Inderdaad, en een factor 5 goedkoper dan net ietsjes betere meuk bij de Bever...quote:Op zondag 24 juli 2011 16:32 schreef Erasmo het volgende:
Oh en dit in verschillende varianten:
[ afbeelding ]
Lekker is anders maar je krijgt het prima weg, en voor op fiets/trek vakantie is het een uitkomst.
Is die gekoelde bami niet erg lqng houdbaar? Ah legt nog wel iets in de koeling wat niet daar inhoeft om het de suggestie van vers te geven nml.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Inderdaad, en een factor 5 goedkoper dan net ietsjes betere meuk bij de Bever...
De Lidl (en Aldi) zijn sowieso wel handig voor houdbare kant-en-klaarmaaltijden, terwijl je bij de AH bijna alleen nog maar dagverse maaltijden kunt kopen. En laat ik nou toevallig als ik geen tijd heb om uitgebreid te koken, gewoon iets uit de kast willen trekken en niet al helemaal niet nog naar de supermarkt rennen.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:56 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Inderdaad, en een factor 5 goedkoper dan net ietsjes betere meuk bij de Bever...
De Lidl (en Aldi) zijn sowieso wel handig voor houdbare kant-en-klaarmaaltijden, terwijl je bij de AH bijna alleen nog maar dagverse maaltijden kunt kopen. En laat ik nou toevallig als ik geen tijd heb om uitgebreid te koken, gewoon iets uit de kast willen trekken en niet al helemaal niet nog naar de supermarkt rennen.
Vroeger (jaar of 5, 6 geleden) hadden ze bij de Lidl ook van die 'vliegtuig'maaltijden in van die aluminiumbakjes die je in kokend water moest onderdompelen. Die zie ik helaas nooit meer.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Superlekker is het niet, maar het is klaar voor je tent staat. Blikje groenten erdoor en je hebt een redelijke maaltijd.
Als dat dezelfde zijn die ze in Duitsland verkopen, dan zijn ze inderdaad heel goed! Goed gemarineerd en zo. En totaal niet duur!quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:27 schreef RijstNatie het volgende:
Vandaag spare ribs van de Lidl op.
Niet uit de vriezer maar gewoon uit de vers afdeling.
Dit waren de beste spare ribs die ik ooit gegeten heb uit een supermarkt.
En ik heb ze echt bijna allemaal gehad.
Mijn Keniaanse huisgenoot was ook groots fan, zelf nooit geprobeerdquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als dat dezelfde zijn die ze in Duitsland verkopen, dan zijn ze inderdaad heel goed! Goed gemarineerd en zo. En totaal niet duur!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:27 schreef RijstNatie het volgende:
Vandaag spare ribs van de Lidl op.
Niet uit de vriezer maar gewoon uit de vers afdeling.
Dit waren de beste spare ribs die ik ooit gegeten heb uit een supermarkt.
En ik heb ze echt bijna allemaal gehad.
Hoe duur waren ze en hoe heb je ze klaargemaakt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als dat dezelfde zijn die ze in Duitsland verkopen, dan zijn ze inderdaad heel goed! Goed gemarineerd en zo. En totaal niet duur!
M'n huisgenoot deed ze in de magnetronquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Hoe duur waren ze en hoe heb je ze klaargemaakt?
In Duitsland waren ze 3 euro en we hebben ze gewoon op de bbq gegooid. Waren al gemarineerd en zo...quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Hoe duur waren ze en hoe heb je ze klaargemaakt?
Alleen het witbier. Wat kost dat eigenlijk bij de Lidl?(ik haal het altijd in Dld)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
Hun Oettinger bier vind ik goed te pruimen voor de prijs
[ afbeelding ]
Grafenwalder Weissbier bedoel je? Die kost volgens mij 79 cent. Die Oettinger is 23 cent per fles.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:26 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Alleen het witbier. Wat kost dat eigenlijk bij de Lidl?(ik haal het altijd in Dld)
Jep, net als de oranje Aldi'squote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:54 schreef Erasmo het volgende:
Vandaag weer bij de Duitse Lidl geweest, die hebben pas een goed assortiment
Goorpijp, beetje direct uit pak melk zuipenquote:Op zondag 8 mei 2011 02:51 schreef honeyblack het volgende:
volle melk en de kaas sjouw me rot met die pakken melk. Maar zkr in dit weer lkkr gekoeld zo uit het pak drinken ..
En die zeer pikante chips , wel helaas tijdelijk
Oettinger!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
Hun Oettinger bier vind ik goed te pruimen voor de prijs
[ afbeelding ]
Die van Olympus is ook erg lekker, lekker dik ook, als je het uit het bakje haalt blijft het gewoon z'n vorm behoudenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef foodlover het volgende:
De kwark van linessa ideaal om tzaziki te maken.
Is die op basis van yogurt of op kwarkbasis?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die van Olympus is ook erg lekker, lekker dik ook, als je het uit het bakje haalt blijft het gewoon z'n vorm behouden [ afbeelding ]
te koop bij de Jumbo
[ afbeelding ]
Ik vind die chips van Lidl zo'n enorme (zonnebloem)oliesmaak hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:01 schreef Chule het volgende:
Ik heb een zak zoute chips gekocht, maar tis net alsof ik elke keer een hap zout naar binnen werk. Het zijn die rode zakken. Moet het steeds wegspoelen met ice tea (ook van de Lidl, wel lekker). Volgende keer maar naturel pakken.
Die is inderdaad lekker met goed veel noten, geconfijte vruchtjes en andere onzin er doorheen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:21 schreef DrukVout het volgende:
Van de week weer de muesli in paarse zak gehaald. Heerlijk!
Daarnaast nog een potje riliette en wat ham.
De eend was te pruimen! En de wildpaté vind ik echt erg lekker. Stevig, on-nederlands lekker.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:39 schreef Erasmo het volgende:
Veel wild in de folder nu! Toch maar eens kijken of er nog wat leuks tussen ligt.
Dat vind ik juist heerlijk. Superzoute en -vette chips.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:01 schreef Chule het volgende:
Ik heb een zak zoute chips gekocht, maar tis net alsof ik elke keer een hap zout naar binnen werk. Het zijn die rode zakken. Moet het steeds wegspoelen met ice tea (ook van de Lidl, wel lekker). Volgende keer maar naturel pakken.
Morgen maar eens naar die paté kijken. De gorgonzola van de Lidl is trouwens ook primaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:35 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
De eend was te pruimen! En de wildpaté vind ik echt erg lekker. Stevig, on-nederlands lekker.
Overigens ben ik fan van de griesmeelpudding. De saus is niet briljant, maar de pudding is echt uitstekend voor supermarktspul.
Verder hebben ze weer ibericoham, salsica iberico, de moeite dus.
bronquote:Lidl opent bakkerij in 20 winkels
HUIZEN – Lidl heeft al in meer dan twintig filialen het nieuwe bake-off concept toegevoegd. De klant kan er terecht voor op de winkelvloer afgebakken grootbrood en kleinbrood.
Het nieuwe bake-off-concept van Lidl staat al in meer dan twintig filialen, bevestigt woordvoerder Selma Nederhoed van Lidl in de nieuwste editie van Foodmagazine die vrijdag verschijnt. Hoewel de discounter nog altijd niet over een landelijke uitrol heeft besloten, neemt het aantal winkels waar grootbrood en kleinbrood in de winkel wordt afgebakken snel toe. Op basis van de snelle uitbreiding is het dan ook ondenkbaar dat Lidl niet doorzet met bake-off.
Testen
Lidl-woordvoerder Selma Nederhoed: ‘Het betreft nog altijd een test. We zijn nog steeds bezig om de juiste invulling te kiezen voor onze formule.’ De nieuwe bake- off-afdeling staat in onder meer Surhuisterveen, Muiden, Tilburg, Ommen, Zeewolde, Lelystad en Amsterdam. Lidl opent in april ook in de nieuwe winkel in thuishaven Huizen – naast het nieuwe hoofdkantoor – een bake-off afdeling.
Surhuisterveen
Surhuisterveen had in november 2010 de primeur. Brood is hier het absolute speerpunt met vers gebakken maïsbrood en meergranenbrood. In kleinbrood gaat het om stokbrood, koffiebroodjes, meergranenbroodjes, pistolets, croissants en chocoladebroodjes. De toevoeging heeft een grote impact op het winkelbeeld bij Lidl. De discounter voegt echter tevens de nodige kosten toe aan het discountconcept.
Wij hebben er al een meer dan een jaar 1. Heerlijkquote:
Die vind ik goor, net of je schillen aan het drinken bent.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Te zuur.. ik vind de gewone verse jus erg goed.
Juist de wijn vind ik ietwat minder, die vind ik bij de Aldi stukken beter. Komt ook een stuk minder goedkoop over doordat je daar gewoon verschillende merken hebt, terwijl bij de Lidl ik veelal Cimarosa zie staan, en dan telkens met een ander land van herkomst. Bij de Aldi is dat gevarieerder. De El Arbol (Chili) Cabernet Sauvignon van de Aldi a <3 euro is echt fantastisch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:59 schreef opa_sigaar het volgende:
De wijn van de Lidl vloeit hier rijkelijk.
Verder koop ik er bijna alles, vis, vlees groenten etc. alleen het brood vind ik te droog.
Juist! Heb net de handsinasappels uitgeperstquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:39 schreef Fenomeno het volgende:
Groente en fruit is bij de Lidl het beste van alle supermarkten waar ik fruit van op heb, vooral de sinaasappels zijn echt heerlijk.
Het viel me op dat echt bijna alle broden aan de onderkant kleine gaten hebben in de verpakking. Ik heb geen idee wat ze ermee doen maar de verpakking is iig net zo kut als het brood zelf. Nahja, van witbrood kan je nog tosti's maken.quote:
Dat was ook al zo toen ik daar voor het eerst kwam, 4 jaar geleden. Als je lief en blond bent kun je wel een euro lenen van de bewaker voor de kluisjesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Kluisjes in de supermarkt
Lees dit topic even voor je naar de Lidl in de Amsterdamse-Poort gaat
Die zijn echt verrukkelijk! Ik ga ze van de week halen, dan maar duurder.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Wel grappig:
Deze week die luxe beschuiten :10 voor 1.49
Volgende week in de folder: 10 voor 1.69
nu zijn ze weer hard en knapperigquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:25 schreef Katinkat het volgende:
De laatste paar keer waren de augruken zacht, ik koop ze er dus niet meer.
Rond de feestdagen hebben ze blikjes heerlijke italiaanse tomatensoep 0,79 euro. Ik koop dan altijd flink in.
Ah ja, heb ik ook 2 van gekocht laatste maand. Kipfilet met kruidenboter, pesto toch ongeveer? Maar die heb ik al vaker gezien dacht ik.quote:Op maandag 9 april 2012 20:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Van de week had ik kipfilet in een soort pestosaus/marinade, die alleen in de oven hoefde. Heerlijk!
Lidl en Aldi samen hebben ongeveer 30% van de markt in handen in Duitsland, een zeer lastige markt voor supermarkten, waar bedrijven als Wallmarkt genadeloos flopten. Dit is niet voor niets.quote:Op zondag 15 april 2012 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Kan zijn dat ze er al langer zijn, maar ik heb de Lidl pas sinds kort ontdekt.....Wist niet dat ze er zulke lekkere dingen hadden, dacht altijd dat het goedkope zooi was. Maar wat een heerlijkheden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |