quote:
Op dinsdag 30 november 2010 12:42 schreef trui het volgende:esseEi, ik heb ook wat last van zoiets, namelijk al maanden een wat zeurderige pijn in m'n linker schouder. het haken is hier natuurlijk ook verdachte oorzaak nr. 1.. maar toch wel wat raar, want ik haak met rechts en heb niet het gevoel dat ik m'n linkerschouder daar nou erg raar gespannen bij gebruik ofzo. ik probeer nu wel wat bewuster ontspannen te zitten tijdens het haken, maar de pijn is niet zomaar weg helaas. voelt echt als iets engigs binnenin. (kapsel oid). maar helemaal niet haken wil ik niet eigenlijk.
oh en 't wit van de advent-boom is weer wit!

de wasmachine bracht uitkomst.

Dat heb ik ook gehad!! Mn moeder zei ook dat het door het haken kwam, maar dat geloofde ik ook niet, maar bij mij is het wel weggegaan. Al was het niet maanden, en meer een echte pijn dan een zeurderige pijn, maar toch, Bah zeg. Moet je niet eens naar de dokter?
Ik zag een hele mooie strependeken voorbij komen! En muziektrilbeestiets.
Ik ben die sneeuw zat! Heb gister een half uur staan wachten op een bus, in leiden was het glibberig en nu net weer wachten op de bus keilang. Busgedoe was niet in leiden, daar rijden ze volgens mij wel normaal. Doet de trein het eens, maar de bus niet, vanmorgen bijna mn trein gemist terwijl ik normaal een kwartier sta te wachten.
En waarom zijn mn schoolboeken wel binnen maar mn haakboekjes nog niet =(
Ow en hier thuis is het 16 graden
Als ik een zonnetje haak, zal het dan zomer worden?