Kan jij gamen en voetbal kijken tegelijk? Da's wel awesomequote:Op zondag 28 november 2010 13:23 schreef MeneerBob het volgende:
Man man, wat is het toch leuk als mensen rage-quitten tijdens een game, maakt niet uit welke.
En dan zo weer verder met picture in picture tijdens voetbal
Het gaat me niet altijd goed af hoor, maar fifa en voetbal is wel een vervelende comboquote:Op zondag 28 november 2010 13:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Kan jij gamen en voetbal kijken tegelijk? Da's wel awesome
Voordat online gamen opkwam (lees: tijd voor DSL) was ik een veel opgefoktere gamer. Tegenwoordig boeit het me allemaal niet meer zo als ik 27 keer achter elkaar gespawnkilled wordt..
Ik raad het ten zeerste af. Ik heb geen gevoel meer in m'n tenen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:45 schreef Fallen het volgende:
Moedig!
Ik ben m'n thermo-shirt kwijt. Twijfel om straks nog even te gaan hardlopen.... Kan het allicht even proberen.
Ach, zo lang ik d'r niet in huis heb, kan je moeilijk van bezit spreken...quote:Op zondag 28 november 2010 13:21 schreef Poit het volgende:
We mochten toch bij jou op de kamer??
Oh, en trouwens.. Kuukske is van Fallen
Ik bedoel meer de mogelijkheid dat je TV dat aankan. Wel een leuke featurequote:Op zondag 28 november 2010 13:30 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Het gaat me niet altijd goed af hoor, maar fifa en voetbal is wel een vervelende combo.
Sinds wanneer laten we de vrouwen kiezen Fallen?quote:Op zondag 28 november 2010 13:30 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ach, zo lang ik d'r niet in huis heb, kan je moeilijk van bezit spreken...
Misschien moet ze zelf maar kiezen...
Euh eh.. Ehhh.quote:Op zondag 28 november 2010 13:30 schreef Fallen het volgende:
Ach, zo lang ik d'r niet in huis heb, kan je moeilijk van bezit spreken...
Misschien moet ze zelf maar kiezen...
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Ik vind jouw username alleen al aantrekkelijker eigenlijk..
Hmmzz... en ik moet echt weer gaan sporten.quote:Op zondag 28 november 2010 13:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik raad het ten zeerste af. Ik heb geen gevoel meer in m'n tenen.
Hmmz, ja... ik word oud en gematigd...quote:Op zondag 28 november 2010 13:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer laten we de vrouwen kiezen Fallen?
quote:
EA Active is leuk. En je krijgt er nog heus spierpijn van ook, ik heb deel 1. Doe het regelmatig.quote:Op zondag 28 november 2010 13:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hmmzz... en ik moet echt weer gaan sporten.
Misschien EA Active 2 kopen?
De vraag is alleen of mijn buren onder mij het ook leuk vinden, volgens mij moet je ook best wel wat springen... of valt dat mee?quote:Op zondag 28 november 2010 13:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
EA Active is leuk. En je krijgt er nog heus spierpijn van ook, ik heb deel 1. Doe het regelmatig.
De reden waarom ik Wii Fit en dansmat pas speelde nadat ik was verhuisd.quote:Op zondag 28 november 2010 13:39 schreef Fallen het volgende:
De vraag is alleen of mijn buren onder mij het ook leuk vinden, volgens mij moet je ook best wel wat springen... of valt dat mee?
Ja, dat is wat minder. Je moet aardig wat springen en 'rennen'. Maar ik heb mijn eigen tactiek dat ik dan wat meer op mijn tenen ga staan, komt minder hard aan op de vloer. Mijn onderburen hebben in ieder geval nog nooit geklaagd. Het scheelt ook dat we hier vloerbedekking hebben, dempt ook wat.quote:Op zondag 28 november 2010 13:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
De vraag is alleen of mijn buren onder mij het ook leuk vinden, volgens mij moet je ook best wel wat springen... of valt dat mee?
quote:Op zondag 28 november 2010 13:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De reden waarom ik Wii Fit en dansmat pas speelde nadat ik was verhuisd.
Ik woon in een vrij oud huis, dus houten vloeren en heb zelf parket. Als ik ga springen, dan dansen de lampen van mijn buren...quote:Op zondag 28 november 2010 13:40 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, dat is wat minder. Je moet aardig wat springen en 'rennen'. Maar ik heb mijn eigen tactiek dat ik dan wat meer op mijn tenen ga staan, komt minder hard aan op de vloer. Mijn onderburen hebben in ieder geval nog nooit geklaagd. Het scheelt ook dat we hier vloerbedekking hebben, dempt ook wat.
Hmm, misschien is dan EA Active niet helemaal wat je zoekt.quote:Op zondag 28 november 2010 13:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Ik woon in een vrij oud huis, dus houten vloeren en heb zelf parket. Als ik ga springen, dan dansen de lampen van mijn buren...
Ja, vrees het. Buiten hardlopen zal toch wel steeds minder worden. Zwemmen blijf ik ook nog wel doen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm, misschien is dan EA Active niet helemaal wat je zoekt.
Abonnement op de fitness dan maar??
Hardlopen nu is geen pretje volgens mij. Zwemmen daarentegen, heeeerlijk. (binnen dan he, niet buiten). Als je veel zwemt krijg je ook nog eens een goddelijk, gespierd lichaam.quote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, vrees het. Buiten hardlopen zal toch wel steeds minder worden. Zwemmen blijf ik ook nog wel doen.
Bij mn oude buurvrouw vond ik dat ook zielig, maar bij de nieuwe nergens last van! buren die zelf lawaai maken mogen ook lawaai terug verwachten! lang leve singstar 's nachts!quote:Op zondag 28 november 2010 13:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
[..]
Ik woon in een vrij oud huis, dus houten vloeren en heb zelf parket. Als ik ga springen, dan dansen de lampen van mijn buren...
Ooit, lang geleden had ik dat ook....quote:Op zondag 28 november 2010 13:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hardlopen nu is geen pretje volgens mij. Zwemmen daarentegen, heeeerlijk. (binnen dan he, niet buiten). Als je veel zwemt krijg je ook nog eens een goddelijk, gespierd lichaam.
quote:Op zondag 28 november 2010 13:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ooit, lang geleden had ik dat ook....
waterpolo, voetbal, tennis....
Studeren, niet meer sporten, veul bier drinken en heul veul slecht eten....
Da's lief van je om te zeggen tegen een 34 jarige....quote:Op zondag 28 november 2010 13:52 schreef Laniboekje het volgende:
Jullie zijn nog jong! Hop, ga trainen! Terug naar die goddelijke lichamen!
quote:Op zondag 28 november 2010 13:53 schreef Kuukske het volgende:
Kantoorbanen zijn funest voor goddelijke lichamen.
Het is de waarheid!quote:Op zondag 28 november 2010 13:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Da's lief van je om te zeggen tegen een 34 jarige....
Al die studenten bij ons zijn zelfs niet meer zo goddelijk.quote:
QFTquote:Op zondag 28 november 2010 13:52 schreef Laniboekje het volgende:
Jullie zijn nog jong! Hop, ga trainen! Terug naar die goddelijke lichamen!
Dubbelquote:Op zondag 28 november 2010 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Al die studenten bij ons zijn zelfs niet meer zo goddelijk.
Erg hè? Ik ben er ooit begonnen als stagiaire. Ik weet nog goed dat de begeleidster riep "Wie van jullie wil stagelopen op een Hogeschool??" En ik sprong zowat tegen het plafond van vreugde "JA!! IKKUHHH!".quote:
Wel een eer om met jou een naamtopic te delen btw.quote:
quote:
Ik vind over het algemeen sowieso dat de mannelijke studenten nooit echt een hoog lekkerheidsfactor hebben...quote:Op zondag 28 november 2010 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Erg hè? Ik ben er ooit begonnen als stagiaire. Ik weet nog goed dat de begeleidster riep "Wie van jullie wil stagelopen op een Hogeschool??" En ik sprong zowat tegen het plafond van vreugde "JA!! IKKUHHH!".
En ik heb pas 1 lekkere student gespot. Maar die's afgestudeerd inmiddels.
.
quote:Op zondag 28 november 2010 13:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wel een eer om met jou een naamtopic te delen btw..
Echt he?quote:
Mnah. Mijn verwachtingen waren ook te hoog. Blijkt. Maar goed.quote:Op zondag 28 november 2010 13:57 schreef Laniboekje het volgende:
Ik vind over het algemeen sowieso dat de mannelijke studenten nooit echt een hoog lekkerheidsfactor hebben...
We doen er niets aan he?quote:Op zondag 28 november 2010 13:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah. Mijn verwachtingen waren ook te hoog. Blijkt. Maar goed.
Nee, inderdaad. Verwachtingen naar beneden bijstellen is onmogelijk dusja.quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Verwachtingen naar beneden bijstellen is onmogelijk dusja.
Dus kom je hier kijkenquote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Verwachtingen naar beneden bijstellen is onmogelijk dusja.
Ok, eh. Nieuwsgierig?quote:
Ik kwam achter Rossdale aanlopen! Weet je nogquote:
Uhm in het vorige topic ging het er al over dat Nebo bij iemand ze zusje wasquote:Op zondag 28 november 2010 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ok, eh. Nieuwsgierig?. Care to share/?
quote:Op zondag 28 november 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm in het vorige topic ging het er al over dat Nebo bij iemand ze zusje was
Zeg Nick, er staat twee keer the in je signature.quote:Op zondag 28 november 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Ik lees alle posts hoor, niet alleen die van Poit.quote:Op zondag 28 november 2010 14:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat z'n sig gelijk een stuk krachtiger maaktquote:Op zondag 28 november 2010 14:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zeg Nick, er staat twee keer the in je signature.
Niet?quote:Op zondag 28 november 2010 14:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik. Ik lees alle posts hoor, niet alleen die van Poit..
True. Zoveel kracht dat ik mijzelf er toe aangetrokken voelde om het te gaan lezen.quote:Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat z'n sig gelijk een stuk krachtiger maakt
quote:
Je hebt hem doorquote:Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat z'n sig gelijk een stuk krachtiger maakt
Maar je wist het toch alquote:Op zondag 28 november 2010 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik had het vorige topic niet helemaal goed doorgelezen, kwam er net pas achter...
Ritse Baas heeft een zwagerquote:Op zondag 28 november 2010 14:22 schreef Egamer het volgende:
Ik zag iets op Facebook over Stefan en iemand die ook Branje als achternaam heeft. Nu ik hier check ben ik weer up to date.
Dit is Charly Lownoise en Mental Theo in een nieuw jasje?quote:Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef Poit het volgende:
Ohw HELL YEAH
Sterretje heeft een hit!!
Vetter dan dit wordt het toch niet??
quote:Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef Poit het volgende:
Ohw HELL YEAH
Ja, maar met fucking STERRETJE!!quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit is Charly Lownoise en Mental Theo in een nieuw jasje?
Die had een hoog "Ah, *knijp in je wangetjes*-gehalte ja.quote:Op zondag 28 november 2010 14:39 schreef Laniboekje het volgende:
Matsoe Matsoe was de leukste.
' Mag ik een ei? '
' Je bent zelluf een ei! '
Ontzettend Poit. Ontzettend. ..quote:Op zondag 28 november 2010 14:39 schreef Poit het volgende:
Ja, maar met fucking STERRETJE!!
Uber episch toch?
Inderdaad! Het moment dat hij weg ging uit de serie was het meteen een stuk minder leuk om te kijken.quote:Op zondag 28 november 2010 14:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die had een hoog "Ah, *knijp in je wangetjes*-gehalte ja.
Je hebt niet zo heel veel gemist hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 14:45 schreef Fallen het volgende:
Soms heb ik het idee dat ik meer TV moet kijken.
Oh oh Cherso is bijna volledig aan me voorbij gegaan.
Nee, maar in het algemeen.quote:Op zondag 28 november 2010 14:48 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je hebt niet zo heel veel gemist hoor.
Ik heb vrijdag Snipertje gezien! Ik liep langs hem! En hij langs mij! En er was een blikquote:Op zondag 28 november 2010 14:36 schreef Poit het volgende:
Ohw HELL YEAH
quote:Op zondag 28 november 2010 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik heb vrijdag Snipertje gezien! Ik liep langs hem! En hij langs mij! En er was een blik
quote:Op zondag 28 november 2010 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag Snipertje gezien! Ik liep langs hem! En hij langs mij! En er was een blik
Fanmail mag naar Morsweg 21 appartement 6!quote:
Via fanmail kan ik je niet aanrakenquote:Op zondag 28 november 2010 14:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Fanmail mag naar Morsweg 21 appartement 6!
Zei ik fanmail? Ik bedoelde penis!quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 15:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zei ik fanmail? Ik bedoelde penis!
Leuk verhaal.. Beetje jammer dat het zich in de verkeerde badkamer afspeelt..quote:Op zondag 28 november 2010 15:26 schreef Laniboekje het volgende:
Zooo, ik krijg me toch een schone badkamer. Ik heb eerst het douchegordijn in de wasmachine gegooid. Daarna de douchekop laten inweken met soda. Toen de spiegel aangevallen met scheerschuim (ja, want dan beslaat hij niet meer) en schoongemaakt. Toen de kranen helemaal met antikalk ingesmeerd en schoongeboend, glimmen! De wasbak ook helemaal goed geboend, al die irritante baardharen van vriendlief verwijderd.
En nu ben ik nog bezig de tegels aan te vallen met shampoo. Gaan ze mooi van glimmen.
En als finishing touch even een dweil door de badkamer als ik helemaal klaar ben.![]()
Schoonmaakaanvallen.
Bad ending.quote:Op zondag 28 november 2010 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
Leuk verhaal.. Beetje jammer dat het zich in de verkeerde badkamer afspeelt..
Jij had hem vanochtend toch al schoongemaakt?quote:
Zeer oppervlakkig ja. Zo grondig als jij aan het doen bent moet ik al enige tijd doen.quote:Op zondag 28 november 2010 15:33 schreef Laniboekje het volgende:
Jij had hem vanochtend toch al schoongemaakt?
Ja, dat moest ik dus ook al enige tijd doen en ik dacht: now or never. Komende weekenden te druk en voor we het weten zitten we dan al in 2011. Dat kon ik mijn badkamer niet aan doen.quote:Op zondag 28 november 2010 15:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeer oppervlakkig ja. Zo grondig als jij aan het doen bent moet ik al enige tijd doen.
Ik heb wel wat kabouters in huis maar die leven zich dus niet uit... Mag het alsnog allemaal zelf doen.quote:Op zondag 28 november 2010 15:41 schreef Kuukske het volgende:
Mja, ik denk dat het hier wel 2011 gaat worden. Tenzij kabouters overal vandaan komen en zich uitleven.
Buiten gooien die kabouters.quote:Op zondag 28 november 2010 15:42 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb wel wat kabouters in huis maar die leven zich dus niet uit... Mag het alsnog allemaal zelf doen.
Heb je wel genoeg inpakpapier voor heel je huis?quote:
quote:Op zondag 28 november 2010 15:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zei ik fanmail? Ik bedoelde penis!
Goei'smorgens!quote:Op zondag 28 november 2010 16:15 schreef GameBabe het volgende:
![]()
En goedemorgen trouwens, bijna ontbijt op bed tijd
Laten weken in soda? Geen idee.quote:Op zondag 28 november 2010 16:20 schreef Laniboekje het volgende:
Iemand enig idee hoe je een glazen weegschaal weer een beetje vlekvrij kunt krijgen? Hij ziet er niet meer uit maar zelfs glassex (een middeltje waar ik van hou) kan er niet tegen opboksen...
Mja mijn kabouters maken het eten niet klaar.quote:Op zondag 28 november 2010 16:21 schreef Laniboekje het volgende:
Pff, ben te druk bezig vandaag. Ik zie Kuuk posten over andijviestamp en herinner mijzelf ineens dat ik straks de kip klaar moet maken en in de oven moet stoppen...
Hmm, soda.. Is een idee.quote:Op zondag 28 november 2010 16:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laten weken in soda? Geen idee.
[..]
Mja mijn kabouters maken het eten niet klaar..
Mijn kip duurt nog wel een uur dus voordat ik eet is het zes uur. Dat kan best. Komt zo een hongerige man hier thuis, die moet ik wel voeren na een dag hard werken natuurlijk.quote:Op zondag 28 november 2010 16:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Gekke mensen, voor zes uur al beginnen met koken
Hmm, roti.quote:Op zondag 28 november 2010 16:34 schreef MeneerBob het volgende:
De roti is al klaar hier, alleen nog even opwarmen straks als ik honger krijg.
Wat ben je toch een geweldige vrouwquote:Op zondag 28 november 2010 16:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mijn kip duurt nog wel een uur dus voordat ik eet is het zes uur. Dat kan best. Komt zo een hongerige man hier thuis, die moet ik wel voeren na een dag hard werken natuurlijk.
Oeh, 8 of 9 uur eten. Dat is wel wat te laat voor me. We eten meestal om zeven uur. Dit keer dus een uurtje vroeger aangezien ik de hele dag vrij was en vriendlief om zes uur thuis is i.p.v. zeven uur.quote:Op zondag 28 november 2010 17:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat ben je toch een geweldige vrouw
Maar ik ben gewend pas om 8 uur, 9 uur te eten, dus vind het nogal vroeg
quote:Op zondag 28 november 2010 17:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Oeh, 8 of 9 uur eten. Dat is wel wat te laat voor me. We eten meestal om zeven uur. Dit keer dus een uurtje vroeger aangezien ik de hele dag vrij was en vriendlief om zes uur thuis is i.p.v. zeven uur.
Het is wel zo dat ik rond half tien dan altijd wel lekkere trek krijg... Daar heb jij zeker geen last van?
Toetjesquote:Op zondag 28 november 2010 17:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]nope, hoogstens lekkere trek in een toetje!
Toetjes zijn overrated. Vlees, dat is het toetje!quote:Op zondag 28 november 2010 17:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]nope, hoogstens lekkere trek in een toetje!
Ik had hongerquote:Op zondag 28 november 2010 16:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Gekke mensen, voor zes uur al beginnen met koken
Een verwarming die voluit staat te gloeien is ook best goedquote:Op zondag 28 november 2010 18:59 schreef Kuukske het volgende:
Scholiertjes.
Oh en een winterdekbed.
Daar zeg ik inderdaad ook geen nee tegen.quote:Op zondag 28 november 2010 19:02 schreef MeneerBob het volgende:
Een verwarming die voluit staat te gloeien is ook best goed
Daar zijn tegenwoordig knopjes voor meneer Rossdale.quote:
Voor je het weet, glipt het leven je door de vingers, als zandkorrels op een droge zomerdag! DAAROM!!! PLUK DE DAG!!! GENIET VAN IEDER MOMENT!!! LEEF IN HET NU!!!!quote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef badboynova het volgende:
een beetje verven en ook behangen (en opgevreten worden door honden), en ik mis al de helft van een nieuw topic
Bedankt voor de Blades of Glory tip van een paar maanden terugquote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor je het weet, glipt het leven je door de vingers, als zandkorrels op een droge zomerdag! DAAROM!!! PLUK DE DAG!!! GENIET VAN IEDER MOMENT!!! LEEF IN HET NU!!!!
Hèhèquote:Op zondag 28 november 2010 21:51 schreef Nebo het volgende:
BUYA!!!! Weer een prachtig weekend achter de rug!
Goedquote:Op zondag 28 november 2010 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hèhè... Poedersuiker, hoe is GT5?
Tja ik kocht een hele tijd geleden mijn ps3 voor een opvolger van GTquote:Op zondag 28 november 2010 22:08 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Goed
Eindelijk weer een racer die me motiveert om door te spelen en waarbij ik beloond word voor mijn best doen
Je kunt altijd wachten tot ie over een half jaar als ps3 classic in de winkels ligtquote:Op zondag 28 november 2010 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tja ik kocht een hele tijd geleden mijn ps3 voor een opvolger van GT. En nu twijfel ik dus
.
Het gaat nu meer om 3.41quote:Op zondag 28 november 2010 22:14 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Je kunt altijd wachten tot ie over een half jaar als ps3 classic in de winkels ligt
FW, aangezien de homebrew community steeds meer los komtquote:
Gamer_V is er één van!quote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef koei het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die echt puur homebrew draaien op één hand te tellen
Ik viel vlak voor het einde in slaap... totaaaaal niet boeiendquote:Op zondag 28 november 2010 20:40 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Wat blijft Men Who Stare At Goats toch een briljante film
Blaatquote:
Dat zijn van die gasten die nooit zonlicht zien en dat de enige vrouw die ze irl bloot gezien hebben hun moeder isquote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef koei het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die echt puur homebrew draaien op één hand te tellen
De puurheid van die schoonheid is werkelijk oogverblindend!quote:Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef SpankmasterC het volgende:
PSP, no thanks voor Blades of Glory, zulke schoonheid moet gedeeld worden!
Gast tochquote:Op zondag 28 november 2010 22:49 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Dat zijn van die gasten die nooit zonlicht zien en dat de enige vrouw die ze irl bloot gezien hebben hun moeder is
Wil je ons iets vertellen Nick?
quote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gast toch. Doe niet zoveel moeite joh
. En dan kan ik hier wel nu verder gaan met mindere opmerkingen tegen of over jou, maar dat ben je niet waard
Wel?quote:Op maandag 29 november 2010 00:02 schreef MeneerBob het volgende:
Iemand Scott Pilgrim vs the world al gezien? Ge-ni-aal!
Zeker,lichtjes flauw, apart maar leuk voor de gemiddelde GAMer gok ik zo. Geen game film maar als je 'm ziet snap je snel genoeg wat ik bedoel.quote:
Hmm toch maar eens kijken danquote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Zeker,lichtjes flauw, apart maar leuk voor de gemiddelde GAMer gok ik zo. Geen game film maar als je 'm ziet snap je snel genoeg wat ik bedoel.
Ik vond het een matige film. De slechtste film die ik in november in de bios heb gezien zelfsquote:Op maandag 29 november 2010 00:08 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Zeker,lichtjes flauw, apart maar leuk voor de gemiddelde GAMer gok ik zo. Geen game film maar als je 'm ziet snap je snel genoeg wat ik bedoel.
Dat was toch verschoven van half 8 naar kwart voor 9?quote:
Oh dat lijkt me wel wat om de dag mee te beginnen.quote:Op maandag 29 november 2010 00:24 schreef Poit het volgende:
Oh, knuffel voor iedereen!!
Het is internationale Hug a Gamer day!
En dan?quote:Op maandag 29 november 2010 07:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik denk dat ik een bordje op m'n bureau zet vandaag. "Knuffel mij"..
-4 hier.... brrrrrrrquote:Op maandag 29 november 2010 07:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morguh! De tering wat is het koud op het station
Nee hoor. Ik hou van mijn collega's. Lekker knus ende gezellig.quote:Op maandag 29 november 2010 07:25 schreef Michhas het volgende:
En dan?de hele dag collega's van je afslaan?
je functioneren op fok of op het werk?quote:Op maandag 29 november 2010 08:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hou van mijn collega's. Lekker knus ende gezellig.
Bovendien heb ik deze week m'n functioneringsgesprek..
Indeed it is. Maar t tot de ering wat is het koud zeg. Ik rolde om 1 uur vannacht mijn bed uit omdat ik me de pleuris aan het zweten was omdat ik voor het eerst sinds tijden weer eens een shirt aan had, zo koud was het op mijn kamer. Logica!quote:
M'n functioneren op Fok. Mja, wie beoordeelt dat eigenlijk?quote:
Poit, Fallen en ikquote:Op maandag 29 november 2010 08:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
M'n functioneren op Fok. Mja, wie beoordeelt dat eigenlijk?
quote:
No way! Ik veto, als ze wordt afgekeurd heb ik namelijk in januari geen vervoer naar de meetquote:
quote:
Dan ga ik wel mee als je introducé.quote:Op maandag 29 november 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:
No way! Ik veto, als ze wordt afgekeurd heb ik namelijk in januari geen vervoer naar de meet
OV.quote:Op maandag 29 november 2010 08:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kut NS met 1 trein, kon gvd net niet eens uitstappen. En wel zeker 30 man kon niet eens mee
Of dat gaat gebeuren met Poit en Fallen in de jury...quote:Op maandag 29 november 2010 08:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
No way! Ik veto, als ze wordt afgekeurd heb ik namelijk in januari geen vervoer naar de meet
quote:
En juist dit weekend heb ik de Naked Gun trilogy binnengehaald en deel 1 gekeken. What's up with that!?quote:
JIJ HEBT LESLIE VERMOORD !!!quote:Op maandag 29 november 2010 09:01 schreef STING het volgende:
[..]
En juist dit weekend heb ik de Naked Gun trilogy binnengehaald en deel 1 gekeken. What's up with that!?
Een slotje in combinatie met het broodnodig opvijzelen van iemand z'n algemene ontwikkeling. Respectquote:Op maandag 29 november 2010 09:10 schreef Michhas het volgende:
Leslie Nielsen
STING, eerlijk waar, dit is het meest verotte gastslotje in the history of mankind!
Oke respectquote:Op maandag 29 november 2010 09:11 schreef STING het volgende:
[..]
Een slotje in combinatie met het broodnodig opvijzelen van iemand z'n algemene ontwikkeling. Respect
Ik wou je niet wakker makenquote:Op maandag 29 november 2010 09:21 schreef Poit het volgende:
even serieus. hebben we de herfst overgeslagen ofzo?
Jep. Dat is nieuw met de ontwikkelingen rond het klimaatprobleem. Alleen zomer en winter.quote:Op maandag 29 november 2010 09:21 schreef Poit het volgende:
even serieus. hebben we de herfst overgeslagen ofzo?
LOLquote:
Fixedquote:Op maandag 29 november 2010 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jep. Dat is nieuw met de ontwikkelingen rond het klimaatprobleem. Alleen lente en winter.
Goed punt. De zomer was ook niet veel.quote:
Daaromquote:Op maandag 29 november 2010 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed punt. De zomer was ook niet veel.
Ik ook niet, sorryquote:Op maandag 29 november 2010 09:47 schreef Laniboekje het volgende:
Hoi.
Word ik wakker gebeld door iemand die mijn vriend 'kwijt' is. Ja, weet ik veel waar hij is.
Je had moeten reageren met: "Welke?"quote:Op maandag 29 november 2010 09:47 schreef Laniboekje het volgende:
Hoi.
Word ik wakker gebeld door iemand die mijn vriend 'kwijt' is. Ja, weet ik veel waar hij is.
Hmmmquote:Op maandag 29 november 2010 09:47 schreef Laniboekje het volgende:
Hoi.
quote:Op maandag 29 november 2010 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je had moeten reageren met: "Welke?"
Hij zou niet bijkomen van het lachen hierquote:Op maandag 29 november 2010 09:50 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hij is dus ook al niet bij jou? Apart, want daar dacht ik natuurlijk gelijk aan.
Maar coolaaaah is dan ook lachwekkend. Weet je Petti, iedere keer als er hier gevraagd wordt om cola zeggen we automatisch: coooolaaaah. Ook als jij er niet bij bent.quote:Op maandag 29 november 2010 09:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hij zou niet bijkomen van het lachen hierals coooolaaaah al lachwekkend is
Jammer dat ik dit nu pas hoor, anders had ik Petti bij Rossdale ook even om cola gevraagdquote:Op maandag 29 november 2010 09:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar coolaaaah is dan ook lachwekkend. Weet je Petti, iedere keer als er hier gevraagd wordt om cola zeggen we automatisch: coooolaaaah. Ook als jij er niet bij bent.
Ergquote:Op maandag 29 november 2010 09:59 schreef koei het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit nu pas hoor, anders had ik Petti bij Rossdale ook even om cola gevraagd
Petti, kwam jij eigenlijk naar de meet? Het is op zaterdag
Wat doe ik de mensheid ook aan ;')quote:Op maandag 29 november 2010 09:55 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar coolaaaah is dan ook lachwekkend. Weet je Petti, iedere keer als er hier gevraagd wordt om cola zeggen we automatisch: coooolaaaah. Ook als jij er niet bij bent.
Als jij er bent sowiesoquote:Op maandag 29 november 2010 09:59 schreef koei het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit nu pas hoor, anders had ik Petti bij Rossdale ook even om cola gevraagd
Petti, kwam jij eigenlijk naar de meet? Het is op zaterdag
Sorryquote:Op maandag 29 november 2010 10:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Erghoe Petti cooolaaaah zegt.
Maar wel stom van Petti laatst dat hij niet mee terug ging met de boys naar m'n huis, anders hadden we nog in een vierkantje kunnen klimmen!
Had iets gehoord over mogelijk verhuizen ja! Cool. Ff laten weten he!quote:Op maandag 29 november 2010 10:01 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat doe ik de mensheid ook aan ;')
Maar kort samengevat: gisteren naar We will rock you geweest en toen me goed gegeten bij Vis en Meer in Utrechtallemaal door de baas betaald ofc
En nu zit er een kans in dat ik een woning koop in Hengelo(op verzoek:oooooooooooooh)
Maar daar kan ik niet eerder wat over zeggen dan donderdag avond
Jij bent waarschijnlijk een van de eersten die het weetquote:Op maandag 29 november 2010 10:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Had iets gehoord over mogelijk verhuizen ja! Cool. Ff laten weten he!
quote:Op maandag 29 november 2010 10:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk een van de eersten die het weet
Dankjequote:Op maandag 29 november 2010 10:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Ik duim in ieder geval voor je dat het wat wordt.
Nouquote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef MeneerBob het volgende:
Pfff, wat is het heerlijk om te krabben deze dagen. Auto laten draaien en koffie drinken
Lekker milieubewust ook!quote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef MeneerBob het volgende:
Pfff, wat is het heerlijk om te krabben deze dagen. Auto laten draaien en koffie drinken
Fietsen doe ik wel zaterdag/donderdagnacht als er geen nachtbussen meer rijden, en ik geen bob heb. Ik heb het geluk dat er ook vocht in mijn auto zit waardoor niet alleen de buitenkant bevroren is maar ook de binnenkantquote:Op maandag 29 november 2010 10:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker milieubewust ook!.
Lang leve de fiets.
Dat heb ik al genoeg gedaan. 48 km naar mijn werk fiets. Dat doe hoef ik nu niet meer, ik werk er niet meer en ik heb een autoquote:Op maandag 29 november 2010 10:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker milieubewust ook!.
Lang leve de fiets.
Volgens mij heb jij gister al genoeg knuffels gehadquote:Op maandag 29 november 2010 00:24 schreef Poit het volgende:
Oh, knuffel voor iedereen!!
Het is internationale Hug a Gamer day!
Oja, dat heb ik ook regelmatig! Heel irritantquote:Op maandag 29 november 2010 10:15 schreef MeneerBob het volgende:
Fietsen doe ik wel zaterdag/donderdagnacht als er geen nachtbussen meer rijden, en ik geen bob heb. Ik heb het geluk dat er ook vocht in mijn auto zit waardoor niet alleen de buitenkant bevroren is maar ook de binnenkant.
M'n fiets staat gelukkig binnenquote:Op maandag 29 november 2010 10:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
Gisteravond toen ik terug kwam moest ik krabben, maar vanochtend niet
Magic the Gathering? Wordt dat nog gespeeld?quote:Op maandag 29 november 2010 10:16 schreef GameBabe het volgende:
Volgens mij heb jij gister al genoeg knuffels gehad
Ik niet, ik heb wel iedereen geowned met Magic en ben weer eens in de kont geknepen door Rick... En je favoriete zusje wil binnenkort Kolonisten van Katan met ons spelen
Goedemorgenknuffel voor eenieder!
Ik ben sinds een maand begonnenquote:Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Magic the Gathering? Wordt dat nog gespeeld?.
Mogguh Beeb.
Boh, dat speelden we 10 jaar geleden op het schoolplein in het rookhok. Herinneringenquote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben sinds een maand begonnenLekker de mannen inmaken
Kom je ook een keer meedoen, je mag vast wel bij Poit slapen
Kloptquote:Op maandag 29 november 2010 10:16 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gister al genoeg knuffels gehad
Zal je wel verdiend hebben.quote:Ik niet, ik heb wel iedereen geowned met Magic en ben weer eens in de kont geknepen door Rick...
quote:En je favoriete zusje wil binnenkort Kolonisten van Katan met ons spelen
Knuffel terug!quote:Goedemorgenknuffel voor eenieder!
Hey, ik ben godver geen hotel!quote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ben sinds een maand begonnenLekker de mannen inmaken
Kom je ook een keer meedoen, je mag vast wel bij Poit slapen
jaquote:Op maandag 29 november 2010 10:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Magic the Gathering? Wordt dat nog gespeeld?.
Mogguh Beeb.
Goh, dat had ik nog niet door.quote:
Truequote:
Ik zei alleen maar tegen C dat Rick goed zaad heeftquote:
Jij bent zeker een grotere nerd! Alleen ben ik veel leukerquote:Op maandag 29 november 2010 10:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar tegen C dat Rick goed zaad heeft![]()
![]()
if(GameBabe.nerd > Poit.Nerd){
printf("blaat\n");
} else {
printf("hoi\n");
}
Output:
Blaat
Oh no you've got to be fucking kidding me!!quote:Op maandag 29 november 2010 10:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WHAT?
Welk standard deck heb je? Kom anders een keer draften op woensdag ^_^''
quote:Op maandag 29 november 2010 10:30 schreef Kuukske het volgende:
Oh god, ik haak af.. Veel te nerdish.
quote:
Ah ja, de serie waarvan ik veel te veel snap van wat er allemaal gezegd wordtquote:Op maandag 29 november 2010 10:27 schreef STING het volgende:
[..]
In Big Bang Theory zie je toch anders mooie gradaties
Erg hequote:Op maandag 29 november 2010 10:31 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ah ja, de serie waarvan ik veel te veel snap van wat er allemaal gezegd wordt
Kwestie van smaak, ik vind het persoonlijk geweldigquote:Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef MeneerBob het volgende:
Ik heb BBT nooit echt gekeken, ooit een aflevering gezien tussendoor maar dat is het dan ook echt, mis ik iets?
Bij de volgende biep is het 10:55quote:Op maandag 29 november 2010 10:51 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer doormidden gezaagd door mn afstudeerbegeleider. Maar wel gelijk voor volgende week vrijdag een nieuwe afspraak gemaakt en dan moet ik heel mn analyse af hebben! Als dat lukt dan ga ik december nog wel halen!
En ik ben mn telefoon thuis vergetenNou heb ik geen idee hoe laat het is
tijd is bij definitie relatief, dus dat scheeltquote:Op maandag 29 november 2010 10:51 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer doormidden gezaagd door mn afstudeerbegeleider. Maar wel gelijk voor volgende week vrijdag een nieuwe afspraak gemaakt en dan moet ik heel mn analyse af hebben! Als dat lukt dan ga ik december nog wel halen!
Oh crapquote:Op maandag 29 november 2010 10:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WHAT?
Welk standard deck heb je? Kom anders een keer draften op woensdag ^_^''
alles is toch relatief?quote:Op maandag 29 november 2010 10:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
tijd is bij definitie relatief, dus dat scheelt
Heb ik zo'n slechte indruk bij je achter gelaten??quote:
Kan je niet op de pc kijken hoelaat het is? Ik neem aan dat je niet op de mobile versie van fok zit aangezien je mobiel thuis ligtquote:Op maandag 29 november 2010 10:51 schreef koei het volgende:
Ahh nee hoor!quote:Op maandag 29 november 2010 10:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb ik zo'n slechte indruk bij je achter gelaten??
Nee, ik ben op de uni en daar hebben ze geen klokjes in de hoek van het scherm staan. En in de hal hangt ook al geen klok dus ik ben afhankelijk van jullie posts...quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Kan je niet op de pc kijken hoelaat het is? Ik neem aan dat je niet op de mobile versie van fok zit aangezien je mobiel thuis ligt.
Beetje dubbel nietwaarquote:Op maandag 29 november 2010 11:02 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, ik ben op de uni en daar hebben ze geen klokjes in de hoek van het scherm staan. En in de hal hangt ook al geen klok dus ik ben afhankelijk van jullie posts...
Maar goed, ik heb het wel weer gezien hier, tijd om te gaan! Fijne dag nog allemaal en doe een beetje lief tegen superfruitig zodat hij wellicht nog terug blijft komen! Leuke mensen in de SC zijn leuk!
Ach, ik ben maar een amateurtje hoor.. Maar cheerleaders zijn altijd welkom!quote:Op maandag 29 november 2010 11:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ahh nee hoor!![]()
Het is meer het magic gebeuren dat een oh crap verdient.
Ik zal kijken wat ik voor jullie kan doen.(wat jurk betreft danquote:Op maandag 29 november 2010 11:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, ik ben maar een amateurtje hoor.. Maar cheerleaders zijn altijd welkom!
[ afbeelding ]
Goeie ideeen of watquote:
Ik heb er nog 2 ofzo, samen met die van jou NET niet genoeg voor een alles-verhullend jurkje.quote:Op maandag 29 november 2010 11:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Goeie ideeen of wat
Ik heb hier nog wel een stapeltje ouwe (waardeloze) kaarten waar ik niets meer mee doe
I can handle itquote:Op maandag 29 november 2010 11:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 ofzo, samen met die van jou NET niet genoeg voor een alles-verhullend jurkje.
Balen Lot
Want zo ben ikquote:Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Net als het over niet-alles-verhullend jurkje gaat.
Hier nog nooit gezien, maar ben wel benieuwd naar het antwoordquote:Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef MeneerBob het volgende:
Ik heb BBT nooit echt gekeken, ooit een aflevering gezien tussendoor maar dat is het dan ook echt, mis ik iets?
Kijk een paar eps en je weet het antwoordquote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier nog nooit gezien, maar ben wel benieuwd naar het antwoord
Briljant goede seriequote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jullie missen epischness. Vier awesome gasten met een leuke chick die praten over gamen... Kan het nog beter?quote:Op maandag 29 november 2010 11:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die Raj ook waardeert. Iedereen vindt Sheldon een baas maar Raj is de ekte baas.quote:Op maandag 29 november 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Briljant goede serieVooral Raj is een baas
4 leuke chicks en ik die praten over games?quote:Op maandag 29 november 2010 11:19 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Jullie missen epischness. Vier awesome gasten met een leuke chick die praten over gamen... Kan het nog beter?
Sinds de vorige aflevering begint het eindelijk pas echt spannend te wordenquote:Op maandag 29 november 2010 11:25 schreef Laniboekje het volgende:
Dexter, dat is pas tof.
Vanavond weer nieuwe ep.
Soms is dat bij Dexter wel jammer ja. Zitten ze echt op zijn hielen en ineens door een klein iets is hij ineens helemaal niet meer verdacht ofzo.quote:Op maandag 29 november 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sinds de vorige aflevering begint het eindelijk pas echt spannend te worden
Nope, ze zijn eigenlijk 'net' begonnen met een nieuw seizoen.quote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef ZoutenStickje het volgende:
ik dacht dat dexter al klaar was? misschien heb ik dat fout gehoord. Kwam eerst op 13thstreet
Ik denk dat Lumen een Miguel-einde gaat krijgenquote:Op maandag 29 november 2010 11:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Soms is dat bij Dexter wel jammer ja. Zitten ze echt op zijn hielen en ineens door een klein iets is hij ineens helemaal niet meer verdacht ofzo.
Maar die Lumen gaat hem in de problemen brengen.
Zou wel jammer zijn. Ze hebben dat immers al met Miguel gedaan...quote:Op maandag 29 november 2010 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat Lumen een Miguel-einde gaat krijgen
Daar heb ik bij Dexter ook last van.quote:Op maandag 29 november 2010 11:36 schreef MeneerBob het volgende:
Dexter, ook zoiets waar ik niet helemaal in heb kunnen komen.
Zodra ze besluiten om naar een bar te gaan: "Let's bounce bitches'!". Cracks me up every time.quote:Op maandag 29 november 2010 11:22 schreef Rossdale het volgende:
Sheldon is leuk, maar Raj is juist gaaf door zijn keiharde uitspraken.
Verder natuurlijk het feit dat hij een grote vent is wanneer ze met zijn 4en zijn, maar als er nog maar een meid in de buurt is hij veranderd in een schattig verlegen mannetje. Waarna hij weer veranderd in een Barney Stinson achtig figuur als hij een slok alcohol op heeft.
What's not to like?
quote:Op maandag 29 november 2010 11:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn. Ze hebben dat immers al met Miguel gedaan...
SPOILER: ondanks dat ik speculeer toch maar een spoilert dan :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Rossdale op 29-11-2010 11:48:02 ]Please sir. When moon? When Mustang?
Modern Family, ook zoiets heerlijks.quote:Op maandag 29 november 2010 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar heb ik bij Dexter ook last van.
Maar goed, ik ben nu door True Blood heen dus ik moet weer iets nieuws te kijken hebben. Dus misschien begin ik er nog eens aan.
Spoiler alerts!!!quote:Op maandag 29 november 2010 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat Lumen het einde van het seizoen haalt iig. Dexter draait om morele dilemma's en Lumen ombrengen (de persoon die precies weet hoe Dexter zich voelt) is op dit moment toch wel het ultiemste wat Dexter te voorduren kan krijgen.
Met Al Bundy toch?quote:Op maandag 29 november 2010 11:42 schreef MeneerBob het volgende:
Modern Family, ook zoiets heerlijks.
Ik weet niet of het zo zal gaan.quote:Op maandag 29 november 2010 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen dat Lumen het einde van het seizoen haalt iig. Dexter draait om morele dilemma's en Lumen ombrengen (de persoon die precies weet hoe Dexter zich voelt) is op dit moment toch wel het ultiemste wat Dexter te voorduren kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De voorstukjes waren inderdaad hilarischquote:Op maandag 29 november 2010 11:45 schreef MeneerBob het volgende:
Precies, als dikke narcistische opa/vader/man
Voila, daar heb je de serie dus alquote:Op maandag 29 november 2010 11:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De voorstukjes waren inderdaad hilarisch.
Glee. Mja, ik weet het niet hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 11:56 schreef MeneerBob het volgende:
Voila, daar heb je de serie dus al. En anders heb je nog altijd Glee
.
Hence the 'quote:Op maandag 29 november 2010 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Glee. Mja, ik weet het niet hoor.
Doe het niet!quote:Op maandag 29 november 2010 11:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Glee. Mja, ik weet het niet hoor.
Je weet maar nooit! Misschien word je wel helemaal warm van die toestand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |