in t bovenste steekje/lusje van t stokje dat je gemaakt hebt aan t begin van 3 lossenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:40 schreef manda-rijn het volgende:
Pff ik kom er niet meer uit!
Ik ben bezig met dit:
http://www.ravelry.com/patterns/library/t-strap-booties-2
En bij het zooltje staat:
Rnd 2: Ch 3 (count as first dc throughout), dc in each of next 11 dc, 2 dc in each of next 5dc, dc in each of next 8 dc, 2 dc in next dc, join in 3rd ch of beg ch-3. (32 dc)
Waar moet ik hem insteken? (vetgedrukt)
je bent begonnen met 3 lossen, deze 3 lossen tellen als t eerste stokje,quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:48 schreef manda-rijn het volgende:
Zou je mij het vervolg ook willen uitleggen? Ik snap er nu helemaal niks meer van.
Dus dan maak je 3 lossen en dan steek je hem in het bovenste steekje van het stokje. (toch?)
Dan
Rnd 3: ch 3, dc in same st as beg ch-3, en de rest snap ik dan wel weer
dank jequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:37 schreef annelotje het volgende:
Sorry dat ik weer even binnen kom vallen maareh Ynske ik vind de kaarten erg mooiiii
Helaas snap ik het nog steeds niet. Die mensen kopen zelf maar eens fatsoenlijk passende slofjes voor het kind ipv veel te grotequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent begonnen met 3 lossen, deze 3 lossen tellen als t eerste stokje,
daarna heb je allemaal stokjes rond gedaan.
bij de laatst doe je een sipstich door de bovenste losse, waar je mee begonnen bent.
dan ga je naar ronde 3
weer eerst 3 lossen (telt weer als eerste stokje) dan een stokje in t zelfde lusje als je die slipstich gedaan hebt ( dan krijg je nl 2 stokjes in 1 gaatje)
O wat gaaf Ynske!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:10 schreef Ynske het volgende:
voorproefje van mn kerstkaarten, moet alleen de losse draadjes nog even wegwerken
[ afbeelding ]
\quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:07 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nee het waren lavender bunnies en door dezelfde persoon gemaakt.
leuk zijn ze hequote:Op vrijdag 3 december 2010 16:59 schreef lies1947 het volgende:
kijk eens wat schattig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb er dus 4 af en wil er voor de kerst nog 12 bij maken, moet lukken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik niet de enige.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:18 schreef manda-rijn het volgende:
rondhaken snap ik prima, maar buitenlandse patronen niet
Ik ben ook bezig met zoiets maar dan met bijna alle kleuren die ik in mijn woonkamer heb, zal wel eens een foto posten als ik alle kleurtje 1 keer gehad heb want bij mij is het een deken voor op de bank dus een "beetje" groter dan de jouwe.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:25 schreef Whoopdidoo het volgende:
Jawel want ze moeten nog ingepakt en onder de kerstboom straks dus mag ze nog niet doen.
Kijk mn wipje:
[ afbeelding ]
Soms aai ik m gewoon omdat ie zo mooi is.
In t echt wel iets rozer dan op de foto.
En verbruikt minder wol dan ik had gedacht tot nu toe. Had 5 bolletjes per kleur gehaald, maar ben nog steeds met de eerste van elke kleur bezig. En het is zo relaxt om te doen.
Dus mocht iemand nog een gestreept kussentje willen, ik wil m wel haken hoorDuurt wel een tijdje want moet af en toe ook nog slapen en naar school enzo
Ik wil eigenlijk dat Christel alle patroontjes in een boekje doet, want er staan nu nog een aantal die zo leuk zijn, maarja om nou 3,95 te betalen met het risico dat ie vervolgens met 9 anderen in een boekje voor 9,95 komt...Nee dan wacht ik wel geduldig af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik zie een beetje tegen het staan op =(
De eerste rij gaat prima, maar ik snap het tweede gedeelte niet... Als je elke keer 2 skipt dan minder je toch? En als je verder gaat met 7 sc sla je een hoekje van de zigzag over...quote:Ch 1
Begin Zig Zag Stitch Pattern:
1 sc in each of the next 7 stitches
3 sc in next stitch
1 sc in each of the next 7 stitches
Skip next 2 stitches
Follow Zig Zag pattern for the entire row. Continue in rounds. Do not
chain one at the end of each row; continue in pattern (skip 2, 1 sc in each
of the next 7 stitches)
Continue until first colour change.
Maar dat is toch alleen in de eerste rij?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:30 schreef trui het volgende:
maar je doet er toch ook steeds 3 in 1 steek, waardoor je weer gelijk uitkomt? of zie ik 't te simpel?
betekende dat je alleen dit nog moest doenquote:continue in pattern (skip 2, 1 sc in each
of the next 7 stitches)
heb een aantal versieringen liggen, en nog wat patroontjes om te doen, maar moet de zin even vindenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:48 schreef mads1982 het volgende:
Iemand zich al gewaagd aan gehaakte kerstballen / versieringen? kben bijna klaar met de sneeuwpoppetjes voor in de boom, dus op zoek naar nieuwe inspiratie.
Planet, dat koop ik voor de kleuren die Wibra en Zeeman niet hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:09 schreef LadyBlack het volgende:
Wat gaaf Inu!![]()
Vind dat ook een heel mooie kleur groen, wat is dat voor garen?
Nee, absoluut niet! Het is gewoon een zigzag zonder te meerderen of minderen en dan vouwt ie zichzelf dus zo opquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:11 schreef mijsje het volgende:
het ziet er kunstig uit Inu, is het moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |