quote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
luilakken, niemand opent meteen nieuw topic
You go girrrrrlllquote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
hou me niet tegen fokkers
ik ga een bitchslap geven
tis wel leuk maar zo boeiend nou ook wer nietquote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
luilakken, niemand opent meteen nieuw topic
Jij mept er maar op los. Dit was de 2e alquote:Op zondag 28 november 2010 22:19 schreef Anonymousz het volgende:
hou me niet tegen fokkers
ik ga een bitchslap geven
jawelquote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
tis wel leuk maar zo boeiend nou ook wer niet
Zomerfruit. En het is winter.quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Aardbeien zijn trouwens echt duur, weer.
4 euro voor 500 gr. [/random]
Straks Jan!
quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef Asskimo het volgende:
Die Lorenzo is net iemand uit Harold & Kumar Go To White Castle. Die sjappies die zich Xtremes ofzo noemen.. Net zo fake.
Kiek er nie neffe ey!quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hoi chips... hmmm chips....
*ff in de kast kieke
daarom opende jij hem ook weerquote:
Daar word je toch inderdaad schijtziek vanquote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef Goodbye het volgende:
Het had al afgelopen moeten zijn. Al die reclame en oninteressante tussenstukjes ook
whut??? ik wacht wel tot volgend jaar.quote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Aardbeien zijn trouwens echt duur, weer.
4 euro voor 500 gr. [/random]
Straks Jan!
maakt niks uitquote:Op zondag 28 november 2010 22:20 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Jij mept er maar op los. Dit was de 2e al
Shit een mod!!quote:Op zondag 28 november 2010 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar word je toch inderdaad schijtziek van.
quote:
en welke regio kom jij eigenlijk vandaan, brabo??quote:
Haha ik weet het, maartoch!quote:
Ben je om half 11 's avonds nog aan het stofzuigen?quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
HAHA aww, doggeh is vet bang voor de stofzuiger, die rent heel het huis door
Nee mamaquote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ben je om half 11 's avonds nog aan het stofzuigen?
Ja in de finale nu heb ik geen enkel moment meer dat ik denk van ach hij is oké.quote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Cee het volgende:
Oké, NU (ja, nu pas), ga ik Lorenzo ook bloedirritant vinden.
ja die zat ook gewoon sneaky te lurkenquote:
Ook richting Helmond.quote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
en welke regio kom jij eigenlijk vandaan, brabo??
Ik schrik dan ook altijd een klein beetje. Net als wanneer ik in de auto keihard aan het zingen ben met 1 hand op het stuur en ik zie een politiewagen voorbij rijden, dan houd ik heel snel m'n mond dicht en doe ik beide handjes op het stuur.quote:
quote:
Niemand?quote:Op zondag 28 november 2010 22:21 schreef Henkmanz het volgende:
Hoe heette dat nummer waar Lorenzo z'n solodans op deed?
quote:Op zondag 28 november 2010 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik schrik dan ook altijd een klein beetje. Net als wanneer ik in de auto keihard aan het zingen ben met 1 hand op het stuur en ik zie een politiewagen voorbij rijden, dan houd ik heel snel m'n mond dicht en doe ik beide handjes op het stuur.
Doe jij ook wel eens. In bepaalde SC'squote:Op zondag 28 november 2010 22:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja die zat ook gewoon sneaky te lurken
hoelang had je die al klaar liggenquote:
Kwam spontaan in me op!quote:Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
hoelang had je die al klaar liggen
Ja, ik!quote:
yayquote:
Ja, op jan en els stemmenquote:Op zondag 28 november 2010 22:28 schreef -Peach het volgende:
Vond het eigenlijk best wel een van de mooiste dansen van vandaag
quote:Op zondag 28 november 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Je mag natuurlijk ook niet zomaar bij Scapino werken
daar heb ik niks aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |