Het feit dat mijn username jong is betekent nog niet dat ik een noob ben.quote:Op maandag 29 november 2010 18:35 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ga ff ergens anders spelen noob.
Spelen met Kees bijvoorbeeldquote:Op maandag 29 november 2010 18:35 schreef maickeltje het volgende:
[..]
ga ff ergens anders spelen noob.
Geen commentaar op een vraag waar ik om moet lachenquote:Op maandag 29 november 2010 18:35 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
vindt, vindt.. Maar hoe heet jouw lieveling?
Ok, dan noteer ik voorlopig Bertrand.quote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen commentaar op een vraag waar ik om moet lachen
Neequote:Op maandag 29 november 2010 18:39 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ok, dan noteer ik voorlopig Bertrand.
Ok, welke naam kan ik dan voorlopig in het dossier noteren dat ik over jou heb aangelegd?quote:
Noteer maar een spatie, dus niet in letter maar gewoon:quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ok, welke naam kan ik dan voorlopig in het dossier noteren dat ik over jou heb aangelegd?
Trouwens, je hebt een dossier van mij?quote:Op maandag 29 november 2010 18:41 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Ok, welke naam kan ik dan voorlopig in het dossier noteren dat ik over jou heb aangelegd?
Jeejquote:
we wisselen elkaar af om dit topic in leven te houdenquote:
Yep.quote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Trouwens, je hebt een dossier van mij?
Niet haten man, heb liefquote:Op maandag 29 november 2010 18:36 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Het feit dat mijn username jong is betekent nog niet dat ik een noob ben.
Met je rukkertjes avatar.
niet jaloers op mijn avatar worden aapje.quote:Op maandag 29 november 2010 18:36 schreef HLV_Siempre het volgende:
[..]
Het feit dat mijn username jong is betekent nog niet dat ik een noob ben.
Met je rukkertjes avatar.
De planing is veranderdquote:
Kees heeft zijn kachel op Marktplaats gezet.quote:Op maandag 29 november 2010 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, wat heb ik allemaal gemist?
Zit wat inquote:
Op je nichtenbaardje kan ik niet jaloers worden, dus dan maar daaropquote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef maickeltje het volgende:
[..]
niet jaloers op mijn avatar worden aapje.
Tja, weet ik veel, moest toch iets verzinnenquote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De planing is veranderdIk ga over 5 minuten pas eten
Enne, 'herr' Rockie?
Iddquote:Op maandag 29 november 2010 18:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
we wisselen elkaar af om dit topic in leven te houden
Ohoquote:
Bedanktquote:
Dat jaquote:
Lees maar terugquote:Op maandag 29 november 2010 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
Dus, wat heb ik allemaal gemist?
Mooi verzonnen hoorquote:Op maandag 29 november 2010 18:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tja, weet ik veel, moest toch iets verzinnen
Straalt autoriteit uit
Wat ga je eten?
Doeisels en dagselsquote:Op maandag 29 november 2010 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mooi verzonnen hoorMaar herr is toch heer?
Ik ga friet (of patat, wat jij wil) eten
5 Minuten om
Tot zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |