da's vrijwel overal zo... De opmaak-kosten zijn altijd vrij hoog; of die machine er dan vervolgens 1 of 100.000 afdrukt maakt niets meer uit. Zal dus verdomde lastig worden om voor een leuk prijsje zoiets te vindenquote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Yngwie het volgende:
http://www.cardvision.nl/(...)ml#0000009abf0e47d1c
Dit lijkt wel een interessante prijs? (Kan ook per stuk voor 0,91 Euro per kaartje zo te zien, of 1,79 Euro voor full color aan beide zijden)
[EDIT]Ummm, wel 25 Euro instelkosten per order zie ik nu, en 15 Euro verzend/verpakkingskosten![]()
Mja, ik zou me voor kunnen stellen dat zo'n bedrijf voor hele kleine oplages deze niet drukt maar gewoon met een card printer werkt. Zoiets hebben wij op m'n werk ook (een Fargo). Daar hoef je helemaal niks aan in te stellen, gewoon PC met software en printen maar (of dat dan Word/PDF/JPG of een willekeurig ander formaat is maakt niet uit, zolang papierformaat maar klopt). Dat ding werkt met foliecartridges die full colour kan printen.quote:Op maandag 6 december 2010 16:36 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
da's vrijwel overal zo... De opmaak-kosten zijn altijd vrij hoog; of die machine er dan vervolgens 1 of 100.000 afdrukt maakt niets meer uit. Zal dus verdomde lastig worden om voor een leuk prijsje zoiets te vinden
Dat is inderdaad waar TS naar op zoek moet gaan. Helaas wordt dat vrijwel niet aangeboden omdat er vanuit wordt gegaan dat indien je dergelijke zaken wilt printen je zelf zo'n printer aanschaft; wil je professioneel pasjes maken, dan besteed je dat uit. Er is dus weinig vraag naar een dergelijke dienst. TS kan dan mogelijk beter zelf zo'n printer aanschaffen (wordt bijvoorbeeld gebruikt voor bedrijfs-toegangspasjes met pasfoto erop; beetje google-werk en je komt ze wel tegen)quote:Op maandag 6 december 2010 16:41 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Mja, ik zou me voor kunnen stellen dat zo'n bedrijf voor hele kleine oplages deze niet drukt maar gewoon met een card printer werkt. Zoiets hebben wij op m'n werk ook (een Fargo). Daar hoef je helemaal niks aan in te stellen, gewoon PC met software en printen maar (of dat dan Word/PDF/JPG of een willekeurig ander formaat is maakt niet uit, zolang papierformaat maar klopt). Dat ding werkt met foliecartridges die full colour kan printen.
Die zijn vrij prijzig... die Fargo die wij hebben (DTC400) is een heel simpel ding en ik geloof dat die toch al een stuk boven de 1000 Euro zat.quote:Op maandag 6 december 2010 17:24 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
TS kan dan mogelijk beter zelf zo'n printer aanschaffen (wordt bijvoorbeeld gebruikt voor bedrijfs-toegangspasjes met pasfoto erop; beetje google-werk en je komt ze wel tegen)
Ik besteedt nog liever 30 euro voor 1 pasje dan zon printerquote:Op maandag 6 december 2010 17:26 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Die zijn vrij prijzig... die Fargo die wij hebben (DTC400) is een heel simpel ding en ik geloof dat die toch al een stuk boven de 1000 Euro zat.
Ik las flikkerfotograafquote:Op maandag 6 december 2010 17:35 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik besteedt nog liever 30 euro voor 1 pasje dan zon printer.
Het is echt eenmalig.
http://farm1.static.flickr.com/201/463963230_d6388b04d7.jpg
Ik fotografeer maar soms vragen sommige mensen waarvoor ik fotografeer, en dan is zon pasje met bijv. flickr photographer ideaal.
quote:
Mwah, lekker geloofwaardigquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:19 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Kun je het niet op creditcard-formaat uitprinten en plastificeren?
Ken je niet iemand bij de beveiliging van een groot bedrijf zoals Corus oid? Daar worden bedrijfspasjes regelmatig gemaakt; die zou misschien even tussendoor er 1 voor je kunnen uitprinten dan...quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:20 schreef Susteren het volgende:
[..]
Mwah, lekker geloofwaardig
Heb wel een lamineermachine btw maar wordt gewoon alles behalve een mooi pasje op die manier
Uhm, nee niet echtquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:58 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Ken je niet iemand bij de beveiliging van een groot bedrijf zoals Corus oid? Daar worden bedrijfspasjes regelmatig gemaakt; die zou misschien even tussendoor er 1 voor je kunnen uitprinten dan...
Flickr's logo gebruiken bedoel je?quote:
Ja, en het zo laten lijken alsof je een gekwalificeerd iemand bent in dienst van Flickr.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Flickr's logo gebruiken bedoel je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |