M'n buurman? Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt...quote:Je buurman, ik denk dat je hem wel leuk vindt
vertelquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
GF.
Je was er gisteren toch een beetje bij, want ik had een quizvraag over jou.
Zullen wij andere dingen gaan doen dan?quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
[..]
![]()
tegen de tijd dat ik ergens op reageer zitten ze al een paar pagina's verder
Ja idd. "Hoe noemt de gerimpelde opa van Sinterklaas zich tegenwoordig?"quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef DaMart het volgende:
GF.
Je was er gisteren toch een beetje bij, want ik had een quizvraag over jou.
Wat moet je nou op MSN johquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ook, zit ik een half minutje op MSN, zie ik dat er weer 2 pagina's bij zijn
O ja hoor, dat is hij zekerquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar monopoly als user is ook wel tof hoor
ik wist het nietquote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd. "Hoe noemt de gerimpelde opa van Sinterklaas zich tegenwoordig?"
IEDEREEN WIST HET!!
quote:
Communiceren met m'n kornuitenquote:
na de BBQ meet bij LL komen jullie toch naar mijquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ha lelijkerd![]()
We hebben je niet gemist hoor gisterenwe hadden genoeg gorigheid van onszelf
Nee, maar dat geeft niet hoor!quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef eer-ik het volgende:
M'n buurman? Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt...
hij woonde vroegâh vlakbij mequote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar monopoly als user is ook wel tof hoor
De vraag luidde wanneer de eerste intocht van de Sint in Nederland was... dat was het jaar waarin jij Sinterklaas speelde....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
marijkequote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gf!![]()
En wat fijn om te horen dat iedereen het leuk gehad heeft
Wist niet dat mensen MSN nog een prettig programma vonden eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Communiceren met m'n kornuiten
slaap zequote:
jaaaaaaaquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na de BBQ meet bij LL komen jullie toch naar mij
Dat was toch die vraag: wie is er in 1911 geboren?quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja idd. "Hoe noemt de gerimpelde opa van Sinterklaas zich tegenwoordig?"
IEDEREEN WIST HET!!
Het klopt dat hij niet helemaal 100 isquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja hoor, dat is hij zeker
Hij was ook in Wieden.
Hij had zondagochtend om 11 uur al een half krat bier in zijn mik
De BBQ meet is al het goed is bij mij en pas in de zomerquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
na de BBQ meet bij LL komen jullie toch naar mij
Welterusten voor laterquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij woonde vroegâh vlakbij me
in nederland iedereen onder de 17 iig welquote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wist niet dat mensen MSN nog een prettig programma vonden eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |