ach, als je op je 9e de larousse gastronomique van je pappie krijgt, in t frans, dan zie ik haar er wel voor aan heur...quote:Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze ook wel erg gecoached door het productieteam, want je maakt mij niet wijs dat een 19-jarig meisje zo'n driegangen kerstmenu zoals zij bereidde zelf verzonnen heeft qua samenstelling.
Echt wel!quote:
En die chaos die ze veroorzaakt. Ik zie haar niet als chef in een keuken werken met de puinhoop die zij maakt (haar haas viel zowat van het aanrecht). Dat gejankquote:Op zondag 19 december 2010 22:44 schreef Toky het volgende:
Mmm estee die er dus met de hoofdprijs vandoor gaat, kan beter een studentenkookboek uitgeven... Vond het wel weer voortrekkerij, bleegh(ook nooit commentaar op de losse haren en die vingers overal in) ...Masha verdiende die prijs meer
Was die wel verwisseld? Ik dacht dat Mascha veeeel minder in de spuitzak had zitten dan Estee, volgens mij had ze dat zelf moeten merken, maar mijn vriend zei dat ze wel van boven had gepakt waar Estee haar zak had neergelegd...ik heb het niet nog een keer terug gekeken trouwens....quote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef Spablauw het volgende:
Zou die spuitzak die "verwisseld" was nog van invloed zijn geweest op de uitslag?
Dat dacht ik ook, Estée was toch zo in paniek omdat dat spul van haar niet stevig genoeg was? Dat ze hem daarom neergelegd had? En vervolgens was Mascha degene met slappe meuk...quote:Op maandag 20 december 2010 13:12 schreef Spablauw het volgende:
Ik kon niets zien van het pakken van de zakken, maar Estee scheen toch erg overtuigd te zijn van het feit dat Mascha haar zak te pakken had. En dat zou betekenen dat ze won met de zak van Mascha!
Nog even en je gaat beweren dat het allemaal oprecht en eerlijk eraan toegaat..quote:Op zondag 19 december 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
Een uur lang gekeken naar elkaar afwisselende jankende meisjes/vrouwen.
De hormonen gierden door het programma heen.
Wel dus opmerkelijk dat ze er voor kozen om een 20-jarige die titel te geven.
Kan nog best iets worden, qua kok, als je al zo jong zo goed bent.
En wie-weet: misschien jankt ze in de toekomst iets minder vaak als ze aan het koken is.
En ze heeft al eens de finale-reeks van X-Factor gehaald, in een groepje genaamd K.L.E.M.quote:Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef Spablauw het volgende:
http://www.operette-neder(...)oor_theaterbuhne.htm
Ze had al vroeg gevoel voor show!
quote:Op maandag 20 december 2010 14:58 schreef female81 het volgende:
[..]
En ze heeft al eens de finale-reeks van X-Factor gehaald, in een groepje genaamd K.L.E.M.
Niet bang voor de spotlights, in ieder geval.
Ik geloof dat de jury nog iets zei van je hebt nog over om een nieuwe te vullen. Ze lieten niet zien of ze dat ook daadwerkelijk heeft gedaan. Maar dan had ze dus alsnog haar eigen spul.quote:Op maandag 20 december 2010 13:12 schreef Spablauw het volgende:
Ik kon niets zien van het pakken van de zakken, maar Estee scheen toch erg overtuigd te zijn van het feit dat Mascha haar zak te pakken had. En dat zou betekenen dat ze won met de zak van Mascha!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |