Dan kun je net zo goed marktplaats opheffen. De kracht van marktplaats is juist de simpelheid.quote:Op dinsdag 30 november 2010 05:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Marktplaats is toch van Ebay? Waarom impleteren ze niet wat hun innovaties zoals feedback niet op marktplaats. Zou marktplaats al 10 keer beter maken.
Ergens 1 tot 5 sterren invullen is te lastig?quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed marktplaats opheffen. De kracht van marktplaats is juist de simpelheid.
Gewoon geen dure spullen kopen bij mensen die 1 dag lid zijn op marktplaats, voorkomt al een hoop ellende, je zooi niet naar een nigeriaan sturen voorkomt ellende voor de verkoper.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:41 schreef Skv het volgende:
http://www.thescambaiter.com/forum/showthread.php?t=109
Doet me hier aan denken. Hilarisch!
Dan moet je eens op www.419eater.com bij de Letters Archive kijken. Vooral Harry Potter and the Well of Scammers, en the Mysteriously Shrinking Artwork zijn leukequote:
Ik heb hier een paar e-mails waarin staat dat jij me 10.000 euro gaat geven. Zullen we morgen even naar de rechter gaan om het op te eisen bij je?quote:Op zondag 28 november 2010 16:41 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Hmja, dat is wel slim.
Als je gewoon de emails bewaart dan is het altijd 100% duidelijk dat jij in je recht staat, mocht je onverhoopt toch opgelicht worden,
Wat kan je dan nog gebeuren?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:44 schreef Rutger1983 het volgende:
Als iets te mooi klinkt om waar te zijn (en er staat Nigeria bij), dan is het vaak ook te mooi om waar te zijn..
Die trophy room! Ik heb me bescheurd!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:10 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Dan moet je eens op www.419eater.com bij de Letters Archive kijken. Vooral Harry Potter and the Well of Scammers, en the Mysteriously Shrinking Artwork zijn leuke
OMFGquote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef esmeralda1411 het volgende:
Hoi TS,
Hoe is dit afgelopen?
Groet,
Es
Mutsquote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef esmeralda1411 het volgende:
Hoi TS,
Hoe is dit afgelopen?
Groet,
Es
De TS heeft netjes het pakketje opgestuurd, zijn 800euro gekregen en als bedankje deze foto:quote:Op maandag 23 januari 2012 22:27 schreef esmeralda1411 het volgende:
Hoi TS,
Hoe is dit afgelopen?
Groet,
Es
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |