Jij houdt die scores ook op een lijstje in je binnenzak bij?quote:Op zondag 28 november 2010 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil ook opscheppen: ik ben op het moment de op-een-na beste discussievoerder van POL
Ik heb 116 notes.quote:Op zondag 28 november 2010 23:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mag je me echt?Ondanks de notes, gebeurtenissen in de KLB, je overvolle post etc?
Met een beetje hulp van ons..quote:Op zondag 28 november 2010 23:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil ook opscheppen: ik ben op het moment de op-een-na beste discussievoerder van POL
Was wel blij toen Tom met een tussenstand kwam. Toen ik gelijk zien hoe hoog ik stond. Verder kick ik op verkiezingenquote:Op zondag 28 november 2010 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij houdt die scores ook op een lijstje in je binnenzak bij?
zo veel....quote:
Dan moet ook wel als ik bedenk hoe vaak jij mij weer een 2e kans hebt gegeven, nadat jij mij weer voor de zoveelste keer bande. Of hoe vaak jij op mij reageert.quote:
SneakyPete. En ik heb potdomme zelf op hem gestemd.quote:Op zondag 28 november 2010 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van ons..![]()
Wie staat er op 1? En wordt er uberhaupt nog wel gestemd??
Ik ben verd**** geband geweest... Snap het nog nietquote:
Dat valt nog mee dan. Maar ik denk dat ik hier meer uitgehaald heb dan jij ...quote:
Ferdo vond mij nooit zo lief in VKZ. En ik wil nog wel eens met harde bewoorderingen reageren, eerlijk is eerlijk. Maar slechts twee keer geband. Een keer door remlof.quote:Op zondag 28 november 2010 23:57 schreef Zolcon het volgende:
[..]
zo veel....
ik heb 1 keer een ban gehad en maar 3 notes.
EXA-SC wat een tijd. Als ThaTim weer eens langs komt dan herinnert hij me altijd aan Tuut Chips!
da's LIEF bedoeld he???quote:Op zondag 28 november 2010 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan moet ook wel als ik bedenk hoe vaak jij mij weer een 2e kans hebt gegeven, nadat jij mij weer voor de zoveelste keer bande. Of hoe vaak jij op mij reageert.
HOeveel? Ik stuk of 10 keer al denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben verd**** geband geweest... Snap het nog niet
wind je nou niet zo opquote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben verd**** geband geweest... Snap het nog niet
Ik heb ook steeds andere.quote:Op zondag 28 november 2010 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja.. Soms denk ik mensen te herkennen aan hun pic, zijn het ineens anderen... BAH!
Zeker.quote:
Jij reageert soms nogal onbeholpen...tsja. Ik heb soms perioden waarin ik reteveel notes scoor.quote:Op zondag 28 november 2010 23:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt nog mee dan. Maar ik denk dat ik hier meer uitgehaald heb dan jij ...
1x en ik ben daar nog steeds HEEL verontwaardigd over.. Is niks voor mij om zo te reageren en men had dus best kunnen en mogen begrijpen dat het door die ene ****user kwam...quote:Op zondag 28 november 2010 23:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
HOeveel? Ik stuk of 10 keer al denk ik.
WTF 2 keer geband met 116 notes????? men, dat heb jij echt zoooooooooo geluk gehad.quote:Op zondag 28 november 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ferdo vond mij nooit zo lief in VKZ. En ik wil nog wel eens met harde bewoorderingen reageren, eerlijk is eerlijk. Maar slechts twee keer geband. Een keer door remlof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Meer mensen hier ooit geband? Wel eens een waarschuwing onvangen door Lavenderrr (terecht toen).quote:Op zondag 28 november 2010 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ferdo vond mij nooit zo lief in VKZ. En ik wil nog wel eens met harde bewoorderingen reageren, eerlijk is eerlijk. Maar slechts twee keer geband. Een keer door remlof.
Niet als je zo'n stomme correcte saaie snertmiep als ik bent...quote:Op zondag 28 november 2010 23:59 schreef Zolcon het volgende:
[..]
wind je nou niet zo op![]()
een ban hoort er gewoon bij.
Aaaaaaaawquote:Op maandag 29 november 2010 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet als je zo'n stomme correcte saaie snertmiep als ik bent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |