Mee eensquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:25 schreef 18konijn het volgende:
Mijn toppers:
• de red pearl tomaten, net zo lekker als tasty tom van AH, maar half zo duur!
• de kleine blauwe blikjes witte tonijn (atun blanco), veel lekkerder dan de kattenvoerblikken van John West en zo.
• de diepgevroren kabeljauw in kiloverpakking
• In het algemeen de artikelen bij buitenlandse acties, zoals Italiaanse koekjes, Griekse noga, Spaanse jamón Ibérico
Wat hebben ze in Duitsland meer dan in Nederland dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:34 schreef Resistor het volgende:
Ik mis nu al de Duitse Grillmeister producten
Wat ze hier in .nl hebben is daar een slap aftreksel van. Spareribs, steaks, pakketten...
Jammer dat de vakantie voorbij is. (en die dingen zijn ook goed te doen in de grillpan)
een prijsverhoging van 80%, schandaligquote:Op woensdag 11 mei 2011 14:26 schreef Zana het volgende:
Is de cola light van 38 cent naar 65 cent gegaan, zag ik dit goed vandaag???
Tis wel echt veel inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een prijsverhoging van 80%, schandalig
Naar mijn idee hebben ze in Duitsland veel grotere stukken vlees. Spareribs en steaks van het formaat wat je in een echt steakhouse krijgt zeg maar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat hebben ze in Duitsland meer dan in Nederland dan?
Ik vond het vorig jaar een stuk slechter in Duitsland namelijk...
wel in de gewone supermarktquote:Op vrijdag 20 mei 2011 20:52 schreef chocolatelover het volgende:
ik heb twee weken geleden uit een duitse lidl in de eifel lavazzo koffiepads meegenomen. Zo lekker!! Maar hier hebben ze die niet
Die zijn lekker.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef Poppejans het volgende:
Ze hebben er nep Winner Taco's ijs! Meegenomen, weet nog niet of ze lekker zijn.
Die zonder notne is echt de beste melkchocolade die je in een supermakrt kunt krijgen.quote:
Inderdaad lekker maar soms zijn de koekjes te zacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |