Oh, fijn dat..quote:Op maandag 29 november 2010 19:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja, toen ik het besefte zat ik net op de A4.. en uiteraard te hard langs een flitscontrole
Ook een onderdeel van zijn grap I guess.quote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef The_Dean het volgende:
De rest is nep en die van je Corsa is volgens mij niet van dit jaar... dat kan nog niet
Ja, daarom denk ik dat ook. Zijn geloofwaardigheid is even nihilquote:Op maandag 29 november 2010 19:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Ook een onderdeel van zijn grap I guess.
Heul wel. Wel eens in gezetenquote:
Ik zei toch, heb zelf wel eens in een trein naar Limburg gezetenquote:
Office Space?quote:
Wel dit jaarquote:Op maandag 29 november 2010 19:10 schreef The_Dean het volgende:
De rest is nep en die van je Corsa is volgens mij niet van dit jaar... dat kan nog niet
Wanted: Weapons of Fate.quote:
Ah dat kon ook nogquote:
Jup.quote:Op maandag 29 november 2010 21:40 schreef eer-ik het volgende:
Daten jullie?
Groeten terug, hoe dan ook
Min of meer.quote:Op maandag 29 november 2010 21:42 schreef eer-ik het volgende:
Komen jullie beiden uit dezelfde regio?
Hmm.. het is bijna een jaartje geleden.quote:Op maandag 29 november 2010 21:47 schreef eer-ik het volgende:
Haha, sowieso heerlijk om jullie beiden zo blij te zien
Since when is this?
Ja. Samenwonen.quote:Op maandag 29 november 2010 21:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee, bestaat er een term voor?
En ondertussen ff dat gebakje van dean fixen. Moet wel tussen 2 koffiepauzes in te doen zijnquote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ha na mn werk winterbanden op de auto gezet en even onder de motor kap gekeken... Toen even bedacht dat die distributieriem en v-snaar nog wel even vervangen konden worden... 2 uur later en nog wat meer onderdelen die we even hadden vervangen.. puntje bij paaltje... auto staat nog op de brug, distributieriem is nog niet vervangen... morgen nog weer fietsen naar werk en dan in de avonduren nog weer even verder knutselen...!
Dus als je samen met iemand een studentenkamer deelt, dan noem je dat ook samenwonen. Je kan niet meer het verschil zien als je gewoon vrienden bent, een relatie hebt of getrouwd bent.quote:
Dat is een lange lijst.quote:Op maandag 29 november 2010 21:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ha na mn werk winterbanden op de auto gezet en even onder de motor kap gekeken... Toen even bedacht dat die distributieriem en v-snaar nog wel even vervangen konden worden... 2 uur later en nog wat meer onderdelen die we even hadden vervangen.. puntje bij paaltje... auto staat nog op de brug, distributieriem is nog niet vervangen... morgen nog weer fietsen naar werk en dan in de avonduren nog weer even verder knutselen...!
moet ik wel eerst mn motor even hebben draaien weer!quote:Op maandag 29 november 2010 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En ondertussen ff dat gebakje van dean fixen. Moet wel tussen 2 koffiepauzes in te doen zijn.
Nee, dat noem je niet samenwonen. Je woont wel samen, maar da's iets anders.quote:Op maandag 29 november 2010 21:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus als je samen met iemand een studentenkamer deelt, dan noem je dat ook samenwonen. Je kan niet meer het verschil zien als je gewoon vrienden bent, een relatie hebt of getrouwd bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |