Welke saus doe je er altijd bij?quote:Op maandag 29 november 2010 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mooi verzonnen hoorMaar herr is toch heer?
Ik ga friet (of patat, wat jij wil) eten
5 Minuten om
Tot zo
ik heb schijt hoe jij vind hoe ik er bij loop, ik heb een meisje waar ik gelukkig mee ben dusquote:Op maandag 29 november 2010 18:49 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Zit wat in
[..]
Op je nichtenbaardje kan ik niet jaloers worden, dus dan maar daarop
Frietsausquote:
Da's mooiquote:Op maandag 29 november 2010 18:53 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ik heb schijt hoe jij vind hoe ik er bij loop, ik heb een meisje waar ik gelukkig mee ben dus
quote:Op maandag 29 november 2010 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Doeisels en dagsels
Ik zeg liever patate të skuqura, de Albanese vertaling van Patat.
Curry, Joppie Saus, mayonaise, mad sauce of ketchupquote:
Natuurlijk, maar vergeet nooit satésaus.quote:
Pindasaus als je het bij een andere maaltijd doet dan patat, op de patat is het satésausquote:Op maandag 29 november 2010 19:11 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar vergeet nooit satésaus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef RockNijntje het volgende:
I RockNijntje dhe unë mendoj se TheFamousMan shef a![]()
Zie spoiler voor wat er staatIk heb die spoiler niet nodig, heb al 14 jaar Albanees gestudeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Jij studeert mijn hele leven al Albaneesquote:Op maandag 29 november 2010 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb die spoiler niet nodig, heb al 14 jaar Albanees gestudeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ook mijn hele levenquote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij studeert mijn hele leven al Albanees
Vet
Ouder dan 12 zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook mijn hele leven![]()
14 jaar zijn is de shit
quote:Op maandag 29 november 2010 19:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Tevens:
fetish shqiptare boot TFM kërcënon të largohet nga duart, ka tashmë viktima Jonen butë Jonen, i butë!Een wereld vol met typexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ben jij ook 14? Nee jij bent ouderquote:Op maandag 29 november 2010 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook mijn hele leven![]()
14 jaar zijn is de shit
O zeker ben ik 14!quote:Op maandag 29 november 2010 19:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben jij ook 14? Nee jij bent ouder
Daar is de vlag weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
3VWO, geboortejaar: 1996!quote:Op maandag 29 november 2010 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
O zeker ben ik 14!
3Havo, geboortejaar: 1996!
Slimmertquote:
Jij bent slimmer, jij hebt hier de Einstein-UIquote:Op maandag 29 november 2010 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Slimmert![]()
Toevalligheden ten top!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |