quote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
luilakken, niemand opent meteen nieuw topic
You go girrrrrlllquote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
hou me niet tegen fokkers
ik ga een bitchslap geven
tis wel leuk maar zo boeiend nou ook wer nietquote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
luilakken, niemand opent meteen nieuw topic
Jij mept er maar op los. Dit was de 2e alquote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
hou me niet tegen fokkers
ik ga een bitchslap geven
jawelquote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
tis wel leuk maar zo boeiend nou ook wer niet
Zomerfruit. En het is winter.quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Aardbeien zijn trouwens echt duur, weer.
4 euro voor 500 gr. [/random]
Straks Jan!
quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef Asskimo het volgende:
Die Lorenzo is net iemand uit Harold & Kumar Go To White Castle. Die sjappies die zich Xtremes ofzo noemen.. Net zo fake.
Kiek er nie neffe ey!quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoi chips... hmmm chips....
*ff in de kast kieke
daarom opende jij hem ook weerquote:
Daar word je toch inderdaad schijtziek vanquote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
Het had al afgelopen moeten zijn. Al die reclame en oninteressante tussenstukjes ook
whut??? ik wacht wel tot volgend jaar.quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Aardbeien zijn trouwens echt duur, weer.
4 euro voor 500 gr. [/random]
Straks Jan!
maakt niks uitquote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Jij mept er maar op los. Dit was de 2e al
Shit een mod!!quote:Op zondag 28 november 2010 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar word je toch inderdaad schijtziek van.
quote:
en welke regio kom jij eigenlijk vandaan, brabo??quote:
Haha ik weet het, maartoch!quote:
Ben je om half 11 's avonds nog aan het stofzuigen?quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
HAHA aww, doggeh is vet bang voor de stofzuiger, die rent heel het huis door
Nee mamaquote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ben je om half 11 's avonds nog aan het stofzuigen?
Ja in de finale nu heb ik geen enkel moment meer dat ik denk van ach hij is oké.quote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
Oké, NU (ja, nu pas), ga ik Lorenzo ook bloedirritant vinden.
ja die zat ook gewoon sneaky te lurkenquote:
Ook richting Helmond.quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
en welke regio kom jij eigenlijk vandaan, brabo??
Ik schrik dan ook altijd een klein beetje. Net als wanneer ik in de auto keihard aan het zingen ben met 1 hand op het stuur en ik zie een politiewagen voorbij rijden, dan houd ik heel snel m'n mond dicht en doe ik beide handjes op het stuur.quote:
quote:
Niemand?quote:Op zondag 28 november 2010 22:21 schreef Henkmanz het volgende:
Hoe heette dat nummer waar Lorenzo z'n solodans op deed?
quote:Op zondag 28 november 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrik dan ook altijd een klein beetje. Net als wanneer ik in de auto keihard aan het zingen ben met 1 hand op het stuur en ik zie een politiewagen voorbij rijden, dan houd ik heel snel m'n mond dicht en doe ik beide handjes op het stuur.
Doe jij ook wel eens. In bepaalde SC'squote:Op zondag 28 november 2010 22:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja die zat ook gewoon sneaky te lurken
hoelang had je die al klaar liggenquote:
Kwam spontaan in me op!quote:Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
hoelang had je die al klaar liggen
Ja, ik!quote:
yayquote:
Ja, op jan en els stemmenquote:Op zondag 28 november 2010 22:28 schreef -Peach het volgende:
Vond het eigenlijk best wel een van de mooiste dansen van vandaag
quote:Op zondag 28 november 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Je mag natuurlijk ook niet zomaar bij Scapino werken
daar heb ik niks aanquote:
Heb ik z'n promopraatje altijd verkeerd begrepen, of wat?quote:
ons gezellig samenzijnquote:Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Franneh het volgende:
Oke schatjes HET MOMENT.![]()
![]()
en daarbij ook het einde van ons topic.![]()
't Is zo'n misleidende glijer, ons Jantje!quote:Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik z'n promopraatje altijd verkeerd begrepen, of wat?
Bitterballen vreten bij jouquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ons gezellig samenzijn
wat nu op zondagavond ???
quote:Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Franneh het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
LORENZO MOEST ERUIT GODVERDETERING
wat valt er weer te volgenquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ons gezellig samenzijn
quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef livelink het volgende:
Kut, Lise eruit. En ik heb serieus wel 20x geprobeerd op haar te stemmen. Telkens de in-gesprek-toon![]()
![]()
Ja, welke kerel gaat er nou überhaupt SMS'en naar een programma?quote:Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
pffff. Stelletje fappende snollen op de sms.
Euh. Een SC opzoeken/opstarten? 'help ons een SYTYCDloos jaar door'quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ons gezellig samenzijn
dunno, we vinden elkaar wel weer...quote:
Komt omdat je duimen te dik zijn!quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ja, welke kerel gaat er nou überhaupt SMS'en naar een programma?
Ik kijk dit voor de vrouwen, maar smsen zal ik nooit doen.
Glee clubquote:Op zondag 28 november 2010 22:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dunno, we vinden elkaar wel weer...
Als t voorbestemd is....................................
Het lot.quote:Op zondag 28 november 2010 22:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dunno, we vinden elkaar wel weer...
Als t voorbestemd is....................................
Lieve schattekes, kom ons opzoeken in de vele andere SYTYCD topics, door het jaar heen zijn er de USA, UK, Canada versies... het hoeft geen heel jaar te duren! Maar ja, 't is wel anders, want geen SC achtige vibe.quote:Op zondag 28 november 2010 22:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Euh. Een SC opzoeken/opstarten? 'help ons een SYTYCDloos jaar door'
dan moet ik vanaf t begin ff terugkijken...quote:
gleequote:
The voice is ok wel leuk. Misschien ook maar es t topic gaan volgen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dan moet ik vanaf t begin ff terugkijken...
the voice is nog een tijdje
kun je dat ook op tv zien dan? ik heb alleen maar goeiekope kabel tv.quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Lieve schattekes, kom ons opzoeken in de vele andere SYTYCD topics, door het jaar heen zijn er de USA, UK, Canada versies... het hoeft geen heel jaar te duren! Maar ja, 't is wel anders, want geen SC achtige vibe.
O rly? Waarom sms je dan?quote:Op zondag 28 november 2010 22:33 schreef Franneh het volgende:
VERLOS ONS UIT ONS LIJDEN
Het verbaast me niks als Lorenzo nog wint ook. allemaal geplannndddtdtdt
Ja die komen toch niet op tv zekerquote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Lieve schattekes, kom ons opzoeken in de vele andere SYTYCD topics, door het jaar heen zijn er de USA, UK, Canada versies... het hoeft geen heel jaar te duren! Maar ja, 't is wel anders, want geen SC achtige vibe.
downloadenbinnenhalenjeweetsquote:Op zondag 28 november 2010 22:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
kun je dat ook op tv zien dan? ik heb alleen maar goeiekope kabel tv.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Weet niet of The Voice wel zo leuk is, daar zit een Calimero in die ze er koste wat kost in willen houden en dat is tenenkrommend als je ziet wat voor talent ze ervoor laten gaanquote:Op zondag 28 november 2010 22:33 schreef -Peach het volgende:
[..]
The voice is ok wel leuk. Misschien ook maar es t topic gaan volgen.
Oh je bedoelt dat muisje dat ook af en toe langskomt piepen?quote:Op zondag 28 november 2010 22:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Weet niet of The Voice wel zo leuk is, daar zit een Calimero in die ze er koste wat kost in willen houden en dat is tenenkrommend als je ziet wat voor talent ze ervoor laten gaan
Dat, en 't gaat om het dansen dus tjsa, fuck sympathie, ik ben toch voor Lorenzo nu.quote:Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef livelink het volgende:
Tja, ik vind Floris echt niet zoveel beter dan Lorenzo. Sympathieker, dat wel.
Nee want lijnen gesloten haaaaaaaquote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef IbeBen het volgende:
4-0Kom maar op met de Lorenzo sympathie votes :p
doe MOET ik straks ff terugzien!quote:
NEE ga terug naar je autotopicquote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef Anne het volgende:
Ik vind Lorenzo eigenlijk beter.. en cute.
Ik zie daar allemaal mensen als BN'er staan waarvan ik denk... waarom?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef Anne het volgende:
Ik vind Lorenzo eigenlijk beter.. en cute.
Was nog open tijdens de battlequote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef Kakaroaches het volgende:
Waarom sluiten ze de lijnen voordat de battle is geweest ?
20 minuten geleden volgens tv gids! Herhaling dit!quote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef Goodbye het volgende:
WANNEER IS DIT NOU EENS AFGELOPEN VERDORIE
Ja Daphne Deckers zei dat vanmiddag ook al op hyves dat ze dr heen ging.quote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie daar allemaal mensen als BN'er staan waarvan ik denk... waarom?
Als Floris dit nog verliest snapt Nederland er geen fuck van
Zijn kapper heeft een te kort armpje... da's zieligquote:
inddquote:Op zondag 28 november 2010 22:38 schreef benchMarc het volgende:
Wat is nou mooier dan degene die vorige keer een blessure opliep, een comeback maakt en dit jaar de winnaar wordt? Hero story all the way
Maar het zal vast wel eerlijk zijn allemaal.
Ohjaquote:Op zondag 28 november 2010 22:39 schreef -Peach het volgende:
Zouden we dit eigenlijk niet ergens in een café kijken?
floris die wintquote:Op zondag 28 november 2010 22:38 schreef benchMarc het volgende:
Wat is nou mooier dan degene die vorige keer een blessure opliep, een comeback maakt en dit jaar de winnaar wordt? Hero story all the way
Maar het zal vast wel eerlijk zijn allemaal.
Ik zit al 3 uur in m'n eentje achter een baco'tje aan een lege tafel met de geur van pis en lauw bier doordringend in m'n neusgat.quote:Op zondag 28 november 2010 22:39 schreef -Peach het volgende:
Zouden we dit eigenlijk niet ergens in een café kijken?
Normaal rdam maar nu toch echt groninguhhquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit al 3 uur in m'n eentje achter een baco'tje aan een lege tafel met de geur van pis en lauw bier doordringend in m'n neusgat.
Gewoon af en toe opstaan om naar de WC te gaan, zoveel mis je ook weer nietquote:Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit al 3 uur in m'n eentje achter een baco'tje aan een lege tafel met de geur van pis en lauw bier doordringend in m'n neusgat.
NEEquote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Henkmanz het volgende:
Kan iemand me vertellen op welke track Lorenzo danste (z'n solo)?
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Henkmanz het volgende:
neequote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Henkmanz het volgende:
Joh dat is iedereen al lang weer vergeten? Welke solo? Wie is Lorenzo?quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Henkmanz het volgende:
Je had al terug kunnen zijnquote:
ja dat blijkt nu, ik zit nog steeds te knijpenquote:
Was Lorenzo niet die tweede was geworden na Floris?quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Joh dat is iedereen al lang weer vergeten? Welke solo? Wie is Lorenzo?
Slayer - Angel of deathquote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Henkmanz het volgende:
Google eens op 'cirque du soleil'quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Henkmanz het volgende:
Hoe vaak heb je nou gestemd?quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Merel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Google eens op 'cirque du soleil'
quote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Ewelina het volgende:
Op welk nummer was eigenlijk de dans van Jan en Els?
quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Merel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Holy_Goat het volgende:
nog even keihard zeiken overigens: natascha was wat mij betreft naast floris echt de nummer 1
I drove all night van Celine Dion.quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Henkmanz het volgende:
Ja, en net Robertoquote:
Radiohead-Creepquote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Ewelina het volgende:
quote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Google eens op 'cirque du soleil'
Niet eens zo heel vaak hoor. Daarom moedig ik anderen vooral ook aan om het te doenquote:
gmta again kiijk boven jequote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef -Peach het volgende:
Hey de mama van Floris is vanmorgen vergeten haar pyjama uit te doen!
'Creep', volgens mij een akkoestische versie van Radiohead. Of een cover van een gast die op Thom Yorke wilde lijken qua stem.quote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Ewelina het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Holy_Goat het volgende:
verlossende uitslag: lorenzo is terminaal ziek.
Franneh, GMTAquote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef Franneh het volgende:
de moeder van floris is haar pyama vergeten uit te doen![]()
te laat ik had em al gepostquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
'Creep', volgens mij een akkoestische versie van Radiohead. Of een cover van een gast die op Thom Yorke wilde lijken qua stem.
Lorenzoona uit?quote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Doe mij die ex van lorenzo maar, die is wel cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |