou zijn.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef tdrone het volgende:
Beatrix Wilhelmina Armgard, Koningin der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau, Prinses van Lippe-Biesterfeld
of
Wij, Beatrix, bij de gratie Gods Koningin der Nederlanden, Prinses
van Oranje-Nassau, Hertog van Limburg, Markies van Veere, Erfprins
van Vlissingen, Graaf van Katzenelnbogen Diez Spiegelberg Buren
Leerdam en Culemborg, Burggraaf van Antwerpen, Baron van Breda Diest
Beilstein de stad Grave het land van Cuijk Ijsselstein Cranendonk
Eindhoven Liesveld Herstel Warneton Arlay en Nozeroy, Erfen Vrijheer
van Ameland, Heer van Borculo Breedevoort Lichtenvoorde Loo
Geertruidenberg Clundert Zevenbergen Hooge en Lage Zwaluwe Naaldwijk
Polanen St. Maartensdijk Soest Baarn Ter Eem Willemstad Steenbergen
Montfoort St. Vith Buetgenbach Daasburg Niervaart Turnhout Besancon.
Juistquote:
quote:
12 punten is wat veel eer, volgens mij moeten het er 2 zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:30 schreef GiGaGrunn het volgende:
Dat is em
Tussenstand
bork 105
chufi 66
redunzl 51
JDude 47
Balisto 34
Maizena 29
piotr_h 26
FrankRicard 19
Temlin 15
Neroje 13
JufMariska 12
tralalala 12
Habushun 11
Tabloid 11
thettes 10
-J-D- 9
Nico_S. 8
Pikhoofd 5
Meike26 5
godigita 5
tdrone 5
De_Melkboer 4
Its-Jojo-4you 4
Dikkers 3
_dirkjan_ 12
-Paul- 2
Pleasureman_Gunther 2
junkiexp 2
GiGaGrunn 2
_The_General_ 1
Sporttv 1
ErikN 1
Ramon01 1
NtheGreat 1
Yeux 1
Cassius 1
Bart 1
JusT_M 1
Hoi, ik zou toch graag willen weten waar dit is, uit pure persoonlijke interesse (anders moet ik zelf gaan zoekenquote:
Zit op mobiel dus kan je geen linkje sturen maar het is in Maastricht de eerste overweg ten zuiden van het stationquote:Op zondag 26 december 2010 20:47 schreef bork het volgende:
[..]
Hoi, ik zou toch graag willen weten waar dit is, uit pure persoonlijke interesse (anders moet ik zelf gaan zoeken)
yup ik heb em, mooie plek, mooie fotoos trouwens!quote:Op maandag 27 december 2010 00:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
Zit op mobiel dus kan je geen linkje sturen maar het is in Maastricht de eerste overweg ten zuiden van het station
(als je hem niet vind hoor ik het wel)
waar was het nouquote:Op zondag 26 december 2010 20:47 schreef bork het volgende:
[..]
Hoi, ik zou toch graag willen weten waar dit is, uit pure persoonlijke interesse (anders moet ik zelf gaan zoeken)
nu met linkjequote:Op maandag 27 december 2010 14:38 schreef Temlin het volgende:
[..]
waar was het nouben ook wel benieuwd.
juist!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oude pontweg, ijmuiden
luchtverversing A22
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef FrankRicard het volgende:
Goudse Schouw, Alphen aan den Rijn
Zeker, dat is snel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |