quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Joh dat is iedereen al lang weer vergeten? Welke solo? Wie is Lorenzo?
quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Holy_Goat het volgende:
nog even keihard zeiken overigens: natascha was wat mij betreft naast floris echt de nummer 1
I drove all night van Celine Dion.quote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Henkmanz het volgende:
Kan iemand me vertellen op welke track Lorenzo danste (z'n solo)?
Ja, en net Robertoquote:
Radiohead-Creepquote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Ewelina het volgende:
Op welk nummer was eigenlijk de dans van Jan en Els?
quote:
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Google eens op 'cirque du soleil'
Niet eens zo heel vaak hoor. Daarom moedig ik anderen vooral ook aan om het te doenquote:
gmta again kiijk boven jequote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef -Peach het volgende:
Hey de mama van Floris is vanmorgen vergeten haar pyjama uit te doen!
'Creep', volgens mij een akkoestische versie van Radiohead. Of een cover van een gast die op Thom Yorke wilde lijken qua stem.quote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Ewelina het volgende:
Op welk nummer was eigenlijk de dans van Jan en Els?
quote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Holy_Goat het volgende:
verlossende uitslag: lorenzo is terminaal ziek.
Franneh, GMTAquote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef Franneh het volgende:
de moeder van floris is haar pyama vergeten uit te doen![]()
te laat ik had em al gepostquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
'Creep', volgens mij een akkoestische versie van Radiohead. Of een cover van een gast die op Thom Yorke wilde lijken qua stem.
Lorenzoona uit?quote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Doe mij die ex van lorenzo maar, die is wel cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |