Je was te moe om de hint te snappenquote:Op zondag 28 november 2010 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan zit ik op zo'n kussen te leunen
Ja, jij wel jaquote:
Oh, nou, waarvan ga je pogen piloot te worden dan, meneer uit Utrecht?quote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef eer-ik het volgende:
@taart: Eerst maar eens de opleiding doen ;-)
Én, ik zit aan de rood, dus prefereer die ook. Heb nog wel een fles beaujolais maar die is serieus niet te zuipen. Vullis.
Ja dat waren die schandscheetjes van Lovely toch?quote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
En niet te vergeten de rubberlucht na afloop... die overigens niets met busdeuren te maken had.
Een bomen eter en zagerquote:Op zondag 28 november 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij wel jaIk had een bomenzager naast me
Nomnomnomquote:
Eentje die zijn lunchpakket had meegenomen, toch?quote:Op zondag 28 november 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij wel jaIk had een bomenzager naast me
Geen flauw idee eigenlijkquote:Op zondag 28 november 2010 21:00 schreef eer-ik het volgende:
@marijke: Als het een pinot grigio, chardonnay of sauvignon blanc is neem ik het graag aan
Heb je net wel netjes geluisterd naar ome Fles?quote:Op zondag 28 november 2010 21:01 schreef eer-ik het volgende:
He, kan ik dat quoten ergens in de opties aanzetten ofzo want dit suckt echt bigtime.
Jaquote:
Op wat voor machine / besturingssysteem / browser zit je dan man. Achterhaaldequote:Op zondag 28 november 2010 21:01 schreef eer-ik het volgende:
He, kan ik dat quoten ergens in de opties aanzetten ofzo want dit suckt echt bigtime.
Ik prefereer de Boeings. En dan het liefst een 747, dat vind ik echt een heldending. De kans is echter groter dat ik eerst op een 73 of Embraer 190 terecht kom, ook leukquote:Oh, nou, waarvan ga je pogen piloot te worden dan, meneer uit Utrecht?
Rosé it is dan.
Ja, maar joh, dan heb je het ook ergens over.quote:Op zondag 28 november 2010 21:02 schreef eer-ik het volgende:
Ik prefereer de Boeings. En dan het liefst een 747, dat vind ik echt een heldending. De kans is echter groter dat ik eerst op een 73 of Embraer 190 terecht kom, ook leuk
Alleen de 74 blijft m'n all-time favoriet. Lekker mechanisch, niet van dat irritante tyfus-fly-by-wire gezanik...
Die viel helemaal om iddquote:Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je was te moe om de hint te snappen.
St is ook liefquote:
Ik ben ook heul lief als ik moe benquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik betwijfel nog steeds of het water was.
Smoes?quote:Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Die viel helemaal om idd![]()
En steeds als er iemand wat van zei kwam er een totaal doorzichtige smoes![]()
![]()
Luister eens even HEEL goed dude. Zolang je nog niet eens een beetje normaal kunt quoten ga je zeker niet aan fly-by-wire beginnen. Ik hoef zeker niet uit te leggen waarom?quote:Op zondag 28 november 2010 21:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik prefereer de Boeings. En dan het liefst een 747, dat vind ik echt een heldending. De kans is echter groter dat ik eerst op een 73 of Embraer 190 terecht kom, ook leuk
Alleen de 74 blijft m'n all-time favoriet. Lekker mechanisch, niet van dat irritante tyfus-fly-by-wire gezanik...
ik was er niet bijquote:
Mag dat wel direct aan ja ;-)quote:Ja, maar joh, dan heb je het ook ergens over.
Lukt je heus wel
Mag je wel meteen zo'n kek pakje aan?
"Oh ik zit gewoon even met die kussentje" en zoquote:
Spuit11, haha!quote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik hoop dat ik er vannacht geen nachtmerries aan over hou
Waarmee ik dan weer voor mijn hoofd gemept werdquote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Oh ik zit gewoon even met die kussentje" en zo
Cilinder Fles.quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Oh ik zit gewoon even met die kussentje" en zo
Komt goed uit want ik haat fly-by-wirequote:Luister eens even HEEL goed dude. Zolang je nog niet eens een beetje normaal kunt quoten ga je zeker niet aan fly-by-wire beginnen. Ik hoef zeker niet uit te leggen waarom?
quote:
Gentleman!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |