Welke saus doe je er altijd bij?quote:Op maandag 29 november 2010 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mooi verzonnen hoorMaar herr is toch heer?
Ik ga friet (of patat, wat jij wil) eten
5 Minuten om
Tot zo
ik heb schijt hoe jij vind hoe ik er bij loop, ik heb een meisje waar ik gelukkig mee ben dusquote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Zit wat in
[..]
Op je nichtenbaardje kan ik niet jaloers worden, dus dan maar daarop
Frietsausquote:
Da's mooiquote:Op maandag 29 november 2010 18:53 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ik heb schijt hoe jij vind hoe ik er bij loop, ik heb een meisje waar ik gelukkig mee ben dus
quote:Op maandag 29 november 2010 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Doeisels en dagsels
Ik zeg liever patate të skuqura, de Albanese vertaling van Patat.
Curry, Joppie Saus, mayonaise, mad sauce of ketchupquote:
Natuurlijk, maar vergeet nooit satésaus.quote:
Pindasaus als je het bij een andere maaltijd doet dan patat, op de patat is het satésausquote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar vergeet nooit satésaus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
I RockNijntje dhe unë mendoj se TheFamousMan shef a![]()
Zie spoiler voor wat er staatIk heb die spoiler niet nodig, heb al 14 jaar Albanees gestudeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Jij studeert mijn hele leven al Albaneesquote:Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb die spoiler niet nodig, heb al 14 jaar Albanees gestudeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ook mijn hele levenquote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij studeert mijn hele leven al Albanees
Vet
Ouder dan 12 zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook mijn hele leven![]()
14 jaar zijn is de shit
quote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Tevens:
fetish shqiptare boot TFM kërcënon të largohet nga duart, ka tashmë viktima Jonen butë Jonen, i butë!Een wereld vol met typexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ben jij ook 14? Nee jij bent ouderquote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook mijn hele leven![]()
14 jaar zijn is de shit
O zeker ben ik 14!quote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij ook 14? Nee jij bent ouder
Daar is de vlag weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
3VWO, geboortejaar: 1996!quote:Op maandag 29 november 2010 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
O zeker ben ik 14!
3Havo, geboortejaar: 1996!
Slimmertquote:
Jij bent slimmer, jij hebt hier de Einstein-UIquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Slimmert![]()
Toevalligheden ten top!
E=Mc2quote:Op maandag 29 november 2010 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent slimmer, jij hebt hier de Einstein-UI
Natuurkunde/scheikundequote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
E=Mc2
Alleen snap ik weinig van natuurkunde/scheikunde
mijn record is ook rond de 200quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik post echt teveel vandaag
Zit voor vandaag al bijna aan de 200 posts
Ik ook aardig ja, verneuk het ieder jaar aan het begin, dan in het midden weer goed, daarna weer een dipje, en aan het einde 1 of 2 onvoldoendesquote:Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Natuurkunde/scheikunde--> FAIL
School --> FAIL
Hihi
Ik heb vaak 50 per dag, maar heb een keer een maand lang niet op Fok gezetenquote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn record is ook rond de 200
heb er nu gemiddeld 51 per dag oid, vind ik eigenlijk al te veel
Ik doe niks voor school, maak wel m'n huiswerk want nablijven heeft ook geen zin, maar leren doe ik niet heel veelquote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook aardig ja, verneuk het ieder jaar aan het begin, dan in het midden weer goed, daarna weer een dipje, en aan het einde 1 of 2 onvoldoendes
Dat moet een zware periode zijn geweest.quote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb vaak 50 per dag, maar heb een keer een maand lang niet op Fok gezeten
Nee, want anders had ik toen wel op Fok gezetenquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat moet een zware periode zijn geweest.
ik sta er nu 7 of 8 gemiddeldquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe niks voor school, maak wel m'n huiswerk want nablijven heeft ook geen zin, maar leren doe ik niet heel veelToch nog maar 2 onvoldoendes gehaald dit jaar
Ander onderwerp
Niet Fok!en terwijl het wel kan.quote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, want anders had ik toen wel op Fok gezetenIk deed er gewoon niks mee
Slecht
in mijn topic!quote:
Ik postte mijn 1000e speciaal in jouw topicquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
in mijn topic!
ik ben vereerd![]()
ik heb er al bijna 6000
sorry!quote:
Hahaquote:
Pics van bolle babyquote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
trouwens, die Einstein heb ik ook pas sinds vandaag hoor, eerst had ik er een bol babytje
E=Mc2
Ik eigenlijk ookquote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HahaBij mij ook, maar vind Fok (op dit moment) leuker
Veel succes met lerenquote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook
maar ik moet helaas weer gaan
een half uurtje scheikunde met m'n pa doornemen voor donderdag, niks leukers dan dat!
DUS, tot 8 uur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |