Ik laat me daar verder niet over uit, want ik weet niet of ik een minderheid of meerderheid vorm. Ik 'denk' overigens een meerderheid. Wel weet ik dat deze stukken onrechtmatig zijn verkregen en dat bepaalde inconsequente figuren dat steunen.quote:Die minderheid compenseert hij dan weer door wat harder te schreeuwen.
Je moet het idd maar durven.quote:Op maandag 29 november 2010 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Het is een soort van covert-persbureau. Respect voor die gasten. Helden, dat zijn het.
Nee, dat geldt alleen voor het klootjesvolk, niet voor onze leiders.quote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef Zith het volgende:
Wat was het ook al weer, als je niets te verbergen hebt...?
Dan komen we weer op de discussie uit dat vrijheid en veiligheid lijnrecht tegenover elkaar staan. In ieder geval ben ik bereid om een stuk veiligheid in te leveren voor veiligheid.quote:Op maandag 29 november 2010 22:16 schreef beeer het volgende:
[..]
Inlichtingendiensten zijn zelf de grootste gevaren voor onze vrijheid. Ze bestaan om zichzelf in stand te houden en kunnen de politiek, net als de banken dat kunnen, perfect aan het lijntje houden of sturen.
Heb je er ook respect voor dat iemand een moord durft te plegen en de consequenties daarvan aanvaardt?quote:
nog maar 0.1% is uitgebrachtquote:Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens vind ik dat er tot nu toe bijzonder weinig schokkends uit voort gekomen is
quote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef Zith het volgende:
Wat was het ook al weer, als je niets te verbergen hebt...?
Dat hangt er nogal vanaf wie wie waarom vermoordtquote:Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Heb je er ook respect voor dat iemand een moord durft te plegen en de consequenties daarvan aanvaardt?
Dat is gelukkig ook precies hetzelfde. Overigens ben ik niet bereid vrijheden op te geven ten behoeve van mijn veiligheid. De geschiedenis leert dat verkwanselde vrijheden dikwijls enorm lastig zijn terug te krijgen.quote:Op maandag 29 november 2010 22:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Heb je er ook respect voor dat iemand een moord durft te plegen en de consequenties daarvan aanvaardt?
Nu doe je het er gewoon om, maar voor het geval je echt meent hoop ik dat de zo door jouw geliefde overheid je er heenstuurt om te vechten.quote:Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef mlg het volgende:
Bovendien is het goed om te horen dat de oorlog met Iran weer wat dichter in de buurt komt.
Ik weet het. Ik wacht dan ook rustig af.quote:
Ga jij dan? Als je niet gaat ben je wel een zwakkeling.quote:Op maandag 29 november 2010 22:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan komen we weer op de discussie uit dat vrijheid en veiligheid lijnrecht tegenover elkaar staan. In ieder geval ben ik bereid om een stuk veiligheid in te leveren voor veiligheid.
Bovendien is het goed om te horen dat de oorlog met Iran weer wat dichter in de buurt komt.
Als je het nu wel of niet wil, die oorlog komt er gewoonquote:Op maandag 29 november 2010 22:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nu doe je het er gewoon om, maar voor het geval je echt meent hoop ik dat de zo door jouw geliefde overheid je er heenstuurt om te vechten.
quote:Op maandag 29 november 2010 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is gelukkig ook precies hetzelfde. Overigens ben ik niet bereid vrijheden op te geven ten behoeve van mijn veiligheid. De geschiedenis leert dat verkwanselde vrijheden dikwijls enorm lastig zijn terug te krijgen.
Ik moet het nog zien, de VS zijn feitelijk gewoon failliet en hebben hun handen vol momenteel.quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je het nu wel of niet wil, die oorlog komt er gewoon
Niet bij ieder onderwerp. We leven niet in een anarchie. Soms is het beter nieuws op een ander tijdstip te brengen dit soort afspraken zijn er al jaren met conventionele mediaquote:Op maandag 29 november 2010 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat anderen voor mij bepalen wanneer ik welk nieuws mag zien, zeker niet overheden.
Laten we het niet hopen. Oorlog leidt doorgaans enkel tot ellende.quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je het nu wel of niet wil, die oorlog komt er gewoon
De zwakkelingen moeten toch verdediging krijgen? Dan kies ik ervoor om de zwakkeling te zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 22:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ga jij dan? Als je niet gaat ben je wel een zwakkeling.
En daarom is het dus goed dat er sites als WikiLeaks bestaat die geen dealtjes heeft.quote:Op maandag 29 november 2010 22:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet bij ieder onderwerp. We leven niet in een anarchie. Soms is het beter nieuws op een ander tijdstip te brengen dit soort afspraken zijn er al jaren met conventionele media
Kan beterniet posten wat ik dacht toen ik dit las..quote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef mlg het volgende:
[..]
De zwakkelingen moeten toch verdediging krijgen? Dan kies ik ervoor om de zwakkeling te zijn.
en dat is juist een gevaar. Politiek is er niet voor nietsquote:Op maandag 29 november 2010 22:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En daarom is het dus goed dat er sites als WikiLeaks bestaat die geen dealtjes heeft.
Politiek is er voor ons. Wij hebben daarom ook het recht om te weten wat er zich achter de schermen afspeelt. Weet niet, maar de bobo's in Den Haag en Washington zijn volksvertegenwoordigers.quote:Op maandag 29 november 2010 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
en dat is juist een gevaar. Politiek is er niet voor niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |