Wat ik ervan begrijp is dat je geen sneeuwvlokjes hebt omdat je topicstarter bentquote:Op woensdag 1 december 2010 14:06 schreef trui het volgende:
bij mij blijven ze kennelijk niet zo goed plakken.hier buiten ligt overigens genoeg hoor.
ik heb m ook gewoon over mn wijsvinger lopen, zonder pink, en vaak de wijsvinger in de lucht. heb wel regelmatig last van mn pols en vooral de linkerkant van mijn hand als ik veel haak... maar ik kan t niet op een andere manier. ik heb de draad namelijk altijd vrij los, als ik mn pink gebruik is ie veel te strak om iets te kunnen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:41 schreef trui het volgende:
ik heb 'm ook nog wel een keer om m'n pink, om de draad strak genoeg te trekken, maar zonder kramp gelukkig! dus eerst over de wijsvinger, en daarna om de pink heen gedraaid.
ah, bedankt voor de opheldering!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef knorretje het volgende:
Wat ik ervan begrijp is dat je geen sneeuwvlokjes hebt omdat je topicstarter bent
laat staan laten staan!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ja je kan zo'n oude man niet heel de tijd laten zitten natuurlijk
Ja ik ook wel eigenlijk, mijn god wat is het koud zegquote:Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef trui het volgende:
oh ik wil best even naar Spanje hoor! kom maar op Klaasje!
Klopt, zat niet bij het patroon. Ik heb gewoon een ketting van 42 lossen gemaakt en vervolgens een toer vasten gedaan en deze om het hoofdje heen gedaan en vast genaaid. Vervolgens knoopje eraan en klaarquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:54 schreef EsseEi het volgende:
En die nijn, was dat niet "mijn" patroon (spiegelei, esseEi, what's the difference)?(heel kleine nijn)
Hij is in ieder geval heel lief!!!hoe heb jij dat "kraagje" zo gekregen, want dat stond niet echt in het patroon toch?
Maar waarom? ik snap het nut daar even niet vanquote:Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef knorretje het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp is dat je geen sneeuwvlokjes hebt omdat je topicstarter bent
Geen enkel nut. Misschien iets wat ze nog niet opgemerkt hebben, of nog niet gerepareerd.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:11 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Maar waarom? ik snap het nut daar even niet vanVerder wel leuke kerstige aanvulling hoor!
SPOILER: zieligOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, in theorie zou het moeten passen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:27 schreef trui het volgende:
caroline, je bent nogal wat van plan, stoer!!! past 't allemaal een beetje?
Dat klinkt als abracadabra voor mij....ik zal vast iets gemist hebben in dit topic.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:53 schreef Lijnloos het volgende:
Super mooi die sinterklaas Lady!
Ik ben inmiddels ook netjes rijtjes aan 't maken van de UP... Inmiddels 3 gedaan (op de foto maar 2, maar ik heb nog effe doorge"werkt" net en ook nummer 3 klaar! En heb nog 3 stapeltjes met volledige rijen ana GSjes, die doen we hierna, daarna weer GSjes bouwen (eerst maar zwart denk ik, dan kan ik meer rijtjes maken)...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:20 schreef LadyBlack het volgende:
Sinterklaas
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo'n eentje heb ik ook, alleen niet zelfgemaakt maar van de Actionquote:Op woensdag 1 december 2010 19:16 schreef Ynske het volgende:
Misschien niet de meest charmantste foto/muts maar wel lekker warm met die snijdende wind
[ afbeelding ]
Dat brengt me terug naar mijn eerste breiwerkje op de lagere school....een geel beertjequote:Op woensdag 1 december 2010 22:20 schreef kirsten. het volgende:
Eindelijk het beertje af ^^
[ link | afbeelding ]
haha, zaten bij jou ook de oogjes op 2 verschillende rijen? daar kwam ik namelijk net achter. Ik vond z'n kop al zo scheef maar kon niet precies vinden wat. Ik heb uiteindelijk de neus een beetje scheef erop genaaid en de ogen zit een rij verschil inquote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat brengt me terug naar mijn eerste breiwerkje op de lagere school....een geel beertje, zag er alleen niet zo uit als de jouwe, ik was niet zo goed met breien op dat moment.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha. Ja ik heb ervoor gekozen om geen keus meer te hebben. Loopband komt woensdag dus misschien wacht ik nog even met in elkaar zetten tot hij er is want dat lijkt ruimte-technisch handiger.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:03 schreef trui het volgende:
als je hele huis er vol mee staat kun je er niet omheen, caroline!slim verzonnen!
Dat heb je inderdaad keu-rig gedaan!quote:ik heb gisteren met keukentouw netjes voor stenen gehaakt. weer es wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |