nee, Hardenberg-West, maar ik voel me gewoon snel aangesprokenquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef eer-ik het volgende:
@suikertaartje: hehe, ook uit zwolle dus? Ik vergeet dat ook niet hoor, heb het niet voor Jean avec le korte achternaam aangehaald ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Koffie is hier allang niet meer zo boeiend hoorquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef eer-ik het volgende:
@zwollemevrouw: zit bij het hoofdkantoor van DECS, gok maar waar ik zit ;-)
2 opties, en de 2e optie is enkel een fabriek in het noorden des lands.
Verschil moet er zijnquote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koffie is hier allang niet meer zo boeiend hoor![]()
Het gaat veel vaker over tieten en seks
Ja, sorry, het was een vermoeiende weekquote:Op zondag 28 november 2010 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Na het pannenkoekenbakken werd het minder ja.
En vergeet de grote dozen, volle zaken, harde cilinders en druipers niet.quote:Op zondag 28 november 2010 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koffie is hier allang niet meer zo boeiend hoor![]()
Het gaat veel vaker over tieten en seks
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet toch![]()
Geeft niets, erg leuk dat je er was en dat we toch even die 5 seconden op de chaise longue hadden
quote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef eer-ik het volgende:
suikertaart, doe eens niet spoileren want die zie ik niet ;-)
Die baan bij DE is slechts tijdelijk, ik ga in mei komend jaar de lucht in namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de lucht in als in: kaboem, een hele berg maagden, of word je piloot?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik bleef niet voor niets naast je zitten... dan was mijn schouder in de buurt om als hoofdkussen te dienen voor jequote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, sorry, het was een vermoeiende week
Goed bezigquote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef eer-ik het volgende:
suikertaart, doe eens niet spoileren want die zie ik niet ;-)
Die baan bij DE is slechts tijdelijk, ik ga in mei komend jaar de lucht in namelijk
mijn pm staat weer open voor nieuwe fans hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
rode of rosé?quote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef eer-ik het volgende:
Maar gezien het feit dat het te laat is voor koffie, wie brengt er wat wijn langs, want die is op.
En dat gespuit van Marijkequote:Op zondag 28 november 2010 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vergeet de grote dozen, volle zaken, harde cilinders en druipers niet.
en dan zit ik op zo'n kussen te leunenquote:Op zondag 28 november 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
Ik bleef niet voor niets naast je zitten... dan was mijn schouder in de buurt om als hoofdkussen te dienen voor je.
Ik heb anders nog witquote:
En niet te vergeten de rubberlucht na afloop... die overigens niets met busdeuren te maken hadquote:
Ja, wat een luchtquote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En niet te vergeten de rubberlucht na afloop... die overigens niets met busdeuren te maken had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |