och ja..quote:Op zondag 28 november 2010 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, neppers....maar die zijn voor posers!
ik heb helegaar geen uggs gekkie!quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
och ja..
ik vind het gewoon een beetje te veel kost.. maar als jij er blij mee bent![]()
![]()
dan koop ik uggs wel in de uit verkoop
ik heb keigeile Geox......ik moet nieuwe schoenen hebben maar kan nergens leuke vinden die niet te duur zijn...quote:
joa. schoenen kopen is moeilijkquote:Op zondag 28 november 2010 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb keigeile Geox......ik moet nieuwe schoenen hebben maar kan nergens leuke vinden die niet te duur zijn...
vaarwel!quote:Op zondag 28 november 2010 23:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
joa. schoenen kopen is moeilijk
Maar ik ga .. daaaág
Slaap lekker, ik ga ook zo een verdieping hoger!quote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook maar eens pitten!
slaap lekker en tot morgen ofzo!
quote:Op zondag 28 november 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga ook maar eens pitten!
slaap lekker en tot morgen ofzo!
Chelsea Dagger in 2009.quote:
een behoorlijke fail iddquote:
wat een held! zou ik graag horenquote:Op maandag 29 november 2010 06:16 schreef hole1988 het volgende:
luister even Bert is er dus iemand die aan zijn vriendin een beertender heeft gegeven terwijl ze een broodbakmachine leuk vond.
quote:Op maandag 29 november 2010 07:01 schreef Waalwijker het volgende:
In dit halfuur gewoon DANCE THE WAR IS OVER én MONEYGRABBER op 538!!!!11 What. The. Fuck!
quote:
Ik miste jou ook zo onwijs erg. Gewoon niet leuk meer! Maar welkomquote:Op maandag 29 november 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
HAAAAAAAANS
![]()
Damn, ik had het zo druk t weekend![]()
Wel Timur en Ramon geluisterd hoor, maar niet met de pc erbij en ik miste jullie
quote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef oh-oh het volgende:
Nu heb ik een sig met quotes van mijn beide helden
![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 08:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik miste jou ook zo onwijs erg. Gewoon niet leuk meer! Maar welkom![]()
Roelio![]()
Ja nee echt, wtfquote:
Nope, sinds gisteravond niet. Geen nieuws is goed nieuws, hopen we dan maarquote:Op maandag 29 november 2010 08:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad. Haha.
Roel kerel al nieuws ?
Damn, spannend inderdaad. Positief blijven en hopen op het bestequote:Op maandag 29 november 2010 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, sinds gisteravond niet. Geen nieuws is goed nieuws, hopen we dan maar.
Maar blijft heel spannend.
Yup, doen we. Mooi ook om te zien hoe mensen op facebook en twitter meelevenquote:Op maandag 29 november 2010 09:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, spannend inderdaad. Positief blijven en hopen op het beste.
Een vriendin van ons (met taaislijmziekte) heeft lang moeten wachten op donorlongen. De kwamen vrijdagavond dan toch. Dubbele longtransplantatie van dik 13 uur ondergaan. Daarna nog een keer of 5 volledig nieuw bloed gekregen. Artsen hebben samen met haar hard gevochten, maar het is niet gelukt. Net gehoord dat ze afgelopen nacht toch is overledenquote:
Jeetje wat vreselijk, je hoopt toch nog op een wonder, maar het heeft dus niet mogen batenquote:Op maandag 29 november 2010 10:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Femke heeft de strijd verloren![]()
. verdomme
.
De Wu-Tang clan zit er doorheen te pratenquote:
Frankmans maakt altijd wel leuke grappenquote:Op maandag 29 november 2010 10:34 schreef alors het volgende:
Frank valt me niks tegen tot nu toeIk heb hem nog nooit alleen in een eigen programma gehoord, alleen toen samen met Sander.
Onderweg
Yes. 's avonds had ik zijn program wel vaak aan staan. Nu mag hij wel toffere muziek draaien!quote:Op maandag 29 november 2010 10:37 schreef Waalwijker het volgende:
FRANK = HELD.
Mijn allereerste radioheld bij 538 destijds.![]()
Bij 538 was ie echt tof met die heerlijke quotes en verhalen.quote:Op maandag 29 november 2010 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Yes. 's avonds had ik zijn program wel vaak aan staan. Nu mag hij wel toffere muziek draaien!
win-win sitatie IMO
Wat zij zegt dusquote:
Als ik Frank Dane wil horen tussen 10 en 12 luister ik wel naar 538 op dit tijdstipquote:
Dat kan heul niet van Frank zit bij driefmquote:Op maandag 29 november 2010 10:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik Frank Dane wil horen tussen 10 en 12 luister ik wel naar 538 op dit tijdstip
Als er één tijdstip is waarop je niet naar 538 moet luisteren is het 10-12. Greatest Hits met Jens Timmermans. Mijn god wat is dat slecht.quote:Op maandag 29 november 2010 10:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Als ik Frank Dane wil horen tussen 10 en 12 luister ik wel naar 538 op dit tijdstip
+1quote:Op maandag 29 november 2010 10:49 schreef themauster het volgende:
Ik ben er erg voor een ban in te voeren op kerstmuziek in te voeren voor 6 december
Op Chris Rea na dan. Anders moet ie zo haasten om thuis te komen.quote:Op maandag 29 november 2010 10:49 schreef themauster het volgende:
Ik ben er erg voor een ban in te voeren op kerstmuziek in te voeren voor 6 december
Daar draaien ze voor de 346236458e keer Michael Sembello (oid) met Maniac nu, denk ik.quote:Op maandag 29 november 2010 10:50 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Als er één tijdstip is waarop je niet naar 538 moet luisteren is het 10-12. Greatest Hits met Jens Timmermans. Mijn god wat is dat slecht.
FRANK!
Er is echt HE-LE-MAAL niks leuks aan dat programma. PLAATJE - Jens kondigt af en meteen de volgende aan - PLAATJE - Jens kondigt af en meteen de volgende aan - PLAATJEquote:Op maandag 29 november 2010 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar draaien ze voor de 346236458e keer Michael Sembello (oid) met Maniac nu, denk ik.
Oh en de LIMOLUNCH!!!!!!!!!!!!1111111111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |