Is-ie idd goedquote:
Ja joh! Lig nog lekker in bed, tijd om zo even een ontbijtje te fixenquote:Op zondag 5 december 2010 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is-ie idd goed![]()
Hier wel. Heb net IKEA overleefdIn 15 minuten erin en eruit dankzij een vol restaurant, een snelle doorloop-actie naar het magazijn EN zelf-scan-kassa's
Operatie goed gegaan?quote:Op zondag 5 december 2010 12:51 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaas had dit voor mij...
De vader kwam nog wel ff langs. Dus 't "gezin" was wel compleet. Daaro is de kleine 1-2 dagen per week bij z'n pa.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaah...spijtigHeeft mijn neefje ook last van
Zus en zwager zijn inmiddels gescheiden
Ja dat wel. al zat het wat dieper/meer vast dus is het een heftigere ingreep geworden dan gepland.quote:
Dat is niet zo mooiquote:Op zondag 5 december 2010 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat wel. al zat het wat dieper/meer vast dus is het een heftigere ingreep geworden dan gepland.
Wees niet bang, ik heb mijn lesje geleerdquote:Op zondag 5 december 2010 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi![]()
Nu maar niet meer tegen muren en deuren slaan
Ik kon vanmiddag terwijl ik de Baraque Michel opfietste zo zien welke auto die me voorbijreed zomerbanden had en welke winterbanden had. Onbegrijpelijk dat mensen met zomerbanden tijdens een sneeuwbui op die weg willen rijden.quote:
Heb je 'm al eens gezien?quote:Op zondag 5 december 2010 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Sinterklaas had voor mij
[ afbeelding ]
In Smartphone Era, Point-and-Shoots Stay Home - NYTimesquote:The point-and-shoot camera, which has been a part of American households since 1900, when George Eastman introduced the Kodak Brownie, is endangered. Like other single-use devices the answering machine, the desktop calculator, the Rolodex it is being shoved aside by a multipurpose device: the smartphone and its camera, which takes better snapshots with each new model.
Cameras, mostly point-and-shoots, are still found in 82 percent of American households, according to the Consumer Electronics Association. But for many consumers, the point-and-shoot they have now may be the last they ever own as they favor the camera in their smartphone. Its close at hand whenever a photo opportunity arises, and can be used to instantly e-mail and share pictures. And it has an expanding menu of photo apps, well beyond the landscape and panoramic settings on a point-and-shoot, that can be used to easily manipulate the images.
Netjesquote:Op zondag 5 december 2010 22:20 schreef Chanty het volgende:
Zo, vanochtend voor 90 euro winterbandjes opgehaaldZit nog ruim 7 mm profiel op dus kan nu hopelijk wat veiliger vooruit.
Ik was er mee bezig iddquote:
Dat is zeker waar. Als ik zie wat je met een "simpele" iphone al kan schieten! Op Flick zijn de meeste foto's dan ook met een iphone 3g gemaaktquote:Op maandag 6 december 2010 04:39 schreef problematiQue het volgende:
[..]
In Smartphone Era, Point-and-Shoots Stay Home - NYTimes
Komt ook omdat de meeste smartphones simpelweg met 1 druk op de knop de gemaakte foto's op flickr zetten.quote:Op maandag 6 december 2010 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Als ik zie wat je met een "simpele" iphone al kan schieten! Op Flick zijn de meeste foto's dan ook met een iphone 3g gemaakt
Ik denk dat het meest belangrijke is dat de foto's van het apparaat dat je toch al bij je hebt gewoon goed genoeg zijn voor de meeste mensen. Dat je ze ook nog eens moeiteloos kan uploaden en bewerken is bijna bijzaak.quote:Op maandag 6 december 2010 09:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Komt ook omdat de meeste smartphones simpelweg met 1 druk op de knop de gemaakte foto's op flickr zetten.
Op het moment dat dat met een point&shoot ook zou kunnen, wordt t misschien anders?
Jep, ik dacht "ik ga wel fietsen, wil niet m'n auto plat-glijden straks"quote:Op maandag 6 december 2010 10:08 schreef Chanty het volgende:
vanochtend de grond gekustDe weg was gewoon een ijsbaan
quote:Op maandag 6 december 2010 10:25 schreef Chanty het volgende:
Ja, lopen was idd ook al link. Liep naar de VU en ineens begint iedereen als een pinguin over het ijs te schuivelen(me included).
Ik heb nog wat daagjes werk gekregenquote:Op maandag 6 december 2010 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Zeg, je was toch al klaar bij de VU?
quote:Op maandag 6 december 2010 11:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb nog wat daagjes werk gekregenNog 7 dagen tot midden januari, maar die werk ik allemaal al voor de kerst.
Ik heb een ganglion weg laten halen, omdat ik dagelijks pijn had daardoor en me soms ook op het werk ziek moest melden als gevolg er van.quote:Op zondag 5 december 2010 17:13 schreef Isdatzo het volgende:
Watskebeurt dan? Heb niet alles gevolgd.
Hmm...nu ff pijn. Straks weer ongestoord werken dusquote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een ganglion weg laten halen, omdat ik dagelijks pijn had daardoor en me soms ook op het werk ziek moest melden als gevolg er van.
quote:Waarschijnlijk is dat ding ontstaan uit littekenweefsel dat ik heb veroorzaakt toen ik in een puberale boze bui nogal hard tegen de muur aan heb geslagen
En hoe gaat ie nu?quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een ganglion weg laten halen, omdat ik dagelijks pijn had daardoor en me soms ook op het werk ziek moest melden als gevolg er van.
Waarschijnlijk is dat ding ontstaan uit littekenweefsel dat ik heb veroorzaakt toen ik in een puberale boze bui nogal hard tegen de muur aan heb geslagen
Lijkt me in ieder geval fijn als ze erachter zijn waar het door komt! Beterschap...quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat ding ontstaan uit littekenweefsel dat ik heb veroorzaakt toen ik in een puberale boze bui nogal hard tegen de muur aan heb geslagen
Je moet ze ook inbouwen, dan werken ze beterquote:Op maandag 6 december 2010 15:04 schreef Chanty het volgende:
Nou, hier zijn alle harde schijven verdwenen op de pc. Tijd om naar huis te gaan dus
Ja, zeg dat maar tegen de afdeling ICT, die hebben blijkbaar bij iedereen de toegang verwijderdquote:Op maandag 6 december 2010 15:51 schreef freud het volgende:
[..]
Lijkt me in ieder geval fijn als ze erachter zijn waar het door komt! Beterschap...
[..]
Je moet ze ook inbouwen, dan werken ze beter.
![]()
Ik heb een pijnstillerloze dag achter de rug, dus ik ben helemaal happyquote:Op maandag 6 december 2010 14:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En hoe gaat ie nu?
Merk je al verbetering? (geen idee of dat al mogelijk is, zo snel hoor)
ICTers zijn doorgaans werkschuw tuig, dus ik zou er niet teveel op gokkenquote:Op maandag 6 december 2010 16:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja, zeg dat maar tegen de afdeling ICT, die hebben blijkbaar bij iedereen de toegang verwijderd
quote:Op maandag 6 december 2010 18:58 schreef freud het volgende:
[..]
ICTers zijn doorgaans werkschuw tuig, dus ik zou er niet teveel op gokken
Dat gaat rapquote:Op maandag 6 december 2010 16:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een pijnstillerloze dag achter de rug, dus ik ben helemaal happy
Donderdag naar de arts om te horen hoe hij er over denkt
Pak je eigen cammie en schiet zelf. Scheelt je 20 tot 50 euries en frustratie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:20 schreef peterzx9r het volgende:
wie weet er in dordrecht een GOEDE portretfotograaf
wil er 1 van mn kinderen maken voor kerst![]()
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XIV Daar heb je "meer kans en succes", want je moet toch je eigen FOTcollega's promoten. En Delft/DenHaag/Dordrecht heeft FOTters zat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:18 schreef peterzx9r het volgende:
dat is het probleem ben nog niet zo goed dus wil ik het een x pro laten doen en gelijk een beetje de kunst van portretfotografie afkijken
JA echt hè, pancake.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die gast blijft maar pareltjes openen.
Hoe kom je erop, zelf officiële pasjes gaan verzinnen.
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
Die gast blijft maar pareltjes openen.
Hoe kom je erop, zelf officiële pasjes gaan verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |