Het topic lezen is misschien ook wel een idee. Die vraag is al een paar keer gesteld en ook al beantwoord.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:29 schreef ManAtWork het volgende:
Kan er niet, net als in V&A, een subgroep worden gemaakt voor 'aangeboden', 'gevraagd' en 'diversen'? Maakt het misschien iets overzichtelijker,...
Sorry, was even lui en had geen zin om ruim 270 posts door te lezen. Maar uit je reactie begrijp ik dat het antwoord 'nee' is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het topic lezen is misschien ook wel een idee. Die vraag is al een paar keer gesteld en ook al beantwoord.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het topic lezen is misschien ook wel een idee. Die vraag is al een paar keer gesteld en ook al beantwoord.
quote:Op zondag 5 december 2010 14:35 schreef naatje_1 het volgende:
Is het niet handig die vraag in de OP/FAQ te plaatsen, dit is nu al de zoveelste keer...
Ik ga het eens overleggenquote:Op zondag 5 december 2010 14:36 schreef ManAtWork het volgende:
Binnen vijf posts twee keer dezelfde vraag: dan moet er toch wel iets mee gedaan worden.
Maar misschien kun je dan beter de vraag hierover voor zijn door deze in de FAQ / OP te zetten?quote:Op zondag 5 december 2010 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Vooralsnog gaan we niet werken met filters, misschien dat dat in de toekomst wel gaat gebeuren. Maar als ik zo de AT van FHF bekijk kan ik uit bijna elke TT wel halen of er iets aangeboden of gezocht wordt?
Gooi dit dan als topicpointer of sticky ofzo neer, en ik ben het niet met je eens eerlijk gezegd, het leest gewoon niet fijn nu, ik scan zo'n index even, maar soms ontbreekt dus een 'tag', en er worden diverse anderen door elkaar gebruikt, en ze zijn simpelweg te lang om lekker te lezen imho. Maak er dan GEZ en AAN/AGB van en ruim de index op. Oogt netter, leest fijner, en ik denk dat meer mensen dan snel even hier kijken of ze ergens nog wat kunnen betekenen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:40 schreef liesje1979 het volgende:
Vooralsnog gaan we niet werken met filters, misschien dat dat in de toekomst wel gaat gebeuren. Maar als ik zo de AT van FHF bekijk kan ik uit bijna elke TT wel halen of er iets aangeboden of gezocht wordt?
lees de FAQ eens een keer:quote:Op zondag 5 december 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
En daar issie weer;
Dit soort semi-spamachtige intiatieven?
Gezocht: Alle hulp welkom voor Stichting Lopen Tegen Kanker
In andere subfora (LIF of F&F) wordt dit ook gesloten, ook al is het non-profit en voor een goed doel. Wordt dit hier wel getolereerd, al dan niet als een FOK!ker bv. deel uit maakt van de stichting/het goede doel?
ofwel, het antwoord is dat het hier niet getollereerd wordt.quote:Wat houdt FOK!kers Helpen FOK!kers niet in?
De volgende topics is FHF niet voor bedoelt:
- Goede doelen acties bijv. voor weeskinderfonds oid
- Geldinzamelacties
- alles wat ook maar enigzins iets commercieels in zich heeft
---bijv. dat je korting wil bieden bij je bedrijf, of reclame er voor terug wil, dat soort dingen
- hulpvragen voor mensen die je via via kent, of goede bedoelingen voor een weeskind ergens anders. Hoe goed en lief bedoeld ook, dit forum is puur bedoeld voor FOK!kers onderling.
Das toch gewoon te vaag, wat is 'via via', vallen 'een vriend/kennis van me...' daaronder? En duidelijk over die goede doelenquote:
In mijn optiek hoort dat topic ook niet in FHF maar kan stukken beter in R&P, nofiquote:Op zondag 5 december 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
En hoe steekt de policy verder in elkaar eigenlijk? Het is toch alleen van FOK!kers zelf voor FOK!kers zelf (of heel dichtbij; gezin of directe familie oid)
Want dit is dus al een 'vriend van me...' topic;
[GEZOCHT] Hulp voor een autist
Hier boven loopt die discussie nog en wordt het wel aangehaald door 2 non-FHF mods, maar is er een echt standpunt of niet?
Ik denk dat je je niet op de ook 'goeie vrienden/kennissen' tour moet begeven. Valt nooit te 'controleren' en voor je het weet gaat een goeie vriend van FOK!ker A wat doen voor een goeie vriend van FOK!ker B, loopt het uit op een fiasco en niemand wil dan de verantwoording nemen en is FOK! (weer) de boosdoener
Ook dat nog ja, het is een heel specifiek iets.quote:Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
In mijn optiek hoort dat topic ook niet in FHF maar kan stukken beter in R&P, nofi
Hoe bedoel je? Dat de FOK!kers zelf niet meer 'durven' omdat er zoveel mensen zijn die hulp vragen voor anderen?quote:Op zondag 5 december 2010 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
En daarbij; voor anderen hulp vragen is erg makkelijk....is dat niet een extra drempel voor de mensen die hier posten en ook hulp kunnen gebruiken?
M.i. is het de bedoeling dat we juist die mensen gaan helpen hier
topic is allang verhuisd johquote:Op zondag 5 december 2010 16:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook dat nog ja, het is een heel specifiek iets.
klopt helemaal.quote:Op zondag 5 december 2010 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
En daarbij; voor anderen hulp vragen is erg makkelijk....is dat niet een extra drempel voor de mensen die hier posten en ook hulp kunnen gebruiken?
M.i. is het de bedoeling dat we juist die mensen gaan helpen hier
Oh ik bedoelde het gewoon als reactie op Yvon, niet als 'ga er eens wat aan doen'. Ik heb net gewoon wat voorbeelden aangehaald van dingen die ik me afvroeg, ik zit verder niet te F5'en of jullie wat doen heurquote:
Ik zou me daar wel wat bij voor kunnen stellen. Heb zelf paar jaar terug zwaar in de shit gezeten, voelde me ook bezwaard om hulp te accepteren. Want ik zag anderen om me heen die het minstens zo zwaar hadden, en ik had zoiets van ach, ik red me wel. help de ander maar.quote:Op zondag 5 december 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat de FOK!kers zelf niet meer 'durven' omdat er zoveel mensen zijn die hulp vragen voor anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |