Ligt er een beetje aan. Zit er een leuke vent in?quote:
Ik heb het persoonlijk nooit gezien, alleen de reclames. Ik weet wel dat er een Yum! meid in zit.quote:Op maandag 29 november 2010 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Zit er een leuke vent in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 29 november 2010 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Dat zou nog best wel eens kunnen LaniJa, dat denk ik dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wut? Die serie is nu dus helemaal afgeschreven door mij.quote:Op maandag 29 november 2010 12:08 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb ooit eens gezien dat er allemaal mensen in rolstoelen zaten die een dansje aan het doen waren en aan het zingen en toen had ik zoiets van:Euuuhh?
SPOILER: LiddyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daar zijn knopjes voor.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:12 schreef Rossdale het volgende:
SPOILER: LiddyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Kunnen we allemaal stiekem sexy dingen bespreken omdat mensen toch bang zijn dat ze een spoiler lezenquote:
Ik lees het gewoon hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef Rossdale het volgende:
Kunnen we allemaal stiekem sexy dingen bespreken omdat mensen toch bang zijn dat ze een spoiler lezen
Dus? Móet ik die dan gebuiken?quote:
En ik moet me al inhouden met al die spoilers....quote:
Nee. Maar ik wees je er gewoon even opquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kunnen we allemaal stiekem sexy dingen bespreken omdat mensen toch bang zijn dat ze een spoiler lezen![]()
Ja, ik stop er ook mee.quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
En ik moet me al inhouden met al die spoilers....
* Fallen knuffelt Kuukske stevig terug...quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wees je er gewoon even op.
* Kuukske geeft Fallen een knuffel.
HUG A GAMER DAY!.
Ik moet al heel erg mijn best doen om dingen niet per ongeluk te lezen. Ben namelijk ergens tegen het einde van seizoen 2 blijven hangen, dus heb nog genoeg in te halen.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef Fallen het volgende:
* Fallen knuffelt Kuukske stevig terug...
Okay, ik was al bang dat je m'n creativiteit aan het inperken was....
Die promo's geven toch altijd een compleet vertekend beeld, dus als je die kijkt weet je nog steeds nietsquote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
Na zo een aflevering Dexter komt er altijd zo een promo. Dan gaan ik en vriendlief altijd gillen, onze ogen dicht doen en hopen dat we op de uitknop van de tv drukken.
Ooooh, oke! Hoef ik vanavond niet zo te flippen, haha.quote:Op maandag 29 november 2010 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die promo's geven toch altijd een compleet vertekend beeld, dus als je die kijkt weet je nog steeds nietsJe gaat hoogstens dingen vermoeden die helemaal niet waar blijken te zijn. Ze zijn er goed in creatief monteren bij Showtime
Dan heb je nog genoeg leuks om te zien!quote:Op maandag 29 november 2010 12:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik moet al heel erg mijn best doen om dingen niet per ongeluk te lezen. Ben namelijk ergens tegen het einde van seizoen 2 blijven hangen, dus heb nog genoeg in te halen.
Zeker.quote:Op maandag 29 november 2010 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan heb je nog genoeg leuks om te zien!
I know....quote:Op maandag 29 november 2010 12:30 schreef Kuukske het volgende:
Nou, de nieuwe TB duurt nog wel lang hoor.
Ik heb de eerste aflevering gezien. Een vriend van mij was daar aan begonnen en vond het wel de moeite waard. Ik zelf weet het nog niet helemaal. Het concept is wel tof...quote:Op maandag 29 november 2010 12:31 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, ik volg op het moment alleen Dexter, Office US en Family Guy. That's all. Vriend wilde gisteren mij wel introduceren met Bored to Death ofzo? Ik vond het er niet zo heel boeiend uitzien. Iemand al wat van gezien?
Ik ben een beetje inspiratieloos eigenlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef Fallen het volgende:
I know....
Maar genoeg andere dingen om te kijken toch?
Ah, je bent dus ook al niet te enthousiast erover... Ik weet het ook niet hoor, meestal heb ik aan een pilot genoeg. Of ik word er door gegrepen, of totaal niet.quote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering gezien. Een vriend van mij was daar aan begonnen en vond het wel de moeite waard. Ik zelf weet het nog niet helemaal. Het concept is wel tof...
Op naar een volgend deeltje SC vandaag?quote:Op maandag 29 november 2010 12:37 schreef Kn0x het volgende:
Dang 2 minuten pauze, weer 2 pagina's vol :s
2 pagina's?quote:Op maandag 29 november 2010 12:37 schreef Kn0x het volgende:
Dang 2 minuten pauze, weer 2 pagina's vol :s
Kom ik weer met....quote:Op maandag 29 november 2010 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben een beetje inspiratieloos eigenlijk..
Mja, maar ik ben altijd wel picky met nieuwe series. De hoofdrolspeler stond me ook niet echt aan, dus dat helpt dan niet.quote:Op maandag 29 november 2010 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, je bent dus ook al niet te enthousiast erover... Ik weet het ook niet hoor, meestal heb ik aan een pilot genoeg. Of ik word er door gegrepen, of totaal niet.
Oh X-files achtig, daar hou ik wel van.quote:Op maandag 29 november 2010 12:39 schreef Fallen het volgende:
Kom ik weer met....
Haven - 1 seizoen op dit moment, gebaseerd op The Colorado Kid van Stephen King. Gaat over een FBI-agente die in een dorpje komt waar "vreemde" dingen gebeuren. Semi X-files met wat onderliggende humor en een doorlopend verhaal.
Popcornquote:Warehouse 13 - 2 seizoenen, lekkere onderuit zak serie. Twee agenten van de Secret Service die op zoek gaan naar bijzondere "artefacten". Gewoon pop-corn vermaak met humor en niet te zwaar.
Haha! Ik heb precies hetzelfde en ik heb alleen nog maar de trailer gezien! Die man boeit me ook echt gewoon niet.quote:Op maandag 29 november 2010 12:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, maar ik ben altijd wel picky met nieuwe series. De hoofdrolspeler stond me ook niet echt aan, dus dat helpt dan niet.
Ik heb laatst voor het eerst Glee gezien, en ik denk dat ik echt de nieuwe afvoerput der televisieland heb gevonden. Mijn oren doen nog steeds pijn van al dat gekrijsquote:Op maandag 29 november 2010 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Glee is wel grappig opzich, heb er nu 2 gezien. En Ross hoever is die serie dan waar jullie allemaal naar kijken? Kan ff niet op de naam komen.
Hmm maar dan moet ik gaan downloaden en dat mag van sommige moraalridders hier niet
In 5 al? Sjemig. Nouja, voordeel is wel dat als het me echt bevalt, ik voorlopig wat te kijken zou hebben.quote:
was oh oh cherso dat niet al?quote:Op maandag 29 november 2010 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb laatst voor het eerst Glee gezien, en ik denk dat ik echt de nieuwe afvoerput der televisieland heb gevonden. Mijn oren doen nog steeds pijn van al dat gekrijs![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
was oh oh cherso dat niet al?
oh, en hi you all
Ik ben pas begonnen met kijken toen ze al in seizoen 3 zaten geloof ik. In een paar weekenden toen alle seizoenen gekeken. Soms wel zes afleveringen achter elkaar op een saaie zondag. Zo moet je het dus niet doen, ben je te snel door kijkvoer heen.quote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In 5 al? Sjemig. Nouja, voordeel is wel dat als het me echt bevalt, ik voorlopig wat te kijken zou hebben.
FRUIT!quote:
Haven en Warehouse 13....quote:Op maandag 29 november 2010 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh X-files achtig, daar hou ik wel van.
[..]
Popcorn.
Nou ik moet dit alleen nog even onthouden tot ik thuis ben.
Dexter enzo lijkt me ook allemaal wel leuk maar ik ben er nooit echt aan toe gekomen om het te volgen.
Californication lijkt me ook super trouwens.
haters gonna hatequote:
KNUFFEL TERUG!!!!1221!@!!!quote:
Dat zou je denken hè? Maar ik ben daar heel slecht inquote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef Fallen het volgende:
Haven en Warehouse 13....
Dat onthoud je toch wel?
Het staat zwart op wit in dit topic. Kwestie van zoeken.quote:Op maandag 29 november 2010 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou je denken hè? Maar ik ben daar heel slecht in.
Ja, mits we dan geen topic verder zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
Het staat zwart op wit in dit topic. Kwestie van zoeken.
Ik vond Glee nog net iets erger. Dat zingen etc tussendoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
was oh oh cherso dat niet al?
oh, en hi you all
Blijft een tijd lang in je topiclijst staan. En anders wordt de volgende TT iets als: Warehouse 13 en Haven voor Kuukske.quote:Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, mits we dan geen topic verder zijn.
Wat een service.quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef Laniboekje het volgende:
Blijft een tijd lang in je topiclijst staan. En anders wordt de volgende TT iets als: Warehouse 13 en Haven voor Kuukske.
dat was ook behoorlijk triest jaquote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vond Glee nog net iets erger. Dat zingen etc tussendoor
Alweer een naam-topic!quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Blijft een tijd lang in je topiclijst staan. En anders wordt de volgende TT iets als: Warehouse 13 en Haven voor Kuukske.
Dat wordt wel veel in een paar dagen tijd.quote:
Dr. Cranium?quote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef CraniuM het volgende:
Ja echt he stond op woon ook in geleen, ik dan zo met mijn droge kop sneeuw hoe kan dat nou :s
Never mindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel makkelijk hoor, prullenbak open en gooien.quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Man wat heb ik een hoop teringzooi, ik zou eens moeten leren weg te gooien!
Het lukt hier te goed voor een maandag...quote:
Sorry...quote:
Jij moet eerst hier eens reageren: [GAM SC MEET] Bier ende vleesch in Utrechtquote:Op maandag 29 november 2010 14:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Het lukt hier te goed voor een maandag...
Niks moetquote:Op maandag 29 november 2010 15:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry...
[..]
Jij moet eerst hier eens reageren: [GAM SC MEET] Bier ende vleesch in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:59 schreef Tain het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 november 2010 15:03 schreef Tain het volgende:
[..]FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Fruitje! Sinds wanneer hang jij hier uit?quote:
quote:
Weet ik niet, het ontvangst was hier wel goed dus toen ben ik gebleven.quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fruitje! Sinds wanneer hang jij hier uit?
Ik ben fan van Fruitjequote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Weet ik niet, het ontvangst was hier wel goed dus toen ben ik gebleven.
Beetje asiel-zoeker principe OOOOOOOOOOOOH NOO HE DIDNT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nietesquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Overigens.... UT SJNEEUWT BUITEH!!
Hier in Amsterdam sneeuwt het wel... hardnekkige roos zeg maar. Vlokken tegelijk man...quote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nietes
Al ga ik zo wel snel naar huis voordat het hier ook begint. Ik voorzie nu alweer talloze pensionado's die vol op de rem gaan staan op de snelweg op het moment dat ze denken dat er eventueel een sneeuwvlokje ZOU kunnen gaan vallen!
*besprenkelt z'n jas met Head & Shoulders*quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam sneeuwt het wel... hardnekkige roos zeg maar. Vlokken tegelijk man...
Leilei is ook nog niets aan het handje!quote:
Eindje Gremmer is wel al blancoquote:Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leilei is ook nog niets aan het handje!
Die stad is zo verrot, die wordt zelfs nog gemeden door de maagdelijk witte sneeuw....quote:
Dan zal het in Gouda voorlopig ook nog niet gaan sneeuwenquote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die stad is zo verrot, die wordt zelfs nog gemeden door de maagdelijk witte sneeuw....
Baas bus baasquote:Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Eindje Gremmer is wel al blanco
Moet ik weer met de bus, PLEBPS! PLEBPS!
+ baasquote:
Je hebt altijd buus boven bussquote:
In utrecht ligt nu al een cm of 5 en het lijkt niet te stoppenquote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan zal het in Gouda voorlopig ook nog niet gaan sneeuwen
[..]
Baas bus baas
Hmm.. Utrecht ligt dichterbij Gouda dan A'dam.. Zal het dan toch?? Hoop het stiekem niet..quote:Op maandag 29 november 2010 16:06 schreef GameBabe het volgende:
[..]
In utrecht ligt nu al een cm of 5 en het lijkt niet te stoppen
quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Nebo het volgende:
Holy... Utrecht is wit, Amersfoort is wit, de onderbroek van de vrouw naast me is zo te ruiken bruin, mijn neus is rood en de bus rijdt sloom!
Aan het oefenen voor 5 december?quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Nebo het volgende:
Holy... Utrecht is wit, Amersfoort is wit, de onderbroek van de vrouw naast me is zo te ruiken bruin, mijn neus is rood en de bus rijdt sloom!
Whut? Er zit toch geen rijm in die tekst?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Wat hij zegt.quote:Op maandag 29 november 2010 16:28 schreef SuperFruitig het volgende:
een gedicht hoeft niet per definitie rijm te bevatten Nebo.
Hihi dat rook ik zondag al.quote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef Nebo het volgende:
Poep hihihiquote:
BWAHAHAHAHAAAAquote:
Of oude piesquote:
Dudequote:
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuwwwwwwwquote:Op maandag 29 november 2010 16:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude
Speaking of pies, hier is het gele sneeuw! Of nouja, nu nog witte sneeuw, maar die wordt wel geel!
Ik ga lekker lopen. Even een nieuwe koptelefoon scoren onderweg. Heb ik gelijk oorwarmers. Iemand een tip?quote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
iiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuwwwwwww
pff heb nu al geen zin om straks te fietsen...
Ik nu niet meerquote:
Van die hippe! Ehh... Skullcandyquote:Op maandag 29 november 2010 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga lekker lopen. Even een nieuwe koptelefoon scoren onderweg. Heb ik gelijk oorwarmers. Iemand een tip?
quote:Op maandag 29 november 2010 16:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik nu niet meer.
.
[..]
Van die hippe! Ehh... Skullcandy.
EEN ROZEquote:Op maandag 29 november 2010 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ga lekker lopen. Even een nieuwe koptelefoon scoren onderweg. Heb ik gelijk oorwarmers. Iemand een tip?
Dan moet je maar een harige koptelefoon nemenquote:
Dan heb ik dezelfde als jijquote:
Chewbacca model. Checkquote:Op maandag 29 november 2010 16:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan moet je maar een harige koptelefoon nemen
dat kan je wel zeggen ja, daarstraks op rotterdam CS stapten er wat gastjes in die vervolgens een gesprek hadden over een maatje van hun, die bloedarmoede had. ze snapten niet waarom die gast zo vermoeid kon zijn, want je kon er toch gewoon wat bloed bij gooienquote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die stad is zo verrot, die wordt zelfs nog gemeden door de maagdelijk witte sneeuw....
Iets te goed... en nu maar hopen dat de NS alles in orde heeftquote:Op maandag 29 november 2010 14:59 schreef Tain het volgende:
[..]
De actuele vertrektijden voor Utrecht Centraal zijn nog niet schokkend... maar ik zou het wel in de gaten houden als ik jou was...quote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iets te goed... en nu maar hopen dat de NS alles in orde heeft
reken er maar niet te veel opquote:Op maandag 29 november 2010 17:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Iets te goed... en nu maar hopen dat de NS alles in orde heeft
Met de auto moet je goed uit kijken, want heb al op sommige stukken al helemaal geen grip.quote:Op maandag 29 november 2010 17:29 schreef Kuukske het volgende:
Zo, wind tegen. Van die snijdende wind, en dan van die harde sneeuwvlokjes. Bah. Ik ga morgen met de auto.
Ohja, dan krijg je dat weer.quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef badboynova het volgende:
Met de auto moet je goed uit kijken, want heb al op sommige stukken al helemaal geen grip.
Ik ga lekker lopen. Veel relaxter.quote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja, dan krijg je dat weer..
Nou dan maar fietsen.
Je kan beter met de slee naar het werk gaan, ik heb er zelf al éénquote:Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja, dan krijg je dat weer..
Nou dan maar fietsen.
Ik ook, maar lopen is geen optie. Ik kan wel met de bus op zich, maar als het weer zo wordt als vorig jaar dan rijdt die dus nietquote:Op maandag 29 november 2010 17:36 schreef Poit het volgende:
Ik ga lekker lopen. Veel relaxter.
Vind het echt kut om te fietsen als het glad is.
* Poit is een bangepoeperd
Wie sleept me dan?quote:Op maandag 29 november 2010 17:37 schreef badboynova het volgende:
Je kan beter met de slee naar het werk gaan, ik heb er zelf al één
Nou ja, lopend naar m'n werk. Stukje naar station (10 minuten) trein, metro weer 5 minuten lopen (als de brug niet open staatquote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ook, maar lopen is geen optie. Ik kan wel met de bus op zich, maar als het weer zo wordt als vorig jaar dan rijdt die dus niet.
Dan ben ik maar wat later op m'n werk als ik dan met de fiets ga. Ik vond het net nog wel gaan in de bochtjes, maar vannacht gaat het allemaal nog harder vriezen natuurlijk.
Wel puik trouwens, als je lopend naar je werk kunt!
Ja, zo kan ik het ook. Sowieso, als je dat normaal fietst vind ik dat wel een beetje lui.quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Poit het volgende:
Nou ja, lopend naar m'n werk. Stukje naar station (10 minuten) trein, metro weer 5 minuten lopen (als de brug niet open staat)
Kun je niet vragen of ze bij jou thuis komen, dat scheelt weer tijd, en zo kun je ook meer mensen afwerken op een dagquote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou ja, lopend naar m'n werk. Stukje naar station (10 minuten) trein, metro weer 5 minuten lopen (als de brug niet open staat)
Volgens google zou ik nu 1 uur over doen en morgenvroeg 1 uur en 3 kwartier. Dus ik hou het maar bij auto.quote:Op maandag 29 november 2010 17:40 schreef Poit het volgende:
[..]
luiquote:Op maandag 29 november 2010 17:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik het ook. Sowieso, als je dat normaal fietst vind ik dat wel een beetje lui..
quote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef Frankii het volgende:
MIJN MOEDER HEEFT ERWTENSOEP MET WORST GEMAAKT!!!11!12
+ONEINDIG VOOR MIJN MOEDER.
Mijn moeder, ja.
Poeh. Dat is lang.quote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef Fallen het volgende:
Hmmmz... leuke baan gevonden, maar het is in Hoorn.
Normaal gesproken al een reistijd van een goed uur, maar met dit weer kan dat best nog wel eens oplopen.
Wel of niet solliciteren?
quote:Op maandag 29 november 2010 18:20 schreef MeneerBob het volgende:
Tuinboontjes met Duitse Biefstuk! RAWR
Niet geschoten is altijd mis toch?quote:Op maandag 29 november 2010 18:10 schreef Fallen het volgende:
Hmmmz... leuke baan gevonden, maar het is in Hoorn.
Normaal gesproken al een reistijd van een goed uur, maar met dit weer kan dat best nog wel eens oplopen.
Wel of niet solliciteren?
Nouja, het lijkt me wel wat... maar ik heb nu zo veel uitstaande sollicitaties, dat ik overweeg deze dan misschien weer niet te doen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Poeh. Dat is lang.
Ik denk dat je je goed moet afvragen hoe lang je dat vol gaat houden. Maar aan de andere kant. Als het je echt wat lijkt, moet je het doen.
Ja, dat is wel waar... allicht proberen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis toch?
Je kunt solliciteren, en er alsnog goed over nadenken. Je hebt nog niet getekendquote:Op maandag 29 november 2010 18:30 schreef Fallen het volgende:
Nouja, het lijkt me wel wat... maar ik heb nu zo veel uitstaande sollicitaties, dat ik overweeg deze dan misschien weer niet te doen.
Maar de functie is leuk, als het maar wat dichterbij zat. De pure reistijd met OV is gewoon een dik uur, om over auto nog maar niet te beginnen.
ik zeg doenquote:Op maandag 29 november 2010 18:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar... allicht proberen.
De trein boekt em vet hard!quote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef Kn0x het volgende:
EN IK BEN THUIS. dang dat duurde nog lang. Met 25 over de A2 scheuren is geen pretje
Heb je nou weer d'r bril achteraf niet schoongemaaktquote:Op maandag 29 november 2010 19:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat zei je moeder gisternacht ook!
quote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je nou weer d'r bril achteraf niet schoongemaakt
Als er nou koekje of chocola stond oké. Maar banketstaaf. Huu.quote:Op maandag 29 november 2010 19:34 schreef Fallen het volgende:
bwah... vol! Eten was lekker...
Nou heb ik alleen geen zin meer om nog de deur uit te gaan, maar moet wel...
Ik wil gewoon op de bank gaan hangen met een kop koffie en een stukje banketstaaf...
Ja, maar ik heb geen koekjes en/of chocolade in huis.quote:Op maandag 29 november 2010 19:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als er nou koekje of chocola stond oké. Maar banketstaaf. Huu.
Discussie was ook niet mijn intentie.quote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef Fallen het volgende:
Ja, maar ik heb geen koekjes en/of chocolade in huis.
Wel banketstaaf....
En de discussie wel/niet banketstaaf hebben we al gehad...
Ik zag je stealth-ninja-edit wel...quote:Op maandag 29 november 2010 19:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Discussie was ook niet mijn intentie.
Sorry.
Shit!quote:Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef Fallen het volgende:
Ik zag je stealth-ninja-edit wel...
Van mij trouwens ook niet, maar ik moet natuurlijk de marsepein en amandelspijs wel verdedigen...![]()
Gelukkig maar... hoewel... dan moet ik zeker delen... hhmmz..quote:Op maandag 29 november 2010 19:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Shit!.
Marsepein is wel lekker..
Ren ze, have funquote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Fallen het volgende:
Gelukkig maar... hoewel... dan moet ik zeker delen... hhmmz..
Nouja, voor een knuffel en een kusje wil ik marsepein wel delen hoor.
Maar moet nu rennen, fijne avond nog!
Moet je rennen?! Uhm BBN, consoleshop.nl, misschien wel de duurste, maar achquote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gelukkig maar... hoewel... dan moet ik zeker delen... hhmmz..
Nouja, voor een knuffel en een kusje wil ik marsepein wel delen hoor.
Maar moet nu rennen, fijne avond nog!
Bekijk het van de positieve kant: Op de TV kun je wel naar je kat kijken, maar op je kat naar TV kijken kan niet! Een win voor jou dus!quote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Shit man, vanaf morgen heb ik mn kat niet meer! Mn huisgenoot kon dr niet meenemen vanwege de allergie van het vriendje van een huisgenootje (ingewikkeld, I know), maar dat is nu uit dus nu kan ze mee!mn klein Guinnessje!
Maar goed, ik heb dan wel weer de TV
quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef Kn0x het volgende:
Wat een koopje
http://www.dagproduct.nl/index.php?p=tt
¤ 1,90?! Dat is een stuk goedkoper dan die nieuwe versie die mijn kleinkind wil, en zal hij het verschil echt merken? Een xbox is toch ook gewoon een PC in een doosje? Kan ik net zo goed deze kopen, en die ¤58 in mn zak houden! Bingo-avond, here I coooommmmeee!!quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef Kn0x het volgende:
Wat een koopje
Er staat zelfs nog 'PC CD-Rom' in het hoekje bovenquote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef Kn0x het volgende:
Wat een koopje
Die is vetquote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Poit het volgende:
Ooooh!
Waarom heb ik Blades of Glory nooit eerder gezien??
Wat een geweldige film!! Heb gewoon in m'n eentje op de bank hardop zitten lachen
Will Ferell is een baas.. eergisteren Zoolander gekeken.quote:
Zoolander is vetquote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Will Ferell is een baas.. eergisteren Zoolander gekeken.
Ik zou niet weten welke film je bedoelt met die woestijnwereldshitquote:Op maandag 29 november 2010 22:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zoolander is vetHij heeft 2 kutfilms, die ene met die woestijnwereldshit, en 'Men seeking women'. Die laatste was echt ruk, heb hem na een kwartiertje uitgezet zo slecht
Dude, het is al bijna kinderbedtijd. Eet je toetje op en ga naar bed!quote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef SuperFruitig het volgende:
IK BEN NOG STEEDS AAN HET WERK WHYYY WHYYY
quote:These two put the "bone" in Zamboni.
Dat is wel een van zijn briljantste stukjes jaquote:Op maandag 29 november 2010 22:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke film je bedoelt met die woestijnwereldshit
Men seeking woman ook niet gezien. Geen behoefte gehad ook..
Old schooll.. FRANK THE TAAANK, We're going streaking!
Thanks voor de tipquote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Poit het volgende:
Ooooh!
Wat een geweldige film!! Heb gewoon in m'n eentje op de bank hardop zitten lachen
Gisteren ook hardop gelachen om die film. Prachtig ook hoe die achtervolging op de schaats ging en dat ie zo die schaats door het ijs rost en uit het wak klimtquote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Poit het volgende:
Ooooh!
Staat genoteerd! Ook dodgeball gezien e.d.?quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Anders even The Anchorman kieken jullie!
Dodgebal;quote:Op maandag 29 november 2010 23:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Staat genoteerd! Ook dodgeball gezien e.d.?
Ja echt hequote:Op maandag 29 november 2010 23:02 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Tranen biggelden over mijn wangen
Gineaal!quote:Op maandag 29 november 2010 22:58 schreef Michhas het volgende:
Als je Will Ferell leuk vind moet je dit ook ff checken Poit:
Alleen de naam al: Between two ferns
The Big Bang Theory. Het zijn meer Whizzkids dan gamers trouwensquote:Op maandag 29 november 2010 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Welke serie volgt nou bijna iedereen hier?! Kom niet meer op de naam, die met vrouw , 4 mannen en gamers
quote:
big bang theoryquote:Op maandag 29 november 2010 23:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Welke serie volgt nou bijna iedereen hier?! Kom niet meer op de naam, die met vrouw , 4 mannen en gamers
quote:
dat pompje van hem is zo geniaalquote:
quote:
Ik moet er nog een hoop krijgen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:08 schreef koei het volgende:
Pff, ik moet echt nog veel Sinterklaascadeau's kopen... Maar wel zojuist een boek voor mn zus besteld dat ze heel erg tof gaat vinden denk ik!
profiteurquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik moet er nog een hoop krijgen.
Ik ben te jong om sinterklaascadeau's te kopen.
Ik moest het al voor zolang ik me kan herinneren, zelfs toen ik nog in Sinterklaas geloofde al (maar toen enkel voor surprises, pas sinds mn 13e voor de zak). Maar ik krijg meestal wel meer dan ik koop. Zeker dit jaar is vanwege een gebrek aan geld het budget ruim gehalveerd in vergelijking met vorig jaar. Maar goed, ben nu halverwege ongeveer en zit al op de 73 euro. Grote familiesquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:18 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik moet er nog een hoop krijgen.
Ik ben te jong om sinterklaascadeau's te kopen.
haha, michhas kreeg vroeger nooit cadeautjes!!1!!111quote:
Blazarr?quote:Op maandag 29 november 2010 23:59 schreef Michhas het volgende:
Allow me the pleasure of introducing to you:
'Blade', 'Lazer', and 'Blazer'
I DON'T KNOW WHAT WE'RE YELLING ABOUT!!!!quote:Op maandag 29 november 2010 23:06 schreef SuperFruitig het volgende:
Anders even The Anchorman kieken jullie!
Zonder rekenmachine?quote:Op maandag 29 november 2010 23:00 schreef Nebo het volgende:
Deze nerd heeft een 9,1 voor zijn eerste toets van Methodeleer en Statistiek 3, BAM!
Dagje thuiswerken?quote:
Dunno.. ga liever naar de zaak..quote:
Hm.. fietsen is goed te doen?quote:
Jahoor, naar het station wel. ga toch geen 30 kilometer fietsen met dit weerquote:
Ahjoh, word je hard van.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:19 schreef Poit het volgende:
Jahoor, naar het station wel. ga toch geen 30 kilometer fietsen met dit weer
Fixed.quote:
Dabum TSSHHquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Poit wordt hard van Kuukske's, niet van vrieskou
Zo bedoelde ik het helemaal niet!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:26 schreef Rossdale het volgende:
Poit wordt hard van Kuukske's, niet van vrieskou
Misschien. maar hij heeft wel een puntquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet!
Ross heeft wel een punt ja. *Winkwink.Nudgenudge*.quote:
Het niveau is in tijden niet zo hoog geweest.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ross heeft wel een punt ja. *Winkwink.Nudgenudge*.
Mag het niveau nu weer terug naar dinsdagochtend?
Nou!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:35 schreef Poit het volgende:
Het niveau is in tijden niet zo hoog geweest.
quote:
Dat is snel, voor NS begrippen.quote:
Vertraging is er nog.quote:
Oh, ja dat zou es niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:51 schreef Rossdale het volgende:
En weer mijn sig wegWat een heikneuters
Er staat neeeeergens dat je geen reclame mag maken, dus dan mag het!
kerstquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit met een kerstdeuntje in m'n hoofd. Héél irritant.
Welke?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Ik zit met een kerstdeuntje in m'n hoofd. Héél irritant.
Fixed.quote:
Jingle Bells.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:03 schreef STING het volgende:
Welke?
All I want for christmas is you?
Last Christmasss?
I'm driving home for Christmas?
Holidays are coming, holidays are coming?
Warrr is overrrrrrr?
Do they know it's Christmas?
Siilleehent night?
Ja serieus. Jingle Bells Jingle Bells Jingle Bell.. wat is het? Rocks? Ofzoiets?quote:
All the wayquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja serieus. Jingle Bells Jingle Bells Jingle Bell.. wat is het? Rocks? Ofzoiets?.
Oh, hoe kom ik dan bij Rock. Dan zal ik wel weer met een andere versie zitten ofzo.quote:
Ooh Jingle Bell Rock, die heb je natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, hoe kom ik dan bij Rock. Dan zal ik wel weer met een andere versie zitten ofzo.
Nou in ieder geval is het Kerst-ish. En iedereen hier wordt er gek van..
Ultra? Tegenwoordig is het weer turboquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:13 schreef Poit het volgende:
kerst isen voor 5 december is het ultra
5 December ben ik ook niet zo van. Maar ik heb dan ook geen baby-Kuukjes ofzo. Dus ja.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:13 schreef Poit het volgende:
kerst isen voor 5 december is het ultra
Da's raar. ik heb hier wel een baby Kuukske liggenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
5 December ben ik ook niet zo van. Maar ik heb dan ook geen baby-Kuukjes ofzo. Dus ja.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:17 schreef Poit het volgende:
Da's raar. ik heb hier wel een baby Kuukske liggen
Jij hebt het laten liggen..quote:
Volgens mij heb jij het gewoon stiekem gepikt, zodat je altijd wat te Kuukken hebt.quote:
Ross is driftig op zoek naar een banquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Ik ga ongetwijfeld weer een onterechte ban aan mijn broek krijgen maargoed... blijkbaar is mensen wijzen op de plek waar expliciet vermeld staat dat er geen reclame gemaakt mag worden te veel moeite. Volgens mij staat het namelijk nergens en wordt ik behandeld als een hoofddoekdragende Geert Wilders hatert
Maar in vrolijker nieuws: Speculooskuukskes zijn verdomde verslavend
Gaat idd nergens overquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:51 schreef Rossdale het volgende:
En weer mijn sig wegWat een heikneuters
Er staat neeeeergens dat je geen reclame mag maken, dus dan mag het!
Nja, ze heeft dan wel altijd een uitgebreid feestmaal neem ik aan.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:58 schreef MeneerBob het volgende:
M'n vriendin is jarig op eerste kerstdag, hieperdepiep..
Altijd zo leuk te combineren met kerst.
Goedemorgen trouwens!
Volgens mij heb jij het gewoon achter gelaten zodat je een excuus hebt langs te komenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het gewoon stiekem gepikt, zodat je altijd wat te Kuukken hebt.
Want ik ben een heel net meisje, en absoluut niet slordig.
Ik hoef toch geen excuus te hebben om langs te komen bij jou?quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:02 schreef Poit het volgende:
Volgens mij heb jij het gewoon achter gelaten zodat je een excuus hebt langs te komen
Nee, maar dat weet jij nog nietquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik hoef toch geen excuus te hebben om langs te komen bij jou?.
Nu dus wel.quote:
Hah, eten bij mn schoonmoeder op die dag oftewel uitgebreid eten en bier drinken op de bank met m'n zwager. Prachtig. Ik help wel met de afwasquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nja, ze heeft dan wel altijd een uitgebreid feestmaal neem ik aan.
Met liefde door jou bereid?
kutquote:
NOES!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:07 schreef Poit het volgende:
kut
Nou, dan gooi ik dat ding maar weg..
Oh, ideaal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:06 schreef MeneerBob het volgende:
Hah, eten bij mn schoonmoeder op die dag oftewel uitgebreid eten en bier drinken op de bank met m'n zwager. Prachtig. Ik help wel met de afwas.
Ja, wat moet ik er dan mee?quote:
Opeten. Van genieten. Dat soort dingen?quote:
Ik ben ook maar een arme studentquote:Op dinsdag 30 november 2010 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ideaal..
Als je ze nou nog een vaatwasser kado geeft kun je gewoon op de bank blijven zitten en hoef je ook niet af te wassen.
ieuw neuj!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Opeten. Van genieten. Dat soort dingen?
Wat neuj? Je hebt daar toch een kuukske liggen? Wat moet je er anders mee?quote:
Oja. Ermz. Nee dan ben je gewoon gedoemd tot afwassen.quote:
er op stampen!quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat neuj? Je hebt daar toch een kuukske liggen? Wat moet je er anders mee?
quote:
Ja wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |