abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 15:27:30 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89875977
Ze is intussen 20 geworden zie ik op haar twitterpagina.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89877570
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 14:30 schreef golfer het volgende:

[..]

:D

Volgens mij worden ze ook wel erg gecoached door het productieteam, want je maakt mij niet wijs dat een 19-jarig meisje zo'n driegangen kerstmenu zoals zij bereidde zelf verzonnen heeft qua samenstelling.
ach, als je op je 9e de larousse gastronomique van je pappie krijgt, in t frans, dan zie ik haar er wel voor aan heur...
Kwak
pi_90146528
Lekker begin voor Estee.

Niemand aan het kijken?
pi_90149349
Het komt zo: boehoehoe m'n spuitzahaaakje!!!
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_90149726
Jezus wat een gejank! Slechte gerechten hoor. Ik ben niet echt convinced so far.
pi_90150588
Mmm estee die er dus met de hoofdprijs vandoor gaat, kan beter een studentenkookboek uitgeven... Vond het wel weer voortrekkerij, bleegh(ook nooit commentaar op de losse haren en die vingers overal in) ...Masha verdiende die prijs meer
pi_90151031
Had ik niet verwacht dat Estee wint. Jammer dat je als kijker niet op smaak kunt beoordelen en op de commentaren van de juryleden afgaan heeft ook al geen zin, kun je achteraf nog niet zeggen wie ze beter vonden en wie niet. Denk wel dat ze met de punten zo geschoven hebben dat het uiteindelijk heel dicht bij elkaar laag...één punt verschil, nu echt niet...

En bij het finale van masterchef zulke chaotische toestanden in de keuken tot en met heulbuien aan toe, ik weet niet, heb er niet veel vertrouwen in de kwaliteit dan... echt alleen maar voor TV gemaakt, andererseits vind ik het ook wel knap dat een 19/20 jarige gewonnen heeft, maar was ze echt zo veel beter dan?

[ Bericht 19% gewijzigd door Zana op 19-12-2010 23:12:01 ]
pi_90153290
In hoeverre zouden die blonde haren, grote poppenogen en dat pruilmondje de volledig mannelijke jury gehypnotiseerd hebben? :') Maar goed, wel lekker gehaaid om er gebruik van te maken als je zulke attributen toch al bezit (naïef meisje? verre van!), zeker als het erom spant. Gelijk heeft ze. Nog een paar traantjes laten op de juiste momenten, en het plaatje is compleet.

En toch lijkt het alsof Estee talent heeft, zeker voor haar leeftijd. Wat ze maakt zag er vaak goed en ingewikkeld uit. Maar het is moeilijk oordelen als je er niks van kunt proeven.

Ze heeft wel een vervelende stem trouwens. Laat die droom om een kookprogramma te gaan presenteren (zei ze in de vorige uitzending) maar varen...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2010 23:38:08 ]
  zondag 19 december 2010 @ 23:47:19 #34
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90154261
Een uur lang gekeken naar elkaar afwisselende jankende meisjes/vrouwen. :{
De hormonen gierden door het programma heen.

Wel dus opmerkelijk dat ze er voor kozen om een 20-jarige die titel te geven.
Kan nog best iets worden, qua kok, als je al zo jong zo goed bent.

En wie-weet: misschien jankt ze in de toekomst iets minder vaak als ze aan het koken is. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Eindredactie Frontpage / Forummod zondag 19 december 2010 @ 23:52:13 #35
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_90154494
quote:
Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef minilot het volgende:

[ afbeelding ]
Wat was zij gaaf! O+

Echt wel! :Y O+
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 20 december 2010 @ 01:44:59 #36
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_90159532
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:44 schreef Toky het volgende:
Mmm estee die er dus met de hoofdprijs vandoor gaat, kan beter een studentenkookboek uitgeven... Vond het wel weer voortrekkerij, bleegh(ook nooit commentaar op de losse haren en die vingers overal in) ...Masha verdiende die prijs meer
En die chaos die ze veroorzaakt. Ik zie haar niet als chef in een keuken werken met de puinhoop die zij maakt (haar haas viel zowat van het aanrecht). Dat gejank :N ik werd er ook niet goed van. Als je als chef in een keuken werkt en je gaat om iedere scheet en donderslag staan janken zullen ze echt blij met je zijn :')

Ik vond Mascha ook beter. Veel gestructureerder, consistenter en overwicht uitstralend. Ik zie bv Mascha wel een maaltijd voor 30 mensen maken; Estee niet, dan is haar werkruimte zo'n chaos dat ze geen overzicht meer heeft.
pi_90163309
Maar estee zou ik wel doen, mascha niet. Het is zo'n leuk poppetje dat ik niet lang boos kan zijn om haar gejank ;)
pi_90167651
Wat een waardeloze finale... een goede chef moet toch zelf smaken kunnen combineren & mooie gerechten kunnen maken ipv van een receptje iets namaken...?
pi_90168189
Dat móesten ze in ronde twee toch ook, met die doos met producten waar ze zelf maar iets fatsoenlijks van moesten maken (met slechts een paar richtlijnen)?
pi_90171823
http://www.operette-neder(...)oor_theaterbuhne.htm

Ze had al vroeg gevoel voor show! :D
Zou die spuitzak die "verwisseld" was nog van invloed zijn geweest op de uitslag?
pi_90171993
quote:
Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef Spablauw het volgende:
Zou die spuitzak die "verwisseld" was nog van invloed zijn geweest op de uitslag?
Was die wel verwisseld? Ik dacht dat Mascha veeeel minder in de spuitzak had zitten dan Estee, volgens mij had ze dat zelf moeten merken, maar mijn vriend zei dat ze wel van boven had gepakt waar Estee haar zak had neergelegd...ik heb het niet nog een keer terug gekeken trouwens....
  maandag 20 december 2010 @ 13:08:32 #42
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_90172291
Ik moet het nog bekijken, maar zal dus extra goed opletten op "spuitzakken". :-)
pi_90172458
Ik kon niets zien van het pakken van de zakken, maar Estee scheen toch erg overtuigd te zijn van het feit dat Mascha haar zak te pakken had. En dat zou betekenen dat ze won met de zak van Mascha! :D
pi_90175310
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:12 schreef Spablauw het volgende:
Ik kon niets zien van het pakken van de zakken, maar Estee scheen toch erg overtuigd te zijn van het feit dat Mascha haar zak te pakken had. En dat zou betekenen dat ze won met de zak van Mascha! :D
Dat dacht ik ook, Estée was toch zo in paniek omdat dat spul van haar niet stevig genoeg was? Dat ze hem daarom neergelegd had? En vervolgens was Mascha degene met slappe meuk...
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_90175494
quote:
7s.gif Op zondag 19 december 2010 23:47 schreef golfer het volgende:
Een uur lang gekeken naar elkaar afwisselende jankende meisjes/vrouwen. :{
De hormonen gierden door het programma heen.

Wel dus opmerkelijk dat ze er voor kozen om een 20-jarige die titel te geven.
Kan nog best iets worden, qua kok, als je al zo jong zo goed bent.

En wie-weet: misschien jankt ze in de toekomst iets minder vaak als ze aan het koken is. :)
Nog even en je gaat beweren dat het allemaal oprecht en eerlijk eraan toegaat.. :{
gescripte onzin en volksverlakkerij nummer zoveel met een titel die niks zegt en waar je later niks meer van hoort :r
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_90178125
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 12:56 schreef Spablauw het volgende:
http://www.operette-neder(...)oor_theaterbuhne.htm

Ze had al vroeg gevoel voor show! :D
En ze heeft al eens de finale-reeks van X-Factor gehaald, in een groepje genaamd K.L.E.M.

Niet bang voor de spotlights, in ieder geval. :)
pi_90178390
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 14:58 schreef female81 het volgende:

[..]

En ze heeft al eens de finale-reeks van X-Factor gehaald, in een groepje genaamd K.L.E.M.

Niet bang voor de spotlights, in ieder geval. :)
_O- _O- _O- Dat is zij!!! Joh! Dat had ik helemaal niet door! Dit maakt mijn dag, echt, haha! Ze kwam me al bekend voor, maar had zelf nooit de link gelegd.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_90179608
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 13:12 schreef Spablauw het volgende:
Ik geloof dat de jury nog iets zei van je hebt nog over om een nieuwe te vullen. Ze lieten niet zien of ze dat ook daadwerkelijk heeft gedaan. Maar dan had ze dus alsnog haar eigen spul.
pi_90187919
Gisteren bij mezelf de onaangename eigenschap ontdekt dat ik hard moet lachen om huilende meisjes die beteuterd snikken over spuitzakken.
anonieme razernist
  donderdag 23 december 2010 @ 02:39:26 #50
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_90326164
Net gekeken en volgens mij legde Mascha haar spuitzak onderin op het groentenla-glas en Estee op een plankie erboven. En pakte Mascha daarna weldegelijk de zak van Estee.

Verder snap ik NoCigar nu ook. Want ik schoot ook in de lach van die snikkende mutsen. Dat je moet huilen als mensen je eten proeven en beoordelen snap ik wel. Bovendien weten we dat ook van de engelse versie, hoe emotioneel dat is. Maar dat je gaan janken om een spuitzak, kom op zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')