quote:Cabriolets met een stoffen kap lijken uit te sterven. Wil je als autofabrikant meetellen, dan monteer je tegenwoordig een stalen klapdak op je cabrio. Diverse automerken gingen Opel al voor. Met de Astra TwinTop bindt Opel de strijd aan met de concurrentie.
De Astra TwinTop heeft een uit drie delen bestaand klapdak, waardoor er helaas een ontsierende naad midden op het dak zichtbaar is. Maar tegenover dit esthetische nadeel staan wel voordelen. De kap verlangt in opgevouwen toestand uiteraard minder ruimte dan een kap die uit minder delen bestaat; de bips van de Astra is dus compacter.
Arm in de lucht
Het ‘ombouwen’ van de Astra TwinTop neemt zo’n dertig seconden in beslag. Voor je gevoel duurt de metamorfose nog langer, want je brengt het dak in beweging met behulp van een druktoets ter hoogte van de binnenspiegel, die je gedurende de hele exercitie moet vasthouden. Je zit dus bijna een halve minuut met je arm in de lucht. Maar goed, je bent wel getuige van een schitterend schouwspel. Begeleid door zoemende geluiden van diverse elektromotoren breekt het dak zich in drie stukken, die in het wilde weg door de lucht lijken te vliegen. Kunststof delen, die later de afdekkap zullen vormen, scharnieren ogenschijnlijk lukraak alle kanten op. Je vraagt je een moment af of het nog goed komt met het klapdak. Maar uiteindelijk valt alles keurig op z’n plaats en ligt de kap keurig opgeborgen onder de achterklep.
Cabriogevoel
Eenmaal achter het stuur, ervaar je in de Astra het cabriogevoel. In de Opel neem je plaats op hoog gemonteerde stoelen en heeft de wind vrij spel met je haardos. Aan boord van de auto heb je, vooral als het harder gaat, meer last van windwervelingen in het interieur. De koude laat zich maar moeizaam uit het binnenste van de Astra verdrijven. Uit de ventilatieopeningen komen dunne luchtstralen die slechts de handen warm houden.
Het meubilair van de Astra biedt een prettige zit en de stoelen zijn goed instelbaar, een prima combinatie met het stuurwiel dat je lekker dicht naar je toe kunt halen. Kritiek op de Astra betreft de bediening van de hendels voor de richtingaanwijzers en ruitenwissers. Die moet je met exact de juiste druk aantippen, zodat ze precies dat doen wat je wilt. Het dashboard is zakelijk. De vouw in de motorkap lijkt doorgetrokken in het dashboard. De gebruikte materialen voelen prettig aan en ook erg stevig. Een ergonomisch minpunt is de plaatsing van de bedieningsknoppen voor de klimaatbeheersing. Deze zitten erg laag in de middenconsole en om ze te bedienen moet je je blik net iets te lang van de weg houden.
Springerig
In de Opel hebben kraakjes en piepjes de overhand wanneer de ondergrond niet al te strak is. Week is het onderstel van de Astra TwinTop niet. Bulten in het wegdek geeft het onderstel nadrukkelijk door aan de inzittenden. Die oneffenheden maken de TwinTop soms enigszins springerig en het is ook vooral dan dat het torderen van de carrosserie opvalt. Het stuurgedrag valt te kenschetsen als minder communicatief dan sommige concurrenten. En ook de stuurinrichting voelt minder direct aan dan de concurrentie en bewaart meer afstand tot wat er onder de voorwielen gebeurt.
quote:Lengte/breedte/hoogte 4476 mm/ 1759 mm/ 1414 mm
Wielbasis 2614 m
Gewicht 1513 kg
Laadvermogen 470 kg
Aanhangermassa geremd/ongeremd 1200 kg/ 750 kg
Kofferruimte 205-440 l
Tankinhoud 52 l
quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Helaas, geen koeken maar bloemen op tafel deze foto is al een half jaar minimaal oud.quote:
Gekkie, die kun je toch niet eten!quote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Helaas, geen koeken maar bloemen op tafel
Jawellquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Die vielen mij ook al op![]()
!
[..]
Wat? Is toch mooi.
Tuulk wel gesuikerdquote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Gekkie, die kun je toch niet eten!![]()
Ja, daar gaf ik dan ook antwoord op. Lulloquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Die vraag van waar je zit was voor Ml-tje bedoelt
Ja en dat is mijn huiskamer die Anne postquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef PeuRac het volgende:
Die vraag van waar je zit was voor Ml-tje bedoelt
Aah, weet ik veelquote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en dat is mijn huiskamer die Anne post
Daar kan ik ook al antwoord op geven: Hoeksche Waardquote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah, weet ik veelen waar staat die huiskamer?
Puhh slimmerdje, overigens SD alweer deze kant uit?quote:Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar kan ik ook al antwoord op geven: Hoeksche Waard
Zucht. Ik weet ook alles.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Puhh slimmerdje, overigens SD alweer deze kant uit?
* langs de snelweg gaat staan.quote:Op zondag 28 november 2010 21:35 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
. Kun je hem weer deze kant op sturen?
Neequote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
* langs de snelweg gaat staan.
Moet zeker een motormuis hebben?
Ahquote:Op zondag 28 november 2010 21:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee! Hij was met de Benz
.
En dankjewel alvast![]()
.
Ow? Waarom dan?quote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ahheb gisteravond nog een auto tegengehouden dus vooruit
Een *****zak die net op zijn benen kon staan..quote:
En dat is?quote:
De OP van dit topic.quote:
Lul niet dat was de vorige alquote:
Nee, jij klaagt nooit gelukkigquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, jij klaagt nooit gelukkig
Langs jouw kant kom ik niet; ik krijg daar vaak bonje met de Hermandad, iets met te laag vliegen, of politieauto's inhalen op de snelweg met 130quote:Op zondag 28 november 2010 21:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Puhh slimmerdje, overigens SD alweer deze kant uit?
Oh echt? dan zijn die voor 7enen nog niet wakker denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Langs jouw kant kom ik niet; ik krijg daar vaak bonje met de Hermandad, iets met te laag vliegen, of politieauto's inhalen op de snelweg met 130
Zegt de anoniemste crewmember everquote:
Er is genoeg stuk aan dat ding, maar geen zin meer om dat te repareren.quote:Op zondag 28 november 2010 22:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Z'n auto doet het een keertje.
Daarom komt ie ons hier weer vervelen..
Ik zat het bij Anne d'r ouders aan tafel nog te vertellen vanavond, dat was op een zaterdagavond/nacht op de A29quote:Op zondag 28 november 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt? dan zijn die voor 7enen nog niet wakker denk ikdan tuf ik nl naar het werk.
huh wut ??quote:Op zondag 28 november 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zegt de anoniemste crewmember ever
Hoe burgerlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zat het bij Anne d'r ouders aan tafel nog te vertellen vanavond, dat was op een zaterdagavond/nacht op de A29
Oh ja zaterdagavond is niet heel handig nee.quote:Op zondag 28 november 2010 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zat het bij Anne d'r ouders aan tafel nog te vertellen vanavond, dat was op een zaterdagavond/nacht op de A29
Ja iddquote:
Dat is nieuwquote:Op zondag 28 november 2010 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
huh wut ??
mijn harses staat in mijn Fobo heur
quote:
Ik werd gedwongenquote:
Nouhou... nieuw... staat er al FF hoorquote:Op zondag 28 november 2010 22:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is nieuwnormaal was het Hooch
zwaaiend met een koekepan jaquote:Op zondag 28 november 2010 22:22 schreef Anne het volgende:
Gedwongen. Ja dáág. Ik heb 6x gevraagd of je het wou.
Je bent zelfs vrijwillig meegegaan als bijrijder.
Mjah ach, meningen kunnen veranderen, en zo herkenbaar is het nou ook weer nietquote:Op zondag 28 november 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
Ow gawd echtelijke ruzie.
Sinds jij riep ik wil niet met mijn hoofd op inet heb ik niet meer gekeken
Truste
quote:
quote:
Wat voor onderdeel ?quote:Op zondag 28 november 2010 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Gevangenis was leukMeteen een heel fijn onderdeel voor de Niva gekocht bij een mede clublid die naar Rusland geweest was
![]()
En daarna 2 uur gereden om mijn broer te helpen met starten![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
Dit is met weinig twijfel de meest kansloze kut OP die bedacht had kunnen worden
Dit is met weinig twijfel de meest kansloze kut OP die bedacht had kunnen worden
Daar is het vast ook mooi weer vandaag.quote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
In April ga ik waarschijnlijk naar een Lada meeting in Hongarije trouwens
Je hebt een week of 6 vrij genomen ??quote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Voordat je reageert
Wat is het toch mooi weer vandaag.
Got that rightquote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef Barcaconia het volgende:
Dit is met weinig twijfel hete meest kansloze kut topic dat bedacht had kunnen worden
Auto update is zoooooooooo relaxedquote:
Ik had mijn oude quote ge-edit en "de" in "het" willen veranderen, er is wat fout gegaan zie ikquote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Got that right
Is het nou De topic, of een hete ??![]()
De topic. Hete kut.quote:Op zondag 28 november 2010 22:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Got that right
Is het nou De topic, of een hete ??![]()
Ik zou zeggen: de trekhaak. In jouw geval zal het het typeplaatje zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het allerbelangrijkste onderdeel aan de achterkant van de auto
Zoek je nog een bijrijder ?quote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Die schijnen zichzelf te blussenquote:
Ik heb liever dat het morgen mooi weer is; vandaag is alweer bijna omquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die schijnen zichzelf te blussen
we rekenen op 2 dagen rijden, gaan meer classics meequote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt een week of 6 vrij genomen ??
juist, trekhaak had ikalquote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: de trekhaak. In jouw geval zal het het typeplaatje zijn.
[..]
Zoek je nog een bijrijder ?
Wat is het toch mooi weer vandaag.quote:
Hoeveel km is het dan ??quote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we rekenen op 2 dagen rijden, gaan meer classics mee
quote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is nu lelijk koud ? Of mooi warm ?quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Het is was godverdomde mooi koud weer vandaag.
Het werd hier net nog even 25 graden en zonnigquote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
De dag is bijna om, en het weer gaat niet meer veranderen, dus ik druk mij prematuur in de VVT uit
Naaisquote:Op zondag 28 november 2010 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee. Een paar tankjes vol
[ afbeelding ]
Ja, ben er best content mee! Lang naar gezocht. Hij heeft er nog 5 liggen, dus als je er een wiltquote:Op zondag 28 november 2010 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naaisvet man, in het russisch
quote:Op zondag 28 november 2010 23:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Stemmen jullie ook op mij voor de tofste auto van fok verkiezing?![]()
Gouden Pet, Vet en Red Verkiezing 2010
ff mijn niva invullen bij 'gouden vet'
(en oxygen natuurlijk bij gouden pet)
quote:Op zondag 28 november 2010 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Het is was godverdomde mooi koud weer vandaag.
Ja dag. 2 mensen die nooit in PTA komen waarvan er eentje stemt op alleen "Niva" en de ander er bijna niet op kwijlt. Dan is even op zijn of haar AT klikken al genoeg.quote:
Oké, jouw nagel is briljantquote:Op maandag 29 november 2010 00:23 schreef Joysa het volgende:
Nu staan er 2 pta topics in mn post history![]()
Dat dus.quote:
Dat ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Sounddragon op 29-11-2010 05:55:49 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Goedemorgen!quote:
Ik zei toch dat het koud was.quote:Er staat hier minus 5.6 op de meter, ik denk dat het toch maar de Benz wordt
Ik krijg mobiel alleen die oranje lay outquote:Op maandag 29 november 2010 00:59 schreef 2cv het volgende:
Een fatsoenlijke lay-out gebruiken is geen optie
Jij zegt ook alles he om indruk te maken op een vrouw whehequote:
ik word al bijna dagelijks wakker naast iemandquote:Op maandag 29 november 2010 09:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij zegt ook alles he om indruk te maken op een vrouw whehe
quote:Op maandag 29 november 2010 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik word al bijna dagelijks wakker naast iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En, verdient dat nog een beetje?The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
Dieren tellen niet he!quote:Op maandag 29 november 2010 09:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik word al bijna dagelijks wakker naast iemand
Check. Gelurkt, niet gepostquote:Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef Joysa het volgende:
Allemaal lurken in mn fobo, en niemand post
koud? waar? ow, buiten, kijken ze dáárom allemaal zo moeilijk ?quote:
quote:
fotos niet leuk genoegquote:Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef Joysa het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 12:16 schreef Anne het volgende:
Mja, ik hoef niet eens te kijken. Alle vriendinnen van Alex zijn dik en lelijk. Behalve het koffiemeisje dan.
ik dnek dat ze zelf heel graag dik en lelijk was geweest, want nu hoef ik haar nietquote:
Dankjequote:Op maandag 29 november 2010 12:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
ik dnek dat ze zelf heel graag dik en lelijk was geweest, want nu hoef ik haar niet
quote:Op maandag 29 november 2010 12:21 schreef Anne het volgende:
KAN IEMAND DIE SCHIJTSINTERKLAADLIEDJES UITZETTEN? danku.
http://www.telegraaf.nl/a(...)Auto_van_het_Jaar_is...__.html?p=1,1quote:En de Auto van het Jaar is...
De Nissan Leaf! De eerste elektrische Auto van het Jaar is een feit.
<knip>
De uitslag Auto van het Jaar 2011:
1. Nissan Leaf (257)![]()
2. Alfa Romeo Giulietta (248)![]()
3. Opel Meriva (244)v![]()
4. Ford C-Max (224)v![]()
5. Citroën C3/DS3 (175)v![]()
6. Volvo S60/V60 (145)v![]()
7. Dacia Duster (132)![]()
Je moet niet te hoge verwachtingen hebben met zulke foto'squote:Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef Joysa het volgende:
Posten dat een foto lelijk is, is ook prima.quote:Op maandag 29 november 2010 12:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet niet te hoge verwachtingen hebben met zulke foto's
Moet jij trouwens zeggenquote:Op maandag 29 november 2010 10:52 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het zelf niet doequote:
Dacht laat me eens inhouden, is weer eens wat anders.quote:Op maandag 29 november 2010 12:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Posten dat een foto lelijk is, is ook prima.
Meesterlijk!quote:
Dit is wel een leuke voor op kantoor ja.quote:
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 28-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 033 Anne
02. 031 Sounddragon
03. 021 Ml-etje
04. 018 Alexxxxx
05. 016 2cv
06. 015 Barcaconia
07. 010 PeuRac
08. 008 Alfisti
09. 005 leolinedance
10. 005 Duvel
11. 004 lipje
12. 004 BaraCuda
13. 001 Joysa
Reeks-statistieken!
Jij zit in rotterdam toch? Hier nog geen sneuuwquote:Op maandag 29 november 2010 15:45 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, vanaf nu kan ik niet meer zeggen dat ik nog geen sneeuw heb gezien
SD zit in Amsterdam:quote:Op maandag 29 november 2010 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij zit in rotterdam toch? Hier nog geen sneuuw
Dacht rotterdam.quote:
quote:
ben nog welkom tot het eind van het jaar zoals het er nu uit zietquote:
Oh ja, kut.quote:Op maandag 29 november 2010 17:38 schreef BaraCuda het volgende:
Heb daarstraks zelfs m'n tank nog even vol gegooid. eventueel voor morgen vroeg mocht het drama zijn
Fijn, normaal ga ik altijd met de trein, morgen moet ik met de auto.quote:Op maandag 29 november 2010 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat ze maar komen. Stoelverwarming aan en gaan met die banaan
Meer gas geven!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op maandag 29 november 2010 17:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Meer gas geven!Krijg je het spontaan warm van ja met rwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja, had je maar een fatsoenlijke wagen moeten hebben!quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef BaraCuda het volgende:
BMW's hebben ook altijd zoveel plezier nu![]()
Die staan me toch altijd een partij te kutten
Ik zou graag met ze ruilenquote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tja, had je maar een fatsoenlijke wagen moeten hebben!
Was dat een jaar of 2 jaar terug ook al niet het geval op die weg?quote:
Kacheltje is wel heerlijk snel warm in de NAquote:Op maandag 29 november 2010 17:44 schreef ook_gek het volgende:
Het begint eng wit te worden hier
Spannend met achterwiel aandrijving en geen enkele hulpmiddel op stuurbekrachtiging na dan.
Oh en veel te brede banden
Huh is dat zo? Zou wel raar zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 18:04 schreef Paladijn het volgende:
Waarom haal je nu nog een BE? vanaf volgend jaar oid mag je gewoon met B dezelfde aanhangwagens trekken
Dat.quote:Op maandag 29 november 2010 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Huh is dat zo? Zou wel raar zijn.
Persoonlijk vind ik dat mensen met caravans en dergelijke gewoon BE moeten hebben.
Waar haal je dat vandaan ?quote:Op maandag 29 november 2010 18:04 schreef Paladijn het volgende:
Waarom haal je nu nog een BE? vanaf volgend jaar oid mag je gewoon met B dezelfde aanhangwagens trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Ja, gefeliciteerd. Weet je al wat je als eerste met je BE gaat trekken?quote:
Geen idee nog. Ik wou gewoon BE hebben. het grote pluspunt is (vind ik) dat ik dan ook een heel grote aanhanger mee mag nemen die lang niet volledig beladen is. Nu mag ik een aanhanger meenemen met een maximaal eigen gewicht + laadvermogen van niet meer dan 1019kg. Met BE mag dat rustig 3 ton ofzo zijn, zolang ik er maar voor zorg dat de aanhanger met inbegrip van lading niet meer weegt dan 1100kg.quote:Op maandag 29 november 2010 18:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, gefeliciteerd. Weet je al wat je als eerste met je BE gaat trekken?
Welk merk en waarom juist dat merk ? Ik heb jarenlang gebruld dat onder een Citroën Michelins moeten omdat dat het beste is omdat appel. Maar toen heb ik eens wat tests gaan lezenquote:Op maandag 29 november 2010 18:15 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm morgen op tijd uit bedje dan maar, heb winterbanden maar niet van het merk dat ik wilde.
Die dingen gingen als warme broodjes.
Heb nu firestone en dat is niet echt de beste volgens mij.quote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welk merk en waarom juist dat merk ? Ik heb jarenlang gebruld dat onder een Citroën Michelins moeten omdat dat het beste is omdat appel. Maar toen heb ik eens wat tests gaan lezen
quote:Op maandag 29 november 2010 05:49 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh
Er staat hier minus 5.6 op de meter, ik denk dat het toch maar de Benz wordtheeft je brommie niet een brakke dynamo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
Was 560 euro kwijtquote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef Anne het volgende:
Hmm, hmm, hmm. Ik ga toch ff kijken hoeveel gaats mijn velgen zijn en even rond informeren![]()
.
Als de prijzen meevallen ga ik er nog eens over nadenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marktplaats checkenquote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Tjeempie. Dat ga ik er echt niet aan uitgeven.
Ja, ik heb ook nog zo'n goedkoop adresjequote:Op maandag 29 november 2010 18:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Marktplaats checkenStaan vaak genoeg 2e handjes op.
http://www.anwb.nl/auto/t(...)nterbanden-2010.htmlquote:Op maandag 29 november 2010 18:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb nu firestone en dat is niet echt de beste volgens mij.
Continentals vind ik lekkerder rijden.
Incl velgen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Tjeempie. Dat ga ik er echt niet aan uitgeven.
Waarom kantelen die lenzen in de koplampen ? Heeft dat nut of is dat alleen om interessanter te lijken ?quote:Op maandag 29 november 2010 18:26 schreef BaraCuda het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=24356
Quattro Conceptgeil ding zeg
Zo'n brander helpt ook om je rug weer te ontdooienquote:
Daar koop ik een aantal BXen voor.quote:
Oh dat valt dus wel meequote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
http://www.anwb.nl/auto/t(...)nterbanden-2010.html
Zelf ben ik voor de Goodyears gegaan. In mijn maat kosten die nu ¤76,40 per stuk op autobandenmarkt.nl
Oftewel: ¤5,10 goedkoper dan toen ik ze zaterdagnacht bestelde
Tip: pluis die test uit en ga voor de prijs naar autobandenmarkt.nl. Staar je niet blind op je vertrouwde merk.quote:
Heb eigenlijk nergens last van hoor. hoe meer sneeuw hoe beter, lekker dwars met dat ding.quote:Op maandag 29 november 2010 17:46 schreef BaraCuda het volgende:
BMW's hebben ook altijd zoveel plezier nu![]()
Die staan me toch altijd een partij te kutten
slicksquote:Op maandag 29 november 2010 18:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nergens last van hoor. hoe meer sneeuw hoe beter, lekker dwars met dat ding.
Wel de juiste banden monteren natuurlijk
Dankje papaquote:
Zomerslicks welteverstaan, met lekker hard rubber.quote:
ik heb beide, alleen nog geen winterbandenquote:Op maandag 29 november 2010 18:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Incl velgen.
Oh en voorruitverwarmingmaar dat geld had ik beter kunnen spenderen aan cruise control.
Ben een beetje lui geweestquote:Op maandag 29 november 2010 18:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tip: pluis die test uit en ga voor de prijs naar autobandenmarkt.nl. Staar je niet blind op je vertrouwde merk.
OPAquote:
Nope, de 11e ben ik pas weer in jouw buurtquote:Op maandag 29 november 2010 18:36 schreef lipje het volgende:
[..]
OPA
zag ik jou zondag niet in deze regio?
Is niet zo moeilijk hoor, gewoon de bovenste nemen. Kan autobandenmarkt.nl die niet leveren in jouw maat dan neem je de 2e. Kan die ook niet geleverd worden ... Enzovoortsquote:Op maandag 29 november 2010 18:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben een beetje lui geweestheb gewoon drie zaken gemaild en uiteindelijk drie aanbiedingen gehad en er 1 gekozen.
Neh, vorig jaar met een maat van me weggeweest die een 325i op zomerbanden had, ben maar aan de kant gaan staan want met zijn tempo kon ik niets uit richten. Véél te langzaam, absoluut geen grip om ook maar iets uit te kunnen richten.quote:
Aha ja ok, wilde ook opslagquote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor, gewoon de bovenste nemen. Kan autobandenmarkt.nl die niet leveren in jouw maat dan neem je de 2e. Kan die ook niet geleverd worden ... Enzovoorts
regio arnhem?quote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nope, de 11e ben ik pas weer in jouw buurt
dan zit ik in Arnhemquote:
Tot er een centimeter of 5 verse sneeuw ligt.quote:Op maandag 29 november 2010 18:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nergens last van hoor. hoe meer sneeuw hoe beter, lekker dwars met dat ding.
Wel de juiste banden monteren natuurlijk
Een vlakke straat zoals op het filmpje is wel wat anders als een heuveltje.quote:Op maandag 29 november 2010 19:46 schreef daNpy het volgende:
Eerder een gebrek aan juiste banden. Een FWD komt een heuveltje ook niet op op zomersloffen hoor
Dat is geen vlakke straat, daar zit een geul anders zou de auto niet telkens terug rollen he. Dat soort straten zijn ook wat bol om het water af te laten lopen. Maar hij heeft zichzelf wel goed ingespaait iddquote:Op maandag 29 november 2010 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een vlakke straat zoals op het filmpje is wel wat anders als een heuveltje.
Door dat soort straatjes kom je prima doorheen met fwd.
In mijn dakdekkerstijd deden we niet anders; wel ff oppassen, wenkbrauwen zijn zó weg, en als je je wimpers verschroeit ben je niet blij, dan gaan je ogen niet meer openquote:
Zo. Dat mag ie bij mij best wel even doen hoor. Rijdt ie tenminste wat zuiniger.quote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Paladijn het volgende:
Die vrachtwagenchauffeur maar genieten van de spaanse kanariepiet, is het weer niet goed...
En het kan natuurlijk ook altijd nog zo: http://www.112groningen.n(...)aan-vrachtwagen.html
quote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef Paladijn het volgende:
Die vrachtwagenchauffeur maar genieten van de spaanse kanariepiet, is het weer niet goed...
En het kan natuurlijk ook altijd nog zo: http://www.112groningen.n(...)aan-vrachtwagen.html
jokkebrok !quote:
ik mis de knoflook (en de aardappels)quote:Op maandag 29 november 2010 20:09 schreef Sounddragon het volgende:
Blik Champignonsoep + 1 prei + halve bak Champignons + halve Paprika + 2 ons hamblokjes = maaltijdsoep
Nice!! 4x4quote:
quote:Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef lipje het volgende:
[..]
ik mis de knoflook (en de aardappels)
Je leert het nog welquote:
Hmm, knoflook had gekund inderdaadquote:Op maandag 29 november 2010 20:17 schreef lipje het volgende:
[..]
ik mis de knoflook (en de aardappels)
patatenquote:
Patatten is Belgisch voor aardappelsquote:Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef lipje het volgende:
Anne mag het nieuwe deeltje maken
[..]
pataten... en gefrituurd is dat friet
Maak maarquote:Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef daNpy het volgende:
F10-1514 - Dodge Ram Pickup V8 5.9L 4x4 1500
Draakje spreekt Belgisch, afstammeling daarvan?quote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Patatten is Belgisch voor aardappels
Dus jij lust eigenlijk heul geen patat. Gelukkig maar dat je afgelopen zondag friet hebt gegeten danquote:Op maandag 29 november 2010 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Patatten is Belgisch voor aardappels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |