Nou ik woon daar niet maar was daar in de omgeving ivm werk, dit zeggen ze tegen iedereen! Twee man sterk is het team van bewakersquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:43 schreef sinepedraap het volgende:
In wat voor pauperbuurt woon je danEn zeggen ze dit serieus tegen iedereen? Lijkt me sterk namelijk.
Haha zullen wel geen normale klanten komen dus.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou ik woon daar niet maar was daar in de omgeving ivm werk, dit zeggen ze tegen iedereen! Twee man sterk is het team van bewakers
ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ze hebben alleen zichzelf ermee. Ik zou dan wel naar een andere super gaan.
Dat komt omdat jij te veel hebt gejat in de winkelquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:40 schreef WammesWaggel het volgende:
Een nieuwe belachelijke ontwikkeling!
Bij de ingang van de Lidl Amsterdamse-Poort hebben ze nu kluisjes, bij de ingang staan er twee bewakers die van je eisen dat je je tas daar opbergt.
Punt is dat je 1 euro nodig hebt aan borg voor het kluisje, maar dan moet je dus wel kleingeld hebben.
Pinnen aan de kassa dan en om 1 euro vragen dan? neen! Dat magt niet! Dus eerst verderop in het winkelcentrum pinnen, dan dat biljet aan de kassa omwisselen voor munten en dan kan je pas je tas in een kluisje kwijt
Verder nadeel is weer dat je een plastic tasje moet kopen met alle gevolgen voor het milieu om je boodschappen van de kassa na betaling naar het kluisje te brengen waar je tas in zit.
Nu snap ik best dat er Creoolse en Roemeense mensenbroeders daar soms tassen vol met servetjes ontvreemden maar dit is toch belachelijk onvriendelijk jegens de zoete burger die gewoon voor zijn dagelijks broos arbeid levert aan de samenleving?
Dan zou ik toch eerder voor het ouderwetsche fouilleren gaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Terecht, ben voorstander om body scans bij supermarkten te gebruiken.
Wat heb je allemaal mee kunnen nemen zonder te betalen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:45 schreef error_404 het volgende:
Ik was laatst in het noorden in een AH, waar ze niet eens een entreepoortje hadden! Je kon zo door de deur direct de winkel in en uit lopen. Geen bewaking, geen controle of toezicht. Niets!
Nee heus nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:48 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij te veel hebt gejat in de winkel
Was ook maar een grapquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee heus nietalhoewel het fruit van de Lidl vaak wel beter is dan bij de AH
Klinkt als AH Stadskanaalquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:45 schreef error_404 het volgende:
Ik was laatst in het noorden in een AH, waar ze niet eens een entreepoortje hadden! Je kon zo door de deur direct de winkel in en uit lopen. Geen bewaking, geen controle of toezicht. Niets!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |