Ligt er een beetje aan. Zit er een leuke vent in?quote:
Ik heb het persoonlijk nooit gezien, alleen de reclames. Ik weet wel dat er een Yum! meid in zit.quote:Op maandag 29 november 2010 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan. Zit er een leuke vent in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 29 november 2010 12:08 schreef Rossdale het volgende:
Dat zou nog best wel eens kunnen LaniJa, dat denk ik dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wut? Die serie is nu dus helemaal afgeschreven door mij.quote:Op maandag 29 november 2010 12:08 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb ooit eens gezien dat er allemaal mensen in rolstoelen zaten die een dansje aan het doen waren en aan het zingen en toen had ik zoiets van:Euuuhh?
SPOILER: LiddyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daar zijn knopjes voor.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:12 schreef Rossdale het volgende:
SPOILER: LiddyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 november 2010 12:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Kunnen we allemaal stiekem sexy dingen bespreken omdat mensen toch bang zijn dat ze een spoiler lezenquote:
Ik lees het gewoon hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef Rossdale het volgende:
Kunnen we allemaal stiekem sexy dingen bespreken omdat mensen toch bang zijn dat ze een spoiler lezen
Dus? Móet ik die dan gebuiken?quote:
En ik moet me al inhouden met al die spoilers....quote:
Nee. Maar ik wees je er gewoon even opquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kunnen we allemaal stiekem sexy dingen bespreken omdat mensen toch bang zijn dat ze een spoiler lezen![]()
Ja, ik stop er ook mee.quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
En ik moet me al inhouden met al die spoilers....
* Fallen knuffelt Kuukske stevig terug...quote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Maar ik wees je er gewoon even op.
* Kuukske geeft Fallen een knuffel.
HUG A GAMER DAY!.
Ik moet al heel erg mijn best doen om dingen niet per ongeluk te lezen. Ben namelijk ergens tegen het einde van seizoen 2 blijven hangen, dus heb nog genoeg in te halen.quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef Fallen het volgende:
* Fallen knuffelt Kuukske stevig terug...
Okay, ik was al bang dat je m'n creativiteit aan het inperken was....
Die promo's geven toch altijd een compleet vertekend beeld, dus als je die kijkt weet je nog steeds nietsquote:Op maandag 29 november 2010 12:19 schreef Laniboekje het volgende:
Na zo een aflevering Dexter komt er altijd zo een promo. Dan gaan ik en vriendlief altijd gillen, onze ogen dicht doen en hopen dat we op de uitknop van de tv drukken.
Ooooh, oke! Hoef ik vanavond niet zo te flippen, haha.quote:Op maandag 29 november 2010 12:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die promo's geven toch altijd een compleet vertekend beeld, dus als je die kijkt weet je nog steeds nietsJe gaat hoogstens dingen vermoeden die helemaal niet waar blijken te zijn. Ze zijn er goed in creatief monteren bij Showtime
Dan heb je nog genoeg leuks om te zien!quote:Op maandag 29 november 2010 12:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik moet al heel erg mijn best doen om dingen niet per ongeluk te lezen. Ben namelijk ergens tegen het einde van seizoen 2 blijven hangen, dus heb nog genoeg in te halen.
Zeker.quote:Op maandag 29 november 2010 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dan heb je nog genoeg leuks om te zien!
I know....quote:Op maandag 29 november 2010 12:30 schreef Kuukske het volgende:
Nou, de nieuwe TB duurt nog wel lang hoor.
Ik heb de eerste aflevering gezien. Een vriend van mij was daar aan begonnen en vond het wel de moeite waard. Ik zelf weet het nog niet helemaal. Het concept is wel tof...quote:Op maandag 29 november 2010 12:31 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, ik volg op het moment alleen Dexter, Office US en Family Guy. That's all. Vriend wilde gisteren mij wel introduceren met Bored to Death ofzo? Ik vond het er niet zo heel boeiend uitzien. Iemand al wat van gezien?
Ik ben een beetje inspiratieloos eigenlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 12:32 schreef Fallen het volgende:
I know....
Maar genoeg andere dingen om te kijken toch?
Ah, je bent dus ook al niet te enthousiast erover... Ik weet het ook niet hoor, meestal heb ik aan een pilot genoeg. Of ik word er door gegrepen, of totaal niet.quote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering gezien. Een vriend van mij was daar aan begonnen en vond het wel de moeite waard. Ik zelf weet het nog niet helemaal. Het concept is wel tof...
Op naar een volgend deeltje SC vandaag?quote:Op maandag 29 november 2010 12:37 schreef Kn0x het volgende:
Dang 2 minuten pauze, weer 2 pagina's vol :s
2 pagina's?quote:Op maandag 29 november 2010 12:37 schreef Kn0x het volgende:
Dang 2 minuten pauze, weer 2 pagina's vol :s
Kom ik weer met....quote:Op maandag 29 november 2010 12:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben een beetje inspiratieloos eigenlijk..
Mja, maar ik ben altijd wel picky met nieuwe series. De hoofdrolspeler stond me ook niet echt aan, dus dat helpt dan niet.quote:Op maandag 29 november 2010 12:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, je bent dus ook al niet te enthousiast erover... Ik weet het ook niet hoor, meestal heb ik aan een pilot genoeg. Of ik word er door gegrepen, of totaal niet.
Oh X-files achtig, daar hou ik wel van.quote:Op maandag 29 november 2010 12:39 schreef Fallen het volgende:
Kom ik weer met....
Haven - 1 seizoen op dit moment, gebaseerd op The Colorado Kid van Stephen King. Gaat over een FBI-agente die in een dorpje komt waar "vreemde" dingen gebeuren. Semi X-files met wat onderliggende humor en een doorlopend verhaal.
Popcornquote:Warehouse 13 - 2 seizoenen, lekkere onderuit zak serie. Twee agenten van de Secret Service die op zoek gaan naar bijzondere "artefacten". Gewoon pop-corn vermaak met humor en niet te zwaar.
Haha! Ik heb precies hetzelfde en ik heb alleen nog maar de trailer gezien! Die man boeit me ook echt gewoon niet.quote:Op maandag 29 november 2010 12:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mja, maar ik ben altijd wel picky met nieuwe series. De hoofdrolspeler stond me ook niet echt aan, dus dat helpt dan niet.
Ik heb laatst voor het eerst Glee gezien, en ik denk dat ik echt de nieuwe afvoerput der televisieland heb gevonden. Mijn oren doen nog steeds pijn van al dat gekrijsquote:Op maandag 29 november 2010 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Glee is wel grappig opzich, heb er nu 2 gezien. En Ross hoever is die serie dan waar jullie allemaal naar kijken? Kan ff niet op de naam komen.
Hmm maar dan moet ik gaan downloaden en dat mag van sommige moraalridders hier niet
In 5 al? Sjemig. Nouja, voordeel is wel dat als het me echt bevalt, ik voorlopig wat te kijken zou hebben.quote:
was oh oh cherso dat niet al?quote:Op maandag 29 november 2010 12:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik heb laatst voor het eerst Glee gezien, en ik denk dat ik echt de nieuwe afvoerput der televisieland heb gevonden. Mijn oren doen nog steeds pijn van al dat gekrijs![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
was oh oh cherso dat niet al?
oh, en hi you all
Ik ben pas begonnen met kijken toen ze al in seizoen 3 zaten geloof ik. In een paar weekenden toen alle seizoenen gekeken. Soms wel zes afleveringen achter elkaar op een saaie zondag. Zo moet je het dus niet doen, ben je te snel door kijkvoer heen.quote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
In 5 al? Sjemig. Nouja, voordeel is wel dat als het me echt bevalt, ik voorlopig wat te kijken zou hebben.
FRUIT!quote:
Haven en Warehouse 13....quote:Op maandag 29 november 2010 12:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh X-files achtig, daar hou ik wel van.
[..]
Popcorn.
Nou ik moet dit alleen nog even onthouden tot ik thuis ben.
Dexter enzo lijkt me ook allemaal wel leuk maar ik ben er nooit echt aan toe gekomen om het te volgen.
Californication lijkt me ook super trouwens.
haters gonna hatequote:
KNUFFEL TERUG!!!!1221!@!!!quote:
Dat zou je denken hè? Maar ik ben daar heel slecht inquote:Op maandag 29 november 2010 12:51 schreef Fallen het volgende:
Haven en Warehouse 13....
Dat onthoud je toch wel?
Het staat zwart op wit in dit topic. Kwestie van zoeken.quote:Op maandag 29 november 2010 12:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zou je denken hè? Maar ik ben daar heel slecht in.
Ja, mits we dan geen topic verder zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
Het staat zwart op wit in dit topic. Kwestie van zoeken.
Ik vond Glee nog net iets erger. Dat zingen etc tussendoorquote:Op maandag 29 november 2010 12:44 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
was oh oh cherso dat niet al?
oh, en hi you all
Blijft een tijd lang in je topiclijst staan. En anders wordt de volgende TT iets als: Warehouse 13 en Haven voor Kuukske.quote:Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, mits we dan geen topic verder zijn.
Wat een service.quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef Laniboekje het volgende:
Blijft een tijd lang in je topiclijst staan. En anders wordt de volgende TT iets als: Warehouse 13 en Haven voor Kuukske.
dat was ook behoorlijk triest jaquote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik vond Glee nog net iets erger. Dat zingen etc tussendoor
Alweer een naam-topic!quote:Op maandag 29 november 2010 12:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Blijft een tijd lang in je topiclijst staan. En anders wordt de volgende TT iets als: Warehouse 13 en Haven voor Kuukske.
Dat wordt wel veel in een paar dagen tijd.quote:
Dr. Cranium?quote:Op maandag 29 november 2010 13:07 schreef CraniuM het volgende:
Ja echt he stond op woon ook in geleen, ik dan zo met mijn droge kop sneeuw hoe kan dat nou :s
Never mindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel makkelijk hoor, prullenbak open en gooien.quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Man wat heb ik een hoop teringzooi, ik zou eens moeten leren weg te gooien!
Het lukt hier te goed voor een maandag...quote:
Sorry...quote:
Jij moet eerst hier eens reageren: [GAM SC MEET] Bier ende vleesch in Utrechtquote:Op maandag 29 november 2010 14:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Het lukt hier te goed voor een maandag...
Niks moetquote:Op maandag 29 november 2010 15:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Sorry...
[..]
Jij moet eerst hier eens reageren: [GAM SC MEET] Bier ende vleesch in Utrecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op maandag 29 november 2010 14:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Het lukt hier te goed voor een maandag...
quote:Op maandag 29 november 2010 15:03 schreef Tain het volgende:
[..]FixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Fruitje! Sinds wanneer hang jij hier uit?quote:
quote:
Weet ik niet, het ontvangst was hier wel goed dus toen ben ik gebleven.quote:Op maandag 29 november 2010 15:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fruitje! Sinds wanneer hang jij hier uit?
Ik ben fan van Fruitjequote:Op maandag 29 november 2010 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Weet ik niet, het ontvangst was hier wel goed dus toen ben ik gebleven.
Beetje asiel-zoeker principe OOOOOOOOOOOOH NOO HE DIDNT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Nietesquote:Op maandag 29 november 2010 15:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Overigens.... UT SJNEEUWT BUITEH!!
Hier in Amsterdam sneeuwt het wel... hardnekkige roos zeg maar. Vlokken tegelijk man...quote:Op maandag 29 november 2010 15:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nietes
Al ga ik zo wel snel naar huis voordat het hier ook begint. Ik voorzie nu alweer talloze pensionado's die vol op de rem gaan staan op de snelweg op het moment dat ze denken dat er eventueel een sneeuwvlokje ZOU kunnen gaan vallen!
*besprenkelt z'n jas met Head & Shoulders*quote:Op maandag 29 november 2010 15:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam sneeuwt het wel... hardnekkige roos zeg maar. Vlokken tegelijk man...
Leilei is ook nog niets aan het handje!quote:
Eindje Gremmer is wel al blancoquote:Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leilei is ook nog niets aan het handje!
Die stad is zo verrot, die wordt zelfs nog gemeden door de maagdelijk witte sneeuw....quote:
Dan zal het in Gouda voorlopig ook nog niet gaan sneeuwenquote:Op maandag 29 november 2010 15:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
Die stad is zo verrot, die wordt zelfs nog gemeden door de maagdelijk witte sneeuw....
Baas bus baasquote:Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Eindje Gremmer is wel al blanco
Moet ik weer met de bus, PLEBPS! PLEBPS!
+ baasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |