Heb ik z'n promopraatje altijd verkeerd begrepen, of wat?quote:
ons gezellig samenzijnquote:Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Franneh het volgende:
Oke schatjes HET MOMENT.![]()
![]()
en daarbij ook het einde van ons topic.![]()
't Is zo'n misleidende glijer, ons Jantje!quote:Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik z'n promopraatje altijd verkeerd begrepen, of wat?
Bitterballen vreten bij jouquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ons gezellig samenzijn
wat nu op zondagavond ???
quote:Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Franneh het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
LORENZO MOEST ERUIT GODVERDETERING
wat valt er weer te volgenquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ons gezellig samenzijn
quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef livelink het volgende:
Kut, Lise eruit. En ik heb serieus wel 20x geprobeerd op haar te stemmen. Telkens de in-gesprek-toon![]()
![]()
Ja, welke kerel gaat er nou überhaupt SMS'en naar een programma?quote:Op zondag 28 november 2010 22:29 schreef Cee het volgende:
pffff. Stelletje fappende snollen op de sms.
Euh. Een SC opzoeken/opstarten? 'help ons een SYTYCDloos jaar door'quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ons gezellig samenzijn
dunno, we vinden elkaar wel weer...quote:
Komt omdat je duimen te dik zijn!quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Ja, welke kerel gaat er nou überhaupt SMS'en naar een programma?
Ik kijk dit voor de vrouwen, maar smsen zal ik nooit doen.
Glee clubquote:Op zondag 28 november 2010 22:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dunno, we vinden elkaar wel weer...
Als t voorbestemd is....................................
Het lot.quote:Op zondag 28 november 2010 22:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dunno, we vinden elkaar wel weer...
Als t voorbestemd is....................................
Lieve schattekes, kom ons opzoeken in de vele andere SYTYCD topics, door het jaar heen zijn er de USA, UK, Canada versies... het hoeft geen heel jaar te duren! Maar ja, 't is wel anders, want geen SC achtige vibe.quote:Op zondag 28 november 2010 22:31 schreef -Peach het volgende:
[..]
Euh. Een SC opzoeken/opstarten? 'help ons een SYTYCDloos jaar door'
dan moet ik vanaf t begin ff terugkijken...quote:
gleequote:
The voice is ok wel leuk. Misschien ook maar es t topic gaan volgen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
dan moet ik vanaf t begin ff terugkijken...
the voice is nog een tijdje
kun je dat ook op tv zien dan? ik heb alleen maar goeiekope kabel tv.quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Lieve schattekes, kom ons opzoeken in de vele andere SYTYCD topics, door het jaar heen zijn er de USA, UK, Canada versies... het hoeft geen heel jaar te duren! Maar ja, 't is wel anders, want geen SC achtige vibe.
O rly? Waarom sms je dan?quote:Op zondag 28 november 2010 22:33 schreef Franneh het volgende:
VERLOS ONS UIT ONS LIJDEN
Het verbaast me niks als Lorenzo nog wint ook. allemaal geplannndddtdtdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |