E=Mc2quote:Op maandag 29 november 2010 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij bent slimmer, jij hebt hier de Einstein-UI
Natuurkunde/scheikundequote:Op maandag 29 november 2010 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
E=Mc2
Alleen snap ik weinig van natuurkunde/scheikunde
mijn record is ook rond de 200quote:Op maandag 29 november 2010 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik post echt teveel vandaag
Zit voor vandaag al bijna aan de 200 posts
Ik ook aardig ja, verneuk het ieder jaar aan het begin, dan in het midden weer goed, daarna weer een dipje, en aan het einde 1 of 2 onvoldoendesquote:Op maandag 29 november 2010 19:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Natuurkunde/scheikunde--> FAIL
School --> FAIL
Hihi
Ik heb vaak 50 per dag, maar heb een keer een maand lang niet op Fok gezetenquote:Op maandag 29 november 2010 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn record is ook rond de 200
heb er nu gemiddeld 51 per dag oid, vind ik eigenlijk al te veel
Ik doe niks voor school, maak wel m'n huiswerk want nablijven heeft ook geen zin, maar leren doe ik niet heel veelquote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook aardig ja, verneuk het ieder jaar aan het begin, dan in het midden weer goed, daarna weer een dipje, en aan het einde 1 of 2 onvoldoendes
Dat moet een zware periode zijn geweest.quote:Op maandag 29 november 2010 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb vaak 50 per dag, maar heb een keer een maand lang niet op Fok gezeten
Nee, want anders had ik toen wel op Fok gezetenquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat moet een zware periode zijn geweest.
ik sta er nu 7 of 8 gemiddeldquote:Op maandag 29 november 2010 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe niks voor school, maak wel m'n huiswerk want nablijven heeft ook geen zin, maar leren doe ik niet heel veelToch nog maar 2 onvoldoendes gehaald dit jaar
Ander onderwerp
Niet Fok!en terwijl het wel kan.quote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, want anders had ik toen wel op Fok gezetenIk deed er gewoon niks mee
Slecht
in mijn topic!quote:
Ik postte mijn 1000e speciaal in jouw topicquote:Op maandag 29 november 2010 19:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
in mijn topic!
ik ben vereerd![]()
ik heb er al bijna 6000
sorry!quote:
Hahaquote:
Pics van bolle babyquote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef TheFamousMan het volgende:
trouwens, die Einstein heb ik ook pas sinds vandaag hoor, eerst had ik er een bol babytje
E=Mc2
Ik eigenlijk ookquote:Op maandag 29 november 2010 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HahaBij mij ook, maar vind Fok (op dit moment) leuker
Veel succes met lerenquote:Op maandag 29 november 2010 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook
maar ik moet helaas weer gaan
een half uurtje scheikunde met m'n pa doornemen voor donderdag, niks leukers dan dat!
DUS, tot 8 uur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |