Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ja maar ik moet zelfs al zelf codes intikken als [quote] enzo. Het wordt een mens niet echt gemakkelijk gemaakt zo.quote:Dan moet je oppassen, want hij is bijna vol.
En als je hem vol post, op de knop 'open nieuw deel' klikken boven het invoerveld. Moet je wel de TT aanpassen van het nieuwe deel .
Heb ik nog nooit hoeven doenquote:Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
Zo mijn PM box is nu helemaal opgeruimd
Nee, dat is waarquote:Op zondag 28 november 2010 20:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, maar het scheelde maar weinig of het was helemaal niet gebeurd
dat heb ik nu toch ook?quote:Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
En dan had ik na jouw lapo nog wel een instructie hoe je een nieuw topic mét OP kunt openen.
Hallo meneer uit ik weet niet waarquote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef eer-ik het volgende:
Zeg mevrouw uit zwolle, vergeet niet wie er aanwezig was in #1 he... ;-)
Gaat de goede kant opquote:Op zondag 28 november 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zit nog steeds aan de telefoon
Maar ik vond het super leuk dat je er wasquote:Op zondag 28 november 2010 20:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, dat is waar
Maar zoals je wel merkte praatte ik niet al te veel
Kijk, gaat de goede kant opquote:Op zondag 28 november 2010 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady zit nog steeds aan de telefoon
Ik voelde me aangesproken.quote:Op zondag 28 november 2010 20:49 schreef eer-ik het volgende:
Zeg mevrouw uit zwolle, vergeet niet wie er aanwezig was in #1 he... ;-)
wie danquote:Op zondag 28 november 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken.
Zeg blijkbaar levende legende, vergeet niet wie er al een jaar niet hier gepost heeft he
Ik ook niet tochquote:Op zondag 28 november 2010 20:50 schreef pgrferrari het volgende:
Nee, dat is waar
Maar zoals je wel merkte praatte ik niet al te veel
Utrecht is niet het noorden en weet niet waar die ander zitquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef eer-ik het volgende:
@zwollemevrouw: zit bij het hoofdkantoor van DECS, gok maar waar ik zit ;-)
2 opties, en de 2e optie is enkel een fabriek in het noorden des lands.
nee, Hardenberg-West, maar ik voel me gewoon snel aangesprokenquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef eer-ik het volgende:
@suikertaartje: hehe, ook uit zwolle dus? Ik vergeet dat ook niet hoor, heb het niet voor Jean avec le korte achternaam aangehaald ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Koffie is hier allang niet meer zo boeiend hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef eer-ik het volgende:
@zwollemevrouw: zit bij het hoofdkantoor van DECS, gok maar waar ik zit ;-)
2 opties, en de 2e optie is enkel een fabriek in het noorden des lands.
Verschil moet er zijnquote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koffie is hier allang niet meer zo boeiend hoor![]()
Het gaat veel vaker over tieten en seks
Ja, sorry, het was een vermoeiende weekquote:Op zondag 28 november 2010 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na het pannenkoekenbakken werd het minder ja.
En vergeet de grote dozen, volle zaken, harde cilinders en druipers niet.quote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koffie is hier allang niet meer zo boeiend hoor![]()
Het gaat veel vaker over tieten en seks
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet toch![]()
Geeft niets, erg leuk dat je er was en dat we toch even die 5 seconden op de chaise longue hadden
quote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef eer-ik het volgende:
suikertaart, doe eens niet spoileren want die zie ik niet ;-)
Die baan bij DE is slechts tijdelijk, ik ga in mei komend jaar de lucht in namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de lucht in als in: kaboem, een hele berg maagden, of word je piloot?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik bleef niet voor niets naast je zitten... dan was mijn schouder in de buurt om als hoofdkussen te dienen voor jequote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, sorry, het was een vermoeiende week
Goed bezigquote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef eer-ik het volgende:
suikertaart, doe eens niet spoileren want die zie ik niet ;-)
Die baan bij DE is slechts tijdelijk, ik ga in mei komend jaar de lucht in namelijk
mijn pm staat weer open voor nieuwe fans hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
rode of rosé?quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef eer-ik het volgende:
Maar gezien het feit dat het te laat is voor koffie, wie brengt er wat wijn langs, want die is op.
En dat gespuit van Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vergeet de grote dozen, volle zaken, harde cilinders en druipers niet.
en dan zit ik op zo'n kussen te leunenquote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
Ik bleef niet voor niets naast je zitten... dan was mijn schouder in de buurt om als hoofdkussen te dienen voor je.
Ik heb anders nog witquote:
En niet te vergeten de rubberlucht na afloop... die overigens niets met busdeuren te maken hadquote:
Ja, wat een luchtquote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En niet te vergeten de rubberlucht na afloop... die overigens niets met busdeuren te maken had.
Je was te moe om de hint te snappenquote:Op zondag 28 november 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan zit ik op zo'n kussen te leunen
Ja, jij wel jaquote:
Oh, nou, waarvan ga je pogen piloot te worden dan, meneer uit Utrecht?quote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef eer-ik het volgende:
@taart: Eerst maar eens de opleiding doen ;-)
Én, ik zit aan de rood, dus prefereer die ook. Heb nog wel een fles beaujolais maar die is serieus niet te zuipen. Vullis.
Ja dat waren die schandscheetjes van Lovely toch?quote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En niet te vergeten de rubberlucht na afloop... die overigens niets met busdeuren te maken had.
Een bomen eter en zagerquote:Op zondag 28 november 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij wel jaIk had een bomenzager naast me
Nomnomnomquote:
Eentje die zijn lunchpakket had meegenomen, toch?quote:Op zondag 28 november 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij wel jaIk had een bomenzager naast me
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:00 schreef eer-ik het volgende:
@marijke: Als het een pinot grigio, chardonnay of sauvignon blanc is neem ik het graag aan
Heb je net wel netjes geluisterd naar ome Fles?quote:Op zondag 28 november 2010 21:01 schreef eer-ik het volgende:
He, kan ik dat quoten ergens in de opties aanzetten ofzo want dit suckt echt bigtime.
Jaquote:
Op wat voor machine / besturingssysteem / browser zit je dan man. Achterhaaldequote:Op zondag 28 november 2010 21:01 schreef eer-ik het volgende:
He, kan ik dat quoten ergens in de opties aanzetten ofzo want dit suckt echt bigtime.
Ik prefereer de Boeings. En dan het liefst een 747, dat vind ik echt een heldending. De kans is echter groter dat ik eerst op een 73 of Embraer 190 terecht kom, ook leukquote:Oh, nou, waarvan ga je pogen piloot te worden dan, meneer uit Utrecht?
Rosé it is dan.
Ja, maar joh, dan heb je het ook ergens over.quote:Op zondag 28 november 2010 21:02 schreef eer-ik het volgende:
Ik prefereer de Boeings. En dan het liefst een 747, dat vind ik echt een heldending. De kans is echter groter dat ik eerst op een 73 of Embraer 190 terecht kom, ook leuk
Alleen de 74 blijft m'n all-time favoriet. Lekker mechanisch, niet van dat irritante tyfus-fly-by-wire gezanik...
Die viel helemaal om iddquote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je was te moe om de hint te snappen.
St is ook liefquote:
Ik ben ook heul lief als ik moe benquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik betwijfel nog steeds of het water was.
Smoes?quote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Die viel helemaal om idd![]()
En steeds als er iemand wat van zei kwam er een totaal doorzichtige smoes![]()
![]()
Luister eens even HEEL goed dude. Zolang je nog niet eens een beetje normaal kunt quoten ga je zeker niet aan fly-by-wire beginnen. Ik hoef zeker niet uit te leggen waarom?quote:Op zondag 28 november 2010 21:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik prefereer de Boeings. En dan het liefst een 747, dat vind ik echt een heldending. De kans is echter groter dat ik eerst op een 73 of Embraer 190 terecht kom, ook leuk
Alleen de 74 blijft m'n all-time favoriet. Lekker mechanisch, niet van dat irritante tyfus-fly-by-wire gezanik...
ik was er niet bijquote:
Mag dat wel direct aan ja ;-)quote:Ja, maar joh, dan heb je het ook ergens over.
Lukt je heus wel
Mag je wel meteen zo'n kek pakje aan?
"Oh ik zit gewoon even met die kussentje" en zoquote:
Spuit11, haha!quote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik hoop dat ik er vannacht geen nachtmerries aan over hou
Waarmee ik dan weer voor mijn hoofd gemept werdquote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Oh ik zit gewoon even met die kussentje" en zo
Cilinder Fles.quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik haat fly-by-wirequote:Luister eens even HEEL goed dude. Zolang je nog niet eens een beetje normaal kunt quoten ga je zeker niet aan fly-by-wire beginnen. Ik hoef zeker niet uit te leggen waarom?
quote:
Gentleman!quote:
35 minutenquote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee klaar
binnen het uur gehouden
Ik kom ook uit Twente, wat is dat?quote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben achterhoeker, wat is 12?
Prima dank! En met uquote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Gentleman!
Hoe staan de zaken?
Jij komt helemaal niet uit de achterhoekquote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben achterhoeker, wat is 12?
Keurigquote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee klaar
binnen het uur gehouden
Zo hoort hetquote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee klaar
binnen het uur gehouden
Druk, druk.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Twente, wat is dat?
Allemaal 1 koffiepot nat!quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Twente, wat is dat?
quote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Luister eens even HEEL goed dude. Zolang je nog niet eens een beetje normaal kunt quoten ga je zeker niet aan fly-by-wire beginnen. Ik hoef zeker niet uit te leggen waarom?![]()
Ben jij stiekem gewoon KG?quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Mag dat wel direct aan ja ;-)
Met de opleiding móet ik het zelfs al aan, vanaf dag 1 loop ik er al bij met epauletten etc
Te mooi.
Stiekem ben ik ergens wel een statusgeiler![]()
Jonguh, weet je hoe lekker die kussentje was om vast te houden?quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef DaMart het volgende:
Waarmee ik dan weer voor mijn hoofd gemept werd.
En hoe vergaat datquote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Druk, druk.
Veel leren in weinig tijd
Dat is in limburgquote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Allemaal 1 koffiepot nat!
Ik zei een natte koffiepot!
Hihi
aardig, aardig, moet heel wat rode cijfertjes wegwerkenquote:
U zijt wellekomequote:Op zondag 28 november 2010 21:07 schreef eer-ik het volgende:
Oh en mesjeu Fles, je hebt het voor elkaar gekregen om me te laten glimlachen. Da's een hele prestatie op dit moment moet ik zeggen.
Omdat jij het was, stond ik het toe... al behield ik mezelf wel het recht voor om mezelf te verdedigenquote:
Hé, een nieuw gezichtquote:Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef eer-ik het volgende:
@symphonic: je bent een held. Kom maar door met die bouteille.
Marijke heeft helemaal niet over Pien gespotenquote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi
Die ik ga bewaren voor de volgende keer dat ik je zie, gaan we met z'n allen aan de wijnquote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een fles Chardonnay in je koelkast gelegd
wel in het kruis van mpgquote:Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke heeft helemaal niet over Pien gespoten.
Je stond het toe.quote:Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
Omdat jij het was, stond ik het toe... al behield ik mezelf wel het recht voor om mezelf te verdedigen.
Neuh. Ik weet nog wel dat ik jaloers was op die kussentjequote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Jonguh, weet je hoe lekker die kussentje was om vast te houden?
Hihihi, je zei een natte potquote:Op zondag 28 november 2010 21:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi
Ooh, beetje lastig. Nou, succes ermee in ieder gevalquote:Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
aardig, aardig, moet heel wat rode cijfertjes wegwerken
doe ik ook een flesje erbijquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ik ga bewaren voor de volgende keer dat ik je zie, gaan we met z'n allen aan de wijn
quote:Op zondag 28 november 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Marijke heeft helemaal niet over Pien gespoten.
Die van jou was lekker jaquote:
Monopoly meetquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ik ga bewaren voor de volgende keer dat ik je zie, gaan we met z'n allen aan de wijn
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van vorige jaar?quote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!![]()
Mijn rooie staat ook nog bij jou
`mitra maar kans is dat ze hem niet meer hebben want het is een zomerwijnquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van jou was lekker jaWaar kan ik die halen, neem ik ook nog zo'n flesje mee
Die werd vet geplet hoorquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh. Ik weet nog wel dat ik jaloers was op die kussentje
quote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!![]()
Mijn rooie staat ook nog bij jou
Gezellig!quote:
Gaat momenteel inderdaad vrij rapquote:
Je buurman, ik denk dat je hem wel leuk vindtquote:
Het spelquote:
We hebben elkaar hier dan ook niet veel gesproken sinds gisteren, dus we hebben wat in te halen... beetje bijpraten en zoquote:
Nee dat is hij niet. Hij is van voor die tijdquote:
iddquote:
Vind het ook wel prettig eigenlijkquote:
Leukquote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het spelAls pgr en/of ik dat spel winnen gaan we dat doen
valt niet te overtreffenquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, maar vast niet zo leuk als hun vader
Ha lelijkerdquote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
ken ik deze NCIS ook al![]()
nou maar wachten op de volgende die ken ik volgens mij nog niet
quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
GF.
Je was er gisteren toch een beetje bij, want ik had een quizvraag over jou.
lovelyquote:
quote:
ik ook, zit ik een half minutje op MSN, zie ik dat er weer 2 pagina's bij zijnquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het ook wel prettig eigenlijk
M'n buurman? Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt...quote:Je buurman, ik denk dat je hem wel leuk vindt
vertelquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
GF.
Zullen wij andere dingen gaan doen dan?quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
[..]
![]()
tegen de tijd dat ik ergens op reageer zitten ze al een paar pagina's verder
Ja idd. "Hoe noemt de gerimpelde opa van Sinterklaas zich tegenwoordig?"quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
GF.
Wat moet je nou op MSN johquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ook, zit ik een half minutje op MSN, zie ik dat er weer 2 pagina's bij zijn
O ja hoor, dat is hij zekerquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar monopoly als user is ook wel tof hoor
ik wist het nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd. "Hoe noemt de gerimpelde opa van Sinterklaas zich tegenwoordig?"
IEDEREEN WIST HET!!
quote:
Communiceren met m'n kornuitenquote:
na de BBQ meet bij LL komen jullie toch naar mijquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha lelijkerd![]()
We hebben je niet gemist hoor gisterenwe hadden genoeg gorigheid van onszelf
Nee, maar dat geeft niet hoor!quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef eer-ik het volgende:
M'n buurman? Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt...
hij woonde vroegâh vlakbij mequote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar monopoly als user is ook wel tof hoor
De vraag luidde wanneer de eerste intocht van de Sint in Nederland was... dat was het jaar waarin jij Sinterklaas speelde....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
marijkequote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gf!![]()
En wat fijn om te horen dat iedereen het leuk gehad heeft
Wist niet dat mensen MSN nog een prettig programma vonden eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Communiceren met m'n kornuiten
slaap zequote:
jaaaaaaaquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na de BBQ meet bij LL komen jullie toch naar mij
Dat was toch die vraag: wie is er in 1911 geboren?quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd. "Hoe noemt de gerimpelde opa van Sinterklaas zich tegenwoordig?"
IEDEREEN WIST HET!!
Het klopt dat hij niet helemaal 100 isquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja hoor, dat is hij zeker
Hij was ook in Wieden.
Hij had zondagochtend om 11 uur al een half krat bier in zijn mik
De BBQ meet is al het goed is bij mij en pas in de zomerquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na de BBQ meet bij LL komen jullie toch naar mij
Welterusten voor laterquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij woonde vroegâh vlakbij me
in nederland iedereen onder de 17 iig welquote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wist niet dat mensen MSN nog een prettig programma vonden eigenlijk
gf is wel helemaal 100quote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het klopt dat hij niet helemaal 100 is
[..]
De BBQ meet is al het goed is bij mij en pas in de zomer
prettig gestoordquote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het klopt dat hij niet helemaal 100 is
[..]
Fair enoughquote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
in nederland iedereen onder de 17 iig wel
en op m'n mobiel heb ik weinig keuze...
dat klinkt wel heel verlokkelijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zullen wij andere dingen gaan doen dan?
of aanleidelijk?quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat klinkt wel heel verlokkelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor Belgische maatstaven komt hij aardig in de buurt jaquote:
leeftijdtechnisch gezien, skatjequote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor Belgische maatstaven komt hij aardig in de buurt ja
quote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
leeftijdtechnisch gezien, skatje
Niet naar rubber iggquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Welterusten pgr
Hopelijk ruikt je bed vanavond lekkerder.
En ik hoop voor jou dat jouw bed nu wel hard blijftquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Welterusten pgr
Hopelijk ruikt je bed vanavond lekkerder.
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is WOK ondertussen? Druk alles aan het uitleggen aan wokkin?
quote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
BBQ ook zoiets ja. Dat heb ik dit jaar welgeteld één keer kunnen doen.quote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Als het een BBQ meet word kom ik sowieso niet
Volgende keer moet ik wat langer pompen, om hem harder te krijgenquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En ik hoop voor jou dat jouw bed nu wel hard blijft![]()
hoezo niet?quote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Als het een BBQ meet word kom ik sowieso niet
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
bijna net zo oud als jou dusquote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
leeftijdtechnisch gezien, skatje
wat een geile praatquote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik wat langer pompen, om hem harder te krijgen.
ik heb het nog nooit in m'n hele 14jarige leven gedaan.quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BBQ ook zoiets ja. Dat heb ik dit jaar welgeteld één keer kunnen doen.
GMTAquote:
j ga naar PUBquote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit in m'n hele 14jarige leven gedaan.
mis ik iets?
Je kan ook een heel pilletje nemen in plaats van een halvequote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik wat langer pompen, om hem harder te krijgen.
ik maar een keer of 10quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BBQ ook zoiets ja. Dat heb ik dit jaar welgeteld één keer kunnen doen.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kan ook een heel pilletje nemen in plaats van een halve
ik met een lege doosquote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ging natuurlijk wel met een volle zak naar huis.
Vegetariast.quote:
scheelt maar 70 jaarquote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bijna net zo oud als jou dus
dat kwam omdat je niet hard genoeg hebt gepomptquote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op zondag 28 november 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kwam omdat je niet hard genoeg hebt gepompt
Goed dat je het weet, oke wel jammerquote:Op zondag 28 november 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vegetariast.
Geen goede reden, weet ik, maar ik kom sowieso ook niet op de volgende meet
jij had dan weer mazzel jaquote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je vind het nu wel jammer dat jij niet bij hem lag
quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja manquote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit in m'n hele 14jarige leven gedaan.
mis ik iets?
dat is mijn broer ook en die komt hier ook gewoon BBQenquote:Op zondag 28 november 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vegetariast.
Geen goede reden, weet ik, maar ik kom sowieso ook niet op de volgende meet
mja mpg lag naast mequote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had ook wel met jou op 1 kamer willen liggen![]()
Had weinig gescheeld of Enfer had VIER volle zakken en een grote doos gehadquote:Op zondag 28 november 2010 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
hij heeft dan ook een luier aanquote:
Ja goffer ik heb al kramp in mijn lachspieren jaquote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja manLekker fikkie stoke biertje zuipe vleesje braaie en KUT roepen
Misschien kun je een koffiemachine verkopen aan zijn basisschool... omzet gegarandeerd met TFM als gebruikerquote:
Jupilerquote:
veel plezier, hopelijk is ze niet duurquote:
kramp in je voet was het toch?quote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja goffer ik heb al kramp in mijn lachspieren ja
have funquote:
Wat?!quote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ah, vaker naar een meet komen, dan went het welquote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bis Laterquote:
quote:
het zal me aan mijn kont oxideren wie waar ligtquote:Op zondag 28 november 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien had hij toch beter ergens anders kunnen gaan liggen![]()
Ja dat ookquote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
kramp in je voet was het toch?
Ja, maar dat komt door haar poesquote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ineens lag de magische doos van Marijke bovenop hem.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Hij had dit keer geen wielen onder zijn luchtbed
quote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
Vraag me af of ze dat hier uberhaupt hebbenquote:
Ja, dat welquote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat?!Heb ik geen gelijk dan of zo
![]()
Ik bedoelde meer dit:quote:Op zondag 28 november 2010 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het zal me aan mijn kont oxideren wie waar ligt
quote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kusje op je krampquote:
ze hebben toch ook stella?quote:Op zondag 28 november 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dat hier uberhaupt hebben
Dat is hier een heel groot merk en in vele kroegen verkrijgbaar en in nagenoeg alle supermarktenquote:Op zondag 28 november 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben toch ook stella?
ach, andere mensen noemen het weer voorlezenquote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik had toch op iets anders gehoopt
vegetarische schijfjes voor mijquote:Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja manLekker fikkie stoke biertje zuipe vleesje braaie en KUT roepen
quote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, andere mensen noemen het weer voorlezen
of uitslapenquote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja... OP een krakend luchtbedquote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
TMIquote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat deed het wurmpje van Wok in jouw bed?
Daar was een poes mee aan het spelenquote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat deed het wurmpje van Wok in jouw bed?
Zouden die schaafwonden snel genezen?quote:Op zondag 28 november 2010 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar was een poes mee aan het spelen.
het wurmpje van wok in MPG's bed .... hmmmmquote:Op zondag 28 november 2010 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar was een poes mee aan het spelen.
NEUKEN!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 november 2010 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat doen jullie daar allemaal op zo'n meet
Ik ben toch vrijquote:Op zondag 28 november 2010 21:30 schreef Stuart het volgende:
Morgen ligt Nederland plat doordat er een paar vlokken sneeuw valt
Moet je komen dan weet je hetquote:Op zondag 28 november 2010 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
Best not to askquote:Op zondag 28 november 2010 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
he bahquote:
Heb je gelukquote:Op zondag 28 november 2010 21:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben toch vrij
[..]
Moet je komen dan weet je het
Samen met de toverdoos van Marijke...quote:Op zondag 28 november 2010 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het wurmpje van wok in MPG's bed .... hmmmm
Iets met grote dozen, harde cilinders, druipers, poezen, wurmpjes, toverdozen, en nog veel meerquote:Op zondag 28 november 2010 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |