En dat is te krijgen bij.....ja, ik ben ook van de goedkope garens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Planet, dat koop ik voor de kleuren die Wibra en Zeeman niet hebben
[..]
Nee, absoluut niet! Het is gewoon een zigzag zonder te meerderen of minderen en dan vouwt ie zichzelf dus zo op
De wolwinkel hier in Dordrechtquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat is te krijgen bij.....ja, ik ben ook van de goedkope garens.
Nee, die is al een tijd weg... zit nog wel een ander zaakje op de Voorstraat, maar die vind ik wat duur en daar kun je ook niet zo lekker snuffelen, want alles zit in plastic zakken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:38 schreef Eska het volgende:
Is dat de Wolcentrale op de Voorstraat toevallig?
Wat grappig dat dat zigzagpatroon zichzelf gewoon opvouwt.
't Avontuur zit er nog wel ja, maar nooit binnen geweest. Beetje dubieuze tent nuquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:49 schreef Eska het volgende:
Oh joh, is die weg? Ik moet zeggen dat ik er niet vaak kwam hoor, maar wel miljoenen keren langs gelopen (bijv. op weg naar 't Avontuur....geen idee of dat er nog altijd zit).'k Ben opgegroeid in P'drecht en kwam vaak in Dordt dus. Maar da's al weer een jaar of 20 geleden.
Breicaravan ken ik dan weer niet.
hier verkopen ze het ook.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef trovey het volgende:
[..]
En dat is te krijgen bij.....ja, ik ben ook van de goedkope garens.
maar in die zigzag zelf zit toch telkens een meerdering & mindering? en klopte die beschrijving nou wel of niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:18 schreef Inu het volgende:
Nee, absoluut niet! Het is gewoon een zigzag zonder te meerderen of minderen en dan vouwt ie zichzelf dus zo op
Tikje ver weg vanuit Overijssel.quote:
Afstand geen probleem.quote:
quote:
je kunt toch meerdere steken doen tussen de meerdering/minderingquote:Op zondag 5 december 2010 13:08 schreef Inu het volgende:
Ik weet nu eigenlijk wel zeker dat het niet kanJe begint met 154 lossen en je meerdert nooit, dus het zigzagje blijft even groot... Om dus een groter kussen te maken moet je gewoon meer punten maken met een langere beginketting..
Er past nu zo'n klein Ikea kussentje in, dus hij is wel erg klein... Beetje jammer, maar toch leuk
Gaat dat dan niet bobbelen? En vouwt ie dan nog wel zo mooi?quote:Op zondag 5 december 2010 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt toch meerdere steken doen tussen de meerdering/mindering
dus waar nu 2 meerderen 10 steken 2 minderen
dit doen 2 meerderen 15 steken 2 minderen, of nog meer ertussen
Hier ook Overijsselquote:
Nee hoor, ik was kip in het hanenhok aan het spelen (fitness forum). Onderwijl aan het smelten (tijdelijke hulpkachel ja wat doe je dan, gelijk voluit. Niet meer opletten en de thermometer geeft aan dat hij best een tandje minder kanquote:
omg 111 ziektebeelden, ben zo blij met mn pedagogiek!quote:Op maandag 6 december 2010 10:24 schreef EsseEi het volgende:
weinig gehaak hier verder: gister heb ik heel fanatiek geleerd, heb aan het eind van m'n co-schap interne een mondeling over 111 ziektebeelden, en aangezien ik nu nog 6 weken vakantie heb kan ik dat nu wel alvast leren
en vandaag maar even werken (en tandarts, blegh gaatjes vullen:()
ah, wat zielig!quote:Op maandag 6 december 2010 15:45 schreef EsseEi het volgende:
Whoop die 111 ziektebeelden heb ik allemaal wel eens gehad hoor![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 15:16 schreef Inu het volgende:
Maar als je hem dan eenmaal hebt is het heerlijk doorhaken toch?
Wat een lief mutsje!!! Leuke en lekker dikke wol ook, had je een dubbele draad of was ie gemeleerd?quote:Op maandag 6 december 2010 14:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb m`n haaknaald weer uit het vet gehaald
Kon wel weer met dit weer
Eerste project was een muts voor de dochter
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |