Daarom vroeg ik of er een ander term voor was, want dit is confusing.quote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dat noem je niet samenwonen. Je woont wel samen, maar da's iets anders.
Nietesquote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik of er een ander term voor was, want dit is confusing.
Zou kunnen jaquote:Op maandag 29 november 2010 22:04 schreef eer-ik het volgende:
Haha, ik snapte het prima hoor
Zeg jna, kende ik mevrouw Starke niet via jou?
quote:Op maandag 29 november 2010 22:06 schreef eer-ik het volgende:
Complimenten dan.
Ook aan haar. Krijg veel goeie dingen over d'r te horen als ik de muziek laat horen.
Je moet de hele wedstrijd kijken. De bal werd meerdere keren gewoon 40+ keer rondgetikt met 1 keer raken en hakjes en balletjes achter het standbeen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:52 schreef Stienn het volgende:
Barca wat een team! Iemand een samenvatting van de wedstrijd? Zat in een vergadering tijdens de wedstrijd..
Nederland he!quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:49 schreef IccceeeCold het volgende:
Oooh maar 40 minuten te laat. Waarom gaan mensen zich totaal als een debiel gedragen in het verkeer als er sneeuw ligt?
in Zweden bestaan files nog niet!quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:36 schreef IccceeeCold het volgende:
daar doen ze in zweden niet zo moeilijk over of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
in Zweden bestaan files nog niet!
Ik heb wel eens in de file in Zweden gestaan.. 1 hele kilometer.. omdat de weg van 2 naar 1 baans gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
hele wedstrijd kijken, dan zal ik hem moeten downloaden. Met de geweldige snelheid op dit eiland kan ik beter wachten tot dat ik terug ben.quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:18 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet de hele wedstrijd kijken. De bal werd meerdere keren gewoon 40+ keer rondgetikt met 1 keer raken en hakjes en balletjes achter het standbeen.
Oja: goedemorgen
Laten opsturen met postduifquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef Stienn het volgende:
[..]
hele wedstrijd kijken, dan zal ik hem moeten downloaden. Met de geweldige snelheid op dit eiland kan ik beter wachten tot dat ik terug ben.
L.no!quote:
Ruilen? Mag jij morgen met een gevoelstemperatuur van -15 lopenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef Stienn het volgende:
[..]
hele wedstrijd kijken, dan zal ik hem moeten downloaden. Met de geweldige snelheid op dit eiland kan ik beter wachten tot dat ik terug ben.
Wie zal het zeggenquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zal het topic vanavond nog vol zijn? of word dat dan echt morgenvroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |