abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 november 2010 @ 17:36:51 #101
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89305625
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:34 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij werd er nergens om gevraagd hoor ;)
Ik bedoelde als je die van een man wilt hebben in plaats van het tact loze antwoord :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  maandag 29 november 2010 @ 17:38:28 #102
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_89305695
Ik lig in een deuk om sommige lijsten of 'eisen'. :D

Uit deel 1 dan, dit deel is verder weinig aan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 29 november 2010 @ 17:50:13 #103
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_89306233
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik vond juist dat ik het weer ontopic bracht door te zeggen dat de vrouwen hier te oneerlijk om toe te geven dat ze het niet onaantrekkelijk vonden terwijl ze dit vaak dus wel zo vinden :P.

waarom ben je zo laat thuis? - Na het sporten bleef ik in de kroeg zitten met vrienden en heb ik mij lens gezopen.
lijk ik dik in deze jurk? - Ja
Waarom heb je een blauw oog? - Ik staarde naar de voorgevel van de vrouw tegenover mij, zij vroeg mij of ik het kon zien, ik zei dat je het van mars nog kon zien, ze sloeg mij

Allemaal heel aantrekkelijk ja :P maar ik zal niet meer offtopic gaan, ik ga eten, hoef je me ook niet nog onaantrekkelijker te gaan vinden.
Goed, hier heb je een punt. Maar er bestaat een subtiel verschil tussen eerlijk en tactloos ;)
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 29 november 2010 @ 18:00:32 #104
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_89306723
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:28 schreef Frag_adder het volgende:

Ik ben tactisch genoeg, alleen als er om mijn mening gevraagd wordt geef ik die. Als je genuanceerde sprookjes versie wilt, had je daar maar om moeten vragen.e
  maandag 29 november 2010 @ 18:13:05 #105
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89307255
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Goed, hier heb je een punt. Maar er bestaat een subtiel verschil tussen eerlijk en tactloos ;)
Dat ik deze opmerking mag meemaken! even een traantje weg pikken.

Maar het klopt, ik overdrijf ook een klein beetje en sommige lijsten zijn best wel lach wekkend. Maar er is helaas niets mis mee, je moet er toch je leven mee delen en zou in theorie langer mee moeten gaan dan wat dan ook, en om dat nou met een 2e keus te doen...
pi_89307866
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:13 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dan mag jij een kar! Maar mijn schoonfamilie begrijpt dus niet, dat die kar dan van jou en je vrouw samen is, dat jullie hem alletwee wel eens duwen, of opvouwen om in de auto te doen, en dat jullie dus alletwee een mening er over hebben (en hopelijk daarin het eens worden).

Die zien de kinderwagen als iets wat van de vrouw is. De vaatwasmachine trouwens ook :') dus als vriend en ik samen een nieuwe vaatwasser kopen (hij betaalt de helft en ik betaal de andere helft) dan weten zij dat in hun hoofd te verdraaien tot dat hij mij een vaatwasser cadeau heeft gedaan en ik daar maar reuze blij mee moet zijn.
Vertel die mensen eens dat we ondertussen in 2010 leven, en dat de tweede wereldoorlog voorbij is ;)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 29 november 2010 @ 18:29:05 #107
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89307991
Ik begin me nu dus af te vragen of de schoonfamilie ook in het eisenpakket zou moeten worden opgenomen.
pi_89309592
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:29 schreef Frag_adder het volgende:
Ik begin me nu dus af te vragen of de schoonfamilie ook in het eisenpakket zou moeten worden opgenomen.
Schoonfamilie niet, hoe de man in kwestie omgaat met zijn familie zeker wel ja. Als mn vriend als we bij zn ouders zijn met zulk geklets mee zou lullen was het snel bekeken. Hij hoeft geen ruzie met ze te maken, maar hun houding is geen excuus voor hem om mij respectloos te behandelen of af te vallen.
pi_89317809
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:11 schreef Frag_adder het volgende:

Wat kan ik zeggen, ik ben eerlijk. Een eigenschap die ik nog niet een keer voorbij heb zien komen als onaantrekkelijk terwijl veel vrouwen dit toch echt wel zo vinden.
QFT
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_89321502
haha waar ik ook een echte hekel aan heb is dat mannen zich altijd groot houden/voordoen dan dat ze zijn. Altijd hun emoties inhouden (bijv. een man wil niet zijn tranen laten zien). Komt gewoon erg gevoelloos over. Maar dat niet alleen, als er bijv. een ruzietje is houdt de man zich ook meteen groot door een grote mond te geven en dingen te gaan verdraaien en liegen dus.
Waarom ze dat doen, geen flauw idee maar geen goede manier iig. Erge afknapper. :P

Oja en dat met die lange nagels, haha ik kende iemand die giga lange nagels had. Ik wilde ze bijna persoonlijk eraf Bijten zo erg vond ik het. Leukste is dattie er schijt aan heeft en er nu nog mee loopt waarschijnlijk. hahaha. Mannen die koppig zijn , zijn ook erg irritant trouwens.

Liever een man die zn liefdegevoelens duidelijk op een goede manier laat merken! haha.
  maandag 29 november 2010 @ 22:23:28 #111
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_89321622
Mannen huilen gewoon niet. Niets met emoties te maken.
pi_89322200
Frag, eerlijk zijn is geen slechte eigenschap, maar er is een verschil tussen eerlijk en bot/tactloos.
  maandag 29 november 2010 @ 22:37:08 #113
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89322517
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Frag, eerlijk zijn is geen slechte eigenschap, maar er is een verschil tussen eerlijk en bot/tactloos.
Dat is hier al eerder gezegt. Ik ben het er nog steeds niet mee eens. Je kan wanneer je eerlijk bent gewoon bot en tactloos zijn. Dat maakt het niet verschillend, dat maakt het een deel van. Ik ben zelf erg goed in van die halve leugens, niets liegen maar de ander toch laten denken dat er iets anders gebeurd is. Dit is doorgaans prima, maar als ik iemand leuk vind wil ik daar eerlijk tegen kunnen zijn en als die van tijd tot tijd niet tegen eer terechte, botte en harde opmerking kan, dan is het niet de vrouw voor mij :P
pi_89322876
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dat is hier al eerder gezegt. Ik ben het er nog steeds niet mee eens. Je kan wanneer je eerlijk bent gewoon bot en tactloos zijn. Dat maakt het niet verschillend, dat maakt het een deel van. Ik ben zelf erg goed in van die halve leugens, niets liegen maar de ander toch laten denken dat er iets anders gebeurd is. Dit is doorgaans prima, maar als ik iemand leuk vind wil ik daar eerlijk tegen kunnen zijn en als die van tijd tot tijd niet tegen eer terechte, botte en harde opmerking kan, dan is het niet de vrouw voor mij :P
Dan is eerlijkheid geen goeie eigenschap als je daarbij geen rekening houdt met de ander zijn/haar gevoelens.
pi_89323696
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan is eerlijkheid geen goeie eigenschap als je daarbij geen rekening houdt met de ander zijn/haar gevoelens.
Ik vind dat het ergens in het midden ligt. Ik heb ook de neiging om eerlijk tot op het bot te zijn, maar ik probeer wel om het een beetje handig te brengen. Dat lukt niet altijd, maar heej, ik probeer het tenminste. Evengoed zijn er ook vragen waar je met de beste wil van de wereld geen goed antwoord op geven kunt. Wat me eens met een vriendin (als in: platonisch) is gelukt:

> Heej, ik heb een nieuwe broek, maar ik weet het niet, lijkt mijn kont hier dik in? :{
< Ehm... (optie 1: ja zeggen, optie 2: nee zeggen en dus liegen, optie 3: handig antwoord *denk* *denk* *denk*) :%
> JE VINDT DAT IK EEN DIKKE KONT HEB HE!!!!!!1111EINZ!! }:| :( ;(

Dat heeft weinig meer met tactloos zijn te maken, dat is meer het stellen van een vraag waarop je het antwoord eigenlijk niet weten wil :P En nou is die broek maar een voorbeeld, zolke gein is wel vaker gelukt met verschillende vrouwen :')

Edit: ik vond dus dat die broek weinig compliment was aan haar lichaam, en voor de duidelijkheid, die meid mocht fotomodel worden maar had geen trek in het harde wereldje :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  maandag 29 november 2010 @ 23:23:25 #116
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_89325279
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik vind dat het ergens in het midden ligt. Ik heb ook de neiging om eerlijk tot op het bot te zijn, maar ik probeer wel om het een beetje handig te brengen. Dat lukt niet altijd, maar heej, ik probeer het tenminste. Evengoed zijn er ook vragen waar je met de beste wil van de wereld geen goed antwoord op geven kunt. Wat me eens met een vriendin (als in: platonisch) is gelukt:

> Heej, ik heb een nieuwe broek, maar ik weet het niet, lijkt mijn kont hier dik in? :{
< Ehm... (optie 1: ja zeggen, optie 2: nee zeggen en dus liegen, optie 3: handig antwoord *denk* *denk* *denk*) :%
> JE VINDT DAT IK EEN DIKKE KONT HEB HE!!!!!!1111EINZ!! }:| :( ;(

Dat heeft weinig meer met tactloos zijn te maken, dat is meer het stellen van een vraag waarop je het antwoord eigenlijk niet weten wil :P En nou is die broek maar een voorbeeld, zolke gein is wel vaker gelukt met verschillende vrouwen :')

Edit: ik vond dus dat die broek weinig compliment was aan haar lichaam, en voor de duidelijkheid, die meid mocht fotomodel worden maar had geen trek in het harde wereldje :')
Hoe jij het aanpakt vind ik persoonlijk prima :) Het is inderdaad ook zo dat vrouwen vragen kunnen stellen waar moeilijk een goed antwoord op te geven is. Zelf vraag ik nooit aan een ander hoe iets me staat, hoewel een compliment uit eigen beweging altijd leuk is.

Anderzijds zijn er ook mannen die, zodra je een iets minder oppervlakkig onderwerp aansnijdt of advies vraagt, direct zo lomp gaan doen dat je de volgende keer denkt: laat maar :') De inhoud hoeft niet altijd gelijk te zijn aan de verpakking, dat wordt nogal eens over het hoofd gezien.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  dinsdag 30 november 2010 @ 08:16:32 #117
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89331131
quote:

[..]

Nee dat vind ik niet. Als er om een eerlijke mening gevraagd wordt, dan geef ik die. Ook als die licht kwetsend is. Sorry hoor maar als ik een jurkje echt afschuwlijk vind dan zeg ik dat, en als ze iets aan doet waarvan ik denk: WOW!!, dan zeg ik dat ook.
Het is niet dat ik d'r zou na trappen, en als ze het zelf heel mooi vind moet ze het vooral doen maar dan ga ik niet liegen en het daardoor dus aanmoedigen.
En dan nog, net of vrouwen andersom wel altijd rekening houden met de gevoelens van de man!
pi_89331435
quote:

[..]

Het verschil is dat vrouwen zeggen dat ze een eerlijk antwoord willen maar ze liever de politiek correcte versie willen horen.
  dinsdag 30 november 2010 @ 08:51:35 #119
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89331558
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het verschil is dat vrouwen zeggen dat ze een eerlijk antwoord willen maar ze liever de politiek correcte versie willen horen.
Klopt, maar dan draai je er toch alsnog omheen? Hoe zeg je politiek correct dat ze er echt niet uitziet in dat topje? Ik kom niet verder dan "ik zou wat anders aantrekken" Maar een vrouwe met ook maar een beetje intelligentie, waar ik toch wel op val, weet dan echt wel wat je bedoelt.
pi_89331607
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:51 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Klopt, maar dan draai je er toch alsnog omheen? Hoe zeg je politiek correct dat ze er echt niet uitziet in dat topje? Ik kom niet verder dan "ik zou wat anders aantrekken" Maar een vrouwe met ook maar een beetje intelligentie, waar ik toch wel op val, weet dan echt wel wat je bedoelt.
I hear ya bro, ik ben dan ook geen vrouw he.
pi_89332918
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:51 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Klopt, maar dan draai je er toch alsnog omheen? Hoe zeg je politiek correct dat ze er echt niet uitziet in dat topje? Ik kom niet verder dan "ik zou wat anders aantrekken"
"Hmmm.... apart!"

Zelfs de allerdomste trut snapt dat nog.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2010 09:56:23 ]
  dinsdag 30 november 2010 @ 09:58:32 #122
326168 HLV_Siempre
Poppetje gezien...
pi_89332961
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:07 schreef mymindisglowing het volgende:

[..]

Is er ook niet :)

Al die grieten hier doen niets anders dan Hollywood imiteren.
Al die grieten?

Die suffe teefjes met hun aangeleerde bekakte erretjes wellicht. Hoog tijd om verder te gaan kijken dan je neus lang is :)
J. &lt;3
pi_89337478
Wat ik minder vind aan een man is als hij zijn mening zou veranderen als er vrienden bij zijn, zeg maar het 'meepraten'. Hypocriet :r
Dan lijkt het alsof je geen mening hebt en er alles aan moet doen om 'stoer' gevonden te worden.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:23:33 #124
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_89342811
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:12 schreef Audreyoot het volgende:
Wat ik minder vind aan een man is als hij zijn mening zou veranderen als er vrienden bij zijn, zeg maar het 'meepraten'. Hypocriet :r
Dan lijkt het alsof je geen mening hebt en er alles aan moet doen om 'stoer' gevonden te worden.
je zit in de brugklas?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:32:39 #125
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_89343151
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:12 schreef Audreyoot het volgende:
Maar best veel personen (mannen en vrouwen) hebben dan ook geen mening en lenen deze of van een beroemd persoon of van hun vrienden.
Het is inderdaad om moe van te worden :( Zelfs op het HBO had ik zo een klas genoot die opzich wel oke was maar als er een bepaalde klasgenoot bij kwam zo een drang kreeg zich te moeten bewijzen en echt zwaar onnodig stoer gedrag ging vertonen tot in het trieste toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')