bork 102quote:
quote:Op donderdag 9 december 2010 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
basiliekstraatje, Hulst
[ afbeelding ]
hoe bedoel je geen nieuwequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:50 schreef Temlin het volgende:
Ik heb hem (binnen 1 minuut), maar ik kan geen nieuwe foto vinden
quote:
Yup de Domineestraat in Twello.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:25 schreef Temlin het volgende:
http://maps.google.nl/?ie(...)bp=12,142.68,,0,5.08
Oh, dat wist ik niet. sryquote:Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef chufi het volgende:
Deze heb ook al een keer geplaatst, maar iemand anders mag hem nu raden
Goedquote:
das de vorige, je bent wat laatquote:Op donderdag 16 december 2010 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Frieseweg, Ramspolbrug met uitzicht op de waterkering in de Ramsgeul
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:11 schreef bork het volgende:
hey dirkjan, we zijn hier niet helderziend ofzo, er moet wel iets herkenbaars inzitten
prima, goed gedaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan is hij ineens heel makkelijk
Hasseltplein 40, Tilburg
juistem!quote:
en ik maar op gemeentehuis aan het zoekenquote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef FrankRicard het volgende:
Een google images search op stadhuis was mijn eerste gok, en dat werkte
[ afbeelding ]
Op het moment van posten waren er toch al minimaal 400.000 mensen in Nederland die die kerk de afgelopen 1,5 week gezien hadden, dus ik had het idee dat die wel te vinden zou zijn.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef Tenano het volgende:
Wejoow, succes met deze te vinden dan
Heb zeker 3 uur liggen zoeken, weet heel veel nu over stijlen van kerken, etc, etc..
En wss weet ik wie de architect is..
Maar goed, mijn vraag:
Staat deze kerk in Limburg?
O, dan had deze ook goed gekundquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:28 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Op het moment van posten waren er toch al minimaal 400.000 mensen in Nederland die die kerk de afgelopen 1,5 week gezien hadden, dus ik had het idee dat die wel te vinden zou zijn.
En het ergste is misschien dan ook nog dat ik de film al 3x heb gezien!quote:quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:14 schreef Tenano het volgende:
Wejoow, succes met deze te vinden dan
Heb zeker 3 uur liggen zoeken, weet heel veel nu over stijlen van kerken, etc, etc..
En wss weet ik wie de architect is..
Maar goed, mijn vraag:
Staat deze kerk in Limburg?
Op het moment van posten waren er toch al minimaal 400.000 mensen in Nederland die die kerk de afgelopen 1,5 week gezien hadden, dus ik had het idee dat die wel te vinden zou zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |