Lachen zeg. ¤50,- betalen om een steen naar Nigeria te versturenquote:Op maandag 29 november 2010 01:32 schreef Eenskijken het volgende:
was toch ook zo'm topic van een kerel die ipv z'n electronica een steen had opgestuurd?
Geef me ff je bankrekening en een kopie van je paspoort. Ik beloof je dat ik er niets mee zal doen...quote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
diegene kan er toch niks mee doen
Mooie samenvatting.quote:Op zondag 28 november 2010 23:45 schreef Redah het volgende:
Ik quote even mijn post uit Pakketje/Nigeria/Paypal
Maar ik krijg het geld via PayPal!
1. Nigeriaan koopt gehackte PayPal account voor $5
2. Nigeriaan maakt 800 Euro over naar TS, via creditcard of rekening van orginele accounthouder
3. Accounthouder komt hierachter (via rekeningoverzicht van bank of creditcard), opent geschil
4. TS is pakketje kwijt, TS is geld kwijt, accounthouder krijgt geld terug, Nigeriaan heeft voor $5 een DJ-set die ie kan verpatsen voor winst.
Maar ik krijg het geld op m'n rekening gestort!
1. Nigeriaan koopt login gegevens van Internetbankieren voor $10 (ja, ook die zijn te koop, alleen iets duurder)
2. Nigeriaan maakt 800 Euro over naar TS
3. Originele rekeninghouder komt hier achter, klaagt bij bank.
4. Bank doet onderzoek, draait transactie terug, TS is pakketje kwijt, TS is geld kwijt, Nigeriaan heeft voor $10 een DJ-set die ie kan verpatsen voor winst.
Nigeria gewoon nooit doen. Klaar.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef kikoooooo het volgende:
Mongolen zoals TSZe bestaan dus nog steeds omfg.
quote:Op zondag 28 november 2010 17:08 schreef Hans_Clock het volgende:
[..]
Misschien werkt die Nigeriaan wel voor die corrupte overheid.Het stoot me behoorlijk tegen het hoofd om te zien dat racisme anno 2010 nog steeds normaal is. Nigerianen zijn echt wel betrouwbaar hoor, natuurlijk je hebt de rotte appels er tussen, maar die heb je overal. Voor 200 euro extra zou ik dus echt wel dat aanbod aannemen. Met dat geld kun je een hoop leuke dingen doen.
En jij ziet totaal niet in dat er veel van je gequote berichtjes sarcastisch bedoeld waren, ook erg slim.quote:Op zondag 28 november 2010 17:08 schreef fuckstok het volgende:
[..]
hahaha, jezus kolere, hoe dom kun je zijnze bieden standaard te veel zodat ze het product kunnen claimen en hopen dat er achterlijke mensen zijn die erin trappen.
Ik heb wel honderden mailtjes van Nigerianen gehad die iets wilde kopen en allemaal waren het oplichters. De een was nog zieker dan de ander.
Misschien moet je eens naar Afrika gaan om te kijken hoe de mensen daar leven en hoe het eraan toe gaat, dan leer je het snel af om zo naief te zijn.
Ik denk dat je doelt op de p-p-p-powerbook: http://www.zug.com/pranks/powerbook/quote:Op maandag 29 november 2010 01:32 schreef Eenskijken het volgende:
was toch ook zo'm topic van een kerel die ipv z'n electronica een steen had opgestuurd?
Dan kun je net zo goed marktplaats opheffen. De kracht van marktplaats is juist de simpelheid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 05:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Marktplaats is toch van Ebay? Waarom impleteren ze niet wat hun innovaties zoals feedback niet op marktplaats. Zou marktplaats al 10 keer beter maken.
Ergens 1 tot 5 sterren invullen is te lastig?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed marktplaats opheffen. De kracht van marktplaats is juist de simpelheid.
Gewoon geen dure spullen kopen bij mensen die 1 dag lid zijn op marktplaats, voorkomt al een hoop ellende, je zooi niet naar een nigeriaan sturen voorkomt ellende voor de verkoper.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef Skv het volgende:
http://www.thescambaiter.com/forum/showthread.php?t=109
Doet me hier aan denken. Hilarisch!
Dan moet je eens op www.419eater.com bij de Letters Archive kijken. Vooral Harry Potter and the Well of Scammers, en the Mysteriously Shrinking Artwork zijn leukequote:
Ik heb hier een paar e-mails waarin staat dat jij me 10.000 euro gaat geven. Zullen we morgen even naar de rechter gaan om het op te eisen bij je?quote:Op zondag 28 november 2010 16:41 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hmja, dat is wel slim.
Als je gewoon de emails bewaart dan is het altijd 100% duidelijk dat jij in je recht staat, mocht je onverhoopt toch opgelicht worden,
Wat kan je dan nog gebeuren?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:44 schreef Rutger1983 het volgende:
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn (en er staat Nigeria bij), dan is het vaak ook te mooi om waar te zijn..
Die trophy room! Ik heb me bescheurd!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dan moet je eens op www.419eater.com bij de Letters Archive kijken. Vooral Harry Potter and the Well of Scammers, en the Mysteriously Shrinking Artwork zijn leuke
OMFGquote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef esmeralda1411 het volgende:
Hoi TS,
Hoe is dit afgelopen?
Groet,
Es
Mutsquote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef esmeralda1411 het volgende:
Hoi TS,
Hoe is dit afgelopen?
Groet,
Es
De TS heeft netjes het pakketje opgestuurd, zijn 800euro gekregen en als bedankje deze foto:quote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef esmeralda1411 het volgende:
Hoi TS,
Hoe is dit afgelopen?
Groet,
Es
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |