Het is welgemeend he!quote:Op maandag 29 november 2010 22:29 schreef L0we het volgende:
[..]
ahhw.
Vooral die quotes er omheen die doen het hem.
altijd leuk om te proberenquote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef Dubish het volgende:
Mwa paar keer drukte ik expres hard om te kijken wat ie zou doen
De vorige banden waren bijna helemaal erdoorheen en winterbanden zijn me te duur op het moment. Plus dat ik daarna ook nog eens weer nieuwe zomerbanden moet kopen alsnog.quote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef Dubish het volgende:
[..]
Is het niet beter om 2 winterbanden te kopen ipv zomerbanden
Ook niet in Polen waar het gemiddeld Siberisch koud en het altijd sneeuwt.quote:
Oja jij was in Polen he, daar heb je het zeker nodig, en daar zijn sneeuwketting toch toegestaan, kan je die misschien gebruiken.quote:Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ook niet in Polen waar het gemiddeld Siberisch koud en het altijd sneeuwt.
Linkquote:Op maandag 29 november 2010 22:32 schreef L0we het volgende:
[..]
Je hebt alleen je rijbewijs nodig, en 2 papiertjes. Daarmee kan je gewoon overschrijven. Kost je ¤ 9.25
[..]
Moet je echt eens doen! Liefst op een grote parkeerplaats
Kost wat, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
De vorige banden waren bijna helemaal erdoorheen en winterbanden zijn me te duur op het moment. Plus dat ik daarna ook nog eens weer nieuwe zomerbanden moet kopen alsnog.
Ik zit idd te overwegen om sneeuwkettingen te kopen, maar ik moet even kijken wat het nou echt doet. En of het uberhaupt wel kan. Want kun je ook over de gewone weg (dus wanneer er weinig tot geen sneeuw ligt) met sneeuwkettingen rijden, gaan ze dan niet kapot ofzo?quote:Op maandag 29 november 2010 22:35 schreef Dubish het volgende:
[..]
Oja jij was in Polen he, daar heb je het zeker nodig, en daar zijn sneeuwketting toch toegestaan, kan je die misschien gebruiken.
quote:Op maandag 29 november 2010 22:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Link
Lekker grote parkeerplaats als er niemand opstaat, daar heb ik ook stiekem gereden voor ik ging lessen en om m'n auto uit te proberen
Je banden slijten wel harder, ze worden alleen aangeraden als de weersomstandigheden écht zo slecht zijn dat het niet anders kanquote:Op maandag 29 november 2010 22:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik zit idd te overwegen om sneeuwkettingen te kopen, maar ik moet even kijken wat het nou echt doet. En of het uberhaupt wel kan. Want kun je ook over de gewone weg (dus wanneer er weinig tot geen sneeuw ligt) met sneeuwkettingen rijden, gaan ze dan niet kapot ofzo?
Of koop een grotere krabberquote:Op maandag 29 november 2010 22:53 schreef Dubish het volgende:
Even een quote uit een ander fora
Kleinde tip:
Koop geen kant en klare ruitontdooi vloeistof (als je niet wil krabben)
Maar gebruik een plantenspuitje gevuld met ruitensproeier antivries. Dit kost 4,5 euro ofzo voor 5 liter en 750ml ruitontdooivloeistof is net zo duur.
Inderdaad, bij mij hetzelfe, starten, eventjes krabben terwijl mn dieseltje een beetje warmloopt, en binnen een minuutje ben ik wegquote:Op maandag 29 november 2010 23:09 schreef Dubish het volgende:
Kan ook, ik gebruik zelf gewoon een krabber, de auto in starten, verwarming op max, uitstappen effe snel krabben en weg ben ik
Die van mij wint het niet! Ik hou mn raampjes lekker dichtquote:Op maandag 29 november 2010 23:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
4 Wind the driver's window down and turn the heater up to full to carry out an experiment as to whether wind chill can be beaten by the heater matrix.
Dit komt me zo bekend voor.
Mijne zou dat nog best wel eens kunnen winnen.. Als het onder de 50 is tenminstequote:Op maandag 29 november 2010 23:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Die van mij wint het niet! Ik hou mn raampjes lekker dicht
Voor 10 minuten, daarna zit je zonder koelvloeistofquote:Op maandag 29 november 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijne zou dat nog best wel eens kunnen winnen.. Als het onder de 50 is tenminste
rijdt prima he?quote:
Ja, je hebt zeker meer grip.quote:Op maandag 29 november 2010 23:22 schreef L0we het volgende:
[..]
Voor 10 minuten, daarna zit je zonder koelvloeistof
[..]
rijdt prima he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |