abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89291950
Aangepast zou ook kunnen, maar die discussie past hier mooi: Wikileaks.
pi_89291964
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:01 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Burakius begint zo langzamerhand gek te worden.
Ben ik bijna net zoals jij.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  maandag 29 november 2010 @ 12:02:22 #78
78918 SeLang
Black swans matter
pi_89291967
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als ik weet dat diegene ervoor zorgt dat mensen zullen sterven, dan wel.
Stel je wist de schuilplaats van Adolf Hitler, zou je die dan lekken? Want je weet zeker dat ze hem dan zullen executeren.
Goed, als jij denkt dat je op grond van een paar leaks kunt beoordelen dat we hier met Hitler-II te maken hebben en dat het wel okee is dat die vent wordt onhoofd dan moet je dat maar doen. Maar ik zou het niet voor m'n verantwoording willen nemen. En daarom heb ik er begrip voor als die wikileaks vent niet alles publiceert. Dat was namelijk de kritiek waar ik op reageerde.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_89291976
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:59 schreef Burakius het volgende:

[..]

Je bent een mooie samenvatting van wat ik dus bedoel :)
Je kan het ook omdraaien. Waarom geloven wat overheden bekend maken? Zie de Irak-oorlog. Die wordt omringd door leugens. Welk belang heeft Wikileaks bij het verspreiden van desinformatie.

Daarnaast vind ik jouw reactie hopeloos kortzichtig. Je doet beweren en beweert dat anderen, in tegenstelling tot jij zelf, het licht nog niet hebben gezien. Terwijl je geen bewijs hebt om je beweringen te ondersteunen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 29 november 2010 @ 12:02:35 #80
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_89291980
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef Burakius het volgende:
Ben ik bijna net zoals jij.
Ik zie niet achter elke boom een vijand hoor.
pi_89292000
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Burakius is inderdaad aardig het spoor bijster.
pi_89292071
Twee josti's die mij gek noemen. Is goed. Hap maar alles van wikileaks. Stelletje schapen.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_89292078
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Jawel. Dat doe je wel .
  maandag 29 november 2010 @ 12:06:55 #84
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_89292110
quote:
Bradley Manning
Door het Amerikaanse leger wordt aangenomen dat de Amerikaanse soldaat Bradley Manning (22) de documenten heeft gelekt. Manning zit al negen maanden in eenzame opsluiting in een cel. De voormalig veiligheids-analist wordt beschuldigd van het illegaal downloaden van geheim materiaal, terwijl hij werkte op een legerbasis nabij Bagdad.

Ook zou Manning verantwoordelijk zijn voor het lekken van de video van een Amerikaanse helikopter die het vuur opent op burgers in Bagdad en het lekken van geheime documenten over de oorlogen in Irak en Afghanistan. Zaken die eerder verschenen op WikiLeaks en voor veel ophef zorgden.
bron

Dus als je vertelt hoe het leger daadwerkelijk handelt, mag je vrolijk de bak in? Ik heb hier erg mijn bedenkingen over.

Als de Amerikaanse overheid nou eens niet zoveel geheimen had was dit allemaal ook niet zo'n toestand.
Ten tijde van 9-11 hadden ze meer dan 100 verschillende classification niveaus. Er waren zelfs classfied classifications. Compleet doorgeslagen.
Lack of common cents
pi_89292113
quote:
Hoezo kun je niet quoten? Geen knopje of?
Geen knopje nee, ik moet alles quoten en plakken.

quote:
Je hebt totaal geen weet van de spelletjes die worden gespeeld. En ik ook niet. Hoe kan je opeens de moraalridder spelen. Als jij opeens in de positie van Turks president of Amerikaans president zou zitten, wil ik wedden dat je visie op de wereld 180 graden zou draaien.
Ik zou me dan waarschijnlijk ook anders gedragen ja maar ik ben geen president maar een burger die dit leest en ik heb alle recht om de politici die fout zijn te veroordelen. Ik weet inderdaad niet welke spelletjes altijd bezig zijn maar als je een zo'n verschrikkelijke organisatie in Irak steunt of burgerdoden in Irak probeert te verstoppen maakt het geen zak uit wie welk spelletje speelt want dan ben je ALTIJD fout.
pi_89292117
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:05 schreef Burakius het volgende:
Twee josti's die mij gek noemen. Is goed. Hap maar alles van wikileaks. Stelletje schapen.
Goed beargumenteerd. Ik heb het licht gezien: Wikileaks maakt onderdeel uit van de rijke bankierselite die de NWO besturen en ons allemaal tot slaaf willen maken.
  maandag 29 november 2010 @ 12:08:19 #87
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89292152
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef SeLang het volgende:

[..]

Goed, als jij denkt dat je op grond van een paar leaks kunt beoordelen dat we hier met Hitler-II te maken hebben en dat het wel okee is dat die vent wordt onhoofd dan moet je dat maar doen. Maar ik zou het niet voor m'n verantwoording willen nemen. En daarom heb ik er begrip voor als die wikileaks vent niet alles publiceert. Dat was namelijk de kritiek waar ik op reageerde.
maar dan ben je dus niet objectief; of je lekt alles, of je lekt niets.
Want zo'n infiltrant zorgt er vaak voor dat er doden vallen aan de geïnfiltreerde zijde. Als je dat dan weet, en je kunt die doden voorkomen door hem te laten onthoofden. Zou je dat dan doen?
Of zou je vantevoren willen weten wie die doden dan zijn?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † maandag 29 november 2010 @ 12:15:02 #88
230491 Zith
pls tip
pi_89292371
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Want zo'n infiltrant zorgt er vaak voor dat er doden vallen aan de geïnfiltreerde zijde. Als je dat dan weet, en je kunt die doden voorkomen door hem te laten onthoofden. Zou je dat dan doen?
Wikileaks heeft als doel te laten zien hoe regeringen zich bewegen. De lokale afgaanse boer die af en toe tegen een soldaat vertelt dat er zojuist een stoet talibans langs de weg is gegaan noemen in je lekken zorgt niet voor een duidelijker zicht hierop. Dat 'er afganen zijn die informatie doorspelen en hoe de soldaten hierop moeten inspelen' bijvoorbeeld wel - zonder deze afganen in gevaar te brengen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 29 november 2010 @ 12:15:17 #89
78918 SeLang
Black swans matter
pi_89292378
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Met het naar buiten brengen van die informatie maak je jezelf een partij in het conflict en ik kan de consequenties daarvan niet overzien. Als die wikileaks file per ongeluk in mijn mailbox was beland dan had ik er niks mee gedaan.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 29 november 2010 @ 12:16:34 #90
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_89292422
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:07 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Geen knopje nee, ik moet alles quoten en plakken.

Dus als je met je muis over de 'knopjes' hovert zie je niets?

ABP toelaten op FOK! geprobeerd? Dat was bij mij namelijk het geval.

Bij 'overige voorkeuren aanpassen' rechtsboven helemaal kun je bij Overig helemaal onderaan knopjes zoals quote ook vastzetten, probeer dat ook 's.
AFC AJAX
  maandag 29 november 2010 @ 12:16:54 #91
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_89292435
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef SeLang het volgende:
Met het naar buiten brengen van die informatie maak je jezelf een partij in het conflict en ik kan de consequenties daarvan niet overzien. Als die wikileaks file per ongeluk in mijn mailbox was beland dan had ik er niks mee gedaan.
Nee? Ik wel.
  maandag 29 november 2010 @ 12:17:30 #92
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_89292458
Deze zijn er bij gekomen vannacht

05BRASILIA1207
08BRASILIA43
08BRASILIA504
09BRASILIA1540
09SAOPAULO653
09SAOPAULO663
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_89292493
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien. Waarom geloven wat overheden bekend maken? Zie de Irak-oorlog. Die wordt omringd door leugens. Welk belang heeft Wikileaks bij het verspreiden van desinformatie.

Daarnaast vind ik jouw reactie hopeloos kortzichtig. Je doet beweren en beweert dat anderen, in tegenstelling tot jij zelf, het licht nog niet hebben gezien. Terwijl je geen bewijs hebt om je beweringen te ondersteunen.
denk dat de eigenaar van wikilieaks behoorlijk paranoide en doorgeslagen is en een wrok tegen gezag koestert.

Wat denken mensne eigenlijk, dat het allemaal koek en ei is tussen landen?
dat er geen frustraties zijn?

democratie heeft een prijs en dit hoort er al duizenden jaren bij.

drukte om niks en het is alleen de banden tussen landen kapot proberen te maken.

wanneer word die smerige verkrachter trouwens eens in de cel gedonderd?
  maandag 29 november 2010 @ 12:18:39 #94
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_89292500
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef Voorschrift het volgende:
Met mensen die juichen om internationale anarchie en chaos door een organisatie van zielige rukkers die documenten online zetten?

Laat me niet lachen.
Jij laat me wel lachen. Zelden zoveel achterlijkheid gehoord.
pi_89292551
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:18 schreef hondebrok het volgende:

[..]

denk dat de eigenaar van wikilieaks behoorlijk paranoide en doorgeslagen is en een wrok tegen gezag koestert.

Wat denken mensne eigenlijk, dat het allemaal koek en ei is tussen landen?
dat er geen frustraties zijn?

democratie heeft een prijs en dit hoort er al duizenden jaren bij.

drukte om niks en het is alleen de banden tussen landen kapot proberen te maken.

wanneer word die smerige verkrachter trouwens eens in de cel gedonderd?
Smerige verkrachter? Daar zou ik wel eens bewijs van willen zien.
pi_89292640
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 12:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Smerige verkrachter? Daar zou ik wel eens bewijs van willen zien.
Het had beter verwoord kunnen worden. Maar Assange heeft wel een aantal dingen uit te leggen aan de Zweedse rechter. De Zweden hebben niet voor niks een internationaal arrestatiebevel uitgegeven.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_89292746
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef msnk het volgende:

[..]

Dus als je met je muis over de 'knopjes' hovert zie je niets?

ABP toelaten op FOK! geprobeerd? Dat was bij mij namelijk het geval.

Bij 'overige voorkeuren aanpassen' rechtsboven helemaal kun je bij Overig helemaal onderaan knopjes zoals quote ook vastzetten, probeer dat ook 's.
Ah het was een javascript probleem :) Kan het weer. ^O^

quote:
10.28am: The Saudi Gazette reports the leaks without mentioning Saudi Arabia's desire to attack Iran.

There has been no word from Saudi officials on the disclosures.
:')

quote:
"The interesting parts of this documents are those which show that the rioters in the aftermath of the election are linked to the American diplomatic service and they have been consulted by them. For example an American contact in Ashghabad said:"If they are mobolised and if the protesters 'shut down the country' and don't go to work then the regime is forced to think again."
Had Ahmedinejad toch gelijk over dat Amerika erachter zat :D
pi_89292845
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Het had beter verwoord kunnen worden. Maar Assange heeft wel een aantal dingen uit te leggen aan de Zweedse rechter. De Zweden hebben niet voor niks een internationaal arrestatiebevel uitgegeven.
Die man is gevaarlijk voor westerse overheden, het is niet zo vreemd dat ze wat aan hem willen doen.
pi_89292929
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:29 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Die man is gevaarlijk voor westerse overheden, het is niet zo vreemd dat ze wat aan hem willen doen.
Als de man zo gevaarlijk is hadden andere landen ook wel arrestatiebevelen uitgegeven. Hij moet zich alleen verantwoorden voor een mogelijke verkrachting en mishandeling.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  maandag 29 november 2010 @ 12:35:16 #100
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_89293060
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:31 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]

Als de man zo gevaarlijk is hadden andere landen ook wel arrestatiebevelen uitgegeven. Hij moet zich alleen verantwoorden voor een mogelijke verkrachting en mishandeling.
En het kwam nooit bij je op dat het zeer zeer waarschijnlijk een smear campaign is om de beste man zijn geloofwaardigheid aan te tasten?
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')