Dan viet moar ne gernalekroket!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:33 schreef loezzie het volgende:
[..]
Alleen wil ik wel snacks bij mijn frieten..
ik heb ze nog nooit gegeten, maar ze lijken me echt keilekker!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:34 schreef Aphrodyte het volgende:
Niet opgeven met de garnalenkroketten Staal, die zijn zo vreselijk lekker
Wat jij wil is niet belangrijk, het gaat erom wat het dorp wil. Willen ze stoofvlees, picalilly, zure mayo?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:33 schreef loezzie het volgende:
[..]
Alleen wil ik wel snacks bij mijn frieten..
Iets chic-vegetarisch misschien? Je hebt het nu over stoofvlees, garnalenkroketten en gehaktballen, maar lijkt me ook wel leuk als je vegetariërs een keer iets anders kan bieden dan die eeuwige kaassoufflé waar ze de 'keus' uit hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:19 schreef Staal het volgende:
Frikandellen komen er dus. Dat is me duidelijk.
Brammetje deed er helemaal niet moeilijk over. Maar ja, die zit in de stad natuurlijk.
Nog meer snacks die moeten? Dan kan ik gaan proeven.
Nu niet met Mexicaantjes aankomen he? Dan word ik giftig.
Aardappelpuree van binnen, met smaak en een krokant jasje. Dat kan ik inmiddels.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je moet gewoon proeven, ze moeten krokant van buiten zijn, en bloemig van binnen met een mooie aardappelsmaak.
Friet is vegetarisch. Ik zit hier niet in de Randstad.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef Naamah het volgende:
[..]
Iets chic-vegetarisch misschien? Je hebt het nu over stoofvlees, garnalenkroketten en gehaktballen, maar lijkt me ook wel leuk als je vegetariërs een keer iets anders kan bieden dan die eeuwige kaassoufflé waar ze de 'keus' uit hebben.
Mag ook rustig wat steviger zijn dan puree voor mij dan.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:37 schreef Staal het volgende:
[..]
Aardappelpuree van binnen, met smaak en een krokant jasje. Dat kan ik inmiddels.
Aardappelen uit de regio, wat dat betreft woon ik goed. Moet nog wel even in Zeeland kijken bij boeren.
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Friet is vegetarisch. Ik zit hier niet in de Randstad..
Eerst maar eens die friet goed in de markt zetten en daarnaast een klein assortiment van snacks. Kwaliteit voert de boventoon in deze opzet. Geen gefrituurde courgettebloemen of Halloumi.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:41 schreef Naamah het volgende:
[..]Ik zie het je al tegen een klant die er om vraagt zeggen! Ik snap je punt, maar tóch zou het leuk zijn.
Iedereen heeft tegenwoordig toch de bonita in huis?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef Naamah het volgende:
[..]
Iets chic-vegetarisch misschien? Je hebt het nu over stoofvlees, garnalenkroketten en gehaktballen, maar lijkt me ook wel leuk als je vegetariërs een keer iets anders kan bieden dan die eeuwige kaassoufflé waar ze de 'keus' uit hebben.
in de zin van een kartel? foeiquote:Op zondag 2 januari 2011 20:53 schreef Peter het volgende:
Dealtjes sluiten met de mede exposanten. Voor levering van goede garnalen en kaas(soufle's)
Nee, eerder het idee van een food court zoals in Singapore overalquote:
Stel ik zou op vrouwen vallenquote:Op zondag 2 januari 2011 20:52 schreef draaijer het volgende:
Ik hoop dat ze nu wel een relatie heeft, want met zo'n geur diep in je poriën ga je het wel moeilijk krijgen.
Het zou niet iets zijn waar ik mijn geld mee zou kunnen verdienen
Ik heb liever een geparfumeerd popje die bij Loyens & Loeff werkt als juriste. Een ondernemende vrouw in een mentaal uitdagende omgevingquote:Op zondag 2 januari 2011 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Stel ik zou op vrouwen vallen
1. Een vrouw die haar eigen keuzes maakt, en een frietkot begint
2. Een geparfurmeerd popje dat alleen maar haar nagels vijlt
Nummer 1, iedere keer weer.
Je mag mijn moeder hebben.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb liever een geparfumeerd popje die bij Loyens & Loeff werkt als juriste. Een ondernemende vrouw in een mentaal uitdagende omgeving
Ja, maar een juriste kan misschien geen friet bakken, en je zou maar honger hebben op dat pleinquote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb liever een geparfumeerd popje die bij Loyens & Loeff werkt als juriste. Een ondernemende vrouw in een mentaal uitdagende omgeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |