Hoi, ik zou toch graag willen weten waar dit is, uit pure persoonlijke interesse (anders moet ik zelf gaan zoekenquote:
Zit op mobiel dus kan je geen linkje sturen maar het is in Maastricht de eerste overweg ten zuiden van het stationquote:Op zondag 26 december 2010 20:47 schreef bork het volgende:
[..]
Hoi, ik zou toch graag willen weten waar dit is, uit pure persoonlijke interesse (anders moet ik zelf gaan zoeken)
yup ik heb em, mooie plek, mooie fotoos trouwens!quote:Op maandag 27 december 2010 00:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
Zit op mobiel dus kan je geen linkje sturen maar het is in Maastricht de eerste overweg ten zuiden van het station
(als je hem niet vind hoor ik het wel)
waar was het nouquote:Op zondag 26 december 2010 20:47 schreef bork het volgende:
[..]
Hoi, ik zou toch graag willen weten waar dit is, uit pure persoonlijke interesse (anders moet ik zelf gaan zoeken)
nu met linkjequote:Op maandag 27 december 2010 14:38 schreef Temlin het volgende:
[..]
waar was het nouben ook wel benieuwd.
juist!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oude pontweg, ijmuiden
luchtverversing A22
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:00 schreef FrankRicard het volgende:
Goudse Schouw, Alphen aan den Rijn
Zeker, dat is snel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |