abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89388454
Hey meiden!
Zo, lang geleden dat ik hier gepost heb zeg! :@
Ben momenteel nogal druk met allerlei andere dingen, o.a. WoW (ja, ik speel weer :@), en van haken komt dan niet zoveel. Heb hier nog steeds een aantal projectjes liggen die nodig af moeten. Ik hoop dat ik er weer wat meer zin in krijg door vaker hier te komen!
Heb zo nu en dan wel een beetje meegelezen, en natuurlijk alle foto's van jullie haaksels bekeken!
Wat hebben jullie weer een boel prachtige dingen gemaakt zeg! _O_ Heb echt zoveel geweldige dingen langs zien komen! O+
En ik zag ergens (een paar topics terug) ook iets staan over Blythe!
Ik was al langer bekend met dat soort poppen en wilde er stiekem best eentje maar ik heb me (tot nu toe) nog altijd in kunnen houden.. Maar na het zien van Blythe met een erg schattig gehaakt mutsje bleef het maar in m'n hoofd rondspoken..
Dus gister.. heb ik een Pullip besteld :@ En nu wil ik daar natuurlijk ook leuke dingetjes voor gaan (m/h)aken! Klein beetje off-topic misschien, maar wilde het toch even kwijt omdat ik zo blij ben en niet kan wachten tot ze er is O+ Weet alleen niet meer wie het was/ waren (ik dacht dat er 2 iemanden waren) :@ maar je/ jullie worden dus bedankt! ;)
pi_89389112
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 14:06 schreef trui het volgende:
bij mij blijven ze kennelijk niet zo goed plakken. :+ hier buiten ligt overigens genoeg hoor. :)
Wat ik ervan begrijp is dat je geen sneeuwvlokjes hebt omdat je topicstarter bent
pi_89389512
Ik zie bij mezelf ook geen vlokjes, klopt dat?
pi_89389831
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 00:41 schreef trui het volgende:
ik heb 'm ook nog wel een keer om m'n pink, om de draad strak genoeg te trekken, maar zonder kramp gelukkig! dus eerst over de wijsvinger, en daarna om de pink heen gedraaid.
ik heb m ook gewoon over mn wijsvinger lopen, zonder pink, en vaak de wijsvinger in de lucht. heb wel regelmatig last van mn pols en vooral de linkerkant van mijn hand als ik veel haak... maar ik kan t niet op een andere manier. ik heb de draad namelijk altijd vrij los, als ik mn pink gebruik is ie veel te strak om iets te kunnen.

ik hou mn wijsvinger trouwens ook zo omhoog bij t typen... ik type snel met twee middelvingers. rechter wijsvinger wijst krom naar beneden, linker wijst recht omhoog

WEIRD!
Kwak
  woensdag 1 december 2010 @ 16:20:11 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89389930
Sinterklaas O+
  woensdag 1 december 2010 @ 16:23:43 #106
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89390064
wow, mooi gelukt zeg! ^O^ en dat stoeltje! :D
in de haak.
pi_89390077
ik heb ook geen sneeuwvlokjes :(

ben momenteel even helemaal in het breien O+
Kwak
  woensdag 1 december 2010 @ 16:24:10 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89390085
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:23 schreef trui het volgende:
wow, mooi gelukt zeg! ^O^ en dat stoeltje! :D
Ja je kan zo'n oude man niet heel de tijd laten staan natuurlijk :+
  woensdag 1 december 2010 @ 16:25:59 #109
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89390164
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef knorretje het volgende:
Wat ik ervan begrijp is dat je geen sneeuwvlokjes hebt omdat je topicstarter bent
ah, bedankt voor de opheldering!

en kwakzor, hihi ik zie 't helemaal voor me. een mooie variant op 'theedrinken met de pink omhoog' ;). ik houd ook m'n linkerwijsvinger wel wat geheven (tsja, je zit/zat in 't onderwijs of niet he. ;) ) maar heb nog wel die pink nodig voor wat extra weerstand op de draad. typen doe ik volautomatisch met alle tien de vingers, elk braaf op z'n plek.
in de haak.
  woensdag 1 december 2010 @ 16:26:28 #110
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89390181
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja je kan zo'n oude man niet heel de tijd laten zitten natuurlijk :+
laat staan laten staan! :P
in de haak.
  woensdag 1 december 2010 @ 16:27:41 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89390239
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:26 schreef trui het volgende:

[..]

laat staan laten staan! :P
Dat staat er toch ook O-)
  woensdag 1 december 2010 @ 16:30:00 #112
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89390325
hmm, daar zit wat in! :) een editje om precies te zijn.
in de haak.
  woensdag 1 december 2010 @ 16:36:49 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89390657
Jij bent gewoon te snel! Je moet de minder snelle mensen ook een kans geven :')

Anders neemt Sinterklaas je mee in de zak :( oO/
  woensdag 1 december 2010 @ 16:39:45 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89390779
oh ik wil best even naar Spanje hoor! kom maar op Klaasje!
in de haak.
pi_89391475
Super mooi die sinterklaas Lady! _O_

Ik ben inmiddels ook netjes rijtjes aan 't maken van de UP... Inmiddels 3 gedaan (op de foto maar 2, maar ik heb nog effe doorge"werkt" net en ook nummer 3 klaar! En heb nog 3 stapeltjes met volledige rijen ana GSjes, die doen we hierna, daarna weer GSjes bouwen (eerst maar zwart denk ik, dan kan ik meer rijtjes maken)...

woensdag 1 december 2010 @ 16:53:56 #116
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89391519
betaald haken, waar kan ik intekenen? ;)
in de haak.
  woensdag 1 december 2010 @ 16:59:09 #117
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89391842
Oeeeh sinterklaas!! :D

Ik heb een enorme jubelpink als ik thee (of iets anders) drink ;) haha typen doe ik gewoon netjes met al mn vingers :O (ja je gaat wel snel leren typen als je msn verslaafd bent geweest;))
Die pink die meehaakt: als je de draad klemt tussen middel en ring vinger (of voor het gemak je ringvinger mee laat doen zeg maar) kan mijn pink niet NIET meebuigen. Maar er zijn dus mensen (variaties enzo :P) bij wie dat wel kan! :D haha (sommige mensen hebben 1 pees voor 2 vingers anderen hebben er netjes 2). Dus misschien is dat de verklaring?

En hij wordt mooi je Up Lijnloos!! blijven bij jou die GSjes een beetje plat? bij mij gaan ze heel erg bobbelen (lijkt wel soort bobbeltjesplastic, maar dan van GS dus)
  woensdag 1 december 2010 @ 17:33:46 #118
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89393440
Whehehe, jubelpink bij eten en typen meldt :') leuker nog: mn vriend doet t ook soms _O-
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef trui het volgende:
oh ik wil best even naar Spanje hoor! kom maar op Klaasje!
Ja ik ook wel eigenlijk, mijn god wat is het koud zeg :X en die wind vooral zo gemeen snijdend! Ik ging 'even' een pakketje op de post doen, maar dankzij rotjesgooiers was de brievenbus op standje minimaal afgesteld en kon ik doorfietsen naar het postkantoor :{w
  woensdag 1 december 2010 @ 19:10:32 #119
78666 muts88
goedgemutst
pi_89397247
Bedankt voor de complimenten! :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:54 schreef EsseEi het volgende:
En die nijn, was dat niet "mijn" patroon (spiegelei, esseEi, what's the difference)? ;) (heel kleine nijn)
Hij is in ieder geval heel lief!!! :D hoe heb jij dat "kraagje" zo gekregen, want dat stond niet echt in het patroon toch?
Klopt, zat niet bij het patroon. Ik heb gewoon een ketting van 42 lossen gemaakt en vervolgens een toer vasten gedaan en deze om het hoofdje heen gedaan en vast genaaid. Vervolgens knoopje eraan en klaar :) Heel simpel dus.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 1 december 2010 @ 19:16:52 #120
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89397586
Misschien niet de meest charmantste foto/muts maar wel lekker warm met die snijdende wind

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 1 december 2010 @ 19:17:12 #121
78666 muts88
goedgemutst
pi_89397602
@Lijnloos wat wordt dat kussen mooooi
@LadyBlack wat een leuke sint!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 1 december 2010 @ 19:18:12 #122
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89397650
Tof! Die sinterklaas!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_89400647
Waar halen ze toch al die rotjes nu al vandaan? Mijn moeder begon op skype ook al met dat er rotjes tegen het raam aan werden gesmeten. Je zou ze toch met hun kop tegen de lantaarnpaal gooien. Die sinterklaas is echt supergoed gelukt! Ynske, je muts lijkt me inderdaad lekker warm :) Dat zal niet verkeerd zijn met dit weer. O en lijnloos, je schiet zo al aardig op met je UPje ;)

Mijn beertje wat ik zo half tijdens de colleges maakt mist nu nog z'n pootjes, maar hoofd, armen, lijfje en zelfs sjaaltje is al wel af. Maar ik moet mezelf bedisciplineren (net verzonnen :D ) en dus eerst wat studeren, voordat ik (als ik dit godsgruwelijke hoofdstuk af heb) weer mag gaan haken en film kijken.
De Matrix staat dus al 2 uur op pauze.
pi_89400722
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef knorretje het volgende:

[..]

Maar waarom? ik snap het nut daar even niet van ;) Verder wel leuke kerstige aanvulling hoor!
  woensdag 1 december 2010 @ 20:22:03 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89401287
Kirsten je had me hardop aan het lachen met je opmerking over rotjochies met hun kop tegen de lantaarnpaal gooien _O- visual :')
  woensdag 1 december 2010 @ 20:27:37 #126
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89401597
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:11 schreef kirsten. het volgende:

[..]

Maar waarom? ik snap het nut daar even niet van ;) Verder wel leuke kerstige aanvulling hoor!
Geen enkel nut. Misschien iets wat ze nog niet opgemerkt hebben, of nog niet gerepareerd.

SPOILER: zielig
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 1 december 2010 @ 20:27:52 #127
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89401612
caroline, je bent nogal wat van plan, stoer!!! past 't allemaal een beetje?

en ach, ik denk dat het in een topic soms best handig kan zijn dat je de TS makkelijk kunt herkennen aan een net iets ander achtergrondje. maar in deze reeks is 't volstrekt niet van belang natuurlijk wie toevallig de eerste post aanmaakt. najaaaa. ik lig er niet wakker van.

sterkte met 't bedisciplineren, kirsten! mijn sterkste kant is 't niet, dus petje af voor 't feit dat je nu echt eerst dat rothoofdstuk helemaal uitleest/-leert. ^O^ :)

en esseEi, wat slordig van me! ik meende me te herinneren dat spiegelei ooit zelf een nijntje-patroon had geschreven. maar net even teruggezocht en dat blijkt een hello-kitty-patroon te zijn. :o :@
in de haak.
  woensdag 1 december 2010 @ 20:35:24 #128
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89402053
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 20:27 schreef trui het volgende:
caroline, je bent nogal wat van plan, stoer!!! past 't allemaal een beetje?
Hahaha, in theorie zou het moeten passen.
In de praktijk. Staat de hele woonkamer VOL met onderdelen en dozen met onderdelen en al in elkaar geknutselde apparaten (halterbank). Hoe ik in deze puinhoop genoeg ruimte kan maken om iets in elkaar te zetten? En waar ik een helper vandaan pluk in the middle of nowhere waar ik nog niemand ken.
Stout plan. Halterstang ergens uit een doos plukken en voorlopig trainen met losse gewichten totdat een vrijwilliger toevallig langskomt >:)
pi_89402791
Mn andere boekje is ook binnen!
Net nadat ik naar mn werk was, grr. Sinds wanneer doen ze twee keer per dag post?
Hij is wel leuk!

Heb al 18 rijen van mn kussen, jeej!

En heb geen inspiratie =(
  woensdag 1 december 2010 @ 21:07:50 #130
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89404121
sinds tnt /ptt niet meer de enige bezorgdienst is.

yachiru, leuk zo'n poppetje op komst!
in de haak.
pi_89408297
Eindelijk het beertje af ^^
pi_89408900
poeh, bij mij in de woonkamer staat het ook vol, maar dan dingen van de kerst... :P (heb de kerstboom vandaag neergezet, aangezien we geen Sinterklaas vieren dit jaar en we ook niet weten wanneer we het anders makkelijk zouden moeten doen de komende week... ;) ) maar ik ben blij, wat is hij weer mooi! morgen maar weer de rest van de spullen neerzetten en de troep (lege doosjes enzo) wegzetten op zolder...

Leuk Kirsten! O+
  woensdag 1 december 2010 @ 23:04:35 #133
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89410970
Leuke muts Ynske! :D en je beertje is lief Kirsten! :D

haha trui was niet boos of geirriteerd over dat patroon hoor :) dus verontschuldiging is totaal niet nodig. is gewoon van ravelry haha

en mijsje: LEUK KERSTBOOM!!! :D mag van mij stiekem wel altijd pas na Sinterklaas, maar als het anders niet kan moet het maar :)
Bij ons is het wel altijd: kerst geweest? direct de kerstboom eruit aangezien ik een week erna jarig ben :P (mijn vroegere beste vriendin had het andersom: precies een week na sinterklaas jarig, daarna pas de kerstboom erin :P)

en caroline ik ben echt heel nieuwsgierig naar wat je allemaal van plan bent, is het voor jezelf of voor mensen enzo? :@

niks van haken gekomen vandaag,lekker gewerkt en gesport en nu nog even series terug kijken.
Morgen een hele vrije dag waarin ik lekker mag haken :D
pi_89411989
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef Lijnloos het volgende:
Super mooi die sinterklaas Lady! _O_

Ik ben inmiddels ook netjes rijtjes aan 't maken van de UP... Inmiddels 3 gedaan (op de foto maar 2, maar ik heb nog effe doorge"werkt" net en ook nummer 3 klaar! En heb nog 3 stapeltjes met volledige rijen ana GSjes, die doen we hierna, daarna weer GSjes bouwen (eerst maar zwart denk ik, dan kan ik meer rijtjes maken)...

[ afbeelding ]
Dat klinkt als abracadabra voor mij....ik zal vast iets gemist hebben in dit topic. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_89412037
quote:
17s.gif Op woensdag 1 december 2010 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Sinterklaas O+
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
^O^ , nu nog een Piet...of heb ik die gemist? :@
Optimist tot in de kist
pi_89412139
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Ynske het volgende:
Misschien niet de meest charmantste foto/muts maar wel lekker warm met die snijdende wind

[ afbeelding ]
Zo'n eentje heb ik ook, alleen niet zelfgemaakt maar van de Action :@ ...zeer charmante foto hoor, bij mij staat het ding ook zo charmant >:) ....in het donker. :+
Optimist tot in de kist
pi_89412252
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:20 schreef kirsten. het volgende:
Eindelijk het beertje af ^^
[ link | afbeelding ]
Dat brengt me terug naar mijn eerste breiwerkje op de lagere school....een geel beertje *; , zag er alleen niet zo uit als de jouwe, ik was niet zo goed met breien op dat moment. :P
Optimist tot in de kist
  woensdag 1 december 2010 @ 23:28:31 #138
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89412270
EsseEi, ik ben van plan om "iets anders" te gaan eten en "heel erg veel anders" te gaan bewegen.
Ik wil graag fitter en gezonder worden (lager vetpercentage) en dat op een manier die binnen mijn levenstijl past. Heb mijn oor te luisteren gelegd bij een paar mensen die er echt verstand van hebben. En besloten om 50/50 cardio/krachttraining te gaan doen. Thuis. Na een paar goede tips besloten om te investeren in goede spullen, semi-professioneel dus. Hangt prijskaartje aan en vraagt ruimte in huis.
:W woonkamer :W
Online geshopt maar naar showroom geweest om het toch ook eerst in het echt te zien. Komt nu stukje bij beetje binnen omdat niet alles meteen uit voorraad leverbaar was. Bouwpakketten met veel onderdelen maar goede instructie en goed aangeleverd (onderdelen in genummerde zakjes, nummers staan ook op de handleiding).
En nu moet ik alleen nog "eventjes" heel veel pagina's doorlezen om mijn eigen trainingsprogramma's samen te stellen. Het is niet alleen maar plaatjes kijken en nadoen. Je moet echt een plan maken en dat plan moet passen bij je doelen anders ga je heel veel tijd en energie verspillen zonder dat je je doelen bereikt.

Concreet komt hier een dynamische Smith Machine, dat klinkt heel eng maar is gewoon een groot en hoog rek waar je een halter met gewichten in hangt. Smith wil zeggen, hij houdt de halter een klein beetje vast in de zin van een vangnet dus als ik alleen thuis train (risico!!!) en ik laat hem uit mijn handjes glippen dan gebeuren er geen ongelukken. Dynamisch wil zeggen ik kan niet alleen op en neer maar ook voor- en achteruit (betere trainingsmogelijkheden). Daaronder staat een halterbank zodat ik ook ziggend of littend kan trainen. (Tikfout wordt doordenkertje maar daar kom je wel uit)
Daarnaast komt een loopband met hellinghoek voor power walking, snel wandelen waarbij de hartslag voldoende omhoog gaat en wat dus weersonafhankelijk is zodat ik week in week uit kan blijven trainen. Met hellingshoek en eigen programmering zodat ik de training steeds kan blijven verzwaren want naarmate je in betere conditie komt moet je de lat hoger blijven leggen om je resultaten te blijven verbeteren.
pi_89417022
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat brengt me terug naar mijn eerste breiwerkje op de lagere school....een geel beertje *; , zag er alleen niet zo uit als de jouwe, ik was niet zo goed met breien op dat moment. :P
haha, zaten bij jou ook de oogjes op 2 verschillende rijen? daar kwam ik namelijk net achter. Ik vond z'n kop al zo scheef maar kon niet precies vinden wat. Ik heb uiteindelijk de neus een beetje scheef erop genaaid en de ogen zit een rij verschil in :') Ik heb het geprobeerd weg te moffelen maar weet niet of het zo blijft. Achja :P
  donderdag 2 december 2010 @ 08:59:43 #140
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89418024
Kirsten wegmoffelen is goed gelukt! ik dacht dat ie gewoon z'n koppie een beetje schuin hield! :D

Trovey wat is abracadabra?? :) GSjes zijn granny squares, en op pagina 11 (bij mij dan tenminste) staat onder een spoiler een voorbeeld van de Up in wording! :D het is een beestje van Mario, waardoor je meer levens krijgt of groot wordt (rode) :) of nog andere onduidelijkheden?:)

En Caroline: wat een goed plan zeg!! knap hoor! veel succes ermee! :D
(ik maak ook altijd zulk soort plannen maar dan gewoon dat ik naar de sportschool moet, maar na 2 maanden versloft dat weer haha, dus ik hoop dat je het volhoudt! :D)
pi_89421979
Kirsten, wat een lief beertje! O~

Mijn UP: weer een paar rijen aanelkaar gemaakt, nu weer verder met de gs-jes... jeuj!
  donderdag 2 december 2010 @ 12:00:06 #142
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89423270
Kirsten je beertje is lief en staat op de foto in een speelse, scheve, pose ^O^

Dank, EsseEi. Ja die twee maanden komen bij veel mensen voor. Ik hoop dat ik het langer ga volhouden ;)
  donderdag 2 december 2010 @ 12:03:55 #143
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89423416
als je hele huis er vol mee staat kun je er niet omheen, caroline! :) slim verzonnen!

ik heb gisteren met keukentouw netjes voor stenen gehaakt. weer es wat anders. :)

links het efficiėntere knoopwerk van manlief.
in de haak.
  donderdag 2 december 2010 @ 12:09:35 #144
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89423622
trui, waarom netjes voor stenen??

je hebt de vaart erin Lijnloos!!
ik ben een up sleutelhanger aan het haken voor sinterklaas dobbelspel :) (moest eigenlijk 4 kadotjes van ongeveer 5 euro (althans, ik 2, vriend 2) maar we hebben 3 iets duurdere kado'tjes dus maak deze er nog maar bij :)
  donderdag 2 december 2010 @ 12:12:05 #145
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89423709
ik moet ook nog wat sinterklaasdobbelspellerigs verzinnen (en maken). maar dat spelen we pas over 2 weken dus ik heb nog even. misschien nog zo'n steen. ;)

m'n man gaat de stenen als alternatief voor lood gebruiken bij 't vissen. hij raakt bij een bepaalde pier vaak z'n lood kwijt en vindt dat zo zonde voor 't milieu. dus dan is dit een mooi (en goedkoper) alternatief. :)
in de haak.
  donderdag 2 december 2010 @ 12:27:19 #146
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89424288
ahh zoo :) goed voor het milieu inderdaad :D

haha is lastig he, algemene sinterklaas kado's...
  donderdag 2 december 2010 @ 13:00:53 #147
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89425409
hey even beetje off topic, maar heeft iemand hier verstand van kleding maken?

Een vriendin van me heeft en geweldige prinsessenjurk gemaakt en de eerste versie was te groot voor haar, maar past bij mij bijna perfect. Ware het niet dat ie bovenin (bij m'n borsten) niet dicht gaat (beter daar dan dat ik te dik ben ;)). Er zit tule over het bovenlijfje heen dus in de zijnaad kan die niet echt groter gemaakt worden, heeft iemand van jullie een idee?
hier staan fotos...
  donderdag 2 december 2010 @ 13:16:20 #148
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89425919
waah, leuk! ben jij dat? ik heb helaas geen tips maar misschien kun je het hier eens vragen?
in de haak.
  donderdag 2 december 2010 @ 13:29:52 #149
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_89426414
nee is die vriendin ;) jaaa hij is echt geweldig! :) heb net al via twitter een goed idee gekregen :) hopelijk is het uitvoerbaar (vriendin en moeder gevraagd, die behoorlijk handig zijn met een naaimachine)

ga maar eens verder met GSjes voor reuze up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 december 2010 @ 16:10:30 #150
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_89433131
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:03 schreef trui het volgende:
als je hele huis er vol mee staat kun je er niet omheen, caroline! :) slim verzonnen!
Hahaha. Ja ik heb ervoor gekozen om geen keus meer te hebben. Loopband komt woensdag dus misschien wacht ik nog even met in elkaar zetten tot hij er is want dat lijkt ruimte-technisch handiger.
quote:
ik heb gisteren met keukentouw netjes voor stenen gehaakt. weer es wat anders. :)
Dat heb je inderdaad keu-rig gedaan!
Ondanks de foto eronder kon ik pas uit de reactie van EsseEi opmaken welke vorm van het woord "netjes" je gebruikte ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')