quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik heb vandaag een Corvette Stingray gekregen als (vervroegd) verjaardagscadeau van mijn ouders
En das nog een understatementquote:
Nice! Foto's?quote:Op maandag 29 november 2010 23:23 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik heb vandaag een Corvette Stingray gekregen als (vervroegd) verjaardagscadeau van mijn ouders
Die is zó lelijk, dat het gewoon weer mooi isquote:Op maandag 29 november 2010 23:25 schreef Dubish het volgende:
[..]
Nice! Foto's?
*EDIT, als het maar niet de oude model is!![]()
En toen kwam er een nieuwe Audi A3 met 17" velgen richting de rotonde waarbij de ABS constant ingreep.quote:Op maandag 29 november 2010 23:24 schreef L0we het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n überlelijke geweldige amerikaanse bak?
[..]
En das nog een understatement
snap ik nooit zo goed he, geef je al redelijk wat geld uit aan autorijden, maar dan heb je dit soort dingen niet goed voor mekaar...quote:Op maandag 29 november 2010 23:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En toen kwam er een nieuwe Audi A3 met 17" velgen richting de rotonde waarbij de ABS constant ingreep.
quote:Op maandag 29 november 2010 23:28 schreef L0we het volgende:
[..]
Die is zó lelijk, dat het gewoon weer mooi is
Het is amerikaans, die moet toch ergens iets lelijks hebbenquote:Op maandag 29 november 2010 23:31 schreef Dubish het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dit wel willen, de enige wat ik niet begrijp is waarom ze 4uitlaten precies naastelkaar plaatsen
Sommige mensen rijden auto om van A naar B te komen.quote:Op maandag 29 november 2010 23:30 schreef L0we het volgende:
[..]
snap ik nooit zo goed he, geef je al redelijk wat geld uit aan autorijden, maar dan heb je dit soort dingen niet goed voor mekaar...
Komt waarschijnlijk door de lelijke uitlatenquote:Op maandag 29 november 2010 23:32 schreef L0we het volgende:
[..]
Het is amerikaans, die moet toch ergens iets lelijks hebben
Ik dacht dat dat 2009 model alleen nog maar concept was, en niet echt in producie genomen...
Jaquote:Op maandag 29 november 2010 23:22 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor 10 minuten, daarna zit je zonder koelvloeistof
[..]
rijdt prima he?
Ik snap niet zo goed dat als je kan verzinnen dat je met slippers niet in de sneeuw moet gaan lopen, je ook eigenlijk niet met zomerbanden in de sneeuw moet gaan rijden...quote:Op maandag 29 november 2010 23:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Sommige mensen rijden auto om van A naar B te komen.
Die mensen boeit het niet of de auto netjes is of vol met rotzooi.
Die mensen boeit het ook niet of ze iets meer of minder grip hebben.
Vaak zijn het mensen met een leasebak.
Dat zal het zijn ja!quote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Dubish het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door de lelijke uitlaten
Dat kan ik me voorstellen ja! Is behoorlijk vervelend als hij even niet mobiel is. Hoe ga je het verder aanpakken?quote:Op maandag 29 november 2010 23:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja
Mis de vrijheid van zomaar de auto pakken nu al
Het gaat vaak ook wel prima, maar aangezien ik veel op de weg zit kan ik het voor mezelf niet verantwoordenquote:Op maandag 29 november 2010 23:35 schreef FalleNk810i het volgende:
Ach, zonder winterbanden vind ik het tot nu toe best gaan
zolang ik maar niet zo ''vlot'' rij als ik met normale weersomstandigheden doe.
(weet ook verder niet hoe het is om met winterbanden te rijden.. kan net zomerbanden betalen)
Maar ik rij met dit weer en winterbanden ook niet hetzelfde als met goed weer en zomerbanden.quote:Op maandag 29 november 2010 23:35 schreef FalleNk810i het volgende:
Ach, zonder winterbanden vind ik het tot nu toe best gaan
zolang ik maar niet zo ''vlot'' rij als ik met normale weersomstandigheden doe.
(weet ook verder niet hoe het is om met winterbanden te rijden.. kan net zomerbanden betalen)
Ja, maar ik blijf bij mij Duitser <3 Ik kan wegfens kosten de auto niet onderhouden dus heeft mijn vader nu een Corvettequote:Op maandag 29 november 2010 23:24 schreef L0we het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n überlelijke geweldige amerikaanse bak?
[..]
En das nog een understatement
Tsjaquote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef Dubish het volgende:
Ik wil de winterbanden wel onder de auto plaatsen maar het zijn zulke lelijke stalen velgen met wieldoppen erop.
Het is een ouwetje, daar zul je inderdaad in moeten investeren.quote:Op maandag 29 november 2010 23:38 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Ja, maar ik blijf bij mij Duitser <3 Ik kan wegfens kosten de auto niet onderhouden dus heeft mijn vader nu een Corvette
Mijn auto heeft ook 3jaar met wieldoppen rondgereden, tot ik mijn rijbewijs hadquote:Op maandag 29 november 2010 23:38 schreef L0we het volgende:
[..]
Tsja. Gelukkig rijdt half nederland zo rond...
Voorlopig de auto van mijn ouders gebruiken en meer informatie inwinnen over wat het kan zijn. Dan misschien de auto een tijdje schorsen en in orde maken.quote:Op maandag 29 november 2010 23:35 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja!
[..]
Dat kan ik me voorstellen ja! Is behoorlijk vervelend als hij even niet mobiel is. Hoe ga je het verder aanpakken?
Beter zo dan m'n lichtmetaal in een bocht glijden.quote:Op maandag 29 november 2010 23:37 schreef Dubish het volgende:
Ik wil de winterbanden wel onder de auto plaatsen maar het zijn zulke lelijke stalen velgen met wieldoppen erop.
Mja, als het écht zo belangrijk vind kan je natuurlijk een extra setje lichtmetaal aanschaffenquote:Op maandag 29 november 2010 23:41 schreef Dubish het volgende:
[..]
Mijn auto heeft ook 3jaar met wieldoppen rondgereden, tot ik mijn rijbewijs had
Daar heb je wel gelijk in.. Zal deze week even de banden omwissel met de winterbanden, Michelin Energy Savers..quote:Op maandag 29 november 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Beter zo dan m'n lichtmetaal in een bocht glijden.
Haha dat word me een beetje te duur. Want de auto gaat rond februari wegquote:Op maandag 29 november 2010 23:43 schreef L0we het volgende:
[..]
Mja, als het écht zo belangrijk vind kan je natuurlijk een extra setje lichtmetaal aanschaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |